Auteur Topic: Spoiler topic  (gelezen 111213 keer)

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoiler topic
« Reactie #160 Gepost op: 19-11-2012, 20:37:24 »
De preview wijst erop dat Fajah eruit wordt gestemd, tenzij ze immuniteit wint. Fatima geeft nog wel aan dat als Fajah haar en Chris (?) vertrouwt dat ze dan geen immuniteit nodig heeft.
🜃

Offline Toupeira

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoiler topic
« Reactie #161 Gepost op: 19-11-2012, 21:06:41 »
Het leuke aan een preview is dat die je vaak op het verkeerde been probeert te zetten ;D
In ieder geval probeert Fajah (zoals verwacht) voormalig Kamp Zuid aan haar kant te krijgen. Wat imo haar enige kans is.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Spoiler topic
« Reactie #162 Gepost op: 19-11-2012, 21:08:41 »
Ja meestal als er in de preview word gehint naar iemand die eruit gaat, gebeurt dit juist niet. Dus ik denk dat we met zekerheid kunnen zeggen dat Fajah er iig niet uitgaat. ( zie Min hee in de promo van na de samensmelting)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Ali Kanarie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoiler topic
« Reactie #163 Gepost op: 19-11-2012, 22:20:37 »
Of ze denken.. "Oh, ze denken nu vast dat Fajah er niet uitgaat, omdat wij dat doen laten lijken, maar dat gaat ze lekker wel.."  ::trots::

Nee, ik ga d'r zelf vanuit dat die opmerking van Chris dat ze op Fajah moet stemmen gespeeld is (of dat ie dat in het begin zegt maar niet doet uiteindelijk).. Ik denk dat ie probeert team Zuid op Fajah te zetten en ze te doen geloven dat hij mee stemt en dat ze daardoor een meerderheid hebben. Zodat ze geen munten of iets inzetten. En dat zij met z'n vieren iemand uit kamp Noord kunnen wegstemmen  ;D

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Spoiler topic
« Reactie #164 Gepost op: 19-11-2012, 22:25:12 »
dus jij bedoelt een complot in een complot in een complot in een complot ???
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Spoiler topic
« Reactie #165 Gepost op: 19-11-2012, 22:26:38 »
dus jij bedoelt een complot in een complot in een complot in een complot ???
nee ze bedoelt een complot en een complot met een fake complot ::).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Ali Kanarie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoiler topic
« Reactie #166 Gepost op: 20-11-2012, 13:32:10 »
nee ze bedoelt een complot en een complot met een fake complot ::).
Zoiets :) Maar dat is helemaal niet gek gedacht, want dat is al een keer eerder gedaan :p Fajah die een complot heeft met pokertrio en daarna overstapt naar kamp Noord om Matti d'ruit te stemmen ;p
En dan wordt dat nu: Christophe die met noord afspreekt om op Fajah te stemmen zodat zij denken dat d'r een meerderheid is en vervolgens met zuid iemand van noord eruit te stemmen (zodat ze dus geen munten inzetten). Of ben ik zo onduidelijk XD

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoiler topic
« Reactie #167 Gepost op: 20-11-2012, 13:50:07 »
Zoiets :) Maar dat is helemaal niet gek gedacht, want dat is al een keer eerder gedaan :p Fajah die een complot heeft met pokertrio en daarna overstapt naar kamp Noord om Matti d'ruit te stemmen ;p
En dan wordt dat nu: Christophe die met noord afspreekt om op Fajah te stemmen zodat zij denken dat d'r een meerderheid is en vervolgens met zuid iemand van noord eruit te stemmen (zodat ze dus geen munten inzetten). Of ben ik zo onduidelijk XD

Mja dan zou Christophe de swingvote zijn en voor wie Peggy kiest is ook nooit zeker.

misschien dat peggy de swingvote is en meestemt met gene, joke en Minhee

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Spoiler topic
« Reactie #168 Gepost op: 20-11-2012, 14:26:19 »
Mja dan zou Christophe de swingvote zijn en voor wie Peggy kiest is ook nooit zeker.

misschien dat peggy de swingvote is en meestemt met gene, joke en Minhee
Ik denk echt niet dat Peggy tegen Fatima stemt tenzij dat echt absoluut noodzakelijk is.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline klimmer

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #169 Gepost op: 20-11-2012, 17:34:43 »
Ik heb een paar screencaps van de nieuwe promo Afbeeldingen in spoilers wegen formaat
In de eerste afbeelding kunnen we de volgorde van kandidaten zien v.l.n.r.
Min Hee, Joke, Fajah, Fatima, Christophe, Peggy, Gene
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

In de volgende afbeelding zien we dat de persoon helemaal links, Min Hee, nog als ene laatste bezig is met haar tweede bamboetje. De op een na achterste persoon is daar ook nog, dat s Peggy, maar die zien we niet bezig.
verder zien we dat de vierde van achter, Fatima, al bezig is met haar laatste bamboetje. De persoon naast haar Christophe is daar ook mee bezig.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

En in het laatste plaatje zien we dat de eerste persoon, Min Hee, een bamboetje aan haar stok heeft weten te rijgen. Verder heeft Fatima haar stok al door het bamboetje heen, en is christophe nog bezig, en heeft hem nog niet zijn bamboetje te pakken.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Toupeira

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoiler topic
« Reactie #170 Gepost op: 26-11-2012, 19:35:52 »
In de preview komt Peggy weer huilend in beeld.
Verder moeten de kandidaten een proef doen terwijl ze de helft van hun gewicht meetrekken. Iets met stokken in een bak stoppen, dat is dus voordelig voor Fajah, die heeft ruime ervaring daarin ;)

Afbeelding in spoiler (vanwege formaat):
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 26-11-2012, 19:40:24 door Toupeira »

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoiler topic
« Reactie #171 Gepost op: 26-11-2012, 20:51:53 »
Het ziet er dus naar uit dat Peggy het moeilijk heeft met haar gewichtsverlies...
🜃

Offline Ali Kanarie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoiler topic
« Reactie #172 Gepost op: 26-11-2012, 21:22:10 »
Ik denk het ook ja. Maar 48 is ook wel heel erg weinig.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Spoiler topic
« Reactie #173 Gepost op: 26-11-2012, 22:28:48 »
Ik denk het ook ja. Maar 48 is ook wel heel erg weinig.
Inderdaad, 1/9 van je lichaamsgewicht verliezen is niet niks.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoiler topic
« Reactie #174 Gepost op: 27-11-2012, 00:38:32 »
Inderdaad, 1/9 van je lichaamsgewicht verliezen is niet niks.
- 4kg?   Dat zou betekenen dat ze eerst 36kg woog.. Lijkt me wat weinig.  Doe maar 1/13..  ;)
« Laatst bewerkt op: 27-11-2012, 00:48:02 door bertje51 »

Offline sunray

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #175 Gepost op: 27-11-2012, 01:15:29 »
- 4kg?   Dat zou betekenen dat ze eerst 36kg woog.. Lijkt me wat weinig.  Doe maar 1/13..  ;)

Als ze na verlies van 1/9 gewicht op 48 kg komt dan heb je twee vergelijkingen met 2 onbekenden (x=gewichtsverlies, y=origineel gewicht):
x = 1/9 y
48 + x = y

de laatste vergelijking wordt dan 48 + 1/9 y = y <=> 48 = 8/9 y <=> y = 48.9/8 = 54 kg.

Als ze origineel 52kg woog en 4kg verloor om op 48 kg te komen, dan is 4kg inderdaad 1/13, want 52/4 = 13.

In ieder geval kan je niet vooraf minder gewogen hebben dan je latere gewicht NA gewichtsverlies  ;)

Offline Ali Kanarie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoiler topic
« Reactie #176 Gepost op: 27-11-2012, 12:57:46 »
Als ze na verlies van 1/9 gewicht op 48 kg komt dan heb je twee vergelijkingen met 2 onbekenden (x=gewichtsverlies, y=origineel gewicht):
x = 1/9 y
48 + x = y

de laatste vergelijking wordt dan 48 + 1/9 y = y <=> 48 = 8/9 y <=> y = 48.9/8 = 54 kg.

Als ze origineel 52kg woog en 4kg verloor om op 48 kg te komen, dan is 4kg inderdaad 1/13, want 52/4 = 13.

In ieder geval kan je niet vooraf minder gewogen hebben dan je latere gewicht NA gewichtsverlies  ;)


Inderdaad XD 1/9 van je lichaamsgewicht verliezen en op 48 aankomen en dan zeggen dat ze voor de tijd 36 gewogen heeft.. XD Maargoed, ze woog eerst 54, en zover ik weet is het verschil tussen 54 en 48 nog steeds 6 en niet 4 XD

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Spoiler topic
« Reactie #177 Gepost op: 27-11-2012, 16:36:44 »
Ze woog eerst 54 kg, daarna 48 kg. -> -6 kg
Voor zover ik weet is 6 kg 1/9 van 54 kg toch?
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Ali Kanarie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoiler topic
« Reactie #178 Gepost op: 27-11-2012, 17:33:57 »
Klopt, dat had sunray nog even laten zien zelfs door het de andere kant ook op te bewijzen XD

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Spoiler topic
« Reactie #179 Gepost op: 27-11-2012, 17:45:28 »
Klopt, dat had sunray nog even laten zien zelfs door het de andere kant ook op te bewijzen XD
Oh, sorry, ik snapte het niet helemaal. (of eerlijk gezegd vond ik het er te moeilijk uit zien om het helemaal te gaan lezen en proberen te begrijpen :-[) Wiskunde is nooit m'n beste vak geweest, die van jou wel zo te zien, haha. ;)
« Laatst bewerkt op: 27-11-2012, 17:51:35 door Hadewychisdemol »
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.