Poll

Wie is jouw  favoriet?

Fajah
Fajah

Auteur Topic: Wie is jouw favoriet?  (gelezen 103172 keer)

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #100 Gepost op: 6-10-2012, 14:48:06 »
1. Tess (Ik vind haar grappig, en ze is een doorzetter die tactisch speelt als het echt nodig is)
2. Fajah (Ook een doorzetter, geen een proef mee mogen doen en steeds maar op dat platform zitten. Lijkt mij vrij weinig aan. Daarnaast vind ik haar ook heel komisch)
3. Min Hee (Heel sterkt en rechtvaardig, gewoon een tof wijf)
4. Ruud (heeft tactisch inzicht en stort zich echt volledig in het spel)
5. Christophe (Gaat het nog tactisch spelen, houd ik wel van. En daarnaast komt hij heel sympatiek op me over)
6. Fatima (Heeft lieve kant, zoals je kon zien bij Aagja. Maar is daarnaast ook kei hard in het spel, ze komt ver denk ik)
7. Zoe (Weinig mensen vinden haar leuk, maar ik vind haar echt grappig. En voor iemand die iedere keer stemmen krijgt blijft ze vrij positief)
8. Matthias (Een groot tactisch vermogen denk ik, vind hem alleen minder sympathiek dan zijn broer)
9. Lodewijk (Stond eerst veel hoger, maar ik iriteer me aan de domme keuzes die hij maakt)
10. Joke/Peggy (mogen wat meer in beeld komen, heb er niks mee maar ook niks op tegen)
11. Paul (vind hem niet grappig en hij lijkt me ook niet echt bezig met het spel. De laatste aflevering vond ik hem wel positief in beeld)
12. Gene (ik mag hem niet. zijn verantwoording bij het stemmen tot aan gesprekken die hij met andere voert. ik kan me bijna nergens in vinden)
There's no show like a reality show ;)

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #101 Gepost op: 6-10-2012, 17:33:10 »
1. Tess (Ik vind haar grappig, en ze is een doorzetter die tactisch speelt als het echt nodig is)
2. Fajah (Ook een doorzetter, geen een proef mee mogen doen en steeds maar op dat platform zitten. Lijkt mij vrij weinig aan. Daarnaast vind ik haar ook heel komisch)
3. Min Hee (Heel sterkt en rechtvaardig, gewoon een tof wijf)
4. Ruud (heeft tactisch inzicht en stort zich echt volledig in het spel)
5. Christophe (Gaat het nog tactisch spelen, houd ik wel van. En daarnaast komt hij heel sympatiek op me over)
6. Fatima (Heeft lieve kant, zoals je kon zien bij Aagja. Maar is daarnaast ook kei hard in het spel, ze komt ver denk ik)
7. Zoe (Weinig mensen vinden haar leuk, maar ik vind haar echt grappig. En voor iemand die iedere keer stemmen krijgt blijft ze vrij positief)
8. Matthias (Een groot tactisch vermogen denk ik, vind hem alleen minder sympathiek dan zijn broer)
9. Lodewijk (Stond eerst veel hoger, maar ik iriteer me aan de domme keuzes die hij maakt)
10. Joke/Peggy (mogen wat meer in beeld komen, heb er niks mee maar ook niks op tegen)
11. Paul (vind hem niet grappig en hij lijkt me ook niet echt bezig met het spel. De laatste aflevering vond ik hem wel positief in beeld)
12. Gene (ik mag hem niet. zijn verantwoording bij het stemmen tot aan gesprekken die hij met andere voert. ik kan me bijna nergens in vinden)

Ik kan me wel vinden in jouw lijstje xD
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline ER-Fan100

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Van mij mag Tess winnen! Laat ons de tijger zien!
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #102 Gepost op: 7-10-2012, 13:24:20 »
Mijn favoriet is Tijger Tess! ::bravo::
Wat een bikkel zeg, echt respect ::ok::

Dus...
Go Tess, Go Tess, Go Tess ::cheerleader::

Ik hoop dat Tess gaat winnen!

Offline ER-Fan100

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Van mij mag Tess winnen! Laat ons de tijger zien!
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #103 Gepost op: 7-10-2012, 13:43:06 »
Ik was vergeten te zeggen waarom Tess mijn favoriet is...
Ik zal het maar even doen! ;)

Tess is mijn favoriet want...
- Ze is een echte bikkel
- Bij proeven gaat ze ervoor
- Als ze tactisch moet spelen doet ze dat
- Ze lijkt sociaal
- Ze lijkt hard te werken voor het kamp
- Ze lijkt lief voor de mensen die het nodig hebben
- Ze is geen blond en schattig meisje, maar ontzettend stoer
- Ze is een doorzetter



Ik hoop dat Tess gaat winnen!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #104 Gepost op: 7-10-2012, 13:48:26 »
Leuk dit enthousiasme, maar 3x ongeveer hetzelfde bericht achter elkaar is niet helemaal de bedoeling.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Carter

  • Forumlid
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #105 Gepost op: 8-10-2012, 09:52:12 »
Ja inderdaad, nu weten we het wel :P
Mensen kunnen altijd zo overdrijven met favorieten, bijna of dat ze zelf ook een deel van het prijzengeld krijgen als hun favoriet wint ???

Ik snap ook niet waarom iedereen MinHee zo geweldig vind, vind er niks aan, ze is helemaal niet grappig, achja zal wel aan mij liggen.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #106 Gepost op: 8-10-2012, 14:54:42 »
1. Tess ( Vanaf het begin al mijn favouriet doet het nog altijd super en doet elke aflevering overtreffen)
2. Minhee ( Nadat Aagje vertrokken is gaat zij het nog beter doen dan voorheen en ze is gebrand om te winnen)
3. Fajah ( Ze wint van Willie en Olivier en nu Zoé nog in de pocket en is bloedfanatiek dat heeft ze wel bewezen ja soms een grote mond maar eerlijk is ze wel)
4. Ruud ( Vind ik in Gtst ( een NL soap)  niets aan maar, in Expeditie Robinson is hij erg goed ben benieuwd hoe ver hij het schopt nog hij heeft het wel moeilijk gehad in de kampen hetzelfde als Tess.
5. Peggy ( Weinig nog gezien van haar maar, zij heeft in widm ook wel laten zien dat ze slim en een goede speler is en in Robinson doet ze het ook niet slecht.
6. Lodewijk ( een echte Robinsonner en een aardige man)
7. Fatima ( soms irriteer ik me wel aan haar maar ze is wel bloedfanatiek en dat vind ik dan wel weer mooi om te zien)
8. Christophe ( aardige jongen en wel de leukste belgische man ben benieuwd hoe hij het tactische spel gaat voortzetten)
9. Paul ( grappig, heeft wel wat Robinson kwaliteiten)
10. Joke ( Jammer dat ze soms zoveel met Zoé omging zij kan veel beter)
11. Matthias ( vind ik een stuk minder dan christophe weet niet waarom eerlijk gezegd gevoel)
12. Gene ( doet alsof hij de robinsonner is maar, uiteindelijk stelt hij niet zoveel voor een beetje hetzelfde als Olivier hopelijk word hij gauw eruit gestemd)
13. Zoé ( Had er in afl 1 al uit moeten zijn altijd ziek,zwak,misselijk)

Offline Vahnstad

  • Forumlid
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #107 Gepost op: 9-10-2012, 20:52:26 »
1. Tess (Beest, mag wel eens langskomen bij me thuis  ::love:: )
2. Christophe (Pokercomplotjes, altijd wel leuk om te zien, interessante visie)
3. Matthias (Same as his twinbrother)
4. Fatima (het zusje van de twins)
5. Lodewijk (leuk :) )
6. Gene (mag van mij er nog wel wat in blijven, is zo slecht nog niet)
7. Paul (valt mee)
8. Ruud (Een beetje een gemengde mening. Ga nog wat wachten met mijn oordeel)
9. Joke (Nja, een beetje domme commentaar soms. Neen, mag naar huis voor mij.)
10. Fajah (te bitcherig, iemand die mij zou kwetsen, en mij kennende zou ik ook tegen haar uitvliegen, vooral haar "geef het nou eens gewoon toe", en "ik ga zeggen dat we krankzinnige dingen moesten doen, en vuur moesten maken". Kijk eerst naar jezelf.
11. Min Hee (nee, ook niet echt een favoriet van mij. Ze is sterk, en ze is niet dom ofzo.)
12. Peggy (ik erger me daar nu eens dood aan)
13. Zoe (Slap. Aanstellerke)

Ben Belg trouwens :)

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #108 Gepost op: 9-10-2012, 21:01:03 »
12. Peggy (ik erger me daar nu eens dood aan)

Hoezo erger je je aan Peggy.
Ik bedoel, ze is niet egt interessant en komt niet vaak in beeld,
maar ik zie niet hoe je je aan haar zou kunnen ergeren.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Vahnstad

  • Forumlid
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #109 Gepost op: 9-10-2012, 21:05:12 »
Hoezo erger je je aan Peggy.
Ik bedoel, ze is niet egt interessant en komt niet vaak in beeld,
maar ik zie niet hoe je je aan haar zou kunnen ergeren.
Er zit geen karakter in dat persoon. En van dat ei. Sorry hoor, maar dat was het enige dat ik zou opeten, als ik daaraan zou meedoen. Al vond ik Zoe nog erger.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #110 Gepost op: 9-10-2012, 21:14:59 »
Geen karakter, dus er is geen karakter om je aan te ergeren.
En ze is egt geen makkelijke eter als je haar mag geloven,
dus dat ei opeten was misschien wel 100x zwaarder voor haar als voor jou bijvoorbeeld.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline jorge

  • Forumlid
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #111 Gepost op: 10-10-2012, 00:20:42 »
1. Fatima( Sterke vrouw, zowel fysiek als mentaal. Spontaan maar pittig karakter.Ook nog eens tactisch)
2. Lodewijk ( Robinsonwaardig en ontzettend vriendelijk. Maar wel een beetje saai en binnen de lijntjes. Komt tactisch wat tekort gok ik door zijn goedgelovigheid, net als bijv Jochem vorig jaar.)
3. Christophe ( Juist wel erg interessant en tactisch. Maar qua Robinson wel minder dan Lodewijk)
4. Joke ( Ik ben erg benieuwd wat zij nog in haar mars heeft. Tot nu toe vrij kleurloos maar nu ze haar vriendjes kwijtraakt moet ze uit haar veilige omgeving kruipen. En ik denk dat er veel meer inzit dan we hebben gezien.)
5. Tess ( Ik weet het niet met Tess. Sterk of zwak? wel een oog eten, niet in een touw klimmen. Vind haar ook de ene week superleuk en daarna weer vreselijk irritant.)
6. Min Hee ( Sterk, oprecht. Maar SAAI. denk wel dat deze dame tactisch kan en gaat spelen. Zou dat toejuichen.)
7. Gene ( Mr. Bad guy. Hoewel dit reuze mee valt. Ik erger me aan hem. Maar hoop toch dat hij nog even erin blijft om het niet te harmonieus te laten worden.)
8. Matthias ( Beetje slomer dan zijn broer, in ieder geval op camera. Maar het tweeling ding staat me wel tegen)
9. Fajah ( Sterk zonder meer. Maar Oh wat mist zijn veel sociale aspecten zeg. Gedraagt zich asociaal en onaangepast. Hoop dat ze de samensmelting niet red want dan begint ze wss nog stoerder te schreeuwen.)
10. Paul ( Erg grappig soms. Maar vaak ook te overdreven. Heeft weinig weg van een Robinson vind ik. Behalve zijn borsthaar)
11. Peggy ( Beetje kleurloos. terwijl in WIDM allesbehalve. Komt zwakker over dan ik dacht.)
12. Ruud ( Wil veel te graag. Erg uitsloverig en ik stoor me hier behoorlijk aan.)
13. Zoë ( In deze fase van het spel mogen nog wel gewoon de zwakkeren eruit van mij. Komt wel lief over maar wel erg zielig en zwak)

Offline Carter

  • Forumlid
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #112 Gepost op: 10-10-2012, 11:35:42 »
Ik kan me wel vinden in de visie van Vahnstad 
Ik ben Nederlander trouwens :P

Tess erg leuke meid, doorzetter, vriendelijk, tactisch waar nodig, alleen inderdaad wel zo dat ze wel een koeienoog eet maar wel afhankelijk is van andere bij de allereerste proef waar ze niet eens zichzelf aan een touw kan optrekken ??? Maar wel de mooiste meid ooit in ER !! ::love:: (mijn mening)

Christophe en Matthias vind ik leuk/grappig en spelen het spel goed.
Wel stoord het me dat het de andere kandidaten niet opvalt...
Als je weet dat Christophe/Matti en Fatima pokerspelers zijn, kan je eigenlijk al verwachten dat dit tevens tactische spelers zijn..
(Niko favoriet van mij van vorig jaar, was gamer, toen ook niet echt onverwachts dat hij een tactische speler was)
Mensen inschatten, informatie inwinnen..dit mis ik een beetje bij sommige huidige kandidaten, of dat komt nog, anders zijn sommige kandidaten wel heel erg dom.. ::niet-ok::

Peggy heb ik ook helemaal niets mee.. iritant dat weer niet echt maar ze mag er wel uit van mij.
Idemdito met Joke en MinHee!

Lodewijk is ook een interessante/sterke kandidaat, alleen wel dom en goedgelovig als hij met zijn 5 munten niet oppast voor een complot.

Als de kandidaten slim zijn, houden ze Paul in het spel, het heeft namelijk geen zin om op hem te stemmen, is geen gevreesde tegenspeler, speelt het spel toch niet, en je maakt er gemakkelijk vrienden mee. ::jaja::

En iedereen is tegen Gene, kan ik me wel iets in vinden, maar van mij mag hij ook nog wel even blijven, dan is er lekker wat opschudding hier en daar, en eerlijk is eerlijk, hij is tot dusver nog geen slechte kandidaat, vond eerder dat de proeven verloren gingen dankzij Zoey, Joke en Olivier. Wel stoor ik me eraan dat hij steeds op Ruud blijft stemmen..

Het is terecht dat Zoey eruit is, ze was wel vriendelijk, leuke meid daar niet van, maar ongeschikt als Robinson...
« Laatst bewerkt op: 10-10-2012, 11:52:45 door Carter »

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #113 Gepost op: 11-10-2012, 21:38:35 »
De uitslag:

1. Tess    - 18 (23.4%)
2. Min Hee    - 17 (22.1%)
3. Fatima    - 7 (9.1%)
   Fajah    - 7 (9.1%)
5. Christophe    - 6 (7.8%)
   Ruud    - 6 (7.8%)
7. Peggy    - 4 (5.2%)
8. Matthias    - 3 (3.9%)
   Zoë     - 3 (3.9%)
10. Joke    - 2 (2.6%)
   Lodewijk    - 2 (2.6%)
   Paul    - 2 (2.6%)
13. Gene    - 0 (0%)

Tess en Min Hee staan op eenzame hoogte boven aan.
Zoe heeft het strijdtoneel moeten verlaten, en Lodewijk ligt er misschien uit.
Wat zal dit betekenen voor de stemming?
Stand gaat op 0, stemmen is weer mogelijk!
   
There's no show like a reality show ;)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #114 Gepost op: 11-10-2012, 21:39:53 »
Ik ga voor Christophe (ga ik steeds sympathieker vinden) en Min Hee, wat een drive heeft die meid.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #115 Gepost op: 11-10-2012, 21:41:22 »
Min hee en Fajah nog steeds ::ok::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #116 Gepost op: 11-10-2012, 22:02:01 »
Tess & Minhee

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #117 Gepost op: 11-10-2012, 22:38:51 »
Ik heb nu nog gestemd voor Tess en Fajah, die waren tot nu toe mijn favoriet samen met Min Hee.
Maar als het zo door gaat krijgen de broertjes mijn volgende stem, en Fatima maakt ook een goede kans.
Ik kan hun stem heel goed begrijpen, en kan niet wachten op het vuurwerk dat nu gaat komen.
There's no show like a reality show ;)

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #118 Gepost op: 11-10-2012, 22:43:44 »
Nog steeds Christophe natuurlijk  ::ok::

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #119 Gepost op: 12-10-2012, 17:17:10 »
Min Hee en Joke  ::ok::
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”