Auteur Topic: Aflevering 9 - Donderdag 27 oktober, 20.30 uur - RTL 5  (gelezen 11513 keer)

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Aflevering 9 - Donderdag 27 oktober, 20.30 uur - RTL 5
« Reactie #20 Gepost op: 27-10-2011, 22:56:18 »
Ja aan de ene kant wel, aan de andere kant wordt er in de promo wel heel erg op aangestuurd dat ik het me haast niet kan voorstellen.

In de preview van de afgelopen week zegt Anne ook dat ze een tweede eilandraad niet overleeft. En wat gebeurd er vandaag, ze gaat exit.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9 - Donderdag 27 oktober, 20.30 uur - RTL 5
« Reactie #21 Gepost op: 28-10-2011, 10:27:11 »
Niko dacht als enige goed na over die som, je had eigenlijk alleen de laatste getallen nodig. Terechte winnaar van de proef.

Aangezien ze, volgens mij, de antwoorden pas wisten toen ze de eerste keer het parcours hadden afgelegd, is het natuurlijk een gok als je denkt alleen de laatste getallen nodig te hebben. Voor hetzelfde geld eindigden 2 of meerdere antwoorden op hetzelfde getal.
Dan kan je het dus beter een goede gok noemen. :P
Geniet nooit met mate...

Offline Forsythia

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9 - Donderdag 27 oktober, 20.30 uur - RTL 5
« Reactie #22 Gepost op: 28-10-2011, 12:03:08 »
Ik vond het jammer dat Niko won (had hem graag ER zien verlaten :P), maar het is natuurlijk absoluut terecht dat hij de proef gewonnen heeft. Alleen wéér dat gemekker over complotten van hem, terwijl hij zelf het hardst eraan meedoet. Anne heeft dan weer iets anders gekregen wat ze verdiend heeft.

Al met al wel een leuke aflevering, al hoop ik dat het voorstukje van volgende week niet wéér de uitkomst van de eilandraad verklapt.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9 - Donderdag 27 oktober, 20.30 uur - RTL 5
« Reactie #23 Gepost op: 28-10-2011, 12:21:05 »
Aangezien ze, volgens mij, de antwoorden pas wisten toen ze de eerste keer het parcours hadden afgelegd, is het natuurlijk een gok als je denkt alleen de laatste getallen nodig te hebben. Voor hetzelfde geld eindigden 2 of meerdere antwoorden op hetzelfde getal.
Dan kan je het dus beter een goede gok noemen. :P

Nou, ok, dan was t verstandig van m dat ie de som onthield, om pas bij de antwoorden te gaan rekenen ;)
Keep calm and eat chocolates!

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9 - Donderdag 27 oktober, 20.30 uur - RTL 5
« Reactie #24 Gepost op: 28-10-2011, 16:03:21 »
Ow ja, vraagje aan de trouwe kijkers, deed dat hemelbed jullie ook niet denken aan de allereerste expeditie waarin de uiteindelijke winnaar (sorry, ben even z'n naam kwijt) weigerde eerst dat bed zelf uit de zee te halen? (want het was een prijs dus daar hoorde je niets voor te hoeven doen!) ::rofl::

Het was niet de eerste expeditie, maar volgens mij de derde. Het ging om Derek.  :)

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9 - Donderdag 27 oktober, 20.30 uur - RTL 5
« Reactie #25 Gepost op: 28-10-2011, 17:03:47 »
Het was niet de eerste expeditie, maar volgens mij de derde. Het ging om Derek.  :)

Echt waar? Dan moet ik er 2 gemist hebben, zou ook best kunnen hoor, de serie waar ik het over heb (mijn eerste dus) liep in 2002.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9 - Donderdag 27 oktober, 20.30 uur - RTL 5
« Reactie #26 Gepost op: 28-10-2011, 17:23:11 »
En de eerste serie was in 2000 ;)  ::vergroot::
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9 - Donderdag 27 oktober, 20.30 uur - RTL 5
« Reactie #27 Gepost op: 28-10-2011, 17:36:34 »
Dan klopte het dus wat Narya al dacht, dan was het de 3e serie, maar dat was wel de serie met dat hemelbed!   ::rofl::

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Aflevering 9 - Donderdag 27 oktober, 20.30 uur - RTL 5
« Reactie #28 Gepost op: 28-10-2011, 18:02:56 »
Wat ik me nu eigenlijk wel afvraag: waar was de (nog niet afgebouwde) hut op Winnaarseiland? De deelnemers zijn er niet verder aan gaan bouwen en die hut is ook niet in beeld geweest  ::oink::
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 9 - Donderdag 27 oktober, 20.30 uur - RTL 5
« Reactie #29 Gepost op: 28-10-2011, 18:03:56 »
op een gegeven moment zaten Niko en Sascha te schuilen onder een onderdeel van het hutje;
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 9 - Donderdag 27 oktober, 20.30 uur - RTL 5
« Reactie #30 Gepost op: 28-10-2011, 18:53:38 »
Een goede aflevering dit keer met een zeer mooie proef. Niko heeft in mijn ogen terecht de proef gewonnen, met een verrassende keuze voor wie er ook vrijgesteld was! Dat Anne eruit ging was niet meer dan terecht...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Aflevering 9 - Donderdag 27 oktober, 20.30 uur - RTL 5
« Reactie #31 Gepost op: 28-10-2011, 20:27:47 »
Er is ook helemaal niets van de storm in beeld gebracht, en niemand heeft er over gesproken. Volgens mij zijn dat toch de dagen dat er een beetje ontbering is, en welke die je in beeld wilt hebben?

Niet 24/7 een klagende Anne die wel op 10 verschillende manieren heeft vertelt in een biecht dat ze waarschijnlijk exit zou gaan.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Aflevering 9 - Donderdag 27 oktober, 20.30 uur - RTL 5
« Reactie #32 Gepost op: 29-10-2011, 09:27:52 »
Het was slim van Nico om Patrick mee te vragen naar winnaarseiland. Dat is toch de sluwste van de rest en die moet je dus te vriend houden of iig dichtbij.

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9 - Donderdag 27 oktober, 20.30 uur - RTL 5
« Reactie #33 Gepost op: 29-10-2011, 10:09:59 »
Patrick werd uitgenodigd door Esther, Nico nodigde Tanja uit.. ;)

Offline VlaamseArdennen

  • Forumlid
Re: Aflevering 9 - Donderdag 27 oktober, 20.30 uur - RTL 5
« Reactie #34 Gepost op: 29-10-2011, 10:14:06 »
Het was slim van Nico om Patrick mee te vragen naar winnaarseiland. Dat is toch de sluwste van de rest en die moet je dus te vriend houden of iig dichtbij.


Inderdaad,Patrick is sociaal heel erg sterk. Goeie maar ook wel logische zet van Niko, zo isoleert hij Jochem en Lauretta ook wel wat :-)

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Aflevering 9 - Donderdag 27 oktober, 20.30 uur - RTL 5
« Reactie #35 Gepost op: 1-11-2011, 00:31:47 »
Goeie aflevering inderdaad...
De volgende mag wat mij betreft Patrick of Tanja zijn... ze vestigen graag de aandacht op zich.. nogal storend vind ik.

Niko is een goede kandidaat wat mij betreft...

Offline New Flame

  • Forumlid
Re: Aflevering 9 - Donderdag 27 oktober, 20.30 uur - RTL 5
« Reactie #36 Gepost op: 1-11-2011, 10:06:28 »
Zeer leuke aflevering!

Niko behoort voor mij persoonlijk tot de groep van leuke kandidaten, samen met Tanja, Esther (en Sascha). Ik denk dat hij fysiek nog zeer sterk is en zijn opleiding en gamers-talent zullen hem zeker helpen bij de proeven. Ik denk dat hij Esther koos om 2 redenen: hij had nog een redelijk goede band met haar in Kamp Zuid en hij dacht dat Esther tweede ging zijn bij de proef. Op een gegeven moment kon je even zien hoe Niko en Esther aan het overleggen waren wie ze gingen meenemen. Ik denk dat Niko toch ook Patrick mee wou nemen om hem beter te leren kennen en hem te scheiden van Lauretta. Dus, een goede strategische zet.

Jochem vond ik maar een oninteressant figuur deze aflevering. Ergens had ik verwacht dat Anne voor een verrassing ging zorgen op de eilandraad en er toch nog ging in blijven, maar het mocht niet zijn. Ze trok wel een heel zuur gezicht toen de anderen teruggingen naar het eiland en Evi heeft ook geen napraatje gemaakt met haar... =)

Ofwel was de preview zeer misleidend, ofwel belooft de volgende aflevering heftig te worden. Onverwachts een complot tegen Sascha en dan nog wel door Esther??? En Niko die Jochem informeert over dit complot???

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9 - Donderdag 27 oktober, 20.30 uur - RTL 5
« Reactie #37 Gepost op: 1-11-2011, 14:59:02 »
Ergens had ik verwacht dat Anne voor een verrassing ging zorgen op de eilandraad en er toch nog ging in blijven, maar het mocht niet zijn. Ze trok wel een heel zuur gezicht toen de anderen teruggingen naar het eiland en Evi heeft ook geen napraatje gemaakt met haar... =)


Viel mij ook op idd, dat was de eerste keer in deze serie dat dat niet is gebeurd, vreemd.

Offline Bubbles

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9 - Donderdag 27 oktober, 20.30 uur - RTL 5
« Reactie #38 Gepost op: 1-11-2011, 20:35:48 »
Ik vond het dit keer echt een toffe aflevering! :) En een hele leuke proef ook vond ik. (Samen met de "modderrugby" de leukste tot nu toe.)
Ondanks dat Niko echt niet m'n favoriet is vind ik ook wel dat ie deze proef heel terecht heeft gewonnen.
En Anne, ja, dat was te verwachten... :P Vind het ook niet erg want ze mocht er van mij uit... :P

Nu maar afwachten wat er volgende week gebeurt! Wel heel erg jammer inderdaad dat ER wederom faalt in de montage en je weer weet wie imuniteit wint... :(
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9 - Donderdag 27 oktober, 20.30 uur - RTL 5
« Reactie #39 Gepost op: 2-11-2011, 10:31:05 »
In België dus ook? Goed om te weten.