Auteur Topic: Mogelijke kandidaten Expeditie Robinson 2012  (gelezen 26922 keer)

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Mogelijke kandidaten Expeditie Robinson 2012
« Reactie #40 Gepost op: 2-12-2011, 00:31:06 »
Zijn de bekende nederlanders en belgen op? Volgende keer dus zeer belangrijke personen, mmm, belangrijk voor wie?
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Mogelijke kandidaten Expeditie Robinson 2012
« Reactie #41 Gepost op: 2-12-2011, 01:11:50 »
Zijn de bekende nederlanders en belgen op? Volgende keer dus zeer belangrijke personen, mmm, belangrijk voor wie?


Heel belangrijk voor Expeditie Robinson: iemand die op 1 dag 8 slaapzakken of 8 hangmatten kan breien  ::ok::

Maar ff serieus: waarom moeten het zo nodig bekende koppen zijn?  De onbekende mensen van vroeger waren toch sleutel tot de charme van dit programma... bekende koppen krijgen overal al voordeel genoeg: Moeten niet aanschuiven bij evenementen, krijgen sponsordeals aan elke vinger zonder er echt iets voor te doen buiten hun look verlenen aan een bep merk,...   ok er zijn wel negatieve kantjes aan de bekendheidsstatus maar het komt er toch op neer dat de meeste bekende koppen best wel een aardig leventje hebben ondanks al dan niet door moeilijke wateren hebben moeten varen. Dus waarom die extra pampering en voortrekkerij.

Want geef nou toe, dit jaar was het heel zielig gesteld met kandidaten die het spelniveau van Niko en Tanja konden evenaren.  Door enkele onduidelijke en dubieuze twist zijn er 4 spelers doorgegaan naar de samensmelting zonder daar ook iets voor hoeven te doen, maar die eigenlijk de kokosmelk op de rijst niet waard waren in de eerste fase van het spel, met de uitzondering van 1 iemand die 1 keer een proef wist recht te trekken.  :-\\

Ik had het al eens aangegeven: misschien is het interessant om mensen met verschillende soorten skills te selecteren die qua entertainmentfactor een meerwaarde hebben en dus veel leuker zijn om naar te kijken ipv luie donders die heel de tijd zitten/liggen/hangen te zeuren over oa dat ze moe worden anderen te zien werken... Een groep die een paleis uit bamboe en palmbladeren weten te bouwen en de ruwe vorm van survival weet te hanteren en allen gemotiveerd zijn om het spel te spelen en te blijven spelen op hoog en hard niveau.  om dit te stimuleren kan men bv buiten de immuniteitsproeven een bepaald quota opleggen bij extra opdrachten op hun eigen eiland of er volgt een niet zo leuke twist voor de groep (een soort van Big Brother opdrachten input)...

Terug open selecties voor iedereen en als je als bekende kop toch mee wil doen... tja dan moet je maar door de selecties geraken dmv een aanmeldingsbrief en de gekende procedure die al de onbekende vroeger hebben moeten afleggen...

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Mogelijke kandidaten Expeditie Robinson 2012
« Reactie #42 Gepost op: 2-12-2011, 01:48:44 »
Hmmm aan die medaille is wel over de 20 jaar training aan gespendeerd hoor.
En 29 jaar boogschieten, waarvan in mijn jeugdige jaren ook wat prijskampen mee 'geschoten' heb, gooi ik ook mee in de wieg om de VIP-status klasse F te bereiken.  ;D


Ben je zeker dat je op een eiland wil zitten met iemand die zijn eigen schiet- en werpmateriaal kan maken en dan van van een deftige afstand een doel van 10 cm diameter kan raken...  ::)
 

hmmm ik weet niet hoor, na Trivial survivor ::). haha nee grapje, lijkt me juist een uitdaging ;).

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Mogelijke kandidaten Expeditie Robinson 2012
« Reactie #43 Gepost op: 2-12-2011, 02:34:03 »
hmmm ik weet niet hoor, na Trivial survivor ::). haha nee grapje, lijkt me juist een uitdaging ;).

Irl is net iets anders nietwaar  ::trots::, maar ik vrees dat al onze ambities opgeborgen zullen moeten worden en jammer genoeg plaats moeten maken voor het bekendere geweld.