Poll

Wie is jouw favoriet?

Niko
Sasha
Tanja

Auteur Topic: Wie is jouw favoriet?  (gelezen 72206 keer)

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #200 Gepost op: 14-11-2011, 23:03:05 »
1. Patrick (hij houdt de humor erin, heeft zijn positieve instelling terug en is sterk in de proeven)
2. Tanja (ik kan nog altijd om haar lachen, en ze gaat eindelijk het spelletje hard spelen)
3. Jochem (sympatieke gast, die ook eindelijk begint de spelen.. wel onder leinding van andere, dat wel..)
4. Sasha (iets minder slachtoffer, iets meer tactisch denken)
5. Nico (al hoop ik ergens wel dat hij erin blijft, hij speelt het spel en houdt het spannend)
There's no show like a reality show ;)

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #201 Gepost op: 14-11-2011, 23:19:39 »
1) Tanja
2) Jochem
3) Patrick
4) Sascha
5) Esther
6) Niko

Tanja & Jochem in afl. 11 = beste mensen ooit*

Niko in afl. 11 = worst.human.ever.

*exclusief <3 Klaar Van Der Lippe <3 en <3 Frank De Meulder <3
« Laatst bewerkt op: 14-11-2011, 23:50:03 door Lexxan »
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #202 Gepost op: 15-11-2011, 17:58:32 »
1. Jochem
2. Patrick
3. Niko
4. Sasha
5. Tanja (ik had al niks met haar, en ik begin me op een of andere manier steeds meer aan haar te ergeren...)
Ich bin ein Bärliner!

Offline Brown

  • Forumlid
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #203 Gepost op: 15-11-2011, 19:03:27 »
Patrick op 1??? hij is sterk in de proeven? 1 proef heeft ie na behoren gedaan. maar dit ter zijde


1 Tanja
2 Jochem
3 Sascha

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #204 Gepost op: 15-11-2011, 23:58:23 »
Tot voor kort zou ik hebben gezegd: Tanja & Nicolas, Esther, Jochem ... en van alle opgevers gunde ik Katerine wel een eerlijke kans, denk dat ze wel wat meer in haar mars had dan ze heeft laten zien. Spijtig dat ze zo vroeg werd weggestemd.

Ondertussen weet ik niet meer zo goed wat ik van Tanja moet denken. Veel respect heb ik voor haar prestatie in de grot. Je moet het maar doen! Ook daarna was het prettige televisie en heb ik goed moeten lachen om haar zot gedoe. Maar nu ze het spelletje plots ook door heeft en haar nieuw gebakken filosofie uit de doeken doet, fronsten mijn wenkbrauwen toch even. Heb toch veel liever de sterkere deelnemers in het programma, hoor! Tanja heeft natuurlijk alle recht om haar rechtstreekse concurrenten te elimineren, al maakt het haar in geen geval sympathieker. Integendeel, ze krijgt een beetje Niko-allures, het spel naar je hand draaien. Alleen komt zij er openlijk voor uit en houdt ze zich aan haar afspraak. Met Niko bv. weet je dat nooit, hij gelooft zijn eigen leugens en stemt dan toch nog anders dan hij de hele tijd beweert ("Ik wil een A-finale met de sterkste kandidaten en stem dus op Jochem"). Tanja is gewoon rechtuit 'What you see is what you get', en is eigenlijk best wel te vertrouwen. Een Robinson moet je vind ik persoonlijk ook kunnen vertrouwen. En verder is haar grote troef haar doorzettingsvermogen vb. vuur maken in de grot, het daar zo lang volhouden, focus niet verliezen tijdens de laatste proef. Een ander pluspunt, haar social skills, na de samensmelting pakte ze daar iedereen mee in. Behalve Sascha natuurlijk. ::tandpastasmiley::

Nicolas had er natuurlijk nooit zo vroeg uit gemogen. Ben niet vergeten dat Patrick hem eruit stemde met zijn kliekje. Hij was toen de stiekeme stoker. Maar dat lijkt iedereen te vergeten? Dat was trouwens niet de eerste keer dat hij hem er probeerde uit te werken.

Jochem, nooit een probleem gehad met zijn gedachtegang of houding, tot vorige aflevering. Het kan er bij mij niet in dat je als sportman op iemand als Esther stemt en dan nog met zo'n flut uitleg. Esther had het er zelf moeilijk mee. Dat hij zich zo laat vangen door Tanja (en Patrick) is niet te vatten. Hij is veel te makkelijk te beïnvloeden. Ik gun Jochem misschien wel nog de finale. Gelukkig heeft hij nog wat munten op zak.

Esther had er van mij helemaal niet uit gemogen, was echt een potentiële winnares. Sportief, sociaal en ik vermoed ook een gewaardeerde hulp in het kamp.

Niko heb ik nooit gemogen.
Patrick vond ik meermaals erg vervelend, en die achterklap van hem kon ik niet uitstaan.
Sascha, absoluut geen fan van zijn filosofie die hij uitdacht aan het begin van de expeditie. Een echt prototype van een eersteklas meeloper.

Ben eens curieus hoe Tanja haar status van Queen Bee gaat gebruiken de komende aflevering en of er nog iets verandert aan mijn persoonlijke voorkeuren voor de finale. Blijft ze die kerels rond haar vinger winden of keert het zich allemaal tegen haar?

Van de overgebleven expeditieleden gun ik Tanja en Jochem dus het meest de finale. Heb lang Tanja gestemd in deze poll. Esther was vaak mijn 'close second', misschien omdat ze zo weinig prominent in beeld kwam. Tanja heeft volgens mij altijd haar screentime gestolen of zo?! Graag had ik deze week Esther gestemd omwille van haar supersportieve houding. Jammer, maar ze ligt eruit. Maar zij was ongetwijfeld mijn torenhoge favoriet vorige aflevering.
« Laatst bewerkt op: 16-11-2011, 00:25:38 door feniks »

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #205 Gepost op: 16-11-2011, 00:02:35 »
Tot voor kort zou ik hebben gezegd: Tanja & Nicolas, Esther, Jochem ... en van alle opgevers gunde ik Katerine wel een eerlijke kans, denk dat ze wel wat meer in haar mars had dan ze heeft laten zien.

Ondertussen weet ik niet meer zo goed wat ik van Tanja moet denken. Veel respect heb ik voor haar prestatie in de grot. Je moet het maar doen! Ook daarna was het prettige televisie en heb ik goed moeten lachen met haar zot gedoe. Maar nu ze het spelletje plots ook door heeft en haar nieuw gebakken filosofie uit de doeken doet, fronsten mijn wenkbrauwen toch even. Heb toch veel liever de sterkere deelnemers in het programma. Tanja heeft natuurlijk alle recht om haar rechtstreekse concurrenten te elimineren, al maakt het haar in geen geval sympathieker. Integendeel, ze krijgt een beetje Niko-allures, het spel naar je hand draaien. Alleen komt zij er openlijk voor uit en houdt ze zich aan haar afspraak. Met Niko bv. weet je dat nooit, hij gelooft zijn eigen leugens en stemt dan toch nog anders dan hij . Tanja is gewoon rechtuit, en doet

Nicolas had er natuurlijk nooit zo vroeg uit gemogen. Ben niet vergeten dat Patrick hem eruit stemde met zijn kliekje. Hij was toen de stoker.

Jochem, nooit een probleem gehad met zijn gedachtengang of houding, tot vorige aflevering. Het kan er bij mij niet in dat je als sportman op iemand als Esther stemt en dan nog met zo'n flutuitleg. Esther had het er zelf moeilijk mee. Dat hij zich zo laat vangen door Tanja (en Patrick) is niet te vatten. Hij is veel te makkelijk te beïnvloeden. Ik gun misschien wel nog de finale.

Esther had er van mij helemaal niet uit gemogen, was echt een potentïele winnares geweest. Sportief, sociaal en ik vermoed ook een gewaardeerde hulp in het kamp.

Niko heb ik nooit gemogen.
Patrick vond ik meermaals erg vervelend, en die achterklap van hem kon ik niet uitstaan.
Sascha, absoluut geen fan van zijn filosofie die hij uitdacht aan het begin van de expeditie. Een echt prototype van een eersteklas meeloper.

Ben eens curieus hoe Tanja haar status van Queen Bee gaat gebruiken de komende aflevering en of er nog iets verandert aan mijn persoonlijke voorkeuren voor de finale. Blijft ze die kerels rond haar vinger winden of keert het zich allemaal tegen haar.

Van de overgebleven expeditieleden

Mooie analyse!  ::jaja::

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #206 Gepost op: 16-11-2011, 00:50:58 »
Patrick op 1??? hij is sterk in de proeven? 1 proef heeft ie na behoren gedaan. maar dit ter zijde

Hij heeft dan nog wel nooit gewonnen,
maar volgens mij zit hij wel iedere keer bij de beter helft.
Dan noem ik hem sterk in de proeven ja...
There's no show like a reality show ;)

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #207 Gepost op: 18-11-2011, 12:04:57 »
De uitslag:

1. Niko  10 (28.6%)
    Patrick  10 (28.6%)
2. Tanja  6 (17.1%)   
3. Sasha  5 (14.3%)
4. Jochem  4 (11.4%)

Tanja is haar favorietenrol kwijt, en Patrick heeft hem weer terug.
Ook Niko is nog altijd erg populair!
Stand gaat op 0, stemmen is weer mogelijk!

There's no show like a reality show ;)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #208 Gepost op: 18-11-2011, 15:13:39 »
Tanja ::bravo:: ( hoewel ik zie dat ik de enige ben ::))
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #209 Gepost op: 18-11-2011, 18:03:34 »
Ik had nooit gedacht dat ik het zou zeggen, maar mijn favoriet van het laatste kwartet is: Niko!

1: Niko
2: Sasha
en dan op grote afstand:
3: Patrick
en op een nog grotere afstand:
4: Tanja
Ich bin ein Bärliner!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #210 Gepost op: 18-11-2011, 20:38:16 »
Ik had nooit gedacht dat ik het zou zeggen, maar mijn favoriet van het laatste kwartet is: Niko!

1: Niko
2: Sasha
en dan op grote afstand:
3: Patrick
en op een nog grotere afstand:
4: Tanja
doe mij hem maar precies andersom ::rofl::

1. Tanja ::bravo::
2. Patrick

3. Sasha





4. Niko ::kots::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #211 Gepost op: 18-11-2011, 22:11:07 »
Ik had nooit gedacht dat ik het zou zeggen, maar mijn favoriet van het laatste kwartet is: Niko!

1: Niko
2: Sasha
en dan op grote afstand:
3: Patrick
en op een nog grotere afstand:
4: Tanja

geen woord aan toe te voegen...  :)

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #212 Gepost op: 18-11-2011, 23:39:32 »
Weet niet wat het vervolg gaat zijn van de eilandraad, ben bang dat Sascha eruit gaat..
Dus finale tussen Niko, Tanja en Patrick..  Patrick gaat mischien eindelijk van Niko winnen.. ;)

Offline pepim

  • Forumlid
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #213 Gepost op: 18-11-2011, 23:51:59 »
Weet niet wat het vervolg gaat zijn van de eilandraad, ben bang dat Sascha eruit gaat..
Dus finale tussen Niko, Tanja en Patrick..  Patrick gaat mischien eindelijk van Niko winnen.. ;)

Ja Tanja zal Sascha er wel uitwerken denk ik zo.

Verder staat Niko hier op één en voor de rest niemand,
ervan uitgaande dat Sascha er uit gekegeld wordt  8)

Ik heb nooit gedacht dat ik in eerste instantie als fan van Tanja, nou ja eerst Sipke, maar toch Tanja vanwege de grot, nu na Jochem op Niko zou stemmen.
Maar toch voor mij heeft ze haar krediet van de grot opgemaakt, dat kan een ander niet met mee eens zijn, maar dat maakt me niet uit.

Ik vind, dat ze teveel dingen vanzelfsprekend heeft gevonden en voor mij is zij iemand geworden, die vindt, dat na de ontberingen in de grot ze overal recht op heeft.
Dat mag natuurlijk, maar dat maakt haar in mijn ogen minder sympathiek en niet iemand waarop ik nog ga stemmen in dit topic.

Krediet verspeelt dus, maar goed we zullen zien, ik hoop niet dat het zo voorspelbaar wordt, zoals ik denk, want dat zou ik erg jammer vinden.

Offline michael9

  • Forumlid
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #214 Gepost op: 19-11-2011, 12:32:38 »
Ik had nooit gedacht dat ik het zou zeggen, maar mijn favoriet van het laatste kwartet is: Niko!

1: Niko
2: Sasha
en dan op grote afstand:
3: Patrick
en op een nog grotere afstand:
4: Tanja

Het is dat jij het al getypt hebt, anders zou ik het doen  ;D

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #215 Gepost op: 19-11-2011, 21:28:33 »
1. Sascha (vind ik toch meest sympathiek)
2. Tanja
3. Patrick
4. Niko
« Laatst bewerkt op: 21-11-2011, 01:11:35 door tarzanneke »

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #216 Gepost op: 19-11-2011, 23:23:22 »
Ik heb nooit gedacht dat ik in eerste instantie als fan van Tanja, nou ja eerst Sipke, maar toch Tanja vanwege de grot, nu na Jochem op Niko zou stemmen.
Maar toch voor mij heeft ze haar krediet van de grot opgemaakt, dat kan een ander niet met mee eens zijn, maar dat maakt me niet uit.

Ik vind, dat ze teveel dingen vanzelfsprekend heeft gevonden en voor mij is zij iemand geworden, die vindt, dat na de ontberingen in de grot ze overal recht op heeft.

Het valt mij op dat jij en nog een paar mensen hier op het forum het nu nog steeds soms hebben over het krediet van de grot, wat nu toch echt op is, terwijl ze het op het eiland nóóit over de grot lijken te hebben. Ik heb helemaal niet het idee dat men Tanja langer dan een paar dagen krediet daar voor heeft gegeven, noch dat Tanja dat verwachtte.
Wél is zij in mijn ogen iemand die altijd populair is geweest en het inderdaad vanzelfsprekend lijkt te vinden dat mensen naar haar luisteren, haar dingen gunnen en dingen voor haar doen. Maar volgens mij relateert zij dat absoluut niet aan de grot.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #217 Gepost op: 21-11-2011, 23:17:11 »
1. Patrick
2. Sasha/Tanja
3. Niko

Al hoop ik toch dat Niko tegenover Patrick in de finale staat, ik gun het hem gek genoeg meer.
There's no show like a reality show ;)

Offline pepim

  • Forumlid
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #218 Gepost op: 21-11-2011, 23:48:31 »
Het valt mij op dat jij en nog een paar mensen hier op het forum het nu nog steeds soms hebben over het krediet van de grot, wat nu toch echt op is, terwijl ze het op het eiland nóóit over de grot lijken te hebben. Ik heb helemaal niet het idee dat men Tanja langer dan een paar dagen krediet daar voor heeft gegeven, noch dat Tanja dat verwachtte.
Wél is zij in mijn ogen iemand die altijd populair is geweest en het inderdaad vanzelfsprekend lijkt te vinden dat mensen naar haar luisteren, haar dingen gunnen en dingen voor haar doen. Maar volgens mij relateert zij dat absoluut niet aan de grot.

Misschien zeg ik het verkeerd. Ik was echt een absolute fan van Tanja toen ze in de grot verzeild raakte. Zeker omdat ze na Sipke-Jan, die doordat hij zijn voet/enkel had gebroken,
af moest haken. Daarna kwamen er nog een paar waar ik de namen van vergeten ben, en ook geen zin om te onthouden, die geen zin hadden om in de grot te gaan zitten.

O.a. Freddy, maar goed ...

Ik had eigenlijk best wel verwachtingen van haar, juist omdat ze het zo goed in de grot deed. Daardoor, ik ken haar natuurlijk niet, stelde ze me wel teleur toen ze weer terug keerde in het spel.
Ok, dat is mijn makke natuurlijk, maar goed hoe ze zich tegenwoordig in ER profileert is niet mijn ding, maar goed dat mag toch?
Daarom mag ik nu voor Niko kiezen  ;)

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #219 Gepost op: 22-11-2011, 16:57:40 »
1. Tanja
2. Patrick
3. Jochem
4. Sascha
5. Niko
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*