Poll

Wie mag er weg?  (na afl. 15)

Christophe
14 (21.2%)
Christophe
13 (19.7%)
Fatima
8 (12.1%)
Fatima
7 (10.6%)
Fajah
4 (6.1%)
Fajah
4 (6.1%)
Peggy
8 (12.1%)
Peggy
8 (12.1%)

Totaal aantal stemmen: 18

Auteur Topic: Wie mag er weg?  (gelezen 98401 keer)

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #140 Gepost op: 18-10-2012, 20:46:39 »
Fatima, Matthias, Gene, Joke en Peggy.

Fatima en Matthias omdat ik ze gemeen vind ;)
Gene en Joke omdat ze rotweg achterbaks zijn.
Peggy omdat ze saai is.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #141 Gepost op: 18-10-2012, 21:06:52 »
Ja Peggy is wel doodsaai haha en die begint me nu ook vies tegen te vallen.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #142 Gepost op: 19-10-2012, 02:01:45 »
Gene omdat hij nog steeds een kwalletje is ( héhé dat is een verbetering haha ;D).
En ik heb ook op het pokertrio gestemd. Maar dat is meer omdat ik iig één van hun wil zien vertrekken zodat het niet voorspelbaar word.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #143 Gepost op: 19-10-2012, 02:56:33 »
Christophe, Fatima, Matthias. Het wordt tijd dat minstens één van hen eruit gaat..

Offline ER-Fan100

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Van mij mag Tess winnen! Laat ons de tijger zien!
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #144 Gepost op: 19-10-2012, 10:43:58 »
Van mij mag Gene weg.
En ook Matthias of Christophe zodat het wat gelijkwaardiger wordt, en het poker-complot wegvalt. Fatima vind ik te leuk, dus die hoop ik niet.
Ik hoop dat Tess gaat winnen!

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #145 Gepost op: 19-10-2012, 14:22:06 »
Ik hoop dat een iemand van het pokertrio eruit gaat, en Peggy beseft dat ze zich bij een ander groepje moet aansluiten.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Carter

  • Forumlid
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #146 Gepost op: 19-10-2012, 14:57:08 »
Peggy vindt ik vreselijk saai, een meeloper en helemaal vreselijk naar haar vertoning in het water...met haar mislukte zwempogingen, zou me rot schamen als ik zo op TV zou komen...
MinHee is ook niet te vertrouwen, en heb niks met haar, weg ermee!!
Tess moet erin blijven, hoop dat ze de proef van Fajah wint.

Fatima mag ook eruit!! Ze is zooo afhankelijk geweest van Lodewijk en de broertjes, en tevens gemeen inderdaad!

Gene mag wat mij betreft nog wel even erin blijven;)
Maar wil niet dat zij met Joke en MinHee een team gaat vormen!! Dan hebben we 2 teams van 3! En is het Exit voor Ruud, Tess, Fajah, Paul...de leukere nederlanders (en brit :D)

Joke mag ook eruit want ze is niet veel boeiender als Peggy....

Als Tess er ook uit is.. enige lekkere ding :P dan ben ik voor Ruud ::joehoe::

Offline Ali Kanarie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #147 Gepost op: 19-10-2012, 16:35:45 »
Van mij mag nog steeds Gene weg. Gewoon omdat ik 'm vreselijk vind XD Fatima d'ruit, gewoon omdat ik d'r al vanaf het begin vreselijk vind. En 't wordt steeds erger XD Dan een van de pokertweeling.. Gewoon omdat 't oneerlijk is dat er een tweeling inzit. En Tess mag er ook uit van mij, omdat ze echt ontzettend ontactisch is, gewoon meelift op de mogelijkheden die ze heeft en ze zwaar overschat wordt. Blijkbaar snapt ze nog steeds niet echt veel van het spel. Ik hoop ook dat Fajah van d'r wint..
Dus na Tess Fatima d'r zo snel mogelijk uit.. Dan een van de tweeling en daarna Gene XD

Online Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #148 Gepost op: 19-10-2012, 17:00:44 »
* Gene: vind ik nog steeds een vreemde vogel
* Joke: vind ik totaal niet interessant
* Matthias: vind ik de minst sympathieke van het pokerkwartet
🜃

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #149 Gepost op: 19-10-2012, 17:13:38 »
Joke: nog steeds te anoniem
Peggy: In mijn ogen ook nog steeds te anoniem en lift mee op het 'succes' van anderen
Gene: hij viel me deze aflevering mee, maar nog steeds niet favoriet
Fatima: je kunt het tactisch spelen, maar zij lijkt wel over lijken te willen gaan...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #150 Gepost op: 19-10-2012, 18:50:26 »
Gene
Joke
Matthias
Christophe
Fatima
Peggy

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #151 Gepost op: 19-10-2012, 18:55:05 »
Het pokertrio mag weg.

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #152 Gepost op: 19-10-2012, 21:36:29 »
Oeps heb op Fatima gedrukt terwijl ik op Matthias wilde stemmen. Matthias en Tess hebben mijn stem gehad.
Matthias vind ik niks toevoegen en Tess idem dito. Naief vogeltje die niks toevoegt en geen tactisch inzicht heeft.
Peggy vind ik ook saai.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #153 Gepost op: 20-10-2012, 01:22:39 »
Fatima: je kunt het tactisch spelen, maar zij lijkt wel over lijken te willen gaan...
Als je dat als motivatie geeft waarom Fatima weg moet, dan moet je ook op de broertjes stemmen.
Die spelen precies hetzelfde spel, misschien nog wel erger.
There's no show like a reality show ;)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #154 Gepost op: 22-10-2012, 14:44:50 »
Als je dat als motivatie geeft waarom Fatima weg moet, dan moet je ook op de broertjes stemmen.
Die spelen precies hetzelfde spel, misschien nog wel erger.
Dat idee heb ik dus niet. Tuurlijk, ze zitten er alledrie tot hun oren in, maar bij de broertjes heb ik gewoon het idee dat ze in tegenstelling tot Fatima minder over lijken gaan. Tuurlijk, ze doen er alles aan om het tactisch te winnen, maar toch, ik heb bij hun nog steeds een iets ander gevoel dan bij Fatima...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Ali Kanarie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #155 Gepost op: 22-10-2012, 15:46:21 »
Dat idee heb ik dus niet. Tuurlijk, ze zitten er alledrie tot hun oren in, maar bij de broertjes heb ik gewoon het idee dat ze in tegenstelling tot Fatima minder over lijken gaan. Tuurlijk, ze doen er alles aan om het tactisch te winnen, maar toch, ik heb bij hun nog steeds een iets ander gevoel dan bij Fatima...
Als in.. Je hebt 't idee dat Fatima d'r echt van lijkt te genieten dat ze gemeen is (omdat ze ook de hele tijd zit te grijnzen bij dat soort dingen) en de broertjes tenminste nog een soort van gewetenswroeging hebben door iig al niet te lachen? :P Dan ben ik het met je eens :p

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #156 Gepost op: 22-10-2012, 15:51:44 »
Als in.. Je hebt 't idee dat Fatima d'r echt van lijkt te genieten dat ze gemeen is (omdat ze ook de hele tijd zit te grijnzen bij dat soort dingen) en de broertjes tenminste nog een soort van gewetenswroeging hebben door iig al niet te lachen? :P Dan ben ik het met je eens :p
Daar komt het inderdaad op neer. Je kon zien dat ze genoot van het verliezen van de proef en van het complot. Bij de broertjes zag je nog een klein beetje de drive om toch nog wat van de wedstrijd te maken...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Ali Kanarie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #157 Gepost op: 22-10-2012, 15:57:39 »
Daar komt het inderdaad op neer. Je kon zien dat ze genoot van het verliezen van de proef en van het complot. Bij de broertjes zag je nog een klein beetje de drive om toch nog wat van de wedstrijd te maken...
Jaa precies.. En sowieso vind ik dat Chris en Matthias wat respectvoller d'rmee omgaan.. Omdat ze ook telkens wel zeggen dat 't vies is zoals ze spelen.. En Fatima heeft volgens mij een hekel aan Tess.. En andersom ook, want Tess heeft 't ook telkens over Fatima die stemt tactisch enzeu. Dus ik denk dat dat een beetje wederzijds is. En als ik haar was had ik gewoon niet tegen Tess gezegd dat ze d'r hachje had kunnen redden door al eerder met Lodewijk en Peggy een complotje te smeden. Was volgens mij om 't d'r nog een beetje in te wrijven XD Nou is het ook wel zo dat Tess niet echt een groot licht was, maar ze had toch een soort "band" met Chris, zoals ze zei.. En omdat zij wel een fatsoenlijker mensch is, heeft zij dat vertrouwen niet geschaad en het pokertrio wel :p Maargoed XD

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #158 Gepost op: 22-10-2012, 17:15:59 »
Dat idee heb ik dus niet. Tuurlijk, ze zitten er alledrie tot hun oren in, maar bij de broertjes heb ik gewoon het idee dat ze in tegenstelling tot Fatima minder over lijken gaan. Tuurlijk, ze doen er alles aan om het tactisch te winnen, maar toch, ik heb bij hun nog steeds een iets ander gevoel dan bij Fatima...
Vanuit dat opzicht kan ik je helemaal geen gelijk geven. Christophe is degene die tegen Lodewijk zei 'Dit waardeer ik zeer en zal ik zeker niet vergeten' nadat Lodewijk de tweeling samenhield bij de herindeling. Zo iets vind ik persoonlijk gemener dat iets wat Fatima heeft gedaan. Want die opmerking had hij helemaal niet hoeven maken.
« Laatst bewerkt op: 22-10-2012, 17:19:08 door Expeditie Rob »
There's no show like a reality show ;)

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #159 Gepost op: 22-10-2012, 18:31:51 »
Vanuit dat opzicht kan ik je helemaal geen gelijk geven. Christophe is degene die tegen Lodewijk zei 'Dit waardeer ik zeer en zal ik zeker niet vergeten' nadat Lodewijk de tweeling samenhield bij de herindeling. Zo iets vind ik persoonlijk gemener dat iets wat Fatima heeft gedaan. Want die opmerking had hij helemaal niet hoeven maken.

En dan dat gemene lachje nadat Lodewijk weggelopen was.. >:D