Poll

Wie wint ER 2011?

Niko
11 (26.8%)
Tanja
13 (31.7%)
Sasha
17 (41.5%)

Totaal aantal stemmen: 40

Auteur Topic: Wie wordt de winnaar van Expeditie Robinson 2011?  (gelezen 49992 keer)

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Wie wordt de winnaar van Expeditie Robinson 2011?
« Reactie #60 Gepost op: 1-11-2011, 19:16:03 »
De NORMALE manier is dat de Robinsons die na de samensmelting afgevallen zijn (en dus de kans hebben gehand om iedereen te leren kennen) een jury vormen die beslist wie het spel wint.

Dit seizoen lijkt me het duidelijk dat ze mikken op een laaste 2 + 7 jury leden, waarvan Nicolas en Anne de eerste leden zijn. (dit om een gelijkstand zoals in ER 2008 te voorkomen).
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline Bubbles

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie wordt de winnaar van Expeditie Robinson 2011?
« Reactie #61 Gepost op: 2-11-2011, 22:47:27 »
Ik ga ook voor Tanja en wat mij betreft verdient ze dat (op dit ogenblik) dubbel en dik! :)
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie wordt de winnaar van Expeditie Robinson 2011?
« Reactie #62 Gepost op: 4-11-2011, 00:40:17 »
Patrick  7 (21.2%)
Tanja  10 (30.3%)
Jochem  4 (12.1%)
Lauretta  0 (0%)
Esther  1 (3%)
Sasha  5 (15.2%)
Niko  6 (18.2%)

niemand dacht dat Lauretta het zou winnen en dat gebeurt ook niet meer.
Poll weer op 0!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Wie wordt de winnaar van Expeditie Robinson 2011?
« Reactie #63 Gepost op: 4-11-2011, 00:42:02 »
Ik denk Esther.. maar hoop Nico.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie wordt de winnaar van Expeditie Robinson 2011?
« Reactie #64 Gepost op: 4-11-2011, 00:43:43 »
Ik denk ook Esther maar ik hoop Tanja
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Pete

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie wordt de winnaar van Expeditie Robinson 2011?
« Reactie #65 Gepost op: 4-11-2011, 17:41:35 »
Niko en Jochem liggen nu al te veel onder vuur. Die houden het met proeven misschien nog een aflevering uit, maar ik betwijfel of ze de finale zullen halen. Van de overige ligt - een ruwe schatting - volgens mij Esther het beste in de groep, en is ze daarbij ook nog eens een van de sterkste kandidaten. Ik denk dat zij een goede kans maakt.
Talk is cheap, but it ain't free

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wie wordt de winnaar van Expeditie Robinson 2011?
« Reactie #66 Gepost op: 4-11-2011, 17:43:56 »
Patrick, maar ik hoop Jochem...
Ich bin ein Bärliner!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie wordt de winnaar van Expeditie Robinson 2011?
« Reactie #67 Gepost op: 11-11-2011, 01:34:34 »
Wie wint ER 2011? Patrick  7 (41.2%)
Tanja  2 (11.8%)
Jochem  1 (5.9%)
Niko  2 (11.8%)
Esther  5 (29.4%)
Sasha  0 (0%)
Totaal aantal stemmen: 17

wie o wie gaat er winnen? Esther zal het niet zijn. Stemmen is opnieuw mogelijk.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie wordt de winnaar van Expeditie Robinson 2011?
« Reactie #68 Gepost op: 11-11-2011, 16:10:10 »
Ik denk dat het tussen Patrick en Niko gaat. Bij de proeven voor de finaleplaatsen zal het waarschijnlijk tussen Niko, Patrick en Jochem gaan. Als Patrick in de finale komt, zie ik hem tegen zowel Niko als Jochem winnen. Bij een finale tussen Niko en Jochem, verwacht ik Niko als winnaar. Sascha en Tanja zie ik de finale niet halen. Eén van hen zal door de zwarte stemmen de volgende aflevering wel afvallen.
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Wie wordt de winnaar van Expeditie Robinson 2011?
« Reactie #69 Gepost op: 15-11-2011, 13:17:55 »
Ik heb effe het uitgerekend en de mogelijk scenarios afgelopen


Niko

Niko wint tegen Sascha (met de stemmen van Nicolas, Anne, Esther en Jochem. Het valt nog te bezien wat Tanja doet. Lau en Pat zijn waarschijnlijk voor hun vriend Sascha.)

Niko Verliest tegen Tanja, Patrick en Jochem (zie onder)

Verdict: Kleine kans, bovendien als hij een "A-Finale" nastreeft moet hij met Jochem (de andere "athleet" die nog in het spel zit) in de finale staan, waar hij verliest. Daarbij, hij wordt afgeschilderd als een inconsistente hypocriet en een heethoofd. Ik geloof nooit dat de makers er zoveel op zouden focussen als Niko won. Hij wordt gepresenteerd zoals Hans, niet als Marcel.

Tanja

Tanja wint tegen Niko, met de stemmen van Anne, Esther, Patrick en Lauretta. Dit is een schatting, maar ik denk dat Tanja close genoeg is met de vrouwen (en Patrick) om te winnen. Jochem en Nicolas kunnen ook op Tanja stemmen, maar ik vermoed dat ze liever Niko zien winnen, omdat hij meer "pro-kracht" is (wel, doet alsof hij pro-kracht is, ugh   ::niet-ok::). Sascha is de enige echt logische stem voor Niko.

Tanja wint tegen Sascha, met de stemmen van Nicolas, Anne, Lauretta, Esther en waarschijnlijk ook Jochem. Patrick stemt ZEKER op zijn vriend Sascha in de finale. Niko stemt zeker NIET op Tanja... en Jochem is 60-40 voor Tanja, omdat ze meer moeite doet/gedaan heeft om te winnen dan Sascha ooit deed.



Tanja Verliest tegen Jochem. Ik geef Tanja vs Patrick een kans van 60-40 in het voordeel van Patrick.

Verdict Goede kans Tanja heeft een goede kans om het spel te winnen als ze het einde haalt, en deze aflevering gaf on een goed overzicht HOE ze het kan doen: door proeven te winnen en door telkens de grootste bedreiging te elimineren. Dit was de eerste aflevering waar ze echt in een -deels- negatief daglicht gesteld werd, en zelfs dan nog werd ze door Niko overschaduwd in negativiteit, wat zeer goed is voor haar kansen (omdat ze niet zo negatief uit het hele debacle kwam). 

Patrick


Patrick wint tegen Niko, met de stemmen van Lauretta, Esther, Sascha en Tanja. Jochem en Anne kunnen ook op hem stemmen. Nicolas is een stem die 100% voor Niko is, geen kans dat die op Patrick stemt. Zelfs dan nog, 4 gegarandeerde stemmen is voldoende om het spel te winnen.

Patrick wint(?) tegen Tanja, met de stemmen van Lauretta, Esther, Sascha en Niko, tenzij Esther bitter is t.o.v. Patrick om haar weg te stemmen en haar stem in Tanja's richting smijt. Ik geef Patrick het voordeel omdat Anne en Jochem twee "wildcards" zijn die op zowel hem als Tanja kan stemmen, ookal vind ik de kans dat ze op Tanja stemmen groter dan die waarbij ze op Patrick stemmen. (dus, Patrick heeft een betere kans om de meerderheid van de stemmen te behalen omdat hij maar één van de wildcards nodig heeft om te winnen, terwijl Tanja ze alledrie nodig heeft.) Nicolas is de enige stem waarvan ik zeker weet dat die voor Tanja zal zijn.

Patrick wint van Sascha, met de stemmen van Anne, Esther, Tanja en Jochem. Waarschijnlijk ook die van Lauretta, met een goede kans voor Niko. Nicolas is, alweer, de enige echt zekere stem  die niet voor Patrick is.

Patrick verliest van Jochem

 
Verdict: Matig-tot-goed. Kans. Patrick heeft geen ENKELE vijand in het spel, en is daardoor ook zo ver weten te komen. Objectief gezien is hij de beste speler in dit seizoen. Als hij het einde haalt is de kans om te winnen enorm... maar daar wringt het schoenjte. Door zijn matige prestaties in proeven en zijn gebrek aan munten is hij een ENORM gemakkelijk doelwit. Hoe Patrick de finale haalt valt nog te bezien, en dat is met gemak zijn grootste struikelblok voor de overwinning. Een andere indicatie naar een mogelijk verlies: Zagers en Verhalenvertellers winnen zelden. Patrick behoort tot beide categorieën... oei oei oei.

NEXT: Sascha & Jochem
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Wie wordt de winnaar van Expeditie Robinson 2011?
« Reactie #70 Gepost op: 15-11-2011, 13:18:24 »
Deel 2:


Sascha

Sascha is de gemakkelijkste om de voorspellen. Hij verliest van zowel Tanja als Niko als Jochem als Patrick. Hij heeft twee gegardandeerde tegenstemmen in Anne en Tanja. Esther mag hem niet. En terwijl dat de anderen op hem zouden kunnen stemmen, heeft hij minstens VIER van de andere vijf stemmen over... en dat resulteert helaas nooit in een meerderheid op papier.

Tegen Jochem: Heeft de stemmen van Lauretta, Patrick, Niko en Nicolas nodig. Lauretta en Patrick stemmen om hem, maar Niko en Nicolas waarschijnlijk niet, want Jochem is een "sterkere" speler. Dit is het ENIGE scenario waarin ik -realistisch gezien- Sascha nog kan zien winnen.

Tegen Patrick: Heeft de stemmen van Lauretta, Niko, Jochem en Nicolas nodig. Hij heeft met zekerheid Nicolas, maar Lauretta lijkt me closer met Patrick dan met Sascha. Niko en Jochem zijn niet te voorspellen, maar ik geef Patrick het voordeel omdat hij charismatischer en inoffensiever  is dan Sascha.

Tegen Tanja: Heeft de vier van de vijf stemmen van Lauretta, Niko, Jochem, Patrick en Nicolas nodig. Sascha heeft Patrick en Niko... maar Lauretta en Nicolas? Ik denk eerder Tanja. En Jochem? Als Tanja aan het einde staat, heeft ze nu eenmaal meer moeten doorstaan, en ik denk dat Jochem daar gewoon meer respect voor heeft.

Tegen Niko: Heeft de stemmen van Lauretta, Nicolas, Jochem en Patrick nodig. Nicolas stemt sowieso op Niko, dus ja... Weinigkans. Misschien stemmen Esther en Tanja alsnog op hem, maar ik denk dat de dames liever van een cliff springen dan op Niko OF Sascha te stemmen.

Verdict: Piepkleine kans. Sascha heeft teveel vijanden gemaakt en bruggen verbrand om een realistische kans te maken om een finale stemming te winnen.

Jochem

Op dit ogenblik kan ik me geen scenario indenken waar Jochem niet wint, ondanks zijn gebrek aan social skills.

Jochem wint tegen Niko, met de stemmen van Esther, Lauretta, Sascha en Tanja, plus een goede kans voor Anne en zelfs Patrick. Nicolas is sowieso voor Niko.

Jochem wint tegen Tanja, met de stemmen van Esther, Sascha en Niko. Tanja heeft enkel Lauretta. Patrick, Nicolas en Anne kunnen op eender wie stemmen, en de kans is beter voor Jochem, want hij heeft nog maar één extra stem nodig, tegen Tanja's drie.

Jochem wint tegen Patrick, met de stemmen van Nicolas, Niko en Esther. Patrick heeft alleen Lauretta en Sascha. Anne en Tanja zijn in het midden en wederom zijn Jochem's kansen groter dan die van Patrick, aangezien Jochem maar één extra stem nodig heeft en Patrick allebei.

Jochem wint tegen Sascha, met de stemmen van Tanja, Esther, Anne en Niko. Nicolas is waarschijnlijk Sascha. Lauretta is waarschijnlijk Sascha en Patrick is waarschijnlijk Sascha. Tenzij Niko of Esther ook op Sascha stemmen heeft Jochem deze stemming gewonnen.

Verdict: Goed: Jochem heeft op papier de beste kans, maar hij heeft ook het meeste geluk nodig. Als hij de bitterheid van de anderen kan weten te vermijden kan hij het spel winnen. Een immuniteitsproef winnen zal hem zeker kunnen helpen, en hij -als de tweede sterkste persoon in het spel- maakt een goede kans om er een te winnen. Doch maakt Jochem in realiteit niet de beste kans. Als Jochem wint, heeft hij het respect van zijn medekandidaten nodig, en dat is een moeilijk te voorspellen factor.

Scenarios waarbij Niko wint: 0-2
Scenarios waarbij Tanja wint: 2-4
Scenarios waarbij Patrick wint: 2-3
Scenarios waarbij Sascha wint: 0-1
Scenarios waarbij Jochem wint: 3-4!!!

=> Mijn lijstje

1) Tanja
2) Jochem
3) Patrick
4) Niko
5) Sascha


Ik kan me natuurlijk vergissen (dit is nu eenmaal een ruwe schatting), en sommige stemmingen zijn nu eenmaal ERG close. Hoedanook, het spel is nog niet gespeeld, dus het kan zijn dat Niko en/of Sascha hun ruzie met Tanja bijleggen bvb. Maar dit is mijn stukje winnaarsspeculatie.
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie wordt de winnaar van Expeditie Robinson 2011?
« Reactie #71 Gepost op: 15-11-2011, 13:44:04 »
mooi uiteengezet!

en spannend, in de pool heb ik al heel lang Tanja en Jochem als nr 1 en nr 2 ;D

Sommige stemmen denk ik iets anders over, zo zie ik Jochem sneller op Sascha stemmen dan op Patrick, maar in grote lijnen klopt je analyse aardig volgens mij
Keep calm and eat chocolates!

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie wordt de winnaar van Expeditie Robinson 2011?
« Reactie #72 Gepost op: 15-11-2011, 16:49:01 »
Op basis van we nu te zien krijgen heb ik toch wel mijn bedenkingen of Esther haar stem gaat geven aan Tanja indien ze tegen Niko moet uitkomen. Ik vond de interactie op het einde tegenover Tanja toch redelijk koel.  Dus kan het gaan om 1 stem.  De stemming gaat plaatsvinden op het eiland zelf en niet nadat de kandidaten de afleveringen gezien hebben... dus de afgevallen kandidaten zullen samenkomen in een of ander resort en Esther zal vertellen dat Tanja ondanks enkele toegiften niet echt gekozen heeft voor Niko als Esther, dit nemen de andere kandidaten ook mee...

Ook vind ik de voorstelling op de winst van Jochem ook een beetje te simplistisch voorgesteld.  De social skills zijn juist iets wat de vorige jaren het meeste heeft meegespeeld.  Ook de prestaties van de proeven worden meegenomen en hierin heeft Niko tot hiertoe het beste gemiddeld resultaat neergezet in de individuele fase.

Of Tanja voldoende krediet zal krijgen door haar verblijf in de grot (waar ze naar mijn mening geen concurrentie heeft gehad) en de winst van voorlopig 1 proef zullen we nog moeten afwachten.  Ze zit in een underdogpositie maar ze heeft tenslotte wel een herkansing gehad en tal van beloningen waar ze merendeels niets heeft voor moeten doen.

De afschildering die Niko krijgt hier is ook vele malen uitvergroot, vergeet ook niet dat in de interviews triggerpunten worden gestimuleerd om dit soort emoties te kunnen filmen.  De sfeer waarop Sascha en Esther nadien met hem praatte in de hut was ook op een heel andere manier. 

Persoonlijk geef ik Niko 3 kansen op 4 om te winnen indien hij de finale haalt, enkel tegen Patrick zal het naar mijn gevoel aan een zijden draadje hangen.

Mijn top 3 op de meeste kans tot winst in de finale is:

1 Niko
2 Patrick
3 Tanja

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie wordt de winnaar van Expeditie Robinson 2011?
« Reactie #73 Gepost op: 15-11-2011, 16:56:21 »
Op basis van we nu te zien krijgen heb ik toch wel mijn bedenkingen of Esther haar stem gaat geven aan Tanja indien ze tegen Niko moet uitkomen. Ik vond de interactie op het einde tegenover Tanja toch redelijk koel.  Dus kan het gaan om 1 stem.  De stemming gaat plaatsvinden op het eiland zelf en niet nadat de kandidaten de afleveringen gezien hebben... dus de afgevallen kandidaten zullen samenkomen in een of ander resort en Esther zal vertellen dat Tanja ondanks enkele toegiften niet echt gekozen heeft voor Niko als Esther, dit nemen de andere kandidaten ook mee...

Ook vind ik de voorstelling op de winst van Jochem ook een beetje te simplistisch voorgesteld.  De social skills zijn juist iets wat de vorige jaren het meeste heeft meegespeeld.  Ook de prestaties van de proeven worden meegenomen en hierin heeft Niko tot hiertoe het beste gemiddeld resultaat neergezet in de individuele fase.

Of Tanja voldoende krediet zal krijgen door haar verblijf in de grot (waar ze naar mijn mening geen concurrentie heeft gehad) en de winst van voorlopig 1 proef zullen we nog moeten afwachten.  Ze zit in een underdogpositie maar ze heeft tenslotte wel een herkansing gehad en tal van beloningen waar ze merendeels niets heeft voor moeten doen.

De afschildering die Niko krijgt hier is ook vele malen uitvergroot, vergeet ook niet dat in de interviews triggerpunten worden gestimuleerd om dit soort emoties te kunnen filmen.  De sfeer waarop Sascha en Esther nadien met hem praatte in de hut was ook op een heel andere manier. 

Persoonlijk geef ik Niko 3 kansen op 4 om te winnen indien hij de finale haalt, enkel tegen Patrick zal het naar mijn gevoel aan een zijden draadje hangen.

Mijn top 3 op de meeste kans tot winst in de finale is:

1 Niko
2 Patrick
3 Tanja


Ik hoop het niet ( ::rofl::) maar ik vind het wel zeer aannemelijk!  ::jaja::

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wie wordt de winnaar van Expeditie Robinson 2011?
« Reactie #74 Gepost op: 15-11-2011, 17:55:41 »
Zolang hij er nog inzit blijf ik bij Patrick met Jochem als outsider.
Ich bin ein Bärliner!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie wordt de winnaar van Expeditie Robinson 2011?
« Reactie #75 Gepost op: 15-11-2011, 19:21:20 »
mooi uiteengezet!

en spannend, in de pool heb ik al heel lang Tanja en Jochem als nr 1 en nr 2 ;D

Sommige stemmen denk ik iets anders over, zo zie ik Jochem sneller op Sascha stemmen dan op Patrick, maar in grote lijnen klopt je analyse aardig volgens mij
Tanja heb ik vanaf afl. 1 als nr 1
Jochem enkele keren als nr 2

(mits een klein beetje overleg kon het dus 2X op 3 jaar tijd Bingo zijn::vergroot:: ::vergroot::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie wordt de winnaar van Expeditie Robinson 2011?
« Reactie #76 Gepost op: 15-11-2011, 19:32:24 »
Tanja heb ik vanaf afl. 1 als nr 1
Jochem enkele keren als nr 2

(mits een klein beetje overleg kon het dus 2X op 3 jaar tijd Bingo zijn::vergroot:: ::vergroot::


zou cool zijn ;D

ik had vanaf afl 1 jochem op 1, en vanaf afl 2 tanja op 2, maar een paar weken terug ben ik ze gaan omdraaien....
Keep calm and eat chocolates!

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Wie wordt de winnaar van Expeditie Robinson 2011?
« Reactie #77 Gepost op: 15-11-2011, 20:41:28 »
Ik hou voor elke aflevering de Statistische scores en editing van elke kandidaat bij in een Excel spreadsheet met een bijhoordende tabel voor de "Contenders" (de kandidaten die -naar mijn mening- een kans maken om te winnen). (Zij die posten/lurken in SurvivorSucks zullen waarschijnlijk wel weten wat ik bedoel.)

In ieder geval, dit waren mijn keuzes voor de winnaar per aflevering.

Aflevering #1

1) Nicolas
2) Kobe
3) Sylvia
4) Lauretta

Aflevering #2

1) Sascha
2) Nicolas
3) Kobe
4) Deborah

Aflevering #3

1) Sascha
2) Kobe
3) Lauretta
4) Nicolas

Aflevering #4

1) Sascha
2) Lauretta
3) Kobe
4) Patrick

Aflevering #5

1) Sascha
2) Lauretta
3) Tanja

Afleveringen #6 en #7

1) Tanja
2) Sascha
3) Patrick


Aflevering #8

1) Tanja
2) Sascha
3) Niko

Aflevering #9

1) Tanja
2) Sascha

Aflevering #10

1) Sascha
2) Niko


Aflevering #11

1) Tanja
2) Jochem


(nota: dit heeft enkel betrekking tot de "winnaar". Ik had Jochem, tot mijn telling van deze ochtend als de runner-up.)

(note2: Vorig jaar had ik rond aflevering 5-6 Regina op mijn radar als Winnares (toen nog na Antony)..... rond dezelfde tijd dat ik Tanja nu heb.... hmmmmm....)
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie wordt de winnaar van Expeditie Robinson 2011?
« Reactie #78 Gepost op: 15-11-2011, 21:35:53 »
Lexxan, jij hebt echt veel te veel vrije tijd  ;D  ::hypocriet::



Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Wie wordt de winnaar van Expeditie Robinson 2011?
« Reactie #79 Gepost op: 16-11-2011, 23:58:04 »
Persoonlijk denk ik dat Tanja de grootste kans heeft op winst, met Jochem als tweede. Maar dan moet ze ten eerste de finale halen, dat wil zeggen een van de finale proeven winnen, misschien wel de balk?

En ten tweede, het is nog maar de vraag wie er in de jury zal zetelen. Nicolas, Anne en Esther zie ik nog op haar stemmen. In het geval van Esther zie ik haar alleen op iemand anders stemmen als Tanja het opneemt tegen Jochem of Niko. Dus het ligt eraan wie de jury zal vervoegen, en wat de juryleden uiteindelijk gaan stemmen. Want het is al voorgevallen dat iemand stemt voor zijn aartsrivaal.

Maar als ze de finale haalt en Sascha, Niko en Patrick zitten in de jury kan het nog wel eens spannend gaan worden. De spannendste finales lijken mij een finale tussen Tanja & Jochem of Tanja & Niko. Stiekem hoop ik een beetje op een finale tussen Tanja & Niko, gewoon maar om eens te zien hoe Niko's tactische keuzes in vraag worden gesteld en finaal in zijn gezicht zullen ontploffen.
« Laatst bewerkt op: 17-11-2011, 00:04:32 door feniks »