Auteur Topic: Ergerlijke momenten ER 2012  (gelezen 24279 keer)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ergerlijke momenten ER 2012
« Reactie #40 Gepost op: 12-12-2012, 13:30:58 »
De complotten zijn juist leuk. Expeditie Robinson draait niet om wie vuur kan maken en vis kan vangen. Dan had het wegstemelement er niet in gezeten. Het is en blijft een spel en spelletjes win je best met tactiek.

Grootste ergernis: die balkproef.  ::niet-ok::

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ergerlijke momenten ER 2012
« Reactie #41 Gepost op: 12-12-2012, 13:52:52 »
In het algemeen valt de uitwerking van de proeven de laatste jaren een beetje tegen.  dit jaar veel mooie constructies maar er was veel meer potentieel om ze spannender en vooral eerlijker te maken.

De balk ok het is een klassieker maar er zijn zoveel variabelen dat men zo'n proef beter gewoon in de individuele fase doet ipv voor een finaleplaats omdat ik toch liever een link leg tussen en proef en een skill mbt het overleven.


Misschien was het budget op maar dan hadden ze de bekende koppen niet zoveel moeten betalen, de onbekenden destijds kregen al dan niet een kleine compesatie en in 2007 moesten de 100 zelf hun vliegticket en inentingen betalen. 

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Ergerlijke momenten ER 2012
« Reactie #42 Gepost op: 12-12-2012, 15:12:02 »
De complotten zijn juist leuk. Expeditie Robinson draait niet om wie vuur kan maken en vis kan vangen. Dan had het wegstemelement er niet in gezeten. Het is en blijft een spel en spelletjes win je best met tactiek.

Grootste ergernis: die balkproef.  ::niet-ok::

mee eens ;)
You'll never walk alone

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Ergerlijke momenten ER 2012
« Reactie #43 Gepost op: 13-12-2012, 22:00:26 »
Fatima die even verteld dat ze het qua eten enorm zwaar hadden met een handje rijst en pannekoekje per dag. Man ga weg, ze zat elke keer op winaarseiland en heeft het meest gegeten van iedereen en is ook nog eens aangekomen lijkt het.

Offline pepim

  • Forumlid
Re: Ergerlijke momenten ER 2012
« Reactie #44 Gepost op: 13-12-2012, 23:06:31 »
Fatima die even verteld dat ze het qua eten enorm zwaar hadden met een handje rijst en pannekoekje per dag. Man ga weg, ze zat elke keer op winaarseiland en heeft het meest gegeten van iedereen en is ook nog eens aangekomen lijkt het.
Nou ben ik niet echt een fan van Fatima, maar volgens mij was ze in het begin toch echt wel dikker hoor. Ok  dat ze veel op winnaarseiland heeft gezeten en veel kon eten is waar,
maar dat weegt toch niet op tegen de vele ander dagen, dat ze met toch heel veel minder toe moesten kunnen.

Offline Maan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ergerlijke momenten ER 2012
« Reactie #45 Gepost op: 14-12-2012, 10:06:22 »
Nog even over de balkproef.
Waar ik niemand over hoor , is de reden dat de drie achterste op de balk al heel snel vielen .....
De reden is Chris.
Als Chris gewoon een stukje verder op de balk was gaan staan (zoals het hoort) in plaats van anderhalve meter achter fajah, hadden gene en Peggy
meer ruimte gehad om daardoor stabieler te kunnen staan, en had peggy niet op dat touw hoeven staan.

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ergerlijke momenten ER 2012
« Reactie #46 Gepost op: 14-12-2012, 11:00:57 »
Fatima die in de biecht voor de proef zit te vertellen hoe knap ze het heeft gedaan met niks, en hoe moeilijk het was.

Ik kon niet anders dan ff tegen de TV schreeuwen: "Je hebt verdomme nog geen vis gevangen en je weken lang zitten volvreten op winnaarseiland!!! Hoezo zwaar?!?!?!"  >:(

Expeditie Resort Robinson 2012... Bah.

Offline Maan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ergerlijke momenten ER 2012
« Reactie #47 Gepost op: 14-12-2012, 11:02:09 »
Fatima die in de biecht voor de proef zit te vertellen hoe knap ze het heeft gedaan met niks, en hoe moeilijk het was.

Ik kon niet anders dan ff tegen de TV schreeuwen: "Je hebt verdomme nog geen vis gevangen en je weken lang zitten volvreten op winnaarseiland!!! Hoezo zwaar?!?!?!"  >:(

Expeditie Resort Robinson 2012... Bah.
Yeah.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ergerlijke momenten ER 2012
« Reactie #48 Gepost op: 14-12-2012, 13:57:49 »
Heb bij dit jaar meer dan eens het gevoel dat er degelijk gestuurd wordt wie ze in de finale willen.  Een sportieve meid met een imo groffe bek en een gebrek aan social skills die hoogstwaarschijnlijk vroeg weggestemd zal worden door haar opmerkingen en houding en dan keer op keer het duel wint, lekker de overgebleven kandidaten praktisch kan blijven terroriseren door de slechte verliezer uit te hangen en vervolgens los de finale speelt... het zou bijna het scenario van een slechte sportfilm kunnen zijn.

--> vorige jaren was de proef met 3, nu komen ze te weten dat Chris Fajah eruit wil werken en dan doen ze ineens een proef voor 2 finaleplekken ::vergroot:: met serieuze bedenkingen zijn over de uitvoering ervan... in SDT kregen ze een steunstok en moesten die laten (had op veel eerlijker geweest in dit geval)

Vorig jaar had ik dat gevoel al met Tanja (proef tegen nico met voorsprong) en het jaar ervoor met Saar die in het begin de grootste zeur was dat bepaalde zaken niet eerlijk zouden zijn maar wanneer ze op punt staat om weggestemd te worden vind er plots een shuffle plaats...

Voor sommige is dit misschien vergezocht maar zoals eerder gezegd is reality zo gestuurd als iets en geloof ik persoonlijk niets van de opvolging van toevalligheden die de vorige jaren zich hebben opgestapeld en dit jaar echt wel beetje overkill was om het totaal te negeren.

Voor mij dit is by far het slechtst uitgewerkt seizoen en als het volgend jaar terug met bekende koppen doen kunnen ze beter de stekker eruit trekken!

« Laatst bewerkt op: 16-12-2012, 20:02:50 door reaver »

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ergerlijke momenten ER 2012
« Reactie #49 Gepost op: 14-12-2012, 20:08:12 »
4 finalisten vind ik echt te veel, had van mij niet gehoeven
There's no show like a reality show ;)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Ergerlijke momenten ER 2012
« Reactie #50 Gepost op: 16-12-2012, 21:05:10 »
4 finalisten vind ik echt te veel, had van mij niet gehoeven
Op zich kan het best, maar de manier waarop het dit jaar is gedaan valt me tegen. Men deed voorkomen alsof er na Gene nog iemand moest afvallen (althans, die idee kreeg ik even), maar ineens zaten ze als anti climax alle vier in de finale...
Ich bin ein Bärliner!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Ergerlijke momenten ER 2012
« Reactie #51 Gepost op: 16-12-2012, 21:06:54 »
Ik vond het sowieso jammer dat ze zowel hier als bij de samensmelting geen leuke twist erin hebben gegooid :(.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ergerlijke momenten ER 2012
« Reactie #52 Gepost op: 16-12-2012, 21:09:48 »
Ik vond het sowieso jammer dat ze zowel hier als bij de samensmelting geen leuke twist erin hebben gegooid :(.

Dat is ook zo,
this veel spannender als er nog een proef komt waardoor er een voor de samensmelting nog afvalt.
Of voor de finale.
Erg zonde.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Ergerlijke momenten ER 2012
« Reactie #53 Gepost op: 16-12-2012, 22:18:05 »
ik ben nooit zo van de twists ::ohno::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Ergerlijke momenten ER 2012
« Reactie #54 Gepost op: 20-12-2012, 17:08:10 »
Voor de finale had het eerlijker geweest dat er een proef had geweest met alle 5 in de plaats dat ze Gene hadden kunnen wegstemmen...`
 ::hypocriet::

Offline Molstrik

  • Forumlid
Re: Ergerlijke momenten ER 2012
« Reactie #55 Gepost op: 20-12-2012, 17:18:02 »
-Dat ze het pokertrio in het begin bij elkaar hadden ingedeeld.
-Dat Paul weg ging, hij was er zelf natuurlijk wel aan toe. Maar met Paul er in was het misschien gelukt om dat hele trio weg te stemmen.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ergerlijke momenten ER 2012
« Reactie #56 Gepost op: 20-12-2012, 17:20:24 »
Het was makkelijk gelukt om het hele pokertrio weg te stemmen.
Alleen het front van 5 stopte ermee en gingen op elkaar stemmen.
Dat pakte goed uit :)
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.