Auteur Topic: Aflevering 6 - Donderdag 6 oktober - 20.30 uur - RTL5  (gelezen 12297 keer)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Aflevering 6 - Donderdag 6 oktober - 20.30 uur - RTL5
« Gepost op: 6-10-2011, 18:07:26 »
Vanavond weer een nieuwe aflevering.
Deborah gaat naar de grot.
Tanja krijgt dus nieuw gezelschap in haar tot nu toe redelijke eenzame strijd.
Kobe en Niko zullen hun immuniteitsmunten gaan tellen en waarschijnlijk hun stinkende best gaan doen bij de proef.
De proef die deze keer de welbekende EETPROEF zal zijn.
Wat zullen ze voor heerlijks voorgeschoteld krijgen?

Praat lekker mee vanaf 20.30 uur
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline sylvana81

  • Forumlid
Re: Aflevering 6 - Donderdag 6 oktober - 20.30 uur - RTL5
« Reactie #1 Gepost op: 6-10-2011, 20:48:53 »
de grot is leuk,
maar de rest vind ik een beetje tegen vallen

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6 - Donderdag 6 oktober - 20.30 uur - RTL5
« Reactie #2 Gepost op: 6-10-2011, 21:16:42 »
Aan de manier waarop team geel praat heb ik het idee dat ze de proef ondanks de achterstand toch gaan winnen. Ik hoop dat ik ongelijk heb..
There's no show like a reality show ;)

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Aflevering 6 - Donderdag 6 oktober - 20.30 uur - RTL5
« Reactie #3 Gepost op: 6-10-2011, 21:18:32 »
Een oplossing van de cijferpuzzel:

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6 - Donderdag 6 oktober - 20.30 uur - RTL5
« Reactie #4 Gepost op: 6-10-2011, 21:24:25 »
De proef is nu echt te spannend voor woorden.
Hoop dat team rood de puzzle goed heeft nu en dat Do de toren in een keer neerzet en de proef wint voor haar team. Misschien dat ze hier dan ook weer energie uit kan putten om door te zetten.
There's no show like a reality show ;)

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Aflevering 6 - Donderdag 6 oktober - 20.30 uur - RTL5
« Reactie #5 Gepost op: 6-10-2011, 21:46:53 »
Beetje een suffe aflevering deze keer.
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Belgarath

  • Forumlid
Re: Aflevering 6 - Donderdag 6 oktober - 20.30 uur - RTL5
« Reactie #6 Gepost op: 6-10-2011, 21:48:32 »
Erg leuke aflevering! Toffe proef, jammer dat Do opgaf, maar wel goed dat ze toch de proef meedeed en op zich liet stemmen en ook wel naar de grot gaat zodat ze niet alsnog iemand weg moeten stemmen...

Ik vraag me alleen sterk af in hoeverre de drie dames in de grot volgende keer echt gaan "racen" aangezien Deborah het Tanja gunt, en Do ook niet staat te springen om terug te keren in de expeditie...

@Dolfie: Heh, smaken verschillen! :)

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6 - Donderdag 6 oktober - 20.30 uur - RTL5
« Reactie #7 Gepost op: 6-10-2011, 21:49:14 »
Suf dat het rode team niet alvast tijdens de eerste 3 onderdelen aan het nadenken was over de puzzel.

En verder vond ik t ook vrij saai allemaal idd, gelukkig is er nu de samensmelting.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6 - Donderdag 6 oktober - 20.30 uur - RTL5
« Reactie #8 Gepost op: 6-10-2011, 21:55:47 »
Ik vond de gesprekken tussen Esther en Jochem ook wel interessant, en de proef natuurlijk.
Verder was het een beetje zo zo...
There's no show like a reality show ;)

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Aflevering 6 - Donderdag 6 oktober - 20.30 uur - RTL5
« Reactie #9 Gepost op: 6-10-2011, 22:03:02 »
gelukkig is er nu de samensmelting.
Ik ben wel benieuwd waarvoor die extra Eilandraad dient
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Aflevering 6 - Donderdag 6 oktober - 20.30 uur - RTL5
« Reactie #10 Gepost op: 6-10-2011, 22:26:41 »
Nou, dat wordt een boeiende race volgende week. Drie deelnemers waarvan eentje zegt dat ze de andere voor laat gaan en de derde heeft er sowieso al geen zin meer in en wil zsm terug naar het hotel.  ::)

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6 - Donderdag 6 oktober - 20.30 uur - RTL5
« Reactie #11 Gepost op: 6-10-2011, 22:32:30 »
Nou, dat wordt een boeiende race volgende week. Drie deelnemers waarvan eentje zegt dat ze de andere voor laat gaan en de derde heeft er sowieso al geen zin meer in en wil zsm terug naar het hotel.  ::)

::rofl:: idd. dat dacht ik ook al :)
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6 - Donderdag 6 oktober - 20.30 uur - RTL5
« Reactie #12 Gepost op: 6-10-2011, 23:03:03 »
Ze moeten de commentaren tijdens de proeven echt achterwege laten. Nu weet je tijdens het eerste commentaar al welk team wint. Zo irritant is dat.  ::niet-ok::

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Aflevering 6 - Donderdag 6 oktober - 20.30 uur - RTL5
« Reactie #13 Gepost op: 6-10-2011, 23:05:49 »
Ik vond het ook een suffe aflevering weer er moet nu meer gaan gebeuren spanning sensatie en vriendschappen. Ik denk dat volgende week eindelijk spanning komt in de Expeditie ben benieuwd naar de volgende aflevering jammer dat Do opgaf maar, heeft het wel netjes volbracht niet zoals freddy! ::jaja::

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Aflevering 6 - Donderdag 6 oktober - 20.30 uur - RTL5
« Reactie #14 Gepost op: 6-10-2011, 23:11:46 »
Dat hele concept van de grot waar de afvallers met z'n allen bij elkaar verblijven en aan het eind mag de gelukkige zich weer bij de rest voegen is natuurlijk volledig in elkaar gevallen. Nr. 1 moest geblesseerd weg, Nr. 2 gaf na één dag grot al op, nr. 3 weigerde te gaan, waarop nr. 4 toen moest gaan. Nr. 5 hield het ook snel voor gezien en nr 6 heeft geen interesse om weer terug in het spel te komen en laat nr. 4 doorgaan. Nr 7 heeft eigenlijk al opgegeven voordat ze bij de grot arriveerde. Wat is dit allemaal? Waar is de spirit gebleven dat de deelnemers er alles voor over hadden om maar zo ver mogelijk te komen? We hebben nu al verschillende malen gehoord: "ik vind er niks aan, hier ben ik niet voor gekomen, dus ajuu paraplu". Wat is dat voor shit? Dit is toch Expeditie Robinson?

 ::ohno::

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6 - Donderdag 6 oktober - 20.30 uur - RTL5
« Reactie #15 Gepost op: 6-10-2011, 23:26:29 »
Nou, dat wordt een boeiende race volgende week. Drie deelnemers waarvan eentje zegt dat ze de andere voor laat gaan en de derde heeft er sowieso al geen zin meer in en wil zsm terug naar het hotel.  ::)

Ik heb zo het gevoel dat er nog twee mensen aan de strijd mee zullen moeten doen. Er volgt immers nóg een eilandraad, waarvoor ook het gele team moest komen opdraven. Ieder team mag er misschien één van de anderen wegstemmen ofzo?
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Aflevering 6 - Donderdag 6 oktober - 20.30 uur - RTL5
« Reactie #16 Gepost op: 7-10-2011, 00:11:49 »
Proef was zeer spannend geweest als ze het commentaar de volgende keer weglaten... bij de 1e had je inderdaad aldoor wie er ging winnen...

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 6 - Donderdag 6 oktober - 20.30 uur - RTL5
« Reactie #17 Gepost op: 7-10-2011, 04:18:48 »
Ik heb zo het gevoel dat er nog twee mensen aan de strijd mee zullen moeten doen. Er volgt immers nóg een eilandraad, waarvoor ook het gele team moest komen opdraven. Ieder team mag er misschien één van de anderen wegstemmen ofzo?
dat zou nog wel eens zo kunnen zijn :P, goed gevonden. Aangezien de samensmelting wsl met 8 personen is en ze straks met 10 zijn.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Aflevering 6 - Donderdag 6 oktober - 20.30 uur - RTL5
« Reactie #18 Gepost op: 7-10-2011, 07:33:49 »
Aardige aflevering, maar teveel Do gezeur. Blij dat ze weg is.
Die is duidelijk veel te verwend voor Robinson.
Om Kobe en Niko heb ik moeten lachen met hun gedichtje voor Deborah dat eigenlijk amper over haar ging. De proef vond ik wel spannend ondanks het commentaar omdat ik hoopte dat die toren voor een 2e keer om zou gaan. En jeetje wat wat Nicholas snel die paal in zeg. Ik weet nog steeds niet wat ik van die patrick moet vinden, hij lijkt wat wispelturig. Nee ik ga Do niet overhalen om te blijven, oh ja toch maar wel.
Ben ook benieuwd naar die extra eilandraad, hoop dat er niet alsnog iemand weg moet van Zuid, doe dan maar een stemming op noord, mag Anne eruit van mij ( niet dat het zo zou gaan maar goed )
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 6 - Donderdag 6 oktober - 20.30 uur - RTL5
« Reactie #19 Gepost op: 7-10-2011, 07:43:19 »
Een redelijke aflevering... Irritant dat nu ook Do min of meer de pijp aan Maarten heeft gegeven, ookal deed ze nog wel met de opdracht mee. De opdracht was wel aardig bedacht, vooral die puzzel... Daar heeft geel het overduidelijk gewonnen door vantevoren al over na te denken...

Nu eens gaan bedenken wat die extra eilandraad van volgende week zal gaan betekenen... Misschien inderdaad dat men een persoon van de andere parttij mag wegstemmen?
Ich bin ein Bärliner!