Auteur Topic: Spoiler topic  (gelezen 111187 keer)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoiler topic
« Reactie #120 Gepost op: 7-11-2012, 18:14:58 »
Het is vaak zo geweest dat iedereen die na de samenspelting afviel, daar in een resort moest verblijven, om daar ter plekke een finale-eilandraad te kunnen houden. Ik hoop eerlijk gezegd dat dat dit jaar ook weer zo is, heb dat liever dan een telefoonoproep of alleen een allesbepalende proef.
Keep calm and eat chocolates!

Offline BMS

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #121 Gepost op: 7-11-2012, 23:28:07 »
Heb net op de twitter op de account van Matti gekekenhttps://twitter.com/mattionfire

Tussen 20 mei en 25 juni heeft hij niet getweet, 26 juni is weer zijn eerste tweet.
En de 27e "Matthias De Meulder ‏@mattionfire

Crashed my friend's car on the highway #fml good thing I don't have any injuries I guess pic.twitter.com/SMhS9le0" Zal wel niet op de resort zijn geweest ::oink:: Die 2 weken op een resort is dit jaar niet!


« Laatst bewerkt op: 7-11-2012, 23:39:04 door BMS »

Offline BMS

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #122 Gepost op: 7-11-2012, 23:34:18 »
Christophe tweet trouwens op 28 juni "

28 juni De Meulder Christoph De Meulder Christoph ‏@Crispokers

Coming back home! "

Terwijl Fajah pas op 2 juli weer twittert en ook op 2 juli weer in Amsterdam was aangekomen. ::jaja::

Offline wianski

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoiler topic
« Reactie #123 Gepost op: 8-11-2012, 17:53:58 »
Troskompas van volgende week:

"Het bezoek van Joke aan de pokerspelers op winnaarseiland haalt meer overhoop dan iemand ooit had kunnen verwachten."

Betekent dat dat Joke, Fatima, Cristophe en Peggy door zijn vanavond en een van hun volgende week de proef wint?

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoiler topic
« Reactie #124 Gepost op: 8-11-2012, 18:03:59 »
In een omroepblaadje van volgende week staat dat het bezoek van Joke van de Velden haalt meer over hoop dan iemand ooit had kunnen verwachten in recordtempo worden gelijk weer nieuwe complotten gesmeed ben benieuwd wat dit te betekenen heeft??
Nu begrijpen we het! ::vergroot::

Troskompas van volgende week:

"Het bezoek van Joke aan de pokerspelers op winnaarseiland haalt meer overhoop dan iemand ooit had kunnen verwachten."

Betekent dat dat Joke, Fatima, Cristophe en Peggy door zijn vanavond en een van hun volgende week de proef wint?
🜃

Offline lemmyfan396

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am a man who walks alone...
Re: Spoiler topic
« Reactie #125 Gepost op: 8-11-2012, 18:29:30 »
Ik gok dat Christophe binnen de kortste keren zal afvallen...
Maar Paul twittert ook al van voor 25 juni,dus ik weet niet of dat veel zegt...
Zij die denken hier iets interessants te lezen,groeten u!

Offline klimmer

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #126 Gepost op: 11-11-2012, 16:55:18 »
Ik zag de nieuwe promo op de tv dus ik kon geen plaatje van nemen, maar je zag dat de vier belgen tegelijk aan kwamen op de eilandraad, dus of een van de belgen wint de proef en neemt de rest van de belgen mee, of hetzelfde maar dan met de Nederlanders.

De proef was trouwens de blokjesproef waarvan we al wisten dat peggy ruud en joke erin zouden meedoen.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoiler topic
« Reactie #127 Gepost op: 11-11-2012, 17:55:54 »
Dan denk ik toch dat de nederlanders winnen, omdat je Peggy daar zo zag juichen.
Die neemt dan misschien Fatima, Ruud en Fajah mee?
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Spoiler topic
« Reactie #128 Gepost op: 11-11-2012, 18:59:41 »
Ik zag de nieuwe promo op de tv dus ik kon geen plaatje van nemen, maar je zag dat de vier belgen tegelijk aan kwamen op de eilandraad, dus of een van de belgen wint de proef en neemt de rest van de belgen mee, of hetzelfde maar dan met de Nederlanders.

De proef was trouwens de blokjesproef waarvan we al wisten dat peggy ruud en joke erin zouden meedoen.
Zag je ook of ze als eerste aankwamen? Zoja, dan zaten de Nederlanders waarschijnlijk op winnaarseiland.

Zou trouwens wel weer een leuke onverwachte wending zijn, Nederlands vs Belgie. Wie weet gaan Fatima en Christophe dan toch nog een keer op elkaar stemmen!
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline klimmer

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #129 Gepost op: 11-11-2012, 20:14:12 »
Gene die vermoed dat het een complot wordt met een tegencomplot en nog een vals tgencomplot.
Peggy  die zegt dat het (ik denk de stemming) een dolkssteek wordt in de rug o.i.d.
En ruud die denkt dat de Belgen de Nederlanders eruit willen stemmen.

De promo staat ook op de rtl site

@hidm Ik geloof dat de belgen als eerst komen, In de spoiler heb ik een plaatje geplaats daarin zitten de belgen achteraan, en afgelopen aflevering was het zo dat diegen die van het
eet-je-buikje-rond-eiland.
kwamen vooraan zaten.
Bovendien lijkt het alsof fajah iets wits omheeft, de immuniteitsketting?!?

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Spoiler topic
« Reactie #130 Gepost op: 11-11-2012, 20:28:27 »
Ja en degene die voor zitten komen van winnaarseiland ::jaja::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoiler topic
« Reactie #131 Gepost op: 11-11-2012, 23:02:05 »
Oké, Fajah wint dus waarschijnlijk immuniteit volgende week, neemt de andere Nederlanders mee naar Winnaarseiland en daar beramen ze een complot tegen de Belgen. Ze hebben echter alle vier 1 munt, dus het lijkt mij sterk dat er een Belg naar huis gaat. Op wie kunnen de Belgen het beste stemmen? Juist, op Peggy. Maar de kans is ook aanwezig dat ze op Ruud gaan stemmen, in de hoop dat hij geen munten inzet, omdat hij verwacht dat de Belgen op Peggy stemmen.
🜃

Offline Bassteijns

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #132 Gepost op: 11-11-2012, 23:17:08 »
Ik denk dat de rede is dat Fatima meegenomen word door Fajah, dat Fatima en Christophe dan niet met z'n tweeën samen zijn!

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoiler topic
« Reactie #133 Gepost op: 12-11-2012, 01:57:30 »
Het is natuurlijk ook mogelijk dat de gouden munt wordt gevonden.
Volgens mij zag je in de vooruitblik dat Joke en Fatima elkaar de hints vertelden..  ;)

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoiler topic
« Reactie #134 Gepost op: 12-11-2012, 12:15:00 »
Heeft iemand een linkje naar de promo voor volgende week?  :-[

Offline klimmer

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #135 Gepost op: 12-11-2012, 16:22:02 »
Heeft iemand een linkje naar de promo voor volgende week?  :-[

http://www.rtl.nl/xl/#/u/5de8e721-69be-4a2b-aac4-cf6c1e9c75b4/

je kan er ook komen door eerst naar rtl.nl te gaan, dan op het rtl 5 logo te klikken en dan zie je linkonder in beeld e promo's van programma's die deze week worden uitgezonden.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoiler topic
« Reactie #136 Gepost op: 12-11-2012, 16:45:56 »
http://www.rtl.nl/xl/#/u/5de8e721-69be-4a2b-aac4-cf6c1e9c75b4/

je kan er ook komen door eerst naar rtl.nl te gaan, dan op het rtl 5 logo te klikken en dan zie je linkonder in beeld e promo's van programma's die deze week worden uitgezonden.

 ::bravo::

I-love-paars

  • Gast
Re: Spoiler topic
« Reactie #137 Gepost op: 13-11-2012, 17:56:19 »
Inhoud uit de tv-gids.

Een bezoek aan winnaarseiland haalt meer overhoop dan iemand ooit had kunnen verwachten. Stemafspraken worden verbroken, irritaties steken de kop op en het spel wordt beenhard gespeeld. In een recordtempo worden nieuwe complotten gesmeed. De proef winnen is deze keer van buitengewoon belang, want naast immuniteit en een nieuwe tip naar het vinden van de felbegeerde gouden munt, krijgt de winnaar ook een brief van het thuisfront. De eilandraad legt heel wat ergernissen bloot.



Offline lemmyfan396

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am a man who walks alone...
Re: Spoiler topic
« Reactie #138 Gepost op: 14-11-2012, 14:52:36 »
Bron Facebook :

De winnaar van de proef krijgt een brief van het thuisfront.
Ik weet niet of de andere die meemogen naar winnaarseiland dat ook krijgen,maarja..
Zij die denken hier iets interessants te lezen,groeten u!

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Spoiler topic
« Reactie #139 Gepost op: 15-11-2012, 21:57:19 »
Ik ben toch wel benieuwd hoe Fajah het gaat volhouden tot de finale als ze die echt haalt.
Ach ja, ze verzint vast wel weer iets. :)
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.