Poll

Wie mag er weg?

Edith
9 (34.6%)
Geraldine
2 (7.7%)
Kees
5 (19.2%)
Anna-Alicia
10 (38.5%)

Totaal aantal stemmen: 25

Auteur Topic: Wie mag er weg?  (gelezen 64594 keer)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #100 Gepost op: 15-10-2013, 22:54:08 »


Misschien wilde zij Paulien er uit stemmen, misschien niet, is dat op beeld vastgelegd?

En stel het is wel zo, dan nog is het er uitstemmen van Paulien een stuk beter te verantwoorden (ze kwam er het laatst bij) dan het er uitstemmen van een sterke speler.
Maar volgens mij heeft Anna nooit een complot proberen te smeden tegen Paulien.... en ze heeft toch op Veronica gestemd, dus wat is daar hypocriet aan?

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #101 Gepost op: 15-10-2013, 22:57:42 »

Misschien wilde zij Paulien er uit stemmen, misschien niet, is dat op beeld vastgelegd?

En stel het is wel zo, dan nog is het er uitstemmen van Paulien een stuk beter te verantwoorden (ze kwam er het laatst bij) dan het er uitstemmen van een sterke speler.
Maar volgens mij heeft Anna nooit een complot proberen te smeden tegen Paulien.... en ze heeft toch op Veronica gestemd, dus wat is daar hypocriet aan?
Dat heb ik net uitgelegd wat ik er hypocriet aan vind ;). En ja het is op beeld te zien dat zij en Geraldine Paulien eruit willen hebben en ook meerdere malen genoemd. Terwijl het dat haar bedoeling niet was om een complot te starten juist niet in beeld is geweest.

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #102 Gepost op: 15-10-2013, 23:09:06 »
Dat heb ik net uitgelegd wat ik er hypocriet aan vind ;). En ja het is op beeld te zien dat zij en Geraldine Paulien eruit willen hebben en ook meerdere malen genoemd. Terwijl het dat haar bedoeling niet was om een complot te starten juist niet in beeld is geweest.



Volgens mij heeft alleen Geraldine dat gezegd.

En ik citeer mezelf nog even:


En stel het is wel zo, dan nog is het er uitstemmen van Paulien een stuk beter te verantwoorden (ze kwam er het laatst bij) dan het er uitstemmen van een sterke speler.

Je zou kunnen zeggen dat Anna alleen wilde voorkomen dat er een unfair game gespeeld zou gaan worden door een "complot" te smeden tegen Paulien. Het is immers veel meer fair om Paulien er uit te stemmen dan om een van de sterkere spelers er uit te stemmen.
Als Anna nou een complot tegen bijvoorbeeld Geza was begonnen, dan is ze idd geen haar beter dan Sef en Geza, maar dat deed ze niet.

En uiteindelijk heeft ze haar complot niet eens doorgezet dus  nogmaals: hoe kan je iemand hypocriet noemen die dat niet is?  Je bent namelijk pas hypocriet als je iemand beschuldigt van iets wat je zelf ook hebt gedaan, en heeft Anna een complot gesmeed? Nee.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #103 Gepost op: 15-10-2013, 23:15:24 »
Volgens mij heeft alleen Geraldine dat gezegd.

En ik citeer mezelf nog even:
Je zou kunnen zeggen dat Anna alleen wilde voorkomen dat er een unfair game gespeeld zou gaan worden door een "complot" te smeden tegen Paulien. Het is immers veel meer fair om Paulien er uit te stemmen dan om een van de sterkere spelers er uit te stemmen.
Als Anna nou een complot tegen bijvoorbeeld Geza was begonnen, dan is ze idd geen haar beter dan Sef en Geza, maar dat deed ze niet.

En uiteindelijk heeft ze haar complot niet eens doorgezet dus  nogmaals: hoe kan je iemand hypocriet noemen die dat niet is?  Je bent namelijk pas hypocriet als je iemand beschuldigt van iets wat je zelf ook hebt gedaan, en heeft Anna een complot gesmeed? Nee.
De reden dat het opeens geoorloofd is om Paulien ben ik trouwens ook niet mee eens, misschien heeft het daar mee te maken. Paulien zit net zo lang in de expeditie als de rest en heeft er niet voor gekozen om in een speciale positie geplaatst te worden. Om dan te zeggen van:' Ja jammer dan, jij hebt van de productie een speciale plek gekregen dus nu is het voor mij fair om op jou te stemmen'. Vind ik niets 'fairs' aan.

En als je een complot smeden tegen unfair gedrag opeens fair vind is me helemaal een raadsel ::rofl::. Das alleen maar zeggen, 'ik heb een complot maar oh wacht het is wel een goed complot hoor, wij zijn goede mensen want we doen het fair'. Een complot is een complot. Dus in de redenering van Ana-Alicia spreekt ze zichzelf tegen en dat vind ik hypocriet.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #104 Gepost op: 15-10-2013, 23:16:25 »
Volgens mij heeft alleen Geraldine dat gezegd.

En ik citeer mezelf nog even:
Je zou kunnen zeggen dat Anna alleen wilde voorkomen dat er een unfair game gespeeld zou gaan worden door een "complot" te smeden tegen Paulien. Het is immers veel meer fair om Paulien er uit te stemmen dan om een van de sterkere spelers er uit te stemmen.
Als Anna nou een complot tegen bijvoorbeeld Geza was begonnen, dan is ze idd geen haar beter dan Sef en Geza, maar dat deed ze niet.

En uiteindelijk heeft ze haar complot niet eens doorgezet dus  nogmaals: hoe kan je iemand hypocriet noemen die dat niet is?  Je bent namelijk pas hypocriet als je iemand beschuldigt van iets wat je zelf ook hebt gedaan, en heeft Anna een complot gesmeed? Nee.

Geraldine heeft ook nog ens Edith weggestemd.
Daar deed Anna dan niet aan mee, maar ze zegt wel dat zij het wel fair spelen.
Hypocriet.

Maargoed, jij hebt een andere mening en das je goed recht.
Ik ga mn gelijk toch niet krijgen denk ik  ;D
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #105 Gepost op: 15-10-2013, 23:30:56 »
De reden dat het opeens geoorloofd is om Paulien ben ik trouwens ook niet mee eens, misschien heeft het daar mee te maken. Paulien zit net zo lang in de expeditie als de rest en heeft er niet voor gekozen om in een speciale positie geplaatst te worden. Om dan te zeggen van:' Ja jammer dan, jij hebt van de productie een speciale plek gekregen dus nu is het voor mij fair om op jou te stemmen'. Vind ik niets 'fairs' aan.

Vind ik ook hoor. Het fairst is natuurlijk om los van anderen je eigen keus te maken op wie je gaat stemmen. Anna en Geraldine hadden geen klik met haar dus ik denk dat AA los van de keus van anderen al op Paulien zou stemmen (mocht Veronica wel gewoon door zijn gegaan) gewoon omdat ze het minst met haar heeft.


Citaat
En als je een complot smeden tegen unfair gedrag opeens fair vind is me helemaal een raadsel ::rofl::. Das alleen maar zeggen, 'ik heb een complot maar oh wacht het is wel een goed complot hoor, wij zijn goede mensen want we doen het fair'. Een complot is een complot. Dus in de redenering van Ana-Alicia spreekt ze zichzelf tegen en dat vind ik hypocriet.

Nee ik bedoelde ook niet letterlijk een complot. Ik denk namelijk nog steeds niet dat Anna een complot wilde smeden maar ik kan de uitzending nu ff niet terugkijken dus ik weet het niet zeker.


Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #106 Gepost op: 15-10-2013, 23:34:45 »
Vind ik ook hoor. Het fairst is natuurlijk om los van anderen je eigen keus te maken op wie je gaat stemmen. Anna en Geraldine hadden geen klik met haar dus ik denk dat AA los van de keus van anderen al op Paulien zou stemmen (mocht Veronica wel gewoon door zijn gegaan) gewoon omdat ze het minst met haar heeft.
Zijn we het daar over eens ::ok::.


Citaat
Nee ik bedoelde ook niet letterlijk een complot. Ik denk namelijk nog steeds niet dat Anna een complot wilde smeden maar ik kan de uitzending nu ff niet terugkijken dus ik weet het niet zeker.
Doet er natuurlijk ook niet echt toe. Het is waarschijnlijk een aanname. Maar dat maakt natuurlijk ook dat je er over kan discussiëren   ;D.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #107 Gepost op: 15-10-2013, 23:43:40 »
Geraldine heeft ook nog ens Edith weggestemd.
Daar deed Anna dan niet aan mee, maar ze zegt wel dat zij het wel fair spelen.
Hypocriet.

Maargoed, jij hebt een andere mening en das je goed recht.
Ik ga mn gelijk toch niet krijgen denk ik  ;D

Jawel, ik geef je gelijk!  ::jaja:: ;D
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #108 Gepost op: 15-10-2013, 23:47:01 »
Jawel, ik geef je gelijk!  ::jaja:: ;D

 ;D  ::hug::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #109 Gepost op: 15-10-2013, 23:48:03 »
Ik ook, groepsknuffel? ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #110 Gepost op: 15-10-2013, 23:51:55 »
Ik ook, groepsknuffel? ;D

Daar hebben we geen icoontje voor  :-\\
Maar we hebben wel een meerderheid, dus we kunnen bente gewoon wegstemmen  >:D
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #111 Gepost op: 15-10-2013, 23:57:41 »
Geraldine heeft ook nog ens Edith weggestemd.
Daar deed Anna dan niet aan mee, maar ze zegt wel dat zij het wel fair spelen.
Hypocriet.

Maargoed, jij hebt een andere mening en das je goed recht.
Ik ga mn gelijk toch niet krijgen denk ik  ;D

Nee ik spreek ook niet voor Geraldine, ik denk dat Geraldine een stuk harder speelt dan Anna (zoals Sef al aangaf: Geraldine redt het wel zonder Anna, Anna redt het niet zonder Geraldine).
Ik denk écht dat Anna een eerlijke speelster is, zolang als dat goed voor haar is natuurlijk, maar ik zie in haar gewoon geen pokertrio-mentaliteit. Of leidt haar schoonheid mij nou af?  ::love::

Offline Dannyboy

  • Forumlid
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #112 Gepost op: 15-10-2013, 23:58:50 »
Geraldine heeft ook nog ens Edith weggestemd.
Daar deed Anna dan niet aan mee, maar ze zegt wel dat zij het wel fair spelen.
Hypocriet.

Was de stemming op Edith een complot dan? Ik kan het me eigenlijk niet meer herinneren ::schaam:: Het gebeurd natuurlijk regelmatig dat er massaal op iemand gestemd wordt zonder dat dat meteen een complot is (Robert en Valentijn bijvoorbeeld).

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #113 Gepost op: 16-10-2013, 00:00:00 »
Was de stemming op Edith een complot dan? Ik kan het me eigenlijk niet meer herinneren ::schaam:: Het gebeurd natuurlijk regelmatig dat er massaal op iemand gestemd wordt zonder dat dat meteen een complot is (Robert en Valentijn bijvoorbeeld).

Dat is niet in de uitzending gekomen natuurlijk,
maar er is wel op een sterk iemand gestemd.
Dus echt een "fair" spel spelen ze dan ook niet.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #114 Gepost op: 17-10-2013, 21:47:30 »
Sanne is weg mooi de volgende die weg moet is Sef.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #115 Gepost op: 17-10-2013, 22:32:42 »
Anna, daar heb ik geen enkele binding mee en ze voegt tot nu toe weinig toe aan de Expeditie.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #116 Gepost op: 18-10-2013, 07:05:10 »
Anna, Geraldine, Hans of Paulien mogen van mij weg.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline jorge

  • Forumlid
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #117 Gepost op: 18-10-2013, 09:25:08 »
Paulien wil ik er nog steeds uit ( valt er een beetje buiten, meeloperig)
Geza ( te hoge eigen dunk,dus wil dat wel mis zien gaan)
Geraldine ( die productie ingreep zit me niet lekker nog steeds.verder heb ik op persoonlijk vlak ook niet veel met haar)

Hoop op Jan, Kees, Edith en Anna als laatste 4. Maar zie echt geen mogelijkheid hoe dit gaat gebeuren.


Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #118 Gepost op: 18-10-2013, 11:18:18 »
Jan mag weg. Brrrr engerd
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #119 Gepost op: 19-10-2013, 01:36:44 »
Wie mag er weg?
Edith   - 6 (4.4%)
Sanne   - 19 (14%)
Sef   - 14 (10.3%)
Zimra   - 4 (2.9%)
Geraldine   - 7 (5.1%)
Géza   - 23 (16.9%)
Kees   - 2 (1.5%)
Jan   - 9 (6.6%)
Valentijn   - 19 (14%)
Anna-Alicia   - 4 (2.9%)
Hans   - 10 (7.4%)
Paulien   - 19 (14%)

Totaal aantal stemmen: 39

Opnieuw stemmen is mogelijk
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human