Auteur Topic: Expeditie Robinson Pool 2012  (gelezen 112302 keer)

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson Pool 2012
« Reactie #120 Gepost op: 27-09-2012, 22:57:09 »
Meh.. ik had Aagje ingevuld omdat ik dacht dat ze er uit ging en dat gebeurde ook.. halve punten?  :P

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson Pool 2012
« Reactie #121 Gepost op: 27-09-2012, 23:02:11 »
Meh.. ik had Aagje ingevuld omdat ik dacht dat ze er uit ging en dat gebeurde ook.. halve punten?  :P

Haha, hier nog een, dus eens!   ::rofl::

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson Pool 2012
« Reactie #122 Gepost op: 27-09-2012, 23:05:54 »
Nope. Bij wie valt er af kon je alleen kiezen uit Olivier en Fayah en de vraag over wie er weg gestemd wordt en wie er opgeeft vind ik toch echt niet dezelfde. Geen punten dus voor jullie.

Laten we trouwens niet te veel spoileren voor de Belgen onder ons ;)
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson Pool 2012
« Reactie #123 Gepost op: 27-09-2012, 23:09:37 »
Nope. Bij wie valt er af kon je alleen kiezen uit Olivier en Fayah en de vraag over wie er weg gestemd wordt en wie er opgeeft vind ik toch echt niet dezelfde. Geen punten dus voor jullie.

Laten we trouwens niet te veel spoileren voor de Belgen onder ons ;)

Vind het prima hoor maar volgens Bjorrn stond er ook nog de optie "niemand" bij, die had ik idd niet gezien.

I-love-paars

  • Gast
Re: Expeditie Robinson Pool 2012
« Reactie #124 Gepost op: 27-09-2012, 23:16:43 »
De aflevering net online gekeken. (Doe ik altijd zodat ik niet hoef te wachten tot maandag)

Ja in principe is Zoë weggestemd hoor. :)

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson Pool 2012
« Reactie #125 Gepost op: 27-09-2012, 23:50:29 »
 ::) Is ze weg dan? Beetje raar: wel weggestemd zijn, maar toch niet weg. Dat zou naar valsspelen rieken. Niet weggestemd dus.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson Pool 2012
« Reactie #126 Gepost op: 28-09-2012, 08:30:29 »
Uiteindelijk was deze stemming puur om te bepalen wie er een zwarte stem zou krijgen, niet wie weggestemd zou worden.

Enige pool-antwoord dat hier volstaat is dus "niemand".

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson Pool 2012
« Reactie #127 Gepost op: 28-09-2012, 08:36:56 »
Uiteindelijk was deze stemming puur om te bepalen wie er een zwarte stem zou krijgen, niet wie weggestemd zou worden.

Enige pool-antwoord dat hier volstaat is dus "niemand".

Maar die optie stond er dus volgen ELISE niet bij, zie hierboven.

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson Pool 2012
« Reactie #128 Gepost op: 28-09-2012, 10:03:02 »
Maar die optie stond er dus volgen ELISE niet bij, zie hierboven.

Prima, wending van het spel, was niet op te anticiperen, vraag + punten vervallen.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson Pool 2012
« Reactie #129 Gepost op: 28-09-2012, 16:02:21 »
Inderdaad, net als bij het duel tussen Willie en Fajah wat de 3e aflevering pas zou komen ipv de 2e.
Gwn een spelwending dus, en geen punten voor de vraag.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson Pool 2012
« Reactie #130 Gepost op: 28-09-2012, 17:44:42 »
Zullen we dit gewoon aan Elise en de rest van de crew overlaten?
Keep calm and eat chocolates!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson Pool 2012
« Reactie #131 Gepost op: 2-10-2012, 22:46:26 »
De vierde tussenstand van de Expeditie Robinson Pool 2012!

::cheerleader:: ::cheerleader:: De eerste plaats is deze week voor klimmer met 297 punten. Vlak daarachter staat Bassteijns op de tweede plek met 291 punten en derde staat deze week theezakje met 280 punten. ::cheerleader:: ::cheerleader::


Benieuwd waar jij staat? Kijk dan snel >>> hier <<<

Vanaf 23:30 uur tot donderdag avond 20:00 kun je >>> hier <<< stemmen voor de vijfde aflevering!

!!Omdat de stemperiode zo kort is raad ik jullie aan om de reminder aan te zetten zodat jullie niet vergeten om te stemmen!!
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson Pool 2012
« Reactie #132 Gepost op: 3-10-2012, 08:30:47 »
Niet dat het enig invloed heeft op de meesten en mijn eigen poolstand (maar 2 mensen hadden Zoë voorspeld), maar ik ben het oneens met hoe je vraag 3 van aflevering 4 hebt behandelt Elise...

Het was geen wegstemming, maar een "zwarte-stem-verkiezing", dus in mijn inziens had je de hele vraag moeten laten vervallen.

Zou je misschien een redenatie kunnen geven hoe je tot deze keuze bent gekomen?

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson Pool 2012
« Reactie #133 Gepost op: 3-10-2012, 09:16:38 »
Wat?! Ik ga van plaats 4 naar plaats 3?! Hahaa  ::rofl::

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson Pool 2012
« Reactie #134 Gepost op: 3-10-2012, 09:19:57 »
En ik heb het echt slecht gemaakt ook nog zie ik.. wonderbaarlijk  ::rofl::

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson Pool 2012
« Reactie #135 Gepost op: 3-10-2012, 09:30:57 »
Niet dat het enig invloed heeft op de meesten en mijn eigen poolstand (maar 2 mensen hadden Zoë voorspeld), maar ik ben het oneens met hoe je vraag 3 van aflevering 4 hebt behandelt Elise...

Het was geen wegstemming, maar een "zwarte-stem-verkiezing", dus in mijn inziens had je de hele vraag moeten laten vervallen.

Zou je misschien een redenatie kunnen geven hoe je tot deze keuze bent gekomen?

De intentie van de grope was om zoë eruit te stemmen. Dat dit werd omgezet in een zwarte stem dat is een verhaal wat pas daarna komt. Zoals ik al eerder heb gezegd. Ik weet ook niet hoe het spel verloop en er zijn soms wendingen waarop ik niet kan inspelen. Ik moet dan soms keuzen maken waar niet iedereen het mee eens zal zijn. Ik probeer ze zo goed mogelijk op te lossen en het geven van punten voor zoë is in dit geval mijn keuze geweest. Ik hoop dat je begrijpt dat ik niet altijd iedereen blij kan maken. Hopelijk ben je het de volgende keer wel met me eens ;)
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson Pool 2012
« Reactie #136 Gepost op: 3-10-2012, 10:15:48 »
De intentie van de grope was om zoë eruit te stemmen. Dat dit werd omgezet in een zwarte stem dat is een verhaal wat pas daarna komt. Zoals ik al eerder heb gezegd. Ik weet ook niet hoe het spel verloop en er zijn soms wendingen waarop ik niet kan inspelen. Ik moet dan soms keuzen maken waar niet iedereen het mee eens zal zijn. Ik probeer ze zo goed mogelijk op te lossen en het geven van punten voor zoë is in dit geval mijn keuze geweest. Ik hoop dat je begrijpt dat ik niet altijd iedereen blij kan maken. Hopelijk ben je het de volgende keer wel met me eens ;)

Hoop ik ook ;) Ik begrijp je redenatie. Thx voor de feedback.

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson Pool 2012
« Reactie #137 Gepost op: 3-10-2012, 13:13:24 »
De intentie van de grope was om zoë eruit te stemmen. Dat dit werd omgezet in een zwarte stem dat is een verhaal wat pas daarna komt. Zoals ik al eerder heb gezegd. Ik weet ook niet hoe het spel verloop en er zijn soms wendingen waarop ik niet kan inspelen. Ik moet dan soms keuzen maken waar niet iedereen het mee eens zal zijn. Ik probeer ze zo goed mogelijk op te lossen en het geven van punten voor zoë is in dit geval mijn keuze geweest. Ik hoop dat je begrijpt dat ik niet altijd iedereen blij kan maken. Hopelijk ben je het de volgende keer wel met me eens ;)
Ik weet niet of er voor ER 2006 in Panama ook een pool is georganiseerd, maar destijds was er in de tweede of derde aflevering een zo goed als identieke situatie toen die knakker met z'n gitaar opgaf en volgens mij Curd of Bert uiteindelijk een zwarte stem kreeg. Als er toen ook al een pool was, wellicht slim om te kijken wat daar toen mee is gedaan.
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson Pool 2012
« Reactie #138 Gepost op: 3-10-2012, 13:19:09 »
Ik weet niet of er voor ER 2006 in Panama ook een pool is georganiseerd, maar destijds was er in de tweede of derde aflevering een zo goed als identieke situatie toen die knakker met z'n gitaar opgaf en volgens mij Curd of Bert uiteindelijk een zwarte stem kreeg. Als er toen ook al een pool was, wellicht slim om te kijken wat daar toen mee is gedaan.

Er is pas een pool vanaf 2009 ;) Terug kijken kan dus niet. Dit is wat ik besloten heb en daar zullen jullie het mee moeten doen.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson Pool 2012
« Reactie #139 Gepost op: 4-10-2012, 18:25:24 »
::vlaglinks:: ::vlaglinks:: Iedereen gestemd? ::vlagrechts:: ::vlagrechts::

Niet vergeten en anders HIER snel nog even stemmen!
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!