Auteur Topic: Matthias de Meulder [Kandidaat BE]  (gelezen 15348 keer)

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Matthias de Meulder [Kandidaat BE]
« Reactie #40 Gepost op: 2-11-2012, 12:10:39 »
Ja allicht, maar ik heb het niet over die mensen, maar over Matthias. In zijn geval is het volkomen logisch dat hij het goed opvat, aangezien hij het tactisch element van het spel juist zo waardeert.

Daar heb je gelijk in :)

Offline Silk Nightwalker

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Matthias de Meulder [Kandidaat BE]
« Reactie #41 Gepost op: 2-11-2012, 16:55:26 »
Hij nam het in elk geval sportief op...

Ja, hij wel. Maar ik heb zo het gevoel dat Fatima Fajah gaat aanspreken op het niet nakomen van haar 'belofte'. Zoiets proef ik tenminste uit de preview van volgende week.
Zou wel lekker hypocriet zijn, als ik gelijk heb hierin.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Matthias de Meulder [Kandidaat BE]
« Reactie #42 Gepost op: 2-11-2012, 17:55:10 »
Ja, hij wel. Maar ik heb zo het gevoel dat Fatima Fajah gaat aanspreken op het niet nakomen van haar 'belofte'. Zoiets proef ik tenminste uit de preview van volgende week.
Zou wel lekker hypocriet zijn, als ik gelijk heb hierin.

Het verschil in Matthias en Fatima is dat Matthias eruit ligt, dus hij vat het op als slim gespeeld, omdat hij er niets meer aan kan doen. Maar als je nog vol in het spel zit, zoals Fatima, kan ik me best voorstellen dat je het wat minder sportief opneemt  ::vergroot::
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Matthias de Meulder [Kandidaat BE]
« Reactie #43 Gepost op: 2-11-2012, 18:38:16 »
Dat Fatima next is dat is helemaal niet zeker hoor. Denk dat zij en Chris nog wel een plannetje gaan maken om Fajah eruit te wippen. Ze hoeven er alleen maar Joke en Gene over in te lichten dat ze weg moet omdat ze niet te vertrouwen is. Joke en Gene vertrouwen haar al niet, en niet iedereen kan omgaan met een grote bek. Zou me niks verbazen als Fajah hun laatste zet word.  :-X Ze moeten namelijk toch wat. Die gaan nog wel een plannetje maken, die gaan niet zomaar ten onder.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Matthias de Meulder [Kandidaat BE]
« Reactie #44 Gepost op: 2-11-2012, 19:32:33 »
Dat Fatima next is dat is helemaal niet zeker hoor. Denk dat zij en Chris nog wel een plannetje gaan maken om Fajah eruit te wippen. Ze hoeven er alleen maar Joke en Gene over in te lichten dat ze weg moet omdat ze niet te vertrouwen is. Joke en Gene vertrouwen haar al niet, en niet iedereen kan omgaan met een grote bek. Zou me niks verbazen als Fajah hun laatste zet word.  :-X Ze moeten namelijk toch wat. Die gaan nog wel een plannetje maken, die gaan niet zomaar ten onder.
Ik verwacht ook dat het tussen Fajah (Christophe-Fatima-Gene-Joke) en Fatima (Fajah-Min Hee-Paul-Ruud) zal gaan volgende week, mits zij beide geen immuniteit winnen natuurlijk.

Ik denk dat de stem van Peggy van doorslaggevende betekenis gaat zijn, wat ook gesuggereerd wordt in de vooruitblik.

Het zal mij overigens ook niets verbazen dat Fajah volgende week de gouden immuniteitsmunt weet te vinden en dat Fatima bij voorbaat al kansloos is. ::vlagrechts::
🜃

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Matthias de Meulder [Kandidaat BE]
« Reactie #45 Gepost op: 11-12-2012, 17:55:31 »
Een blog van matthias

(in het Engels)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline jennyjose

  • Forumlid
Re: Matthias de Meulder [Kandidaat BE]
« Reactie #46 Gepost op: 12-12-2012, 22:36:59 »
Een blog van matthias

(in het Engels)

 ::super:: dank je wel Lukie - had ik nog niet gelezen - het is wel zoals Matthias zegt: just a game.. spijtig toch dat de meeste kijkers van ER dat niet willen inzien maar ja iedereen heeft er zo zijn eigen zicht op ... en op sommige sites vind ik de toon toch echt wel te ruw - ik ben blij dat hier moderators zitten en dat ze hier toch nog tamelijk respect tonen voor de kandidaten - op de andere ER site is dat spijtig genoeg zoek - zo'n gemene uitspraken maar dat zegt dan wel meer over degenen die het schrijven dan over de kandidaten vrees ik.

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Matthias de Meulder [Kandidaat BE]
« Reactie #47 Gepost op: 12-12-2012, 22:39:44 »
Leuk geschreven stuk.
En ik kan me in alles vinden wat hij zegt, denk dat ik het spel op een soort gelijke manier zou spelen.
There's no show like a reality show ;)

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Matthias de Meulder [Kandidaat BE]
« Reactie #48 Gepost op: 13-12-2012, 12:58:41 »
::super:: dank je wel Lukie - had ik nog niet gelezen - het is wel zoals Matthias zegt: just a game.. spijtig toch dat de meeste kijkers van ER dat niet willen inzien maar ja iedereen heeft er zo zijn eigen zicht op ... en op sommige sites vind ik de toon toch echt wel te ruw - ik ben blij dat hier moderators zitten en dat ze hier toch nog tamelijk respect tonen voor de kandidaten - op de andere ER site is dat spijtig genoeg zoek - zo'n gemene uitspraken maar dat zegt dan wel meer over degenen die het schrijven dan over de kandidaten vrees ik.


+1
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.