Auteur Topic: Gene Thomas [Kandidaat BE]  (gelezen 89136 keer)

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Gene Thomas [Kandidaat BE]
« Reactie #60 Gepost op: 23-09-2012, 09:08:54 »
Ik vind Gene juist geen volger. Hij lijkt mij de beginner van het complot tegen de Nederlanders. Heb juist het idee dat Rambo Gene blind volgt.
Rambo zegt het hardop maar ik heb het idee dat Gene helemaal niet te vertrouwen is. Krijg een beetje Antony gevoel van hem. Die komt vast nog wel ver helaas.
Vind het absoluut geen leuke man, hij kletst overal om heen, hij komt zo nep over als het maar kan.  ::niet-ok::
Ik nomineer hem voor de antony trofee, eentje die lekker doet alsof hij iedereen te vriend houd en vervolgens complotten rechts en links smeed.
« Laatst bewerkt op: 23-09-2012, 10:28:13 door Lukie4, Reden: ongepast taalgebruik »
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline debby70

  • Forumlid
Re: Gene Thomas [Kandidaat BE]
« Reactie #61 Gepost op: 23-09-2012, 15:03:46 »
en als belg ken je alle belgen? ???

Ik dacht niet dat het hier over alle Belgen gaat. Onderwerp is Gene, niet?
En ik denk niet om hier een mening te geven dat je daarvoor een verantwoording hoeft af te geven.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Gene Thomas [Kandidaat BE]
« Reactie #62 Gepost op: 23-09-2012, 15:10:44 »
Ik dacht niet dat het hier over alle Belgen gaat. Onderwerp is Gene, niet?
En ik denk niet om hier een mening te geven dat je daarvoor een verantwoording hoeft af te geven.
jij zegt:' Als belg ken ik Gene' dus je zegt hier dat omdat jij een belg bent jij Gene persoonlijk kent? ::)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Gene Thomas [Kandidaat BE]
« Reactie #63 Gepost op: 23-09-2012, 16:39:06 »
Ja ik ben een Belg he dus ken ik Gene wel  ::trots::

Net alsof wij Nederlanders Frans Bauer persoonlijk kennen..  ::ohno::
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline debby70

  • Forumlid
Re: Gene Thomas [Kandidaat BE]
« Reactie #64 Gepost op: 23-09-2012, 19:10:45 »
Zoals ik al zei hoef ik hier toch geen verantwoording af te geven he omdat ik een mening heb. Dus hoofdstuk afgesloten ::zwaai::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Gene Thomas [Kandidaat BE]
« Reactie #65 Gepost op: 23-09-2012, 19:13:12 »
Zoals ik al zei hoef ik hier toch geen verantwoording af te geven he omdat ik een mening heb. Dus hoofdstuk afgesloten ::zwaai::
je moet je mening ook kunnen onderbouwen als je op een forum zit
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline debby70

  • Forumlid
Re: Gene Thomas [Kandidaat BE]
« Reactie #66 Gepost op: 23-09-2012, 19:16:12 »
Net alsof wij Nederlanders Frans Bauer persoonlijk kennen..  ::ohno::

Tja daar noem je iets Frans Bauer, die zijn nek is veel dikker en aanziet zijn fans als lucht. Dat kunnen wij dus van Gene niet zeggen. En nu gaat het hier wel over ER, niet over Frans Bauer. Hoofdstuk afgesloten  ::zwaai::

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Gene Thomas [Kandidaat BE]
« Reactie #67 Gepost op: 23-09-2012, 19:26:26 »
Hoofdstuk afgesloten  ::zwaai::
wat is dit ineens?  ???
Ik heb zin om met D*N hier nog even over door te praten :P
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Gene Thomas [Kandidaat BE]
« Reactie #68 Gepost op: 23-09-2012, 19:35:53 »
wat is dit ineens?  ???
Ik heb zin om met D*N hier nog even over door te praten :P
inderdaad, wij hebben net zoveel recht om onze mening te uiten hoor ::).

en ik vind het een beetje raar dat wij niets onaardigs over Gene mogen zeggen omdat we hem niet persoonlijk kennen maar Debby70 net niet bepaald aardig praat over Frans Bauer, die jij hoogstwaarschijnlijk ook niet persoonlijk kent.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Gene Thomas [Kandidaat BE]
« Reactie #69 Gepost op: 23-09-2012, 19:37:39 »
Waarschijnlijk niet. Je kunt alles over onze Frans Bauer zeggen, maar toch niet dat ie arrogant is, aangezien al zijn fans op visite mogen komen. Zou Gene ook al zijn fans thuis uit nodigen?  ::tandpastasmiley::

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Gene Thomas [Kandidaat BE]
« Reactie #70 Gepost op: 23-09-2012, 19:41:41 »
Ik ben  een beetje klaar met deze discussie. Er wordt te veel bijgehaald wat niets met expeditie robinson te maken heeft. Er zijn twee meningen hier van mensen die niet tot elkaar kunnen komen. Let's agree to disagree ;)
We gaan het weer over Gene in de expeditie hebben
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Gene Thomas [Kandidaat BE]
« Reactie #71 Gepost op: 23-09-2012, 19:44:46 »
Oke dan, Gene in de expeditie, ik ben het met Rogue eens en denk ook dat Gene degene is die achter de complotjes zit, eenvoudigweg omdat ik Rambo daar niet eens toe in staat acht!  ::rofl::

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Gene Thomas [Kandidaat BE]
« Reactie #72 Gepost op: 24-09-2012, 16:24:59 »
Oke dan, Gene in de expeditie, ik ben het met Rogue eens en denk ook dat Gene degene is die achter de complotjes zit, eenvoudigweg omdat ik Rambo daar niet eens toe in staat acht!  ::rofl::
Gene houdt zich in mijn ogen behoorlijk van de domme wat complotjes e.d. aangaat, maar hij zit er op zijn minst vol met Olivier in. Gezien de indruk die ik van hem heb gekregen tot nu toe kan hij inderdaad de hoofdbedenker zijn van alle plannetjes. Of Rambo daartoe niet in staat geacht moet worden weet ik niet, maar Gene zou ze heel makkelijk kunnen hebben bedacht.
Ich bin ein Bärliner!

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Gene Thomas [Kandidaat BE]
« Reactie #73 Gepost op: 25-09-2012, 16:43:18 »
Net in 'de boekskes' hier in België een interview gezien met zijn vrouw van K3. Stond dat ze erg geschrokken was dat ie zo vermagerd was... Ik denk dus dat hij er nog een tijd zal bijblijven.

lol...daarnet de inleiding van dat artikel gelezen...staat dat "Over de vijandigheid die haar man moest trotseren tijdens ER wil ze liever niet praten"

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Gene Thomas [Kandidaat BE]
« Reactie #74 Gepost op: 25-09-2012, 18:52:39 »
Gene niet populair op het eiland ?  Gôh, wat verassend.. ;D

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Gene Thomas [Kandidaat BE]
« Reactie #75 Gepost op: 25-09-2012, 21:59:41 »
Gene houdt zich in mijn ogen behoorlijk van de domme wat complotjes e.d. aangaat, maar hij zit er op zijn minst vol met Olivier in. Gezien de indruk die ik van hem heb gekregen tot nu toe kan hij inderdaad de hoofdbedenker zijn van alle plannetjes. Of Rambo daartoe niet in staat geacht moet worden weet ik niet, maar Gene zou ze heel makkelijk kunnen hebben bedacht.
hmm ik persoonlijk denk dat JOKE er wel eens achter zou kunnen zitten. Zij is de enige die eigenlijk gesproken heeft over het feit dat de Belgen zou tot elkaar aangetrokken voelden binnen het spel. Zij is diegene die volgens mij ook die groep bijeen houdt door ervoor te zorgen dat Gene en Olivier zich niet tegen Zoë keerden. 

Als het Gene het meesterbrein is, zou het me niet verbazen. Ik denk echter dat hij iets *te* veel bezig is om goed over te komen om zelf plannen te liggen smeden (tenminste, zolang er camera's in the buurt zijn).
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Gene Thomas [Kandidaat BE]
« Reactie #76 Gepost op: 27-09-2012, 12:37:24 »
Ik dacht niet dat het hier over alle Belgen gaat. Onderwerp is Gene, niet?
En ik denk niet om hier een mening te geven dat je daarvoor een verantwoording hoeft af te geven.

Jij vindt dat we niks over Gene mogen zeggen omdat we hem niet kennen maar als je dan zelf je mening geeft zeg je dat je daar geen verantwoording voor hoeft af te leggen. Heb je zelf wel door hoe raar dat klinkt? Eerst roep je mensen ter verantwoording en daarna zeg je dat jijzelf geen verantwoording hoeft af te leggen.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Gene Thomas [Kandidaat BE]
« Reactie #77 Gepost op: 27-09-2012, 12:52:43 »
Gene en Olivier waren voor de expeditie al bevriend met elkaar volgens het filmpje in deze post Dat verklaart waarschijnlijk ook hun stemgedrag. Beetje jammer dat de expeditie zo beïnvloed wordt doordat mensen elkaar van te voren al zo goed kennen. Naast dat je bij elk programma zo ongeveer doodgegooid wordt met BN/BV-ers destemeer een reden om weer eens een serie te maken met onbekenden mensen. Maar dat zal wel ijdele hoop zijn... :-\\
Geniet nooit met mate...

Offline debby70

  • Forumlid
Re: Gene Thomas [Kandidaat BE]
« Reactie #78 Gepost op: 27-09-2012, 14:12:24 »
Jij vindt dat we niks over Gene mogen zeggen omdat we hem niet kennen maar als je dan zelf je mening geeft zeg je dat je daar geen verantwoording voor hoeft af te leggen. Heb je zelf wel door hoe raar dat klinkt? Eerst roep je mensen ter verantwoording en daarna zeg je dat jijzelf geen verantwoording hoeft af te leggen.

Ik heb nooit beweerd dat niemand een mening mocht hebben. Je moet alleen zien wat je op iemand zegt. Soms kan het mensen kwetsen die helemaal zo niet zijn zoals hier gezegt wordt. Jullie komen ook op voor jullie favorieten, ik denk dat ik dat dan toch ook mag doen.

Offline debby70

  • Forumlid
Re: Gene Thomas [Kandidaat BE]
« Reactie #79 Gepost op: 27-09-2012, 14:13:51 »
Gene en Olivier waren voor de expeditie al bevriend met elkaar volgens het filmpje in deze post Dat verklaart waarschijnlijk ook hun stemgedrag. Beetje jammer dat de expeditie zo beïnvloed wordt doordat mensen elkaar van te voren al zo goed kennen. Naast dat je bij elk programma zo ongeveer doodgegooid wordt met BN/BV-ers destemeer een reden om weer eens een serie te maken met onbekenden mensen. Maar dat zal wel ijdele hoop zijn... :-\\

Hebben de Nederlanders elkaar nog nooit gezien misschien?