Auteur Topic: Expeditie Robinson in de media  (gelezen 122688 keer)

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson in de media
« Reactie #140 Gepost op: 3-06-2013, 22:56:09 »
Dan nog, even een goed idee om een twitter topic aan te maken?

Het boeit mij geen reet wat mensen op twitter zetten, evenals deelnemers. Zou het jammer vinden om via diverse topics weer dingen te weten krijg die ik, doordat ik bewust geen twitter heb, anders niet had geweten...

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Expeditie Robinson in de media
« Reactie #141 Gepost op: 3-06-2013, 22:58:36 »
Het is niet zeker of het om de echte deelnemers gaat van ER, het is maar speculatie. Ik zie het probleem niet. Dit is het media topic toch? Mag je hier dan ook geen artikel over ER plaatsen uit een krant die jij niet leest?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson in de media
« Reactie #142 Gepost op: 3-06-2013, 23:04:58 »
Het is niet zeker of het om de echte deelnemers gaat van ER, het is maar speculatie. Ik zie het probleem niet. Dit is het media topic toch? Mag je hier dan ook geen artikel over ER plaatsen uit een krant die jij niet leest?

speculatie... man man man...ik ga hier niet eens op in.


Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Expeditie Robinson in de media
« Reactie #143 Gepost op: 3-06-2013, 23:07:14 »
en een apart twitter topic vind ik hier geen optie nu.
Lekker doorgokken nu en over een paar weken / maanden horen we wel wie echt mee zijn.

En als je dan nog onthouden hebt wat je hier hebt gelezen  zou ik dat heel knap vinden.

Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson in de media
« Reactie #144 Gepost op: 3-06-2013, 23:11:25 »
Als je al op een twitter account van diegene die leest dat hij of zij voor zoveel weken weggaat en 2 dagen later lees je weer een berichtje van diegene dat hij nu in een lekker resort zit weten we weer genoeg.


Voorkomen is beter dan genezen

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson in de media
« Reactie #145 Gepost op: 4-06-2013, 07:39:43 »
Als je al op een twitter account van diegene die leest dat hij of zij voor zoveel weken weggaat en 2 dagen later lees je weer een berichtje van diegene dat hij nu in een lekker resort zit weten we weer genoeg.


Voorkomen is beter dan genezen

Dat tweeten ze niet  ::ohno::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Expeditie Robinson in de media
« Reactie #146 Gepost op: 4-06-2013, 17:55:00 »
Ik vind al die speculaties juist heel leuk om te lezen! Dus vooral doorgaan, wat mij betrefd! (zal trouwens wel lachen zijn, als een van de kandidaten die hier aan ER worden toegeschreven ineens aan WIDM blijken mee te doen...)
Ich bin ein Bärliner!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Expeditie Robinson in de media
« Reactie #147 Gepost op: 6-06-2013, 17:22:55 »
Of andersom, dat kan natuurlijk ook.


Vergeet niet dat er nu drie groepen weg zijn of waren.

Een naam die juist blijkt te zijn, moet eerst nog maar eens opduiken in het juiste programma.

En tot zover kan ik ook zeggen dat ik het vermoeden heb dat ooit Lieke van Lexmond of de gisteren door mij genoemde Eva van de Wijdeven meedoet.

Jaar na jaar wordt immers ook de naam van Valerio Zeno genoemd, of Filemon Wesselink. Dat wil evenwel nog niet zeggen dat zij kandidaat zijn in de nu opgenomen seizoenen.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Expeditie Robinson in de media
« Reactie #148 Gepost op: 7-06-2013, 00:02:44 »
Nouja Nicolette kluijver heeft al meegedaan aan widm en ymke wieringa is geen widm kandidaat. Dus die zou ik beiden voor ER op het lijstje zetten. Lieke zou ook voor widm kunnen. ( en Eva ken ik niet)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Expeditie Robinson in de media
« Reactie #149 Gepost op: 7-06-2013, 15:53:58 »
Eva van de Wijdeven is ongeveer hetzelfde verhaal als Nicolette van Dam, die wordt ook al jaren genoemd voor WIDM.
Maar Nicolette Kluijver lijkt me een hele leuke kandidate voor ER en Ymke weet ik eigenlijk niet. :P
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson in de media
« Reactie #150 Gepost op: 7-06-2013, 18:59:13 »
en Eva ken ik niet
Desie van Dunya


Nicoletta zou me niks verbazen, en wel leuk als kandidate!
Keep calm and eat chocolates!

I-love-paars

  • Gast

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Expeditie Robinson in de media
« Reactie #152 Gepost op: 13-06-2013, 17:33:51 »
Oh ja, ik heb hem in het verkeerde topic gezet ::schaam::

Bekende Vlaamse stuntman ontsnapt aan de dood

Olivier Bisback uit Aalst, een van de bekendste stuntmannen van ons land, is afgelopen nacht aan de dood ontsnapt. Hij reed op de E40 met zijn bestelwagen tegen een stilstaande vrachtwagen. Dat weet vtm.
“Het is een wonder dat ik hier levend uitgekomen ben”, zegt Bisback. “De laatste vijftien jaar heb ik de gevaarlijkste stunts gedaan, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt.”

Bisback is bekend als deelnemer van Expeditie Robinson en werkte als stuntman mee aan heel wat films, waaronder Alias, Team Spirit, Firmin, Ben X en Vermist. Hij is ook de physical coach van onder meer Urbanus en Gene Thomas.

Bron: http://www.gva.be/regio-waas/aalst/bekende-vlaamse-stuntman-ontsnapt-aan-de-dood-2.aspx

Ziet er niet goed uit :o
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline klimmer

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson in de media
« Reactie #153 Gepost op: 28-06-2013, 13:33:46 »
Naast het nieuwe programma van Britt en Ymke, keert ook Samantha de Jong terug voor haar nieuwe realitysoap. Samantha & Michael op Vakantie gaat van start op maandag 26 augustus om 20:30 uur. Direct daarna volgt een nieuw seizoen van Holland's Next Top Model om 21:30 uur. Op donderdag 29 augustus gaat het veertiende seizoen van Expeditie Robinson van start op RTL 5. 
bron:http://www.zapnet.nl/2013/06/britt-ymke-onderzoeken-de-waarheid-voor.html

Offline Toupeira

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson in de media
« Reactie #154 Gepost op: 28-06-2013, 14:05:57 »
Het vijftiende seizoen zullen ze bedoelen. ;)

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson in de media
« Reactie #155 Gepost op: 28-06-2013, 17:07:56 »
Of ze bedoelen dat ze het vorige seizoen gaan herhalen..  ;D
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline klimmer

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson in de media
« Reactie #156 Gepost op: 3-07-2013, 19:47:18 »
Evi Hanssen is terugbron:http://www.showbizzsite.be/nieuws/detail.asp?iImsNid=213456

Evi Hanssen is terug uit Maleisië. Wat ze daar ging doen?

Hoewel 2BE besloten heeft om dit jaar geen Expeditie Robinson uit te zenden, verbleef Evi Hanssen de afgelopen 40 dagen toch in Maleisië. We moeten zeggen dat de Nederlanders een goede smaak hebben en we vinden het even fantastisch dat ze Evi Hanssen niet aan de kant geschoven hebben.

Evi keerde woensdagochtend terug van Maleisië waar ze een dikke maand verbleef voor de opnames van Expeditie Robinson. Die opnames zullen wij bij ons dus niet te zien krijgen en dat is dikke pech voor de fans van het programma.
Evi heeft de afgelopen maand genoten van zon, zee en strand maar ook van regen. Toen Evi woensdagochtend de Nederlands-Belgische grens over reed, schreef ze "Mha. Zo lief : een Welkoms-bui ! Ik ook van u, België x"

Welkom terug Evi en hopelijk mag je de komende weken van échte vakantie genieten.


Evi was dus 40 dagen in Maleisië, zou de expeditie nu ook zo lang duren? dat zou ik echt top vinden!

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Expeditie Robinson in de media
« Reactie #157 Gepost op: 6-07-2013, 12:31:38 »

Evi was dus 40 dagen in Maleisië, zou de expeditie nu ook zo lang duren? dat zou ik echt top vinden!
Vooraf een paar dagen voorbereiding, achteraf een paar dagen evalueren. Ik denk niet dat de expeditie langer of korter duurt dan anders ;)
It's nice to be important, but it's more important to be nice!