Auteur Topic: Fajah Lourens [Kandidaat NL]  (gelezen 181114 keer)

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #240 Gepost op: 3-11-2012, 12:02:56 »
Ze heeft natuurlijk wel een punt, men had de marathon al veel eerder kunnen afgelasten...
🜃

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #241 Gepost op: 3-11-2012, 12:07:40 »
Nou ze heeft inderdaad een puntje, maar ik vind haar geschreeuw wel tenenkrommend:

Hier in New york zijn er namelijk geen huizen weg gespoeld het ergste wat er hier te zien is is een kraan die is geknakt en een volgelopen metro station. Ze is dus nog niet bij de start op Staten Island geweest.

En een oproep van iemand om te gaan helpen en wat nuttigs te gaan doen beantwoordt ze zo.
ik ben geen elektricien en dwijlen kunnen deze mensen zelf ook wel. Jullie Lezen te veel sensatie kranten. Hier gaat alles gewoon door en is er niks te zien van een Storm



maar ze komt zo niet echt empathisch over en vooral egoïstsch. Boehoe ik mag geen wedstrijdje hardlopen en ik heb nog wel zo mijn best gedaan om te trainen. ::ohno::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #242 Gepost op: 3-11-2012, 12:51:56 »
Er werd wel eerst gezegd dat de marathon door zou gaan, waardoor veel mensen op het vliegtuig stapten richting New York, en nu de meeste mensen er zijn komen ze opeens er mee dat het toch niet door gaat. Beetje jammer vind ik het wel. Natuurlijk is het erg wat er gebeurd is, maar ik snap best dat je er stiekem toch wel een beetje van baalt. Je hebt er voor getraind en sommige mensen ook gespaard om mee te kunnen doen, en dan word het nu te laat afgelast.

Ik zeg niet dat het erg is wat er in NY is gebeurd, want dat is het wel. Ze hadden alleen niet eerst moeten zeggen dat het door ging, om achteraf, als iedereen er is, het weer af te lasten.

En nu weer terug naar Fajah?  ;D
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #243 Gepost op: 3-11-2012, 13:04:38 »
Klopt ook wel Fabiann maar die burgemeester heeft kennelijk gedacht dat dat ook nog eens een financiele ramp zou betekenen als al die hotelreservingen gecancelled zouden worden, maar het commentaar daarop van Fajah komt wel erg egoistisch over.

Wij hebben hebben op het journaal gezien dat er wel degelijk hele wijken plat liggen weten inmiddels dat er vele doden zijn gevallen, zij dat doet daar heel laconiek over, alsof er niets aan de hand is en reageert zo puur uit eigenbelang.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #244 Gepost op: 3-11-2012, 23:53:37 »
Nu de 'atleten' daar toch zijn kunnen ze zich evengoed als vrijwilliger inzetten om puin te ruimen waar het nodig is en zich zo nuttig maken ipv te zeuren dat ze niet kunnen lopen.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #245 Gepost op: 4-11-2012, 00:01:42 »
Nu de 'atleten' daar toch zijn kunnen ze zich evengoed als vrijwilliger inzetten om puin te ruimen waar het nodig is en zich zo nuttig maken ipv te zeuren dat ze niet kunnen lopen.
fajah is geen elektricien zo zegt ze zelf ::ohno::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #246 Gepost op: 4-11-2012, 00:09:19 »
fajah is geen elektricien zo zegt ze zelf ::ohno::

Gewoon een moppie pakken, dweilen en niet zeiken jah!  ::tandpastasmiley::

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #247 Gepost op: 4-11-2012, 00:10:11 »
nee dwijlen kunnen ze wel zelf zegt onze ster :P
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #248 Gepost op: 4-11-2012, 00:12:34 »
nee dwijlen kunnen ze wel zelf zegt onze ster :P
Heb je Fajah op msn ofso? ::rofl:: mocht dat zo zijn dan wil ik haar adres ::hypocriet::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #249 Gepost op: 4-11-2012, 00:14:06 »
Heb je Fajah op msn ofso? ::rofl:: mocht dat zo zijn dan wil ik haar adres ::hypocriet::
Nee haal ik van haar facebook account af.

en ik sta ook niet in haar telefoonlijst :(
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #250 Gepost op: 4-11-2012, 00:41:37 »
Nee haal ik van haar facebook account af.

en ik sta ook niet in haar telefoonlijst :(

 ::rofl::

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #251 Gepost op: 4-11-2012, 00:53:40 »
Heb zojuist ook ff op haar fb gelezen, pff wat een warboel man.

ok het heeft moeite gekost qua voorbereiding en een investering in een nieuwe sportoutfit maar komaan er zijn mensen die daar wel grotere financiele verliezen hebben geleden zijn en de standhouders konden waarschijnlijk ook wel een boost qua verkoop gebruiken. 
Balen dat ze een goed doel niet kon steunen maar dit is gewoon een situatie waar niemand iets aan kan veranderen en dan is het kwestie van mindset en je positief proberen te focussen op iets anders en zet dat op je status ipv een negatieve balans op te maken, dan moet je ook niet schrikken dat mensen hierop reageren.
« Laatst bewerkt op: 4-11-2012, 01:05:06 door reaver »

Offline BMS

  • Forumlid
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #252 Gepost op: 4-11-2012, 15:18:15 »
Vind het overdreven hoe sommigen reageren.., Fajah mag toch een mening hebben? Ze heeft er maanden voor getraind en het is voor een goed doel..

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #253 Gepost op: 4-11-2012, 15:31:13 »
Fajah heeft duidelijk uit frustratie gesproken.
Persoonlijk vind ik sommige opmerkingen niet echt kunnen,
maar om nou van een schandaal te spreken vind ik wel wat ver gaan.
There's no show like a reality show ;)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #254 Gepost op: 4-11-2012, 19:00:39 »
Nee haal ik van haar facebook account af.

en ik sta ook niet in haar telefoonlijst :(

Dat wist ik wel, anders had ze wel wat anders gedacht tijdens de proef ::)
Keep calm and eat chocolates!

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #255 Gepost op: 4-11-2012, 19:09:10 »
Dat wist ik wel, anders had ze wel wat anders gedacht tijdens de proef ::)

 ::rofl::

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #256 Gepost op: 5-11-2012, 08:12:43 »
Hier een artikeltje over de reactie van Fajah n.a.v. het afgelasten van de marathon.

http://www.telegraaf.nl/prive/13151251/__Fajah_pissig_om_marathon__.html

Offline jorge

  • Forumlid
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #257 Gepost op: 9-11-2012, 09:44:23 »
De enige punten die mij aan haar storen zijn dat ze soms TE direct is en dat ze zichzelf zo ontzettend grappig vind.

Als ze wat genuanceerder kon zijn, zonder haar directheid te verliezen dan was het echt mijn favoriete kandidate.

Ze is namelijk fysiek sterk en ook tactisch slim. Daarnaast kan zij precies de vinger op de zere plek leggen bij mensen. Dit gebeurde al bij Tess die het veel te naïef speelde. En nu ook bij Chris die zich gedroeg als een huilbaby op de eilandraad.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #258 Gepost op: 9-11-2012, 14:22:21 »
De enige punten die mij aan haar storen zijn dat ze soms TE direct is en dat ze zichzelf zo ontzettend grappig vind.

Als ze wat genuanceerder kon zijn, zonder haar directheid te verliezen dan was het echt mijn favoriete kandidate.

Ze is namelijk fysiek sterk en ook tactisch slim. Daarnaast kan zij precies de vinger op de zere plek leggen bij mensen. Dit gebeurde al bij Tess die het veel te naïef speelde. En nu ook bij Chris die zich gedroeg als een huilbaby op de eilandraad.

Fajah zou pas tactisch slim zijn als ze juist genuanceerder zou zijn.  Ze jaagt mensen tegen zich in het harnas wat haar de eerste keer de kop heeft gekost maar heeft blijkbaar er geen lessen uit getrokken.

Ze heeft ook telkens zitten zeuren over het 'complot' tegen haar tijdens en na de volgende eilandraden, dus had ze beter gewoon haar mond gehouden tegen Christophe.

Beetje  ::hypocriet:: nu zij aan de juiste kant van het complot stond.

Offline muizje

  • Forumlid
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #259 Gepost op: 9-11-2012, 14:26:43 »
Ze is wel echt een beetje bitcherig. Maar wel mooi hoe ze telkens zegt waar het op staat. Ben het ook wel vaak met haar eens.