Auteur Topic: Fajah Lourens [Kandidaat NL]  (gelezen 180909 keer)

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #60 Gepost op: 21-09-2012, 14:47:40 »
Jullie kunnen toch geweldig luisteren...

Hij zij letterlijk "in het belang van het team zal het team heel sterk worden nu zonder mij" 

En daar heeft hij een punt.  Ook al is er een switch, Olivier was altijd supergemotiveerd om ertegenaan te gaan en kon de boel redelijk relativeren en de groep motiveren, ik denk dat de teamspirit nu gewoon stilvalt. 

Ach Reaver, de teamspirit was natuurlijk al ver te zoeken na dat hele B-NL stemgedrag.
Hij was gemotiveerd voor de proeven, maar dat waren de anderen minstens net zo goed, lijkt me. En de boel relativeren en motiveren? ??? Ik weet niet waar je dat vandaan haalt? Ik denk eerder dat hij denkt dat hij het allemaal zo goed weet, zoals mocht blijken uit de steltenproef, waar hij wel even in zijn eentje zo'n stelt zou vasthouden, niet beseffend dat het platvorm helemaal scheef stond en er dus moeilijk op te staan viel :-X

Ik zie in hem meer een "dommekracht". Dat tasje had hij er de eerste keer waarschijnlijk met geluk snel af, want toen het er opaan kwam tijdens deze eilandraad, wist hij niet meer hoe het moest. Als je het systeem doorhebt, moet je dat een tweede keer minstens zo snel lukken.
Geniet nooit met mate...

Offline ZZ*Star*

  • Forumlid
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #61 Gepost op: 21-09-2012, 14:59:46 »
Wat een verschrikkelijk mens is dit toch. Elke keer als ze haar mond opendeed ergerde ik mij. Hoop dat ze er volgende week uit is en ik haar daarna in geen enkel programma meer te zien krijg.

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #62 Gepost op: 21-09-2012, 15:19:26 »

Hij zij letterlijk "in het belang van het team zal het team heel sterk worden nu zonder mij" 

En daar heeft hij een punt. 
Natuurlijk heeft hij daar helemaal geen punt. We konden toch zien dat hij tijdens de laatste opdracht de boel in zijn eentje verklooide (en ja ik weet dat we alleen af kunnen gaan wat we zien).
En daarbij zou hij moeten zeggen: IK VIND dat het niet in het belang van het team is etc.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #63 Gepost op: 21-09-2012, 15:19:38 »
Hij zij letterlijk "in het belang van het team zal het team heel sterk worden nu zonder mij" 

Ik denk dat dat cynisch bedoeld was.. ;)
« Laatst bewerkt op: 21-09-2012, 15:21:22 door bertje51 »

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #64 Gepost op: 21-09-2012, 16:22:32 »
Geweldig persoon om in het programma te hebben  ::jaja::
Erger me totaal niet aan haar, vind haar opmerkingen juist heerlijk  ::tandpastasmiley::

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #65 Gepost op: 21-09-2012, 16:25:29 »
Ik dacht 3 verschillende "tatoos" op haar rechterschouder te zien in deze aflevering..(of zouden het plak-plaatjes zijn?)  :)

Offline oliviavia

  • Forumlid
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #66 Gepost op: 21-09-2012, 16:41:41 »
Ik vind Fajah geweldig, lekker recht voor z'n raap en niet in nietszeggende cirkeltjes kletsen om opgeblazen ego's te sparen. Meid naar mijn hart, beter dan die dertien in een dozijn blonde herten die niets te melden hebben en alleen sociaal gewenst commentaar kunnen blaten. Fajah prikte zo door het narcistische pantser van Olivier heen en dat trok hij niet, prachtige tv. Ik hoop dat ze er nog lang in blijft, ze is duidelijk weggestemd omdat ze "niet makkelijk en plooibaar" was, zoals het stereotype beeld van een vrouw is. Dit is girrrl power!

Grappig om te zien dat de Belgen veel nationalistischer zijn in het kiezen van bondgenoten en niet elf durven te denken.
« Laatst bewerkt op: 21-09-2012, 20:41:36 door Lukie4, Reden: ongepast taalgebruik »

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #67 Gepost op: 21-09-2012, 18:36:01 »
Ik vind dat Olivier wel gelijk heeft dat Fajah zo gemeen is.
ja vind ik ook
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Quirino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #68 Gepost op: 21-09-2012, 19:48:08 »
En daarbij zou hij moeten zeggen: IK VIND dat het niet in het belang van het team is etc.
::rofl::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #69 Gepost op: 21-09-2012, 20:36:11 »
Ik vind Fajah geweldig, lekker recht voor z'n raap en niet in nietszeggende cirkeltjes kletsen om opgeblazen ego's te sparen.
Je kunt toch ook recht voor zn raap zijn zonder zo te minachten?

Dnek dat Fajah nog wel blijft, maar t maakt me eigenlijk niet veel uit, Fajah of Olivier
« Laatst bewerkt op: 21-09-2012, 20:41:03 door Lukie4, Reden: verandering in de quote »
Keep calm and eat chocolates!

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #70 Gepost op: 21-09-2012, 21:41:00 »
Je kunt toch ook recht voor zn raap zijn zonder zo te minachten?

Dnek dat Fajah nog wel blijft, maar t maakt me eigenlijk niet veel uit, Fajah of Olivier


Hoewel ik het wel voor Fajah heb vind ik het bij momenten toch ook iets te minachtend

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #71 Gepost op: 21-09-2012, 21:45:20 »
meh ik vind het misschien minder erg omdat het tegen Olivier is en dat de dingen die ze zegt, dat hij zichzelf heel wat vind, zijn grapjes niet grappig zijn en dat ze een stemafspraak hebben etc. dat die dingen ook waar zijn.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #72 Gepost op: 22-09-2012, 11:20:49 »
Ik vind Fajah leuk. Dat hekserige vind ik niet erg.
Beetje bitch mag wel vind ik. Ze is wel gewoon zichzelf heb ik het idee.
Hoop echt dat ze wint van Olivier maar hij lijkt me beter afgetraind dan zij. al is hij misschien zo dom om zijn emmer te vergeten.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Ichiko

  • Forumlid
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #73 Gepost op: 22-09-2012, 12:50:03 »
Fajah is verre van mijn favoriet, maar haar diabolische plan om te liegen over wat ze moest doen bij het duel (en de heksachtige lach nadat ze bedacht dat iedereen als een gek vuur zou proberen te maken) was wel echt top TV.  ;D
LOL Ik lag hier inderdaad ook helemaal dubbel  ::tandpastasmiley::

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #74 Gepost op: 22-09-2012, 13:38:55 »
Ik begrijp eerlijk gezegd niet goed waarom Fajah gemeen wordt genoemd. Ze zit in een akelige positie en probeert met man en macht de samensmelting te halen. Groot gelijk heeft ze, wat mij betreft. Ik hoop ook echt dat ze die gaat halen ::ok::
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #75 Gepost op: 22-09-2012, 13:44:17 »
Ik zie haar nog best de andere duels winnen ook, volgens mij is Fajah fysiek en mentaal er sterk genoeg voor  ::trots::

Offline ZZ*Star*

  • Forumlid
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #76 Gepost op: 22-09-2012, 14:27:27 »
Ik begrijp eerlijk gezegd niet goed waarom Fajah gemeen wordt genoemd. Ze zit in een akelige positie en probeert met man en macht de samensmelting te halen.
Juist niet! Ze is eruit gestemd, het enige dat ze nog hoeft te doen is eten, slapen en elke 4(?) dagen een duel winnen, er is geen sprake van proberen om haar positie te verbeteren! Het bewust het leven zuur maken van haar ex-team is dus volkomen nutteloos.

Verder kan ze haar zelfs niet inhouden terwijl iemand anders antwoordt op een vraag.
Eilandraad, Evi vraagt Olivier naar een reactie
Olivier: "(geen exacte quote) echt in het belang van het team gestemd, heel taktisch"
Fajah: Onderbreekt hem "Ja, want jij doet dat ook altijd"
NIEMAND HEEFT JE IETS GEVRAAGD, ALS EVI JOU MENING WOU HOREN HAD ZE JE WEL AANGESPROKEN EN GEVRAAGD WAT JE ERVAN DACHT, LAAT IEMAND UITSPREKEN, DAT HEET BELEEFDHEID EN RESPECT.

/rant, dat lucht op ::tandpastasmiley::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #77 Gepost op: 22-09-2012, 15:16:02 »
ze kan toch wat ruzie gaan zoeken tegen de verveling :P. En ze had wel gelijk ::).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #78 Gepost op: 22-09-2012, 15:51:00 »
Op die manier wordt dit seizoen wel erg saai, als iedereen pas zijn mond open mag trekken als er iets aan jou gevraagd wordt. Die discussies horen gewoon bij het spel en ze had wel gelijk, net alsof de Belgen (Olivier) in het belang van het team stemden.

Van mij mag ze. Ze heeft rake opmerkingen, ze komt misschien gemeen over en misschien is ze dat ook wel, maar wat ze zegt klopt vaak als een bus en ik ben blij dat tenminste iemand het zegt, in plaats van dat slappe gelul van die Belgen!

Ik vind trouwens wel erg apart dat er steeds gezegd wordt dat Fajah gemeen is, terwijl als iemand anders het zou zeggen, de opmerking 'dat hoort bij het spel' binnen 5 minuten gezegd zou worden.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #79 Gepost op: 22-09-2012, 16:14:58 »
Ik vind Fajah leuk. Ik ben ermee eens dat Fajah tactloos en bot is, en nogal wat sociale vaardigheden mist, maar dat zijn eigenlijk de redenen waarom ik haar zo grappig vind. "ALSOF JIJ ALTIJD IN HET BELANG VAN HET TEAM STEMDE, *OLIVIER*  ::)::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Ze is grappig, ze is slim, ze is schalks en meestal heeft ze ook gelijk.
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*