Auteur Topic: Aflevering 8  (gelezen 22818 keer)

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #40 Gepost op: 26-10-2012, 09:27:35 »
Zwakke aflevering, ik vond de preview van afl 9 zelf beter dan deze volledige.

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Aflevering 8
« Reactie #41 Gepost op: 26-10-2012, 09:37:58 »
Ja ik vond het ook teleurstellend. Had gehoopt dat het trio nu eens uit elkaar zou vallen maar helaas. Was leuk geweest als een van hen naar huis was gestemd.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline jorge

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #42 Gepost op: 26-10-2012, 09:47:30 »
Twee keer eerder volgens mij, laatste keer was bij de Strijd der Titanen, en een aantal mensen hier op het forum vonden het nogal oneerlijk toen dat gedoodverfde winnaar (volgens hen) Maxime er door die proef uit lag...

Ja arme Maxime, die jongen heeft wel echt twee keer een lullige exit gehad. Op zich jammer maar begrijpelijk want hij speelde het spel 0,0 tactisch en dan wordt je vaak vanzelf doelwit.

Vond het geen bijster spannende aflevering. Wel blij dat Fajah de samensmelting gehaald heeft. Verder is het een soort stilte voor de storm heb ik het idee. Ook zijn de groepjes een beetje vaag.

- Christophe, Matthias & Fatima zijn duidelijk een blok. Denk niet dat die ooit elkaar zullen elimineren om zichzelf te redden.
- Peggy lijkt zich er bij aan te sluiten maar ik hoop dat dit tactisch gezien van tijdelijke aard is. Anders zou ze mij wel echt teleurstellen.
- Joke en Gene kunnen goed samen. Maar Joke ook weer met Min Hee. En zij ook weer met Paul. Maar echt 1 groepje is het nog niet.
- Ruud zweeft er een beetje vriendloos tussen, hoewel hij wel Fajah nu terug heeft. Fajah moet nu op zoek naar bondgenoten.

Het feit dat Noord nog geen tactisch plan heeft maakt het toch tricky volgende week. Zal dit er nog komen? En wat gebeurd er als er wel 1 van het trio weggestemd wordt, hoe dan verder?

Ik ben erg benieuwd.





Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Aflevering 8
« Reactie #43 Gepost op: 26-10-2012, 10:01:15 »
Hoezo noord had toch al gezegd dat ze het pokertrio uit elkaar wilde hebben. Fajah hoeft zich alleen maar aan te sluiten met Ruud bij dat groepje en het is klaar.
Het trio breken lijkt me prioriteit nummer 1.
Noord staat met meer en moet dus het trio opbreken en dus een stem afspraak maken. Met zijn allen op Fatima ofzo.
Enne Fajah sluit zich nooit bij Fatima en haar groepje aan. Dus die moet met Ruud goede vriendjes blijven met Gene, Min Hee, Paul en Joke.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Maan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #44 Gepost op: 26-10-2012, 10:20:18 »
Zag ik het nou goed ?
Begint Fajah nu ook voor de charmes van Chris te vallen ?

Vrouwen  ::)

Als ze volgende week niet gaan inzien dat Chris de spil van het trio is, en ze gaan realiseren dat hij eruit moet om hun eigen kansen te vergroten, dan spelen ze het zo slecht dat ik me te veel ga ergeren en het dit jaar voor gezien houd met ER.
 


Offline Carter

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #45 Gepost op: 26-10-2012, 10:35:47 »
Fajah kan alleen rekenen op steun van Ruud, en ze kan genieten van respect van Gene en MinHee.

Ik hoop wel dat het complot tegen MinHee werkt want die haalt anders ook easy de finale...

Daarna hoop ik natuurlijk ook dat Fatima of Matti er uit gaat.
Christophe is samen met Fatima de spil van de complotten, Fatima heeft geen munten, denk dat de broertjes even geen raad meer weten als Fatima eruit ligt.. Dus Fatima is de beste optie voor volgende week denk ik ;)

Degene die er het beste voorstaat: Joke, simpelweg omdat ze niet zo opvalt.
Peggy valt ook niet op maar gaat er denk ik wel binnenkort uit, Paul heeft 2 zwarte stemmen maar zal voorlopig gespaard worden, tot dat hij binnenkort een inviduele proef wint en andere beseffen hoe sterk hij eigenlijk is.

Hopelijk kan Ruud langs alle complotten glippen en de finale bereiken ::ok::

PS: Wie heeft ook op het puntje van de bank gezeten toen tess met haar billen bloot op de evenwichtsbalk stond? :P
Als je het zo bekijkt is het wel jammer dat ze eruit is haha
« Laatst bewerkt op: 26-10-2012, 10:37:45 door Carter »

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Aflevering 8
« Reactie #46 Gepost op: 26-10-2012, 10:38:21 »
Nou ik weet niet maar ik vind Fajah en Joke toch een mooier lichaam hebben dan Tess.
Tess vond ik niks moois aan. Beetje normaal meisje om te zien. Joke vind ik wel mooi qua lichaam en gezicht.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Ali Kanarie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #47 Gepost op: 26-10-2012, 12:53:37 »
Nou ik weet niet maar ik vind Fajah en Joke toch een mooier lichaam hebben dan Tess.
Tess vond ik niks moois aan. Beetje normaal meisje om te zien. Joke vind ik wel mooi qua lichaam en gezicht.

Ja, maar mannen houden nou eenmaal van mooie borsten met een mooie decolleté en mooie billen XD En ze is blond en "schattig", dus tel maar uit je winst ;p

Geloof dat Tess ook vooral daardoor zo aardig gevonden werd XD

Mannen  ::) (om maar even te spreken met Maans woorden XD)

Offline klimmer

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #48 Gepost op: 26-10-2012, 12:55:14 »
Joke vind ik wel mooi qua lichaam en gezicht.
::jaja::


Op zich een redelijke aflevering, het spannendste moment was voor mij het duel van Tess en Fajah.
gelukkig is Fajah door naar de samensmelting, ik hoopte dat al sinds ze eruit was gestemd.
Op zich was het wel een leuke twist dat er werd gestemd wie mocht meedoen aan de immuniteitsproef, alleen hoop ik dat dit wel eenmalig is.
Ik had het zelf eerlijker gevonden als het addertje onder het gras niet was dat diegen zonder stemmen kans maakten op 2 negatieve stemmen, maar juist de mensen die wel een stem hadden en mee mogen doen aan de proef.
Het was wel een hele leuke proef, toen ik het hoorde dacht ik gelijk aan de strijd der titanen. Ik  kan me voorstellen dat de proef erg moeilijk was voor de kandidaten, zeker omdat je zo moe bent en al want drank op hebt, knap dat ze het 2,5 uur hebben volgehouden!
Ik ben trouwens benieuwd of het strand waar het feestmaal was het nieuwe strand wordt waar ze gaan leven, en of ze de mastrassen mogen houden, of dat die ene malig waren.
Ook ben ik benieuwd of er nog een rol is voor de mangrove, ik zou me er niet over verbazen als dat namelijk zo is.

Ik ben erg benieuwd naar de aflvering van volgende week, de preview belooft al vuurwerk!

Offline Maan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #49 Gepost op: 26-10-2012, 13:00:07 »
Ja, maar mannen houden nou eenmaal van mooie borsten met een mooie decolleté en mooie billen XD En ze is blond en "schattig", dus tel maar uit je winst ;p

Geloof dat Tess ook vooral daardoor zo aardig gevonden werd XD

Mannen  ::) (om maar even te spreken met Maans woorden XD)


HaHaHa
 :-X

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #50 Gepost op: 26-10-2012, 13:07:30 »
Twee keer eerder volgens mij, laatste keer was bij de Strijd der Titanen, en een aantal mensen hier op het forum vonden het nogal oneerlijk toen dat gedoodverfde winnaar (volgens hen) Maxime er door die proef uit lag...

Oeh jah, maar het was wel retespannend toen!!!   

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Aflevering 8
« Reactie #51 Gepost op: 26-10-2012, 13:08:25 »
Alsof alle mannen op blond vallen ofzo?
Mijn vriend en vele van mijn exen vielen op brunettes.
Ik vind blonde schattige meisjes als Tess saai.
Vond er niks schattigs aan trouwens, eerder dommig en naief.
Dat mensen haar vergelijken met Doutzen vind ik echt hilarisch. Maar ik vind Doutzen ook een twaalf in dozijn meisje. ::schaam::
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Silk Nightwalker

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #52 Gepost op: 26-10-2012, 13:18:11 »
Ik heb zo het idee dat er niet eens een pact tegen het trio gemaakt hoeft te worden. Volgens mij was iedereen het er wel over eens. En de mensen die het niet met anderen besproken hebben (tot nu toe) denken er volgens mij hetzelfde over. Nou alleen wel hopen dat ze allemaal op dezelfde stemmen. Dan is het zes tegen vier. En dan hoop ik dat Peggy ook nog overstapt en de dolk in de ruggen van het trio plant. Maar ik vrees toch dat dat niet gaat gebeuren.

Waar het nog fout kan gaan is dat er een discussie ontstaat wie van het trio weggestemd moet worden, Fajah wil bijvoorbeeld eerst graag Fatima weg, en dat er dan op verschillende mensen gestemd gaat worden. Of dat er nog iemand overgehaald wordt door het trio, maar daar zal de rest toch wel slim genoeg voor zijn????????? Toch? ???

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #53 Gepost op: 26-10-2012, 13:20:10 »
Ik heb zo het idee dat er niet eens een pact tegen het trio gemaakt hoeft te worden. Volgens mij was iedereen het er wel over eens. En de mensen die het niet met anderen besproken hebben (tot nu toe) denken er volgens mij hetzelfde over. Nou alleen wel hopen dat ze allemaal op dezelfde stemmen. Dan is het zes tegen vier. En dan hoop ik dat Peggy ook nog overstapt en de dolk in de ruggen van het trio plant. Maar ik vrees toch dat dat niet gaat gebeuren.

Waar het nog fout kan gaan is dat er een discussie ontstaat wie van het trio weggestemd moet worden, Fajah wil bijvoorbeeld eerst graag Fatima weg, en dat er dan op verschillende mensen gestemd gaat worden. Of dat er nog iemand overgehaald wordt door het trio, maar daar zal de rest toch wel slim genoeg voor zijn????????? Toch? ???

Ik vrees dat Peggy niet doorheeft dat zij een vd slachtoffers van het pokertrio zal worden, waarom zou ze anders een voorkeurstem op Fatima hebben gebracht, dom, dom, dom, dom.

Offline Ali Kanarie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #54 Gepost op: 26-10-2012, 14:03:26 »
Alsof alle mannen op blond vallen ofzo?
Mijn vriend en vele van mijn exen vielen op brunettes.
Ik vind blonde schattige meisjes als Tess saai.
Vond er niks schattigs aan trouwens, eerder dommig en naief.
Dat mensen haar vergelijken met Doutzen vind ik echt hilarisch. Maar ik vind Doutzen ook een twaalf in dozijn meisje. ::schaam::

Lol, nee, maar ook niet alle mannen vonden Tess leuk ;p Maar het is over het algemeen wel dat veel mannen (ook hier op het forum) Tess leuk vinden ;p Ik dacht dat 't een verklaring kon zijn, omdat veel mannen die ik ken op blond vallen ;p Kan 't fout hebben XD
Ik ben 't met je eens als je zegt dat ze dommig en naief is ;p Vind Tess ook helemaal niets aan ;p
Maargoed XD
En ze lijkt niet op Doutzen, behalve dat ze allebei blond zijn mss.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 8
« Reactie #55 Gepost op: 26-10-2012, 14:08:37 »
Ik vrees dat Peggy niet doorheeft dat zij een vd slachtoffers van het pokertrio zal worden, waarom zou ze anders een voorkeurstem op Fatima hebben gebracht, dom, dom, dom, dom.
Omdat ze anders al direct door de mand zou vallen bij het trio ;). Die wil je niet op de eerste eilandraad al tegen je hebben.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline jorge

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #56 Gepost op: 26-10-2012, 14:10:21 »
Omdat ze anders al direct door de mand zou vallen bij het trio ;). Die wil je niet op de eerste eilandraad al tegen je hebben.

Buiten dat, kan het natuurlijk ook zo zijn dat ze gewoon een goede klik heeft met Fatima. Ze heeft verder ook alleen met de broers en Fatima vanaf het begin gezeten, dus de keuze was vrij beperkt. Min Hee en Paul waren toch meer een clubje met Aagje.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 8
« Reactie #57 Gepost op: 26-10-2012, 14:31:28 »
Ik was verbaast dat Min Hee op Fajah stemde. Mijn 2 favorieten, make it happen ::love::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #58 Gepost op: 26-10-2012, 15:00:56 »
Buiten dat, kan het natuurlijk ook zo zijn dat ze gewoon een goede klik heeft met Fatima. Ze heeft verder ook alleen met de broers en Fatima vanaf het begin gezeten, dus de keuze was vrij beperkt. Min Hee en Paul waren toch meer een clubje met Aagje.

Buiten dat, kan het natuurlijk ook zo zijn dat ze gewoon een goede klik heeft denkt te hebben met Fatima.   ::jaja::

Offline Vinkje

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #59 Gepost op: 26-10-2012, 15:53:06 »
Als Peggy zich echt aansluit bij het pokertrio, is ze nog dommer dan dom.
Ik hoop dat Ruud, Fayah en de rest Peggy wakker schudden.
Fayah heeft verdient het laatste duel van Tess gewonnen, ze heeft 16 dagen in die akelige mangrove gezeten, en alle duels gewonnen, dus ze verdient het dik dat ze er nog in zit.
En ik denk dat ik volgende week op het randje van mijn bank zal zitten, in de stellige hoop dat een van het pokertrio  er uit vliegt, ik ben die drie zo zat als kouwe pap.
Als het pokertrio er maar geen gebruik van gaat maken dat Paul twee zwarte stemmen heeft,, want als zij met z'n drieen op Paul stemmen heeft hij vijf stemmen tegen.
En ik kan bijna niet geloven dat Peggy zo dom is om zich bij het pokertrio aan te sluiten, zou ze echt zo dom zijn.
« Laatst bewerkt op: 26-10-2012, 15:54:49 door Vinkje »