Auteur Topic: Aflevering 0 donderdag 30 augustus 2012  (gelezen 13945 keer)

Offline Vinkje

  • Forumlid
Re: Aflevering 1 donderdag 30 augustus 2012
« Reactie #20 Gepost op: 1-09-2012, 03:27:09 »
Ik had er moeite mee om afgelopen donderdag te blijven kijken.
Het was vreselijk saai, daar hadden ze geen uur aan hoeven besteden.
Voorstellen kan ook tussendoor.  ::niet-ok::

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1 donderdag 30 augustus 2012
« Reactie #21 Gepost op: 1-09-2012, 09:20:53 »
Dennis deed het gewoon saai (vind ik). Geen kraak of smaak aan.

En daarbij blijft het een gotspe is dat hij dit mag doen. Ik weet niet of ik daar los van komen dit seizoen, ik hoop van wel, het leidt maar af.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 1 donderdag 30 augustus 2012
« Reactie #22 Gepost op: 1-09-2012, 11:40:18 »
Zo eindelijk kunnen kijken.
Een behoorlijke saaie aflevering, weinig actie maar wel een paar leuke teasers.
De verhoudingen NED-BEL komen gelijk op scherp te staan zien we al weer.
Een aantal onenigheden zijn al zichtbaar. Zoals bij Fajah en Willie en Olivier.
De sportmadammen die elkaar gaan steunen en Paul die dus schizofreen wordt op het eiland.
Grappig trouwens om te zien dat er nog een paar speciaal in training gaan voor ER. (Willie en Peggy) Zou dat echt nog nut hebben? Daar moet je toch gewoon al een jaar mee bezig zijn wil je uberhaupt iets opgebouwd hebben ?

Voordeel van deze voorstelaflevering is trouwens wel dat we volgende week een aflevering krijgen met alleen maar actie!
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 0 donderdag 30 augustus 2012
« Reactie #23 Gepost op: 4-09-2012, 23:54:54 »
Vind het deelnemersveld eigenlijk niet bijzonder sterk. Denk dat het om de winst zal gaan tussen Gene en Peggy, met Joke en Min Hee als outsiders. De rest is of te jong (Aagje, Christophe, Matthias, Ruud, Tess), of heeft een (te) irritante persoonlijkheid (Fajah, Fatima, Lodewijk, Olivier, Paul, Willie), of is niet sterk genoeg (Zoë).
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 0 donderdag 30 augustus 2012
« Reactie #24 Gepost op: 5-09-2012, 07:44:25 »
Vind het deelnemersveld eigenlijk niet bijzonder sterk. Denk dat het om de winst zal gaan tussen Gene en Peggy, met Joke en Min Hee als outsiders. De rest is of te jong (Aagje, Christophe, Matthias, Ruud, Tess), of heeft een (te) irritante persoonlijkheid (Fajah, Fatima, Lodewijk, Olivier, Paul, Willie), of is niet sterk genoeg (Zoë).

Daar heb je het nogal mis.
Je zal wel zien dat je je een paar keer hebt vergist in dit overzicht.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1 donderdag 30 augustus 2012
« Reactie #25 Gepost op: 5-09-2012, 09:35:10 »
Ik wist niet dat dit een voorstelaflevering zou worden...
Dit was echt té saai zeg.
Ze hadden in dat uurtje toch wel vast 1 kleine proef kunnen stoppen.

Ik vind het wel ironisch dat ze de ''bekende'' Nederlanders en Vlamingen voor moeten stellen.
Tegenwoordig is iemand al wel erg snel BN-er of BV-er.

Weer weinig interessante kandidaten. Twee broers die PRECIES hetzelfde doen.
Weer 2 blonde Belgische modelletjes. Hoeveel ex-missen hebben ze daar in België?
En wat hebben we nog meer? Een ex-turnster, een ex-actrice, een ex-hockyster...

Ga volgend jaar alsjeblieft terug naar de onbekende Nederlanders!

Dit zijn toch feitelijk ook onbekenden? Prima, toch?

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1 donderdag 30 augustus 2012
« Reactie #26 Gepost op: 5-09-2012, 12:04:41 »
Hoeveel ex-missen hebben ze daar in België?

44 binnenkort 45  ;D   ::vergroot::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 0 donderdag 30 augustus 2012
« Reactie #27 Gepost op: 5-09-2012, 18:14:38 »
Vind het deelnemersveld eigenlijk niet bijzonder sterk. Denk dat het om de winst zal gaan tussen Gene en Peggy, met Joke en Min Hee als outsiders. De rest is of te jong (Aagje, Christophe, Matthias, Ruud, Tess), of heeft een (te) irritante persoonlijkheid (Fajah, Fatima, Lodewijk, Olivier, Paul, Willie), of is niet sterk genoeg (Zoë).
dus als je een irritante persoonlijkheid hebt of te jong bent dan ben je niet sterk? :P

Ik denk dat er juist wel veel doorbijtertjes inzitten en er daarom veel sterke kandidaten meedoen.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 0 donderdag 30 augustus 2012
« Reactie #28 Gepost op: 5-09-2012, 18:25:48 »

Vind het deelnemersveld eigenlijk niet bijzonder sterk. Denk dat het om de winst zal gaan tussen Gene en Peggy, met Joke en Min Hee als outsiders. De rest is of te jong (Aagje, Christophe, Matthias, Ruud, Tess), of heeft een (te) irritante persoonlijkheid (Fajah, Fatima, Lodewijk, Olivier, Paul, Willie), of is niet sterk genoeg (Zoë).

Te jong = niet sterk?

Ruud en Tess lijken me erg sterken kandidaten hoor.
Aagje ook wel.
Willie is niet irritant hoor, teminste voor zover we van hem hebben gezien.

dus als je een irritante persoonlijkheid hebt of te jong bent dan ben je niet sterk? :P

Ik denk dat er juist wel veel doorbijtertjes inzitten en er daarom veel sterke kandidaten meedoen.

Helemaal mee eens dus.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 0 donderdag 30 augustus 2012
« Reactie #29 Gepost op: 5-09-2012, 21:25:27 »
Dat staat er niet, er staat of, of, of... Dus of ze zijn te jong, of ze zijn te irritant, waardoor ze snel weggestemd worden, of ze zijn te zwak zoals Zoë.  Niet dat ik het er per se mee eens ben hoor. Maar ik denk, ik leg het even uit.  ;)

Offline sylvana81

  • Forumlid
Re: Aflevering 0 donderdag 30 augustus 2012
« Reactie #30 Gepost op: 5-09-2012, 21:32:34 »
ik heb de aflevering van afgelopen donderdag niet gezien, lag er vroeg in bed, (ivm knallende hoofdpijn).
Zo te zien heb ik weinig gemist.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 0 donderdag 30 augustus 2012
« Reactie #31 Gepost op: 5-09-2012, 21:36:33 »
Dat staat er niet, er staat of, of, of... Dus of ze zijn te jong, of ze zijn te irritant, waardoor ze snel weggestemd worden, of ze zijn te zwak zoals Zoë.  Niet dat ik het er per se mee eens ben hoor. Maar ik denk, ik leg het even uit.  ;)
maar als je er snel uitgestemd zou kunnen worden dan ben je toch ook niet zwak? Er worden vaak sterke kandidaten weggestemd.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 0 donderdag 30 augustus 2012
« Reactie #32 Gepost op: 5-09-2012, 22:00:40 »
Lodewijk is niet irritant. Ik kende hem niet, tot ik Wie is de Chef met bekende bn'ers zag en daar kookte hij ook bij. Daar kwam hij heel open en leuk op me over en ik vind het dus ook erg leuk dat hij nu meedoet met ER!
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 0 donderdag 30 augustus 2012
« Reactie #33 Gepost op: 5-09-2012, 23:48:52 »
dus als je een irritante persoonlijkheid hebt of te jong bent dan ben je niet sterk? :P

Ik denk dat er juist wel veel doorbijtertjes inzitten en er daarom veel sterke kandidaten meedoen.
Nou ja, die kandidaten maken m.i. een stuk minder kans op de winst. Bij irritante persoonlijkheden heeft men sneller de neiging om ze weg te stemmen. Jonge kandidaten missen doorgaans een stukje tactisch/strategisch inzicht en levenservaring om echt mee te kunnen doen om de winst. En doorzettingsvermogen is één, maar in dit spel heb je ook sociale vaardigheden en tactisch/strategisch inzicht nodig. Het zal geen toeval zijn dat er in alle seizoenen ER pas twee winnaars zijn geweest van onder de 30 jaar (Olga en Karin).

Willie is niet irritant hoor, teminste voor zover we van hem hebben gezien.
Willie lijkt op het eerste gezicht niet irritant, maar ik verwacht dat anderen zich op den duur wel zullen storen aan zijn wat overheersende persoonlijkheid.

Lodewijk is niet irritant. Ik kende hem niet, tot ik Wie is de Chef met bekende bn'ers zag en daar kookte hij ook bij. Daar kwam hij heel open en leuk op me over en ik vind het dus ook erg leuk dat hij nu meedoet met ER!
Lodewijk zal in het echt niet irritant zijn, maar op basis van het stukje in de voorstelaflevering denk ik dat hij de groep tegen zich in het harnas jaagt.
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 0 donderdag 30 augustus 2012
« Reactie #34 Gepost op: 6-09-2012, 12:01:18 »
maar als je er snel uitgestemd zou kunnen worden dan ben je toch ook niet zwak? Er worden vaak sterke kandidaten weggestemd.
ik beoordeel je dan als zwak in het spel. En dat is voor mij het belangrijkste criterium.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Silk Nightwalker

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1 donderdag 30 augustus 2012
« Reactie #35 Gepost op: 7-09-2012, 17:36:08 »
Voordeel van deze voorstelaflevering is trouwens wel dat we volgende week een aflevering krijgen met alleen maar actie!


Pff, nou, gisteren bij aflevering 1 (of is het nou 2? ???) werden ze toch echt nog een keer voorgesteld. Dus die voorstelaflevering had van mij echt niet gehoeven. Totaal nutteloos zo.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 0 donderdag 30 augustus 2012
« Reactie #36 Gepost op: 8-09-2012, 00:04:55 »

Pff, nou, gisteren bij aflevering 1 (of is het nou 2? ???) werden ze toch echt nog een keer voorgesteld. Dus die voorstelaflevering had van mij echt niet gehoeven. Totaal nutteloos zo.
sja eens :(
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.