Auteur Topic: Aflevering 3  (gelezen 40778 keer)

Offline Kalaydowscoop

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #20 Gepost op: 20-09-2012, 21:52:39 »
Zoë heeft geen munten meer nu.
Oh, dat klopt! Godzijdank!

Offline klimmer

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #21 Gepost op: 20-09-2012, 21:55:28 »
geweldige aflevering!
Echt een hele leuke proef, zag er alleen wel heel moeilijk uit, knap gedaan van aagje en joke ::ok::

Geweldige doordachte stemafspraak van Tess en Ruud, zo hoort het! Echt machtig dat Olivier dacht dat hij veilig zat en er vervolgens uitlag, eindelijk weer kansen voor de twee Nederlanders in team noord!

kan niet wachten op de komende aflevering!!!

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #22 Gepost op: 20-09-2012, 21:56:40 »
Als Ruud 1 of 2 van zijn munten aan Tess geeft (als dat mag) kunnen ze volgende eilandraad Zoë eruit werken.

3 stemmen voor Tess
2 stemmen voor Zoë

dus 1 munt = duel, 2 munten =  ::zwaai:: Zoë

Online Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Aflevering 3
« Reactie #23 Gepost op: 20-09-2012, 21:58:43 »
Vond het echt een van de leukste afleveringen ooit :D

Denk alleen wel dat dat muntenscenario van jou niet door kan gaan, omdat ik het erg aannemelijk zou vinden als  de teams volgende week gehusseld worden ;). 5 tegen 8 is wel een erg groot verschil
You'll never walk alone

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 3
« Reactie #24 Gepost op: 20-09-2012, 21:59:06 »
Als Ruud 1 of 2 van zijn munten aan Tess geeft (als dat mag) kunnen ze volgende eilandraad Zoë eruit werken.

3 stemmen voor Tess
2 stemmen voor Zoë

dus 1 munt = duel, 2 munten =  ::zwaai:: Zoë
ja maar dat is niet slim voor ruud.
Die munten kan hij verder in het spel nog nodig hebben.
Ze zullen toch wel eens een proef winnen ???
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #25 Gepost op: 20-09-2012, 21:59:32 »
Ik vrees ook voor een teamwissel, maar ik hoop het niet, ik vind Zuid echt zoveel leuker dan Noord.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #26 Gepost op: 20-09-2012, 22:00:14 »
Weet eigenlijk haast wel zeker dat er een herindeling is volgende week
Keep calm and eat chocolates!

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Aflevering 3
« Reactie #27 Gepost op: 20-09-2012, 22:03:02 »
Geweldige aflevering. Mooie strategie van Ruud en Tess. En dat gezicht van Rambo: is een foto waard ::ok::

Ik moest ook wel erg lachen om Fajah toen ze terugkwam na de eliminatie: vuurtje stoken en een bord met eten, geitenogen of zoiets....
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Aflevering 3
« Reactie #28 Gepost op: 20-09-2012, 22:11:47 »
Geweldige aflevering!

Grote pluim voor Aagje, fantastisch gedaan en man wat een overwinning! 3x op rij! Kamp Zuid is zo veel leuker dan Kamp Noord  ::ok::
Vond het wel heftig van Joke, ze viel een aantal keer wel vrij hard, voor al die eerste keer op die vlonder was akelig om te zien.

Geweldig dat Rambo eruit gestemd is, die zagen ze niet aankomen! Hopelijk wint Fajah van Rambo in het duel, dat is dan echt PATS!! in zijn gezicht.  ;D

Vrees ook voor kamphussel, al hoop ik het van harte niet..

Al met al kijk ik uit naar volgende week!
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Vinkje

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #29 Gepost op: 20-09-2012, 22:20:44 »
Jaja Oliver de hulk wie een kuil graaft voor een ander, valt er zelf in hahaha.
Ik hoop zo dat hij volgende week verliest van Fajah.
Op de eilandraad bij het stemmen laten zien, werd het gezicht van Oliver de hulk steeds langer, heerlijk gewoon.
Heb echt zitten genieten.  ::ok::

Offline Silk Nightwalker

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #30 Gepost op: 20-09-2012, 22:52:16 »
Ik vond de paniekerige gezichten van alle belgen toen zowel Ruud als Tess munten inzetten erg vreemd. Dachten ze nou echt dat zij dat niet zouden doen? Dat ze zich veilig waanden? En dan denken dat Ruud en Tess wel op Zoë zouden stemmen. Yeah right, uiteindelijk kunnen Nederlanders ook nadenken, tellen en complotten smeden.

En dan Olivier die dan zegt dat het dom is om op hem te stemmen, omdat hij de sterkste is. Tja, gozer, als je zelf die redenatie volgt had je niet op Fajah gestemd de eerste keer. Maar op Zoë omdat zij, op dat moment, de zwakste was.

Jammer dat de andere belgen niet door hebben dat ze onder andere door Olivier's eigenwijsheid en zelfoverschatting de proef hebben verloren.

Trouwens, aan de voorstukje voor volgende week te zien, gaat er een teamwissel komen. Jammer!

I-love-paars

  • Gast
Re: Aflevering 3
« Reactie #31 Gepost op: 20-09-2012, 23:13:37 »
Vind het best jammer dat Olivier er uit ligt.
Maar ik vind wel dat hij heel sportief gereageerd heeft, hij kon nog wel lachen. (Op het zinnetje 'ik ben de sterkte' na dan;))
Net zoals de andere Belgen trouwens vind ik.
Er was tenminste niet meteen het gekakel over een complot zoals de Nederlanders dat doen. De Belgen konden er tegen dat de Nederlanders ook een complot hadden.

Ik vond het wel dom van de Belgen om te denken dat de Nederlanders op Zoë zouden stemmen. Ik had het meteen door dat Olivier er zou uit liggen, ook goed voor mijn pool. Dachten ze nu echt dat die Nederlanders zich zomaar zouden laten doen? Ze hadden slimmer  moeten zijn! Ondanks dat ik het jammer vind dat Olivier er uit ligt heb ik de hele tijd zitten lachen tijdens de eilandraad. Grappig dat de Belgen niet slimmer waren.

Ik vond wel dat Tess er nog eventjes over deed om de zin te vinden. Ik had het echt waar na 1 seconde al gezien!

Nu hoop ik dat Olivier het duel wint en dat Fajah de expeditie moet verlaten.
Ik vind haar echt geen leuke deelnemer!
Maar ik vrees er voor, volgens mij wint Fajah. Ze heeft de proef al een keer gedaan en heeft de techniek ondertussen beet en zal als maar sneller gaan denk ik.

En Min Hee, wauw! Goed gezien van haar om een ander tactiek te gebruiken bij de proef!
Bij kamp noord was het inderdaad niet goed dat Olivier de aanpak plots veranderde. Het ging goed en ze lagen voor, dus waarom veranderen? Al denk ik wel dat het geen verschil zou maken. Tegen Aagje zouden ze het niet kunnen halen. Als turnster heeft ze heel veel in huis: evenwicht, kracht, ...

Paul was trouwens ook leuk om te zien met zijn ninja-gedoe!

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Aflevering 3
« Reactie #32 Gepost op: 20-09-2012, 23:25:22 »
Als Ruud 1 of 2 van zijn munten aan Tess geeft (als dat mag) kunnen ze volgende eilandraad Zoë eruit werken.

3 stemmen voor Tess
2 stemmen voor Zoë

dus 1 munt = duel, 2 munten =  ::zwaai:: Zoë
Bij 1 munt zou Zoë er toch sowieso al uitliggen omdat ze al meer stemmen heeft gehad afgelopen stemrondes?
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #33 Gepost op: 20-09-2012, 23:29:32 »
Leuke, goede en spannende aflevering... geen spoilers in de voorstukjes van de aflevering, althans mij niet opgevallen. Mooie proeven, en eindelijk zo'n Belg eruit!  ::zwaai:: (bijna dan).


Wel heel erg jammer dat Willie eruit is, kon er echt om lachen. Al is het ook wel leuk dat Fajah erinzit omdat die voor sensatie zorgt..

Offline Justevo

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #34 Gepost op: 20-09-2012, 23:33:32 »
Oke ik word helemaal gek.

Weet iemand waar de muziek van is wanneer ze weer gaan zitten wanneer Tess heeft gewonnen van Olivier?

Dat moet toch haast wel van een Hans Zimmer soundtrack zijn?

Ik zit al een uur lang alles af te zoeken.. Bij RTL gemist begin het bij 54:30 en nog duidelijker rond 55:00. En eindigt het abrupt wanneer ze de fakkels pakken dan dat bruggetje overlopen.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Aflevering 3
« Reactie #35 Gepost op: 20-09-2012, 23:33:51 »
Fantastisch de beste wint van Olivier geweldige aflevering heerlijk alles valt op zijn plaats, de volgende die weg moet is die verdomde vervelende irritante zoe en fajah neemt lekker wraak op olivier....

Offline Silk Nightwalker

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #36 Gepost op: 20-09-2012, 23:44:04 »
Vind het best jammer dat Olivier er uit ligt.
Maar ik vind wel dat hij heel sportief gereageerd heeft, hij kon nog wel lachen. (Op het zinnetje 'ik ben de sterkte' na dan;))
Net zoals de andere Belgen trouwens vind ik.
Er was tenminste niet meteen het gekakel over een complot zoals de Nederlanders dat doen. De Belgen konden er tegen dat de Nederlanders ook een complot hadden.

 ::) Er viel ook te weinig te kakelen over een complot, omdat Ruud en Tess meteen al zeiden dat ze dit samen bekokstooft hadden. Dan valt er nog weinig te beschuldigen. Ik had ook het idee dat de belgen te erg in shock waren om te gaan beschuldigen of te kakelen. En Olivier sportief? Lachen als een boer met kiespijn en dan proberen sarcastisch te doen door te zeggen dat hij de sterkste is en alleen met hem het team kan winnen. En dat het dus stom is om hem weg te stemmen. Tss, bij die redenatie had hij geen stem aan Fajah gegeven bij de eerste eilandraad.
Maar ik ben benieuwd of iedereen zo sportief blijft en dat er dus dan ook geen discussie gaat komen terug in het kamp. Zien we volgende week.

Offline connick

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #37 Gepost op: 20-09-2012, 23:51:04 »
Oke ik word helemaal gek.

Weet iemand waar de muziek van is wanneer ze weer gaan zitten wanneer Tess heeft gewonnen van Olivier?

Dat moet toch haast wel van een Hans Zimmer soundtrack zijn?

Ik zit al een uur lang alles af te zoeken.. Bij RTL gemist begin het bij 54:30 en nog duidelijker rond 55:00. En eindigt het abrupt wanneer ze de fakkels pakken dan dat bruggetje overlopen.


Zal ik je maar even blij maken dan?
Sunshine OST (2007) componist John Murphy.

http://www.youtube.com/watch?v=rWlXU2DeYkQ

Weet niet precies of het dit nummer is want er zijn een aantal variaties
op dit nummer.

Mooie film en zeker de soundtrack!

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Aflevering 3
« Reactie #38 Gepost op: 20-09-2012, 23:52:18 »
Ik heb dat stukje al tien keer terug gekeken hoe Tess van Olivier won geweldig!!!!!!!!! ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Offline Justevo

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #39 Gepost op: 20-09-2012, 23:55:47 »

Zal ik je maar even blij maken dan?
Sunshine OST (2007) componist John Murphy.

http://www.youtube.com/watch?v=rWlXU2DeYkQ

Weet niet precies of het dit nummer is want er zijn een aantal variaties
op dit nummer.

Mooie film en zeker de soundtrack!
Held. Enorm bedankt, het lijkt inderdaad om een variatie te gaan, maar hiermee kom ik echt een stuk verder. Thnx