Auteur Topic: Ergerlijke momenten ER 2012  (gelezen 24351 keer)

Offline pepim

  • Forumlid
Re: Ergerlijke momenten ER 2012
« Reactie #20 Gepost op: 30-11-2012, 21:45:47 »
knip ... Facebookpagina van expeditie staat vol met commentaren als kutbelgen, de Belgen eruit, ...
Dat vind ik heel kinderachtig en helemaal niet fijn.
Daar geef ik je helemaal gelijk in.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Ergerlijke momenten ER 2012
« Reactie #21 Gepost op: 30-11-2012, 23:21:51 »
Ik moet toegeven dat ik dit jaar geen een Belg echt leuk vond. Nee, dit heeft niks te maken met hun nationaliteit. De Belgen van Kamp Noord vond ik vanaf het begin al niks, door dat achterbakse gedoe met dat complot dat geen complot maar een stemafspraak was. Ik zeg niet dat de Nederlanders niet hetzelfde hadden gedaan, maar ze waren er wel eerlijk over.
Aagje is me nooit echt opgevallen, behalve toen ze opgaf, nooit positief dus.
De tweeling, ja, ik weet niet wat het is, ik mag ze gewoon niet.
En dan Min Hee. Haar vond ik de leukste Belg van de expeditie. Alleen jammer dat het haar op het eind aan tactisch inzicht ontbrak.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Ergerlijke momenten ER 2012
« Reactie #22 Gepost op: 30-11-2012, 23:24:05 »
Ik vond Aagje heel echt overkomen dus ik vond haar een leuke Belg ::jaja:: ( was nog leuker geweest als ze niet had opgegeven). Minhee heb ik ook een hele tijd leuk gevonden, toen even niet en uiteindelijk weer wel. De rest van de Belgen vond ik ook niets. Niets tegen Belgen, Tanja was mijn favoriet vorig jaar. Maar deze Belgen heb ik ook gewoon helemaal niets mee
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline pepim

  • Forumlid
Re: Ergerlijke momenten ER 2012
« Reactie #23 Gepost op: 30-11-2012, 23:27:37 »
Ach ja het heeft ook helemaal niets met nationaliteit te maken toch? Ook mijn idee :)

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ergerlijke momenten ER 2012
« Reactie #24 Gepost op: 1-12-2012, 12:01:55 »
Ik moet toegeven dat ik dit jaar geen een Belg echt leuk vond. Nee, dit heeft niks te maken met hun nationaliteit. De Belgen van Kamp Noord vond ik vanaf het begin al niks, door dat achterbakse gedoe met dat complot dat geen complot maar een stemafspraak was. Ik zeg niet dat de Nederlanders niet hetzelfde hadden gedaan, maar ze waren er wel eerlijk over.
Aagje is me nooit echt opgevallen, behalve toen ze opgaf, nooit positief dus.
De tweeling, ja, ik weet niet wat het is, ik mag ze gewoon niet.
En dan Min Hee. Haar vond ik de leukste Belg van de expeditie. Alleen jammer dat het haar op het eind aan tactisch inzicht ontbrak.

Ik heb dat dit jaar als belg dan weer met de Nederlanders.  Buiten Fatima in het begin en paul (die geeneens Nederlander is) heb ik ook niets met de Hollandse garde. 

Het valt me wel op dat dit jaar het taalgebruik meer arrogant en neerbuigend is tegenover andere jaren en meer mensen de schuld bij iemand anders leggen bij verlies van een proef of als hun oorspronkelijke plannetje niet werkt.

Offline jorge

  • Forumlid
Re: Ergerlijke momenten ER 2012
« Reactie #25 Gepost op: 1-12-2012, 14:28:02 »
Ik heb dat dit jaar als belg dan weer met de Nederlanders.  Buiten Fatima in het begin en paul (die geeneens Nederlander is) heb ik ook niets met de Hollandse garde. 

Het valt me wel op dat dit jaar het taalgebruik meer arrogant en neerbuigend is tegenover andere jaren en meer mensen de schuld bij iemand anders leggen bij verlies van een proef of als hun oorspronkelijke plannetje niet werkt.

Waar ik me een beetje over verbaas is dat bijna iedereen of ongelofelijk naïef is of heel arrogant het spel speelt.
Fatima, de tweeling, Ruud, Olivier, Fajah doen echt alsof ze alle wijsheid in pacht hebben en ze briljante deelnemers zijn. Dit vind ik erg jammer en daardoor hoop ik ook dat deze mensen niet winnen.

Tess, Min Hee, Gene, Joke, Lodewijk, Willie, Peggy spelen daarentegen het spel ongelofelijk naïef. Waarbij Peggy mazzel heeft dat zij Matti's plekje in het pact kon overnemen.

Zoë, Aagje en Paul vind ik alle drie moeilijk te beoordelen.

Maar het lijkt wel of de middenweg ontbreekt.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ergerlijke momenten ER 2012
« Reactie #26 Gepost op: 1-12-2012, 16:22:08 »
Dat complot gebeuren en dat Nederland-Belgie verhaal het zou leuker zijn een Expeditie Robinson met alleen maar Nederlanders of alleen maar met Belgen maarja dat gaat veels te veel geld kosten dus het zal altijd zo blijven en dat stemgebeuren na de samensmelting wie de proef als eerste verliest afvalt en geen stemming meer alleen voor de samensmelting moet er gestemd worden niet meer na de samensmelting zo irritant zo hou je geen sterke kandidaat meer over op Fajah na dan. ::tandpastasmiley::

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ergerlijke momenten ER 2012
« Reactie #27 Gepost op: 1-12-2012, 17:08:27 »
Gebruik komma's en punten als het kan  ::rofl::

Je wilt het stemgebeuren na de samensmelting weghalen.
Het stemgebeuren is juist (zo goed als) het leukste gedeelte van expeditie robinson.
Dat zouden ze zeker niet weg moeten halen
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ergerlijke momenten ER 2012
« Reactie #28 Gepost op: 2-12-2012, 10:25:04 »
Lijkt mij niet leuk als er geen Belgen meer mee doen, ik vond Peking Express dit jaar zonder Belgen ook minder leuk om naar te kijken. Ik vind de verschillen tussen kandidaten altijd wel mooi om te zien.
🜃

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ergerlijke momenten ER 2012
« Reactie #29 Gepost op: 2-12-2012, 14:15:31 »
Ze moeten het weer met het 'gewone volk' doen,
naar mijn idee had je toen veel minder die landenstrijd.
Maar inderdaad wel met Belgen en Nederlanders beide, dat maakt het interessanter.
There's no show like a reality show ;)

Offline klimmer

  • Forumlid
Re: Ergerlijke momenten ER 2012
« Reactie #30 Gepost op: 2-12-2012, 16:14:34 »
Ze moeten het weer met het 'gewone volk' doen,
naar mijn idee had je toen veel minder die landenstrijd.
Maar inderdaad wel met Belgen en Nederlanders beide, dat maakt het interessanter.

Ik denk dat er met het gewone volk minder landen strijd is doordat ze elkaar niet kennen voor de show, veel van de bn'ers/bv'ers kennen elkaar al van voor de show.
Al zal de landen kwestie met ''gewone mensen'' minder zijn, het is er nog wel altijd,, het belgische clubje met maxime van 2005 dat in het begin alleen maar NL'ers eruit stemde, 2009 Kurt, Marcel en Marina stemden ook altijd samen, niet zozeer op nl'ers maar ze waren alle drie toevallig Belgisch.

Ik dwaal weer af, back on topic:
Wat ik ergelijk vind is het winaarseiland, diegene die er vaak komen hebben veel minder last van het voedeltekort dan diegen die er niet vaak komen. Zo worden de zwakke steeds zwakker, en wordt de kans om dan een proef te winnen kleiner.
En iets wat me niet ergert maar ik wel jammer vind, ze kunnen nooit meer uitstapjes winnen bijv. een middag snorkelen, dagje naar een een chiq hotel in de stad.

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ergerlijke momenten ER 2012
« Reactie #31 Gepost op: 3-12-2012, 03:51:50 »
Ik vind het ook jammer dat je nog maar 1 proef hebt.
Vroeger was het veel leuker, met een immuniteitsproef en een beloningsproef.
Daarbij kwam ook tactiek kijken, omdat je meestal maar 1 persoon mocht kiezen om de beloning mee te delen.
Het winnaarseiland vond ik vorig jaar al niks, had ook niet verwacht dat ze dit opnieuw zouden doen.

Mijn ideale beeld voor het volgende seizoen:
Belgen en Nederlanders, onbekend, tussen iedere immuniteitsproef een beloningsproef, minder spullen geven voor slaapplekken te bouwen, het survivallen meer in beeld brengen en weer terug gaan naar 40 dagen op het eiland. (dacht dat het eerst ongeveer zo lang was)

Maar ik dwaal af. Ik erger me niet aan al deze ontbrekende dingen, maar vond het programma jaren terug wel vele malen beter.   
There's no show like a reality show ;)

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ergerlijke momenten ER 2012
« Reactie #32 Gepost op: 3-12-2012, 12:56:50 »
Mijn ideale beeld voor het volgende seizoen:
Belgen en Nederlanders, onbekend, tussen iedere immuniteitsproef een beloningsproef, minder spullen geven voor slaapplekken te bouwen, het survivallen meer in beeld brengen en weer terug gaan naar 40 dagen op het eiland. (dacht dat het eerst ongeveer zo lang was)


Eens,  daarom vond ik 2007 op zich wel geen slecht seizoen in het begin mocht ieder 3 items meebrengen en daar moesten ze het mee doen. 

Ik dacht zelfs te herinneren dat het zelfs eens 46 dagen was, iig was het gemiddeld 10 dagen langer dan de vips nu nog moeten doen, op dat tempo zou er niet veel overblijven van een peggy of een joke.


Offline klimmer

  • Forumlid
Re: Ergerlijke momenten ER 2012
« Reactie #33 Gepost op: 3-12-2012, 16:35:40 »

Mijn ideale beeld voor het volgende seizoen:
Belgen en Nederlanders, onbekend, tussen iedere immuniteitsproef een beloningsproef, minder spullen geven voor slaapplekken te bouwen, het survivallen meer in beeld brengen en weer terug gaan naar 40 dagen op het eiland. (dacht dat het eerst ongeveer zo lang was)

   
Eens,  daarom vond ik 2007 op zich wel geen slecht seizoen in het begin mocht ieder 3 items meebrengen en daar moesten ze het mee doen. 

Ik dacht zelfs te herinneren dat het zelfs eens 46 dagen was, iig was het gemiddeld 10 dagen langer dan de vips nu nog moeten doen, op dat tempo zou er niet veel overblijven van een peggy of een joke.


Als ik het me goed herinner waren seizoen 2008 en 2009 48 dagen

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ergerlijke momenten ER 2012
« Reactie #34 Gepost op: 9-12-2012, 16:36:29 »
-BN'ers en BV'ers
-Winnaarseiland

Offline Kevvin18

  • Forumlid
Re: Ergerlijke momenten ER 2012
« Reactie #35 Gepost op: 9-12-2012, 18:25:25 »
Ik heb een verschrikkelijke hekel aan Fatima en Chris.

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Ergerlijke momenten ER 2012
« Reactie #36 Gepost op: 10-12-2012, 23:06:46 »
Het pokercomplot
Het wegstemmen van Lodewijk, Paul en Min Hee
De beloningen op winnerseiland
Het feit dat een BN'er of BV'er zoveel euro's kunnen winnen !

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ergerlijke momenten ER 2012
« Reactie #37 Gepost op: 11-12-2012, 09:38:25 »
Paul is niet weggestemd?
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Ergerlijke momenten ER 2012
« Reactie #38 Gepost op: 11-12-2012, 12:40:32 »
Paul is niet weggestemd?

Neen maar die had het wel gezien met al die complotters !!!! Had het een "gewone ER " geweest waar het op vissen, survivalen en eten zoeken had gedraaid had Paul zeker nog in de expeditie gezeten. Die is uit zijn eigen weg gegaan omdat hij dat slangen gedoe meer dan zat was !

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ergerlijke momenten ER 2012
« Reactie #39 Gepost op: 11-12-2012, 14:40:43 »
Neen maar die had het wel gezien met al die complotters !!!! Had het een "gewone ER " geweest waar het op vissen, survivalen en eten zoeken had gedraaid had Paul zeker nog in de expeditie gezeten. Die is uit zijn eigen weg gegaan omdat hij dat slangen gedoe meer dan zat was !
Hoe je het ook went of keert, hij heeft gewoon opgegeven  ::niet-ok::
There's no show like a reality show ;)