Auteur Topic: Fajah Lourens [Kandidaat NL]  (gelezen 183287 keer)

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #260 Gepost op: 9-11-2012, 14:30:36 »
Als zij er niet was geweest was het pokertrio nu nog bij elkaar en hadden we nu al geweten dat de winnaar een van hen 3 zou zijn. Ze had enorm goed door itt blondjes Peggy en Tess dat die drie alleen met elkaar bezig waren, en dat je even mee mag doen in hun complot ter meerdere eer en glorie van hen zelf.

Offline BMS

  • Forumlid
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #261 Gepost op: 9-11-2012, 15:59:14 »
Net dat interview gezien op youtube met het poker trio, ze zeggen allemaal "Het is niet persoonlijk"
Vond die reactie van Chris naar Fajah toe wel een beetje persoonlijk, zo van "Je hebt m n broertje eruit geflikkert" Vond dat Fajah het goed op pakte die trieste aanval tijdens eilandraad.

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #262 Gepost op: 9-11-2012, 16:55:14 »
Ze diende Chris prima van repliek en zei inderdaad precies waar het op stond. Mooi dat ze zich niet liet overbluffen door hem. Het was duidelijk dat het wel degelijk persoonlijk werd bij Chris, puur uit kleinzieligheid.


I-love-paars

  • Gast
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #263 Gepost op: 9-11-2012, 18:15:16 »
Fajah had 100% gelijk tijdens de eilandraad.
De zaken die Christophe zeiden trokken echt op niets.
Fajah heeft goed geantwoord vind ik. Onder andere haar zin: ik heb ook een naam.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #264 Gepost op: 9-11-2012, 18:16:29 »
Fajah blijft een topwijf, hopen dat ze wint want ik gun het bijna niemand meer behalve Fajah ::jaja::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #265 Gepost op: 9-11-2012, 18:17:15 »
Heerlijk recht voor z'n raap, niet altijd even tactisch maar ik hou er van!   ::ok::

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #266 Gepost op: 9-11-2012, 19:37:26 »
Heerlijk recht voor z'n raap, niet altijd even tactisch maar ik hou er van!   ::ok::

Ik vind ze tactisch eigenlijk wel top, maar ze gaat er niet tactvol mee om waardoor het zich vroeg of laat tegen haar gaat keren.

Online Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #267 Gepost op: 9-11-2012, 19:44:58 »
Ik vind er als persoon niet sympathiek , maar hoe ze het spel speelt vind ik top :)
You'll never walk alone

I-love-paars

  • Gast
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #268 Gepost op: 10-11-2012, 12:46:47 »
Ik vind haar de laatste afleveringen echt leuk.
Maar wel jammer dat er nog altijd wordt gesproken over dat ze de Belgen haat en dat ze niet met hen door 1 deur kan.
Al was dat niet Fajah zelf die dit zei in afgelopen afleveringen, maar de medekandidaten.

Offline Silk Nightwalker

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #269 Gepost op: 10-11-2012, 13:40:18 »
Ja, volgens mij is dat helemaal niet waar, dat ze DE BELGEN haat. Zij en Olivier lagen elkaar totaal niet, dat botste gewoon heel erg. En dat was niet omdat hij belg was en zij nederlander, maar lag aan hun karakters. Ze kan op zich prima met de andere belgen opschieten. Ze is nu ook niet bezig complotten te smeden naar de belgen. Het is toeval dat Matthias een belg is en weggestemd werd door haar complot (en die van Ruud, Gene en Joke, laten we dat niet vergeten).

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #270 Gepost op: 15-11-2012, 13:22:44 »
Ze komt mij over als iemand dat vind dat ze alles mag zeggen over iedereen maar aan de andere kant kan ze heel slecht om met kritiek.

Als ze na de exit van matthias stemming verkondigd 'en nu hoop ik dat je zo snel mogelijk je broer achterna gaat' als zijnde 'opluchtingsgrapje'. Is dit net niet wat je wil horen.  Recht voor de raap is het wel maar ook beetje  ::hypocriet:: als je zeurt dat iemand moet ophouden met grappen maken die niet grappig zijn,  zou ze beter in  bepaalde ongemakkelijke situaties gewoon haar mond houden. Ze maakt het zich onnodig moeilijk en faalt grandioos in het sociale gedeelte van dit spel.

Christophe een slechte verliezer noemen is dan ook weer een mooi staaltje hoe de pot de ketel verwijt aangezien zij bij na haar exit heeft zitten zeuren over een complot tegen haar op de eilandraden en de besprekingen achteraf.

En als het later allemaal een beetje inzinkt bij Christophe heeft hij imo het recht om zijn pijlen in het openbaar op Fajah te richten.

« Laatst bewerkt op: 15-11-2012, 17:33:24 door reaver »

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #271 Gepost op: 15-11-2012, 17:41:00 »


Zal wel over Christophe en Fatima gaan ::)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #272 Gepost op: 15-11-2012, 17:53:23 »
ja niet over cowboy Henk ;D
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #273 Gepost op: 16-11-2012, 00:20:27 »
Het ging dus gewoon over de Belgen. ::)

Offline muizje

  • Forumlid
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #274 Gepost op: 16-11-2012, 00:40:57 »
Wat een briljant eerste worp trouwens van Fajah  ::ok::

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #275 Gepost op: 16-11-2012, 01:08:15 »
Ze gooide echt als een professional, stond er echt van te kijken.
Ben benieuwd of Fatima en Peggy haar zo dankbaar zijn voor de brief dat ze haar er niet uit stemmen.
Al denk ik van niet, ben bang dat Fajah de volgende is.
Zeker als je ziet hoe ze te keer gaat tegen Joke te volgende keer, daar maakt ze zeker geen vrienden mee.
There's no show like a reality show ;)

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #276 Gepost op: 16-11-2012, 07:04:50 »
nee maar ze hoeft Joke ook niet mee te krijgen. Ze weet dat ze er bij hun toch al uit ligt. Haar laatste strohalm is het andere drietal. Maar ik weet niet of Chris haar kan vergeven.
Zo ja dan kunnen ze een van de belgen eruit wippen met zijn vieren, mits ze geen munten inzetten. Ze moet gewoon weer immuniteit winnen, dat moeten ze op elkaar stemmen en moet zij meegaan met Chris en Fatima.
Ze gooide idd super goed, die eerste worp was geweldig!
Ik vind Fajah een heerlijke vrouw, ben zelf ook best wel direct en ik hou daar wel van. Ze heeft ook meestal wel gelijk.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #277 Gepost op: 16-11-2012, 08:41:44 »
Super eerste worp :o ::bravo::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline jorge

  • Forumlid
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #278 Gepost op: 16-11-2012, 10:30:55 »
Als er één iemand denk ik veilig is volgende week dan is het Fajah wel. Het is nu 2 groepjes van 3 en Fajah als eenling. Haar weg stemmen schieten beide trio's dan ook helemaal niks mee op. Al vermoed ik dat Gene, Joke en Min Hee moeilijk tot dit inzicht zullen komen.

Fajah heeft dus nu de keuze met welke groep ze mee zal stemmen. Maar voor mij staat vast dat er iemand uit één van de groepen weggestemd zal worden. En ik denk dat dit de groep Joke wordt. De anderen moeten namelijk wel want volgens mij heeft Peggy tot dusver de meeste stemmen. Dus moeten zij toenadering zoeken bij Fajah om Peggy te redden.

De week daarna als de verhouding 3-2-1 zijn komt Fajah wel weer in de gevarenzone. Want dan is zij weer onder de radar van het drietal. Echter kan ze dan weer zorgen bij het tweetal aan te sluiten.

Bijzondere rol wel, ben benieuwd hoe ver ze daarmee kan komen.


Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #279 Gepost op: 16-11-2012, 10:53:27 »
Fajah vanmorgen op Facebook :

Hai Facebook vrienden. Hebben jullie gister genoten van ER? Ik wel het gaat al stukken beter met mij. Ik werd begin van de week niet lekker en belanden uiteindelijk een nachtje in het ziekenhuis. Gelukkig mocht ik al snel weer naar huis. Ik heb wel vaker last van mijn buik het is mijn gevoelige plekje en nu zat er dus een ontsteking de locatie weten ze niet precies om dat het overal heel pijnlijk was en er geef afwijkingen te zien waren op de echo's. Morgen ga ik gewoon weer aan het werk voor de rest doe ik het even rustig aan.