Auteur Topic: Aflevering 5  (gelezen 37598 keer)

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #40 Gepost op: 5-10-2012, 00:37:14 »
Ja, ik bedoelde alle drie op dezelfde persoon. ::jaja::

Alhoewel het uiteindelijk op deze eilandraad waarschijnlijk niet had uitgemaakt.
Ben niet helemaal wakker. waarschijnlijk had Ruud er dan uitgelegen?

Misschien had ie bij een zwarte stem wel munten ingezet... 1 voor gelijkspel af te dwingen. 2 munten om zich veilig te stellen indien de nieuwe kampleden niet op hem zouden stemmen of 3 om gelijke stand af te dwingen indien ze dat wel zouden doen.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 5
« Reactie #41 Gepost op: 5-10-2012, 00:39:57 »
Misschien had ie bij een zwarte stem wel munten ingezet... 1 voor gelijkspel af te dwingen. 2 munten om zich veilig te stellen indien de nieuwe kampleden niet op hem zouden stemmen of 3 om gelijke stand af te dwingen indien ze dat wel zouden doen.
hij zou sowieso geen 3 inzetten want hij wist dat Paul niet op hem zou stemmen. 2 denk ik ook niet aangezien hij er nu ook geen inzette, dus wsl eentje ::jaja::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #42 Gepost op: 5-10-2012, 01:00:09 »
Het viel me op hoe verbaasd Paul en Min Hee keken bij het oplezen van de stemmen. Je zag aan hun gezichten dat ze echt niet begrepen waar die drie stemmen voor Ruud vandaan kwamen.

Ik kan het kiezen voor Ruud bij de herindeling en vervolgens op hem stemmen ook niet anders interpreteren dan als een strategische move. Hij leek het gemakkelijkste slachtoffer te zijn en het lijkt inderdaad dat Zoe moest worden gered om elkaar tot steun te kunnen blijven.

Verder vind ik Lodewijk toch wel wat dom bezig. Hij zeg eerst zelf dat de broertjes en Fatima nóóit op elkaar zullen stemmen en vervolgens wil hij wel met alledrie door naar de samensmelting. Een beetje doorredenerend zou hij toch moeten beseffen dat het moment dan vanzelf komt dat ze zich met zijn 3-en tegen hem keren. Is het niet eerder, dan wel later.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #43 Gepost op: 5-10-2012, 04:26:01 »
Vreemd dat Paul Joke koos voor zijn team, terwijl Tess ernaast stond..
Ik kan alleen maar denken dat hij Tess gunde naar kamp Zuid te gaan.. :)

Offline ZZ*Star*

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #44 Gepost op: 5-10-2012, 05:03:05 »
Aflevering gezien:

-Voorspelling voor de keuze gemaakt werd: Lodewijk, Min Hee, Fatima, Paul, Chris of Mattias, Zoe (werd Joke), Tess, Mattias (werd Ruud). Een fout om Ruud te kiezen, zelfs als ze niet weten dat de tweeling en Fatima een blok zijn moet je ze uit elkaar trekken, als ze de samensmelting samen halen wordt het zeer moeilijk om ze eruit te krijgen, en als je ze bij elkaar laat is de kans dat ze de samensmelting halen uiteraard een pak groter.

-"Clean my shirt", de eerste keer dat het mij opvalt::trots::

-het bezoek aan het andere kamp bevalt mij niet. Ik snap niet dat de productie dat toelaat, het gaat volledig in tegen het concept van 2 teams die samenleven geisoleerd van elkaar

-als ik in de mangrove zat deelde ik de blikken niet met Fajah, ze zit tenslotte niet meer in het team

-Fajahs gedrag nu (met camera's erbij) naar Zoë toe tijdens haar dipje is echt wel hypocriet als je leest hoe ze zich zonder camera's tegenover Zoë gedraagt. Achterbaks tot en met!

-proef, ik hoopte echt dat Noord won ::ohno::

-Zoe is waarschijnlijk het minst Robinsonwaardig van de groep, maar ik zou ze echt in mijn team willen. Zeer sociaal persoon.

-Ruud zijn referentie naar Olivier die zich veilig voelde op de eilandraad was zuiver natrappen.

-Zonde dat Gene vorige keer op Tess gestemd heeft. Had hij op Ruud, waar hij zich duidelijk meer aan ergerde, gestemd dan had die de zwarte stem gekregen en eruit gelegen.

-Ik kan me voorstellen at Paul Joke sterker inschat dan Tess. Tess kon tijdens de eerste proef niet eens op het touw naar boven klimmen, als je dat ziet of hoort is het logisch dat je die niet zo sterk inschat. Ik denk trouwens dat jullie hier Tess zwaar overschatten, of de Vlamingen allemaal zwaar onderschatten.

-Ik vrees voor Zoë volgende keer. Ze heeft echt een heel kleine kans bij de proef ::sorry::

-Het complot van de tweeling tegen Lodewijk was voorspelbaar. Het feit dat Lodewijk de tweeling in zijn team wou en niets vermoedde is dom, tenzij hij hen redde in de hoop dat ze hem dan zouden sparen, dan zou het een slimme strategie maar een misrekening zijn, maar ik denk niet dat hij zover denkt.

-Joke zou nooit voor Ruud kiezen, het was een groepsbeslissing.

-Ten slotte is het duidelijk dat de Gene Joke en Zoë niet hebben geprobeerd om Paul om te praten of op Ruud te laten stemmen. Het was zeker mogelijk geweest, want Paul vreesde voor zijn plaats en het hele kamp wist het. Enige commentaar van de mensen die al afleveringenlang mekkeren over mogelijke complotten van de Vlamingen hierop? Waren ze het opnieuw vergeten deze keer misschien?

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #45 Gepost op: 5-10-2012, 07:15:57 »
ZZstar, zoveel veronderstellingen...

Fajah doet wel mee met de zoektocht naar eten, zeer onmenselijk om haar dan niet te laten mee-eten.
Ik vond het totaal geen ntrappen van Ruud, het was zuiver de waarheid.
En het is toch duidelijk dat ze met zn 3en hebben afgesproken op Ruud te stemmen?

Wel eens mbt de tweeling, Lodewijk en de groepsbeslissing.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Aflevering 5
« Reactie #46 Gepost op: 5-10-2012, 07:19:16 »
Leuke aflevering.
Wel enorm dom dat ze de twins niet uit elkaar gehaald hebben. Dat snap ik echt niet. Wat een sukkels.  ::ohno::
Ze hebben met fatima hun hele plannetje al klaar liggen voor lodewijk die zich compleet veilig waant. Dat was een paar afleveringen terug al duidelijk, toen de broertjes het erover hadden in het water.
Ik vond het nu weer niet leuk om te horen want ik vind Lodewijk leuk en ik gun het hem om ver te komen maar ik kan het wel begrijpen van Fatima en de tweeling. Leuk? nee maar begrijpen ja helaas wel.
Ongelooflijk dat de Belgen nu weer op Ruud gaan stemmen!
2 nieuwkomers en dan toch weer voor dat paspoort gaan stemmen en zeggen: het is gewoon mijn gevoel.
Man hoepel toch op.
En nee dat was vast geen complot hoor, ze stemden gewoon toevallig alledrie op Ruud want ja die is zooo irritant en zwak voor het team. Oh nee dat is Zoe.

Wat naar dat het weer dat Belgie-Nederland gezeik word.
Gene maakt er zo'n landenstrijd van. Hoop dat hij niet gaan inspelen op Min hee maar ik vrees van wel.
Ik denk ook dat hij haar puur gekozen heeft om er nog een extra vlaming bij te hebben in zijn team.
En paul ja die is officieel ook geen Hollander.

De eetproef was leuk! Tess en Min Hee waren super sterk. Maar ook respect voor Peggy om iets te eten waar je zo'n fobie voor hebt. Knap hoor,
Fajah was lief vandaag, ook voor Zoe.
Enne Zz star Fajah is niet hypocriet hoor, denk dat ze Zoe gewoon graag mag nu ze haar wat beter kent en haar daarom een beetje steunt.
Als ze je niet mag zegt ze het wel in je gezicht.

En wat onderschat Gene wederom een vrouw. Hij ging ervan uit dat Tess te dom was om onthouden te hebben waar die kist stond. Niet dus. Tess vind gewoon even lekker de kist eerst aangezien Gene toch nog even rustig aan doet om Ruud te irriteren.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline jorge

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #47 Gepost op: 5-10-2012, 10:12:58 »
Aflevering gezien:

-Voorspelling voor de keuze gemaakt werd: Lodewijk, Min Hee, Fatima, Paul, Chris of Mattias, Zoe (werd Joke), Tess, Mattias (werd Ruud). Een fout om Ruud te kiezen, zelfs als ze niet weten dat de tweeling en Fatima een blok zijn moet je ze uit elkaar trekken, als ze de samensmelting samen halen wordt het zeer moeilijk om ze eruit te krijgen, en als je ze bij elkaar laat is de kans dat ze de samensmelting halen uiteraard een pak groter.

-"Clean my shirt", de eerste keer dat het mij opvalt::trots::

-het bezoek aan het andere kamp bevalt mij niet. Ik snap niet dat de productie dat toelaat, het gaat volledig in tegen het concept van 2 teams die samenleven geisoleerd van elkaar

-als ik in de mangrove zat deelde ik de blikken niet met Fajah, ze zit tenslotte niet meer in het team

-Fajahs gedrag nu (met camera's erbij) naar Zoë toe tijdens haar dipje is echt wel hypocriet als je leest hoe ze zich zonder camera's tegenover Zoë gedraagt. Achterbaks tot en met!

-proef, ik hoopte echt dat Noord won ::ohno::

-Zoe is waarschijnlijk het minst Robinsonwaardig van de groep, maar ik zou ze echt in mijn team willen. Zeer sociaal persoon.

-Ruud zijn referentie naar Olivier die zich veilig voelde op de eilandraad was zuiver natrappen.

-Zonde dat Gene vorige keer op Tess gestemd heeft. Had hij op Ruud, waar hij zich duidelijk meer aan ergerde, gestemd dan had die de zwarte stem gekregen en eruit gelegen.

-Ik kan me voorstellen at Paul Joke sterker inschat dan Tess. Tess kon tijdens de eerste proef niet eens op het touw naar boven klimmen, als je dat ziet of hoort is het logisch dat je die niet zo sterk inschat. Ik denk trouwens dat jullie hier Tess zwaar overschatten, of de Vlamingen allemaal zwaar onderschatten.

-Ik vrees voor Zoë volgende keer. Ze heeft echt een heel kleine kans bij de proef ::sorry::

-Het complot van de tweeling tegen Lodewijk was voorspelbaar. Het feit dat Lodewijk de tweeling in zijn team wou en niets vermoedde is dom, tenzij hij hen redde in de hoop dat ze hem dan zouden sparen, dan zou het een slimme strategie maar een misrekening zijn, maar ik denk niet dat hij zover denkt.

-Joke zou nooit voor Ruud kiezen, het was een groepsbeslissing.

-Ten slotte is het duidelijk dat de Gene Joke en Zoë niet hebben geprobeerd om Paul om te praten of op Ruud te laten stemmen. Het was zeker mogelijk geweest, want Paul vreesde voor zijn plaats en het hele kamp wist het. Enige commentaar van de mensen die al afleveringenlang mekkeren over mogelijke complotten van de Vlamingen hierop? Waren ze het opnieuw vergeten deze keer misschien?

Wat ik me afvraag ZZ star.
Is het puur toeval dat je in jouw comment louter negatieve dingen meld over de Nederlandse deelnemers en de Vlaamse ophemelt?
Of heb je heel erg het gevoel dat je je hier moet verdedigen omdat sommige leden niet uitgepraat raakt over de Belgie- Nederland strijd en hoe Gene hierin staat.
Ben hier benieuwd naar omdat Gene telkens zegt minder met NL spelers een band te hebben en zijn gevoel te volgen. Als jij, zei het toevallig, dit ook hebt dan is het misschien toch niet zo heel gek van Gene.

Ik heb dit zelf eigenlijk helemaal niet zo. Dit jaar zijn Fatima, de tweeling en Paul mijn favorieten.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 5
« Reactie #48 Gepost op: 5-10-2012, 10:24:58 »
-Fajahs gedrag nu (met camera's erbij) naar Zoë toe tijdens haar dipje is echt wel hypocriet als je leest hoe ze zich zonder camera's tegenover Zoë gedraagt. Achterbaks tot en met!

is ze een bitch is het niet goed, is ze een keer lief is het weer niet goed ::). Het is ook nooit goed :P.

-Ten slotte is het duidelijk dat de Gene Joke en Zoë niet hebben geprobeerd om Paul om te praten of op Ruud te laten stemmen. Het was zeker mogelijk geweest, want Paul vreesde voor zijn plaats en het hele kamp wist het. Enige commentaar van de mensen die al afleveringenlang mekkeren over mogelijke complotten van de Vlamingen hierop? Waren ze het opnieuw vergeten deze keer misschien?
Dat is vrij logisch want als ze dat hadden gedaan was het een ongelofelijke tactische blunder. Het was vrij snel duidelijk dat Paul en Ruud maatjes werden en dat Paul niet op Ruud zou stemmen. Als ze dit wel geprobeert hadden dan wist Paul van het complot en dat kan alleen maar tegen ze werken.

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Silk Nightwalker

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #49 Gepost op: 5-10-2012, 13:33:30 »
Even over die eetproef, dat van die complotten en BE tegen NL, geloof ik nu wel. Dat ei, zit daar ook een hard stuk in? Ik zag ze namelijk kauwen. Zou het eigeel verhard zijn ofzo?

IIIEEEUUUWWW!!!!

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #50 Gepost op: 5-10-2012, 13:39:37 »
Als je eetlust niet vergald moet worden, dan vooral niet verder lezen.




Maar ik denk dat het ermee te maken heeft, dat het ei verrot en dat dat dus voor harde delen zorgt. Maar dat denk ik. Misschien zit er ook wel een kuikentje in?
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Carter

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #51 Gepost op: 5-10-2012, 14:07:49 »
Tess, bikkel!! ::love::

Ruud moet niet de heletijd op de voorgrond willen treden, net als Lodewijk in het andere kamp, dat wordt ze op een begeven moment fataal ::ohno:: De broertjes zijn de Niko's van de expeditie van dit jaar! ::jaja:: Denken stappen vooruit en kennen hun zwaktes respect ::trots::

Hopelijk gaan de volgende 3 kandidaten er achtereenvolgens uit nu:

Fajah
Joke
Gene

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #52 Gepost op: 5-10-2012, 14:29:28 »


-Fajahs gedrag nu (met camera's erbij) naar Zoë toe tijdens haar dipje is echt wel hypocriet als je leest hoe ze zich zonder camera's tegenover Zoë gedraagt. Achterbaks tot en met!
Wat een onzin! Ze is de persoon die het meest recht uit is van iedereen, kun je moeilijk achterbaks noemen. Waarschijnlijk was ze echt bezorgd over Zoe, eerder een mooie eigenschap.

-Ruud zijn referentie naar Olivier die zich veilig voelde op de eilandraad was zuiver natrappen.

Hoe natrappen, wat hierin zie jij als natrappen? Hij gaf gewoon een feit weer.

-Zonde dat Gene vorige keer op Tess gestemd heeft. Had hij op Ruud, waar hij zich duidelijk meer aan ergerde, gestemd dan had die de zwarte stem gekregen en eruit gelegen.
Niet eens perse waar, Ruud had munten in kunnen zetten.

-Ten slotte is het duidelijk dat de Gene Joke en Zoë niet hebben geprobeerd om Paul om te praten of op Ruud te laten stemmen. Het was zeker mogelijk geweest, want Paul vreesde voor zijn plaats en het hele kamp wist het. Enige commentaar van de mensen die al afleveringenlang mekkeren over mogelijke complotten van de Vlamingen hierop? Waren ze het opnieuw vergeten deze keer misschien?
Het was een complot, dat hebben ze zelf al toe gegeven. Wil jij dan nu alsnog gaan beweren dat het er toch niet was? Wie wil je voor de gek houden?
« Laatst bewerkt op: 5-10-2012, 14:31:13 door Expeditie Rob »
There's no show like a reality show ;)

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #53 Gepost op: 5-10-2012, 14:54:04 »
ZZstar, zoveel veronderstellingen...

+1  ::ok::

Offline Sicey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #54 Gepost op: 5-10-2012, 14:55:02 »
Ik hoop dat kamp Zuid volgende week naar de eilandraad moet want het is ze tot nu toe allemaal veel te makkelijk afgegaan. Pas bij tegenslag laten mensen hun ware identiteit zien....en dan kan het nog wel eens gaan spetteren in kamp Zuid  ::ok::

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #55 Gepost op: 5-10-2012, 15:09:16 »
Ik begin een beetje genoeg te krijgen van die Belgen die hier hun minderwaardigheidscomplex even komen botvieren en de Belgische deelnemers hier steeds maar afschilderen als slachtoffers van die gemene Nederlanders. En zeg je er iets van dan komt er een moderator die je reactie verwijderd.

Offline Maan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #56 Gepost op: 5-10-2012, 15:24:44 »
'k ben een beetje bang dat Fatima het voor de Nederlanders zal verpesten in de komende afleveringen.
Door met de broertjes samen te werken zal ze de sterke Nederlanders er uit (laten)stemmen,
en dan uiteindelijk zelf ook gedumpt worden.
Fatima is een beetje naïef.

GO LODEWIJK !!!
« Laatst bewerkt op: 5-10-2012, 15:35:52 door Maan »

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #57 Gepost op: 5-10-2012, 15:27:36 »
'k ben een beetje bang dat Fatima het voor de Nederlanders zal verpesten, in de komende afleveringen.
Door met de broertjes samen te werken zal ze de sterke Nederlanders er uit (laten)stemmen,
en dan uiteindelijk zelf ook gedumpt worden.
Fatima is een beetje naïef.

GO LODEWIJK !!!

Fatima naief? Ik denk dat je haar dan toch echt onderschat, die zorgt er heus wel voor dat wanneer de tijd rijp is ze anderen zo ver krijgt om in elk geval een vd broertjes eruit te stemmen.  ::jaja::

Offline Maan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #58 Gepost op: 5-10-2012, 15:34:18 »
Fatima naief? Ik denk dat je haar dan toch echt onderschat, die zorgt er heus wel voor dat wanneer de tijd rijp is ze anderen zo ver krijgt om in elk geval een vd broertjes eruit te stemmen.  ::jaja::

Het is wel 2 tegen 1.
Anyhow, dat is mijn voorspelling.

Offline ZZ*Star*

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #59 Gepost op: 5-10-2012, 15:59:02 »
Citaat
Ik vond het totaal geen ntrappen van Ruud, het was zuiver de waarheid.
Dan nog, hij was veilig, tot Ruud zelf besliste om met een complot de sterkste eruit te stemmen omdat die het niet zou verwachten. Op zich niets op tegen, maar om dat dan te herhalen als Olivier er niet bij is om zich te verdedigen met een spottende ondertoon vind ik natrappen.

Citaat
En het is toch duidelijk dat ze met zn 3en hebben afgesproken op Ruud te stemmen?
Ja? Op wie zouden ze anders moeten stemmen? Het is duidelijk dat Gene Joke Zoë vrienden zijn, Min Hee is een versterking voor het team en met Paul komen ze goed overeen en hij lijkt een sterke kandidaat. Trouwens, het was vrij voorspelbaar dat er een aantal mensen op Zoe zouden stemmen en dat ze een zwarte stem hadden, hadden ze het tactisch gespeeld dan hadden ze 1 van de 2 nieuwe, waarschijnlijk Paul omdat die schrik had, overtuigd om op Ruud te stemmen en een complot te vormen. Het feit dat dit niet gebeurd is bewijst dat ze niet de juiste mentaliteit hebben om complotten te smeden en enkel op hun gevoel stemmen. Case closed lijkt mij.

Citaat
Is het puur toeval dat je in jouw comment louter negatieve dingen meld over de Nederlandse deelnemers en de Vlaamse ophemelt?
Of heb je heel erg het gevoel dat je je hier moet verdedigen omdat sommige leden niet uitgepraat raakt over de Belgie- Nederland strijd en hoe Gene hierin staat.
Ben hier benieuwd naar omdat Gene telkens zegt minder met NL spelers een band te hebben en zijn gevoel te volgen. Als jij, zei het toevallig, dit ook hebt dan is het misschien toch niet zo heel gek van Gene.
Ik denk dat ik 2 dingen doe:
enerzijds maak ik observaties en theorieën als kijker en deel ik die mee,
anderzijds reageer ik op observatie en theorieën van andere mensen en laat ik ze weten waarom ik het eens of oneens ben
Als kijker kon ik Olivier wel appreciëren, Zoë werd mijn favoriete omdat ze duidelijk een zeer leuk persoon is om mee om te gaan en ze (met alle respect) totaal niet Robinsonwaardig was en haar haar plaats zien behouden was zeer leuk. Met de tweeling heb ik niet zoveel, met niemand van het oude kamp Zuid eigenlijk. Iets aan de manier van doen van Ruud irriteert me, maar het is moeilijk om dat onder woorden te brengen. Tess vind ik overschat, ze kon haar touw niet naar boven in de eerste proef maar dacht wel vanaf dag 1 dat ze sterker is dan bijvoorbeeld Joke, lijkt mij een beetje arrogant. Mijn mening over Fajah is bekend.

Als lezer van dit forum vind ik dat exact het omgekeerde gebeurt. Olivier was sinds dag 1 volgens velen irritant en Gene werd een kwal genoemd, iedereen negeert de vele momenten waarin Zoe lacht en plezier maakt met haar kampgenoten ondanks hoe slecht het met haar gaat, men zwijgt hier niet over complottheoriën, terwijl elke scheet die de Nederlanders laten opgehemeld wordt. En als ik iets zie waar ik het niet eens mee ben dan laat ik dat weten door gefundeerd kritiek te geven.

Citaat
is ze een bitch is het niet goed, is ze een keer lief is het weer niet goed . Het is ook nooit goed .
Het is duidelijk dat ze besefte hoe ze overkwam, of niet wou overkomen zoals ze eigenlijk was. Lees eens een paar van de interviews van Olivier over hoe ze op dag 1 tegen Zoë deed, zelfs iemand als Fajah beseft dat zoiets voor de camera's haar felle reacties van kijkers zou opleveren.
Citaat
Het was vrij snel duidelijk dat Paul en Ruud maatjes werden en dat Paul niet op Ruud zou stemmen.
ja? Mij leek het dat Paul met iedereen in het kamp goed overweg kon. Dat zei hij ook op de eilandraad.
Citaat
Het was vrij snel duidelijk dat Paul en Ruud maatjes werden en dat Paul niet op Ruud zou stemmen.
Nogmaals, toen Zoë op dag 1 een suikertekort had was ze zo gemeen tegen haar dat ze eruit gestemd is. Op dag 1 en als sterke kandidaat! Dat wil toch al iets zeggen denk ik. Dat je haar nu als Moeder Theresa wil voorstellen snap ik niet, als je de context kent.

Citaat
Ik begin een beetje genoeg te krijgen van die Belgen die hier hun minderwaardigheidscomplex even komen botvieren en de Belgische deelnemers hier steeds maar afschilderen als slachtoffers van die gemene Nederlanders. En zeg je er iets van dan komt er een moderator die je reactie verwijderd.
Inderdaad, alle kritiek op Olivier, Gene en Zoë hier is gepost door evenwichtige rationele mensen puur op basis van de beelden, alle kritiek op Fajah en Ruud kan alleen maar komen van iemand die een minderwaardigheidscomplex heeft. Goeie observatie, doe zo voort!
« Laatst bewerkt op: 5-10-2012, 16:01:30 door ZZ*Star* »