Auteur Topic: Fatima Moreira de Melo [Kandidaat NL ]  (gelezen 103430 keer)

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fatima Moreira de Melo [Kandidaat NL ]
« Reactie #140 Gepost op: 7-11-2012, 16:22:03 »
Maar ik hoorde Fajah ook zeggen dat Christophe zo lui is als het achtereind van een koe. Vandaar mijn mening hierover.

Ja vond het grappig dat hij toen ze op "verliezerseiland" aankwamen iedereen rond ging commanderen, zelf niets deed en vervolgens zei "nu voel ik mij pas voor het eerst een echte Robinson".  ::rofl::

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fatima Moreira de Melo [Kandidaat NL ]
« Reactie #141 Gepost op: 7-11-2012, 20:15:33 »
Ok, daar heb je inderdaad wel punten waar ik je gelijk moet in geven. :)
Zeker wat betreft Fatima. Bij die 2 proeven was ze enorm sterk. Ik heb misschien een vertekend beeld door de andere proeven: de proef in het water waar ze niet vlot over die muur ging, schieten met pijl en boog, niet lang blijven hangen aan de balken van vorige week. Van de broertjes ben ik nog altijd minder overtuigd. Ze hebben volgens mij veel proeven gewonnen door sterke mensen in het team zoals Aagje, Min Hee en lodewijk.

Waarom ik Min Hee zo sterk vind? Wel in die eerste proef was zij degene die de puzzel oploste waardoor de opdracht gewonnen werd. In de proef met stelten op het water kwam Min Hee ook alweer aanzetten met de tactiek om vlotter vooruit te gaan. Toen Min Hee al in het andere kamp zat deed ze de zwemproef keigoed en heeft ze ook in de opdracht met pijl en boog het voortouw genomen om uit de constructie te geraken en heeft ze er voor gezorgd dat het team heel rustig was.
In het kamp is ze ook degene die de teamgeest hoog houdt, een goede kok heb ik begrepen (kan lekker koken werd gezegd), ze vond de bananenbomen.
Het klopt dat ze niet alles op tv tonen. Maar ik hoorde Fajah ook zeggen dat Christophe zo lui is als het achtereind van een koe. Vandaar mijn mening hierover.
Als Fajah dat heeft gezegd, dan zal daar wel een kern van waarheid in zitten (hoewel met een werkpaard als Lodewijk in je team het contrast natuurlijk al snel zichtbaar wordt), maar dat de broertjes verder niks doen dan alleen complotten smeden ben ik niet met je eens. Ik blijf erbij dat de overwinningen in de proeven voornamelijk teamprestaties zijn. De één heeft misschien een grotere bijdrage geleverd dan de ander, maar dan nog heeft ook de tweeling een aandeel gehad in die overwinningen (zeker bij zoiets als de eetproef).

In het kamp hebben ze ook zeker niet niks gedaan. Naast de dingen die ik al heb genoemd, vond Matthias bijvoorbeeld ook die schatkist. En verder hebben/hadden ze ook zo hun bijdrage aan de sfeer in het kamp. Behoudens misschien haar kookkunsten (hoewel ik me daar geen beelden van kan herinneren voor de kampwissel) vind ik de bijdrage van Min Hee aan het kamp nou niet bepaald veel groter dan die van de tweeling en ook Fatima. In de proeven heeft Min Hee zich inderdaad meer bewezen dan de broertjes, maar dat had ik al aangegeven.
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

I-love-paars

  • Gast
Re: Fatima Moreira de Melo [Kandidaat NL ]
« Reactie #142 Gepost op: 17-11-2012, 08:49:39 »
Ik vond haar deze aflevering toch wat sneaky.
Ze vertelde dat het haar pijn deed om op Ruud te stemmen.
Maar tijdens de eilandraad zat ze toch mooi te grijnzen.

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fatima Moreira de Melo [Kandidaat NL ]
« Reactie #143 Gepost op: 17-11-2012, 12:40:03 »
Dat zegt niks. Veel mensen gaan lachen als ze zenuwachtig zijn of zich ongemakkelijk voelen. Lachen is lang niet atlijd een teken van blijdschap of lol. Kijk maar naar kinderen die gepest worden. Die lachen vaak ook mee met hun pesters.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fatima Moreira de Melo [Kandidaat NL ]
« Reactie #144 Gepost op: 17-11-2012, 14:17:14 »
Ik vond haar deze aflevering toch wat sneaky.
Ze vertelde dat het haar pijn deed om op Ruud te stemmen.
Maar tijdens de eilandraad zat ze toch mooi te grijnzen.

Vierkant uitlachen vond ik het, durf zelfs zeggen dat het zo was. Niets mis mee, Ruud vroeg erom door zelf eerst te beginnen lachen(opnieuw). Geweldig toch hoe Ruud zijn gezicht veranderde toen hij zijn naam zag met de 'triestige smiley' ernaast (geen idee hoe da noemt)  ::rofl::

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fatima Moreira de Melo [Kandidaat NL ]
« Reactie #145 Gepost op: 17-11-2012, 14:23:15 »
Ik denk dat zij moest lachen omdat ze Ruud zelf verzekerd hoorde lachen, terwijl ze wist dat hij er uit zo gaan.
En dat kun je haar niet echt kwalijk nemen denk ik, was ergens zijn verdiende loon.
Ik geloof ook best dat ze het echt niet leuk vond om hem eruit te stemmen, maar Ruud had hen eerder moeten benaderen en niet wachten en hun als laatste redmiddel gebruiken.
There's no show like a reality show ;)

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fatima Moreira de Melo [Kandidaat NL ]
« Reactie #146 Gepost op: 17-11-2012, 16:30:18 »
Ze zei na Ruud's "charme offensief" tegen Chris dat ook heel vermakelijk te vinden dus het was wel degelijk leedvermaak.

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fatima Moreira de Melo [Kandidaat NL ]
« Reactie #147 Gepost op: 17-11-2012, 16:56:52 »
Ze zei na Ruud's "charme offensief" tegen Chris dat ook heel vermakelijk te vinden dus het was wel degelijk leedvermaak.
Ze gaf aan het vermakelijk te vinden dat ze eerst alle drie weg gestemd leken te worden,
en dat nu iedereen naar hun kwam om iemand uit hun eigen complot weg te stemmen.
Kan me goed indenken dat ze die situatie vermakelijk vindt, ze is van onder aan de totempaal naar boven gegaan!
There's no show like a reality show ;)

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fatima Moreira de Melo [Kandidaat NL ]
« Reactie #148 Gepost op: 18-11-2012, 01:24:56 »
Fatima had denk ik vrij gemakkelijk de gouden munt kunnen vinden..
Toen ze eenmaal van Joke hoorde dat een van de hints op een rots staan betrof, had er bij haar een lichtje kunnen gaan branden van:
 "Wacht eens, die reuzenwichelroede heb ik pas nog gezien!"   Maar dat kwartje viel dus blijkbaar niet..  ;)
« Laatst bewerkt op: 18-11-2012, 01:43:15 door bertje51 »

Offline Locusta

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fatima Moreira de Melo [Kandidaat NL ]
« Reactie #149 Gepost op: 19-11-2012, 15:44:19 »
Ze gaf aan het vermakelijk te vinden dat ze eerst alle drie weg gestemd leken te worden,
en dat nu iedereen naar hun kwam om iemand uit hun eigen complot weg te stemmen.
Kan me goed indenken dat ze die situatie vermakelijk vindt, ze is van onder aan de totempaal naar boven gegaan!


Was toch wel 'n beetje valse opmerking van haar, ondanks dat ze het verontschuldigend bedoelde:
'Je was gewoon net te laat, Ruud, zij waren net iets eerder.'
Ze was toch immers zelf al meteen naar Gene ea gegaan om af te spreken Ruud of Fajah eruit te stemmen.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fatima Moreira de Melo [Kandidaat NL ]
« Reactie #150 Gepost op: 19-11-2012, 16:46:03 »

Was toch wel 'n beetje valse opmerking van haar, ondanks dat ze het verontschuldigend bedoelde:
'Je was gewoon net te laat, Ruud, zij waren net iets eerder.'
Ze was toch immers zelf al meteen naar Gene ea gegaan om af te spreken Ruud of Fajah eruit te stemmen.

 ::jaja::

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fatima Moreira de Melo [Kandidaat NL ]
« Reactie #151 Gepost op: 22-11-2012, 21:19:12 »
Vreselijk die arrogantie: "heeft ze leuk afscheid hier" ofzoiets.

Bah  ::niet-ok::
« Laatst bewerkt op: 22-11-2012, 21:21:52 door Schulz »
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Fatima Moreira de Melo [Kandidaat NL ]
« Reactie #152 Gepost op: 22-11-2012, 21:19:30 »
zoals ze sprak over Min Hee ::ohno::

 "we hadden bedacht dat als ik zou winnen, ik Min Hee zou meenemen. Ze kon dan lekker vis eten, geen argwaan krijgen en we zien het als een soort afscheidscadeau".  

Bah bah kom eens uit je ivoren toren mevrouw de Melo


edit: juist Schulz ;D
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Fatima Moreira de Melo [Kandidaat NL ]
« Reactie #153 Gepost op: 22-11-2012, 21:21:30 »
Eerlijk is eerlijk, haar tactisch inzicht deze aflevering is toch best groot. Wat goed om Min Hee en Joke mee te nemen zodat ze geen argwaan krijgen, plus dat alleen Gene op het basiskamp achterblijft. Heel slim.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Fatima Moreira de Melo [Kandidaat NL ]
« Reactie #154 Gepost op: 22-11-2012, 21:25:19 »
Eerlijk is eerlijk, haar tactisch inzicht deze aflevering is toch best groot. Wat goed om Min Hee en Joke mee te nemen zodat ze geen argwaan krijgen, plus dat alleen Gene op het basiskamp achterblijft. Heel slim.
zoals ze sprak over Min Hee ::ohno::

 "we hadden bedacht dat als ik zou winnen, ik Min Hee zou meenemen. Ze kon dan lekker vis eten, geen argwaan krijgen en we zien het als een soort afscheidscadeau".  

Bah bah kom eens uit je ivoren toren mevrouw de Melo


edit: juist Schulz ;D
Allebei mee eens! ::ok::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Fatima Moreira de Melo [Kandidaat NL ]
« Reactie #155 Gepost op: 22-11-2012, 21:32:55 »
Ik vond dat stiekem een hele grappige opmerking ::schaam::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Fatima Moreira de Melo [Kandidaat NL ]
« Reactie #156 Gepost op: 22-11-2012, 21:51:28 »
Ik vond dat stiekem een hele grappige opmerking ::schaam::
Shame on you! Hahaha.

Ik kon er op zich nog wel om lachen omdat het me niks deed dat Min Hee eruit zou gaan, maar de opmerking op zich vind ik wel arrogant klinken, of ze dat nu zo bedoelt of niet. ;)
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Ali Kanarie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fatima Moreira de Melo [Kandidaat NL ]
« Reactie #157 Gepost op: 22-11-2012, 21:57:49 »
Ben ik echt de enige die meteen dacht.. Oh dat is aardig voor Fajah, want dan zit ze niet met Joke op een eiland XD
Maar toen bedacht ik me dat dat natuurlijk niet kon en dat 't vast tactisch was XD

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fatima Moreira de Melo [Kandidaat NL ]
« Reactie #158 Gepost op: 22-11-2012, 21:58:38 »
Zei ze nu 'ik voel me net of ik weer zwanger ben'? Heeft ze toch een kind dus?
Keep calm and eat chocolates!

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Fatima Moreira de Melo [Kandidaat NL ]
« Reactie #159 Gepost op: 22-11-2012, 22:00:15 »
Ben ik echt de enige die meteen dacht.. Oh dat is aardig voor Fajah, want dan zit ze niet met Joke op een eiland XD
Maar toen bedacht ik me dat dat natuurlijk niet kon en dat 't vast tactisch was XD
Ik dacht dat ook ::jaja::

Zei ze nu 'ik voel me net of ik weer zwanger ben'? Heeft ze toch een kind dus?
Volgens mij zei ze het woordje 'weer' niet ;). Ze voelde zich zwanger ::) Iets teveel hand in hand gelegen met Christophe
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human