Auteur Topic: Tanja Dexters [Kandidaat BE]  (gelezen 116219 keer)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Tanja Dexters [Kandidaat BE]
« Reactie #100 Gepost op: 7-10-2011, 07:49:47 »
De kans is levensgroot, maar 100% zeker ben je pas als ze het spel wint...
Ich bin ein Bärliner!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Tanja Dexters [Kandidaat BE]
« Reactie #101 Gepost op: 7-10-2011, 12:31:50 »
De kans is levensgroot, maar 100% zeker ben je pas als ze het spel wint...
nouja haar concurrentie is vrijwel niets, deborah wil dat Tanja wint en Do heeft er toch geen zin meer in...
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Tanja Dexters [Kandidaat BE]
« Reactie #102 Gepost op: 7-10-2011, 14:08:45 »
Tuurlijk, maar als je de opdracht voor volgende week ziet moet ze in ieder geval nog wat lastige dingen doen... Maar ik ga er ook van uit dat zij degene is die naar de samensmelting gaat...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tanja Dexters [Kandidaat BE]
« Reactie #103 Gepost op: 7-10-2011, 17:47:57 »
Tanje verdient het sowieso, maar dat ze nu in een zetel naar de samensmelting wordt gedragen is wel een beetje jammer.

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: Tanja Dexters [Kandidaat BE]
« Reactie #104 Gepost op: 14-10-2011, 02:46:07 »
Dat Tanja het verdient moet ze eerst nog maar eens laten zien. Immers, ze heeft zich eruit laten stemmen en verder nog in geen enkele proef een rol van betekenis gespeeld. Ze faalt dus tot dusverre qua sociaal spel en qua proeven. Alleen doorzettingsvermogen kan haar niet ontzegd worden maar laten we hopen dat ER winnen wat meer vergt dan alleen dat.

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Tanja Dexters [Kandidaat BE]
« Reactie #105 Gepost op: 14-10-2011, 09:31:41 »
Dat Tanja het verdient moet ze eerst nog maar eens laten zien. Immers, ze heeft zich eruit laten stemmen en verder nog in geen enkele proef een rol van betekenis gespeeld. Ze faalt dus tot dusverre qua sociaal spel en qua proeven. Alleen doorzettingsvermogen kan haar niet ontzegd worden maar laten we hopen dat ER winnen wat meer vergt dan alleen dat.
SLuit ik me bij aan, iedereen ziet Tanja als een winnaar al... nee... dat moet ze nog bewijzen..

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re: Tanja Dexters [Kandidaat BE]
« Reactie #106 Gepost op: 14-10-2011, 14:59:13 »
Is inmiddels mijn 2e favoriet voor dit jaar. Geweldig zoals ze vol heeft gehouden in de grot. Eindelijk een BB-er (bekende Belg) die eens doorbijt. We hebben ondertussen nogal wat afvallers gehad.

Top en vet verdiend dat ze de samensmelting heeft gehaald (en een beetje gekregen)>
Gek zijn is gezond

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Tanja Dexters [Kandidaat BE]
« Reactie #107 Gepost op: 14-10-2011, 16:10:36 »
Dat Tanja het verdient moet ze eerst nog maar eens laten zien. Immers, ze heeft zich eruit laten stemmen en verder nog in geen enkele proef een rol van betekenis gespeeld. Ze faalt dus tot dusverre qua sociaal spel en qua proeven. Alleen doorzettingsvermogen kan haar niet ontzegd worden maar laten we hopen dat ER winnen wat meer vergt dan alleen dat.
opzich heb je gelijk, maar als je het dan vergelijkt met wat de overige deelnemers al hebben gedaan.... dan is dat nog minder ::). Anne heeft bijvoobeeld één proef een hele grote rol gespeeld, maar om dat nou genoeg te noemen :P.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tanja Dexters [Kandidaat BE]
« Reactie #108 Gepost op: 14-10-2011, 16:28:53 »
Immers, ze heeft zich eruit laten stemmen

Volgens mij werd ze eruit gestemd door de onverwachte opgave van Freddy..Voor mij mag ze ver komen.. :)

Offline popcorn

  • Forumlid
Re: Tanja Dexters [Kandidaat BE]
« Reactie #109 Gepost op: 15-10-2011, 17:43:37 »
Volgens mij werd ze eruit gestemd door de onverwachte opgave van Freddy..Voor mij mag ze ver komen.. :)

Neemt niet weg dat mensen haar niet goed genoeg schijnen te vinden. Ze heeft nu veel goedgemaakt door haar lange verblijf in de grot, maar als die Deborah haar niet had laten winnen dan was dat een heel ander verhaal geworden.
Ik gun het Tanja om er nog even in te mogen blijven en dan moet zij zich verder bewijzen in de grote groep van de samensmelting.  ::jaja::

Offline Brown

  • Forumlid
Re: Tanja Dexters [Kandidaat BE]
« Reactie #110 Gepost op: 15-10-2011, 17:50:35 »
Neemt niet weg dat mensen haar niet goed genoeg schijnen te vinden. Ze heeft nu veel goedgemaakt door haar lange verblijf in de grot, maar als die Deborah haar niet had laten winnen dan was dat een heel ander verhaal geworden.
Ik gun het Tanja om er nog even in te mogen blijven en dan moet zij zich verder bewijzen in de grote groep van de samensmelting.  ::jaja::

HUH? het is nu ieder voor zich dus hoeft ze niks te bewijzen tegen over de groep maar vooral tegen over haar zelf, Robinson hoefde zich ook niet te bewijzen hij was immer alleen (waanidee vrouwen ) niet meegerekend.  ::rofl::

Offline semadima

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • kritiek krijgen doet beter leven
Re: Tanja Dexters [Kandidaat BE]
« Reactie #111 Gepost op: 26-10-2011, 20:07:38 »
SUPERW""F, dikke proficiat Tanja , je bent een plezier om naar te kijken , samen met Nicolas de ROBINSON 2011 , zonder enige twijfel !!
Prachtig om iemand te zien die echt is en geen komedie spelen zoals die NL-ers, daar ben ik KLAAR mee !!!!!
 ::bravo:: ::bravo::

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Tanja Dexters [Kandidaat BE]
« Reactie #112 Gepost op: 26-10-2011, 20:16:43 »
Beste persoon dit seizoen. Zonder twijfel. Emotioneel, 2Raw/2Real, entertainend en eigenlijk niet zo'n slechte speler ivm met anderen (ze is tenminste bereid om het tactisch aan te pakken).

SuperTanja For the Win! ^__^
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline Brown

  • Forumlid
Re: Tanja Dexters [Kandidaat BE]
« Reactie #113 Gepost op: 27-10-2011, 14:13:51 »
Tanja MOET winnen helemaal nu Nicolas weg is. Ik schaam me dit seizoen voor die luie Hollanders. Hele dag maar klagen op mensen die de hele dag druk zijn met het vinden van eten en als er dan wat vis gevangen is of bananen gevonden zijn , is alles opeens wel goed wat ze doen. SCHIJNHEILIGEN daar houd ik niet van.

Kijk ze hebben vis gevangen nu eten WE lekker vis. NIKO je had meteen moeten zeggen , "zoek je eigen eten" en niet later in een cam. Die luiedonders verdienen het namelijk niet om met jullie mee te eten.

ps Acties Niko Debo en Kobe vond ik ook niet tof, gelukkig zijn die ook niet geslaagd. Maar nu krijgen jullie vrijbaan en zorg dat die Hollanders eruit vliegen. Ok Behalve Jochem. De rest mag van mij naar huis.

Offline Addie

  • Forumlid
Re: Tanja Dexters [Kandidaat - BE]
« Reactie #114 Gepost op: 27-10-2011, 16:16:47 »
als er dan toch een belg moet winnen, doe dan deze maar ;D
Wie is de Mol? Afl 1: Liesbeth

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Tanja Dexters [Kandidaat BE]
« Reactie #115 Gepost op: 27-10-2011, 16:53:19 »
Hmm, volgens mij ben ik een van de weinigen die in Tanja geen winnaarskandidaat ziet... En ook geen favoriet...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Locusta

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tanja Dexters [Kandidaat BE]
« Reactie #116 Gepost op: 28-10-2011, 07:07:35 »
Hmm, volgens mij ben ik een van de weinigen die in Tanja geen winnaarskandidaat ziet... En ook geen favoriet...


Ze heeft zich natuurlijk geweldig stoer neergezet door als enige en grotendeels in haar eentje die grot het hoofd te bieden, en daarmee veel sympathie en blijk van doorzettingsvermogen bij de kijkers verworven.
Ook bij mij. Ik vind haar ook wel leuk en geestig, en waardeer dat ze 'n beetje zelfspot heeft en van dit hele avontuur ten volle geniet.
Het is echter ook opvallend dat ze in de proeven zwaar tegenvalt, wat voor mij haar favorietenrol eveneens verminderd heeft.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tanja Dexters [Kandidaat BE]
« Reactie #117 Gepost op: 28-10-2011, 07:27:21 »
Ik heb erg om haar gelachen gisteren met al die leuke, vrouwelijke spulletjes die uit haar koffer kwamen, wat mij dan wel weer verbaasde is dat ze echt van alles mee had genomen behalve een ladyshave? Vond dat gehannes met zo'n scheermesje nu helemaal niets voor haar!  ::rofl::

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tanja Dexters [Kandidaat BE]
« Reactie #118 Gepost op: 28-10-2011, 16:13:42 »
Geniaal wijf, die Tanja. Zo'n flapuit ook.  ;D

Ook zij praat alleen iets te veel Engels.

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Tanja Dexters [Kandidaat BE]
« Reactie #119 Gepost op: 28-10-2011, 17:13:36 »
Ja, ze is zo heerlijk oppervlakkig    ::)
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw