Auteur Topic: Scenario  (gelezen 12018 keer)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Scenario
« Reactie #20 Gepost op: 9-10-2011, 10:37:53 »
Ik denk dat er gewoon immuniteitsmunten inzitten. ::jaja:: Maar ik laat me graag verrassen. ;)

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Scenario
« Reactie #21 Gepost op: 9-10-2011, 19:12:23 »
Bij de samensmelting gaat er een 'Belgisch' blok ontstaan, geleid door Kobe en Niko. Anne komt erbij en Nicolas..
Anne zei iets te vaak 'ja' bij de uitleg van 'plan Pita', Nicolas zal gewoon blij zijn bij landgenoten te zijn..
Met zijn vieren zullen ze proberen een Nederlander eruit te stemmen; Jochem of Lauretta.. :)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Scenario
« Reactie #22 Gepost op: 9-10-2011, 19:57:46 »
Bij de samensmelting gaat er een 'Belgisch' blok ontstaan, geleid door Kobe en Niko. Anne komt erbij en Nicolas..
Anne zei iets te vaak 'ja' bij de uitleg van 'plan Pita', Nicolas zal gewoon blij zijn bij landgenoten te zijn..
Met zijn vieren zullen ze proberen een Nederlander eruit te stemmen; Jochem of Lauretta.. :)
het lijkt me sterk dat Anne gaat samenwerken met kobe en niko :P
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Scenario
« Reactie #23 Gepost op: 10-10-2011, 17:32:46 »
Anne weet waarschijnlijk niet dat ze deel was van 'plan pita'(haar munten kwijt laten spelen), en de boys gaan het haar denk ik niet vertellen.. ;D

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re: Scenario
« Reactie #24 Gepost op: 14-10-2011, 15:38:13 »
Mijn scenario is op de toekomst, volgend seizoen gericht. Er worden twee groepen gemaakt, 1 met bekende Nederlanders/Belgen een tweede groep met ouderwets mensen die echt aan ER willen deelnemen. Dus the best of both wordls.  ::vergroot::

Krijgen we weer echte doorbijters en gedreven mensen ::oink::, de productie / omroepen hebben dan hun hoge kijkcijfers die komen door de bekende Belgen / Nederlanders.
Gek zijn is gezond

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Scenario
« Reactie #25 Gepost op: 14-10-2011, 16:01:45 »
Mijn scenario is op de toekomst, volgend seizoen gericht. Er worden twee groepen gemaakt, 1 met bekende Nederlanders/Belgen een tweede groep met ouderwets mensen die echt aan ER willen deelnemen. Dus the best of both wordls.  ::vergroot::

Krijgen we weer echte doorbijters en gedreven mensen ::oink::, de productie / omroepen hebben dan hun hoge kijkcijfers die komen door de bekende Belgen / Nederlanders.
lijkt me een super idee. ::jaja::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Scenario
« Reactie #26 Gepost op: 14-10-2011, 16:32:46 »
Een 'Europese Expeditie Robinson' lijkt me wel leuk, ieder één persoon uit een Europees land, voertaal zal Engels moeten zijn..
Ben je meteen af van dat Nederlands/Belgisch gedoe..
Zal waarschijnlijk niet gebeuren.. :)

Offline Brown

  • Forumlid
Re: Scenario
« Reactie #27 Gepost op: 14-10-2011, 18:24:39 »
Een 'Europese Expeditie Robinson' lijkt me wel leuk, ieder één persoon uit een Europees land, voertaal zal Engels moeten zijn..
Ben je meteen af van dat Nederlands/Belgisch gedoe..
Zal waarschijnlijk niet gebeuren.. :)

nee dan krijg je Engeland Nederland belgie etc tegen Duitsland  ::rofl::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Scenario
« Reactie #28 Gepost op: 14-10-2011, 18:57:31 »
nee dan krijg je Engeland Nederland belgie etc tegen Duitsland  ::rofl::
klopt, er zijn altijd al nationaliteiten die elkaar niet hebben gelegen. Daarbij als je bijvoorbeeld mensen uit oost europa erbij doet krijg je de west vs oost. en met al die rare accenten lijkt het comminuceren nog best lastig :P
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Scenario
« Reactie #29 Gepost op: 18-10-2011, 04:56:01 »
Nico is verontrust door het aantal stemmen dat hij tegen kreeg bij de vorige stemming, en sluit een pact met Anne en Nicolas..
Of het 'm iets helpt..?   ;D

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Scenario
« Reactie #30 Gepost op: 18-10-2011, 20:36:52 »
Wat een onzin als dat Belgen gaan samenspannen.

Als er één nationaliteit is die na de samensmelting gaat samenspannen, dan zijn het de Nederlanders:

1) Patrick en Sascha zijn close en hebben een goede verstandhouding met Lauretta
2) Er is GEEN enkele kans dat Jochem bij Niko en/of Anne blijft. Als Jochem een kans heeft, dat gaat hij bij de Noorderlingen aankloppen.
3) Esther en Patrick komen goed overeen. Waarom zou ze bij de Belgen blijven?
4) Niko die samenwerkt met Anne? Ja, dat gaat vooooooooral gebeuren, hoor  ::). Anne zal ZOWIEZO doen wat Esther en Jochem doen, en die twee gaan *niet* met Niko samenwerken. Onmogelijk
5) Nicolas blijft waarschijnlijk ook bij Noord. Het is slimmer om groenere grassen elders te zoeken.

Het enige wat de Belgen zou kunnen binden is dat Nicolas overloopt, Niko en Anne op een of andere manier hus strijdbijl begraven, dat Anne op de koop toe NIET met Jochem/Esther samenwerkt EN dat de drie Tanja in hun groepje voegen. En dan nog hebben ze een MINDERHEID van de stemmen onder hun controle.

Dus... de kans is eigenlijk vrij groot dat de 4 Belgen... hun onderlinge geschillen niet kunnen wegwerken, en waarschijnlijk de vier eersten zijn die weggestemd worden... ookal is het goed mogelijk dat Tanja het verder schopt dan bvb Jochem of Esther.
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline klimmer

  • Forumlid
Re: Scenario
« Reactie #31 Gepost op: 18-10-2011, 20:48:39 »
Mijn scenario is op de toekomst, volgend seizoen gericht. Er worden twee groepen gemaakt, 1 met bekende Nederlanders/Belgen een tweede groep met ouderwets mensen die echt aan ER willen deelnemen. Dus the best of both wordls.  ::vergroot::

Krijgen we weer echte doorbijters en gedreven mensen ::oink::, de productie / omroepen hebben dan hun hoge kijkcijfers die komen door de bekende Belgen / Nederlanders.

Perfect ::bravo::

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Scenario
« Reactie #32 Gepost op: 23-10-2011, 05:20:20 »
Niko zal alle proeven moeten winnen.. Zodra de kans zich voordoet wordt hij eruit gestemd..(helaas heeft ie nog 3 munten)
« Laatst bewerkt op: 23-10-2011, 05:38:51 door tarzanneke »

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Scenario
« Reactie #33 Gepost op: 23-10-2011, 13:43:47 »
Niko zal alle proeven moeten winnen.. Zodra de kans zich voordoet wordt hij eruit gestemd..(helaas heeft ie nog 3 munten)
Dat idee had ik ook al. Ik ben benieuwd hoe hij zal reageren als hij een proef niet wint. Zal hij dan vrezen voor tegenstemmen (en dus een munt inzetten) of zal hij denken en verwachten dat er toch niemand op hem zal stemmen?
Ich bin ein Bärliner!

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Scenario
« Reactie #34 Gepost op: 23-10-2011, 14:07:35 »
Mijn scenario is op de toekomst, volgend seizoen gericht. Er worden twee groepen gemaakt, 1 met bekende Nederlanders/Belgen een tweede groep met ouderwets mensen die echt aan ER willen deelnemen. Dus the best of both wordls.  ::vergroot::

Krijgen we weer echte doorbijters en gedreven mensen ::oink::, de productie / omroepen hebben dan hun hoge kijkcijfers die komen door de bekende Belgen / Nederlanders.

Geweldig plan!  ::ok::