Auteur Topic: Geza Weisz [Kandidaat]  (gelezen 57643 keer)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Geza Weisz [Kandidaat]
« Reactie #20 Gepost op: 21-09-2013, 15:14:14 »
En ja, dat de jury weg is, is echt zwaar prut ::niet-ok::.
Een jury, in combinatie met een finalproef lijkt me helemaal top.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Geza Weisz [Kandidaat]
« Reactie #21 Gepost op: 22-09-2013, 12:18:04 »
Zo ging het vroeger, de eerste finalist kwam van de evenwichtsbalk (die toen nog tamelijk episch was, de laatste jaren sleept die balk zich van dieptepunt naar dieptepunt) en de tweede finalist werd bepaald door zo'n grote proef. De winnaar werd vervolgens gekozen door de jury.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Geza Weisz [Kandidaat]
« Reactie #22 Gepost op: 22-09-2013, 12:24:41 »
Zo ging het vroeger, de eerste finalist kwam van de evenwichtsbalk (die toen nog tamelijk episch was, de laatste jaren sleept die balk zich van dieptepunt naar dieptepunt) en de tweede finalist werd bepaald door zo'n grote proef. De winnaar werd vervolgens gekozen door de jury.

Zo was het ook gewoon het best  ::jaja::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Geza Weisz [Kandidaat]
« Reactie #23 Gepost op: 22-09-2013, 12:42:54 »
Wat ik eigenlijk bedoelde, was dat de winnaar van de finaleproef bijv. een aantal extra stemmen krijgt bij de finale stemming. (die uitslag van de finalestemming mag dan natuurlijk nog niet bekend zijn bij de finalestemming)
Ich bin ein Bärliner!

Offline Silk Nightwalker

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Geza Weisz [Kandidaat]
« Reactie #24 Gepost op: 22-09-2013, 19:29:59 »
Zo was het ook gewoon het best  ::jaja::

Helemaal mee eens!

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Geza Weisz [Kandidaat]
« Reactie #25 Gepost op: 23-09-2013, 09:37:45 »
Zo was het ook gewoon het best  ::jaja::

Ja!   ::jaja::

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Geza Weisz [Kandidaat]
« Reactie #26 Gepost op: 23-09-2013, 17:02:20 »
Geza denkt echt dat hij meedoet aan een dating-show eh... dat vind ik wel opmerkelijk als ze met opmerkingen komen als 'persé vrouwen en mannen gemixed willen hebben of die is echt lekker en constant verliefd naar elkaar kijken' dan denk ik: Jezus mensen... focus je op het spel en niet door het andere geslacht.
Volgens mij is ie tot nu toe best goed en tactisch bezig met het spel, dus waar dit vandaan komt is op dit moment een vraagteken ???
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Geza Weisz [Kandidaat]
« Reactie #27 Gepost op: 23-09-2013, 18:30:39 »
Hij is inderdaad tactisch bezig, maar daarnaast let hij wel erg veel op vrouwen.
Dan heeft ie een verrekijker mee die wel erg ver kan kijken ::rofl::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Geza Weisz [Kandidaat]
« Reactie #28 Gepost op: 23-09-2013, 18:39:53 »
Dan heeft ie een verrekijker mee die wel erg ver kan kijken ::rofl::.

 ::rofl::

Hij speelt het spel inderdaad erg tactisch. Maar als Everon nou een verbondje had genomen met Kees (en Hans), hadden ze samen Géza/Sef er wel uit kunnen stemmen... Dus op de een of andere manier vind ik hem toch niet zo tactisch.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Geza Weisz [Kandidaat]
« Reactie #29 Gepost op: 23-09-2013, 19:12:15 »
Had gekund, maar dat was nu duidelijk niet het geval. ;) We hebben niet eens biechten gezien waaruit zou blijken dat Everon, Hans of Kees dat überhaupt overwoog. Dus hadden Geza en Sef hun zaakjes nu gewoon uitstekend voor elkaar.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Geza Weisz [Kandidaat]
« Reactie #30 Gepost op: 25-09-2013, 13:58:55 »
Waarom neemt Geza vaak een stok mee die twee keer zo hoog is als hijzelf ?   ;D

Offline jorge

  • Forumlid
Re: Geza Weisz [Kandidaat]
« Reactie #31 Gepost op: 4-10-2013, 04:26:58 »
Geza zijn zelfvertrouwen begint me nu wel tegen de borst te stuiten. "In het andere kamp kan zie ik niemand die van mij kan winnen. Jij en Anna kunnen dat wel" . Meneer is al zover dat hij zich tot de laatste vier rekent ongeveer?

Verder denk ik dat ze hun complot veel te vroeg hebben ingezet. Je moet juist zolang mogelijk de rust bewaren als je zelf veilig zit. Nu heb je Anna en Geraldine al tegen je. Had niet gehoeven als je braaf veronica had weggestemd.

Vorig jaar idem dito. Lodewijk weggestemd, Matthias daarna geslachtofferd. Het had zelfs fataal kunnen zijn voor het pokertrio. Ware het niet dat die domme Joke zich liet inpakken met lieve woordjes en een meisje dat haar haren kamt.

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Geza Weisz [Kandidaat]
« Reactie #32 Gepost op: 4-10-2013, 07:17:59 »
Hij probeerde zich er gewoon uit te kletsen naar Geraldine joh, geloof er niks van dat hij dat meende.
Naar mijn idee hebben die meiden hen allang weer vergeven voor het complot hoor, ze zullen hen niet snel meer vertrouwen maar Geraldine zei dat zelfs dat niet onmogelijk was.
Hij heeft ze dus allang weer aan zijn kant.
slim van hem.
Heel slim om zo duidelijk uit te leggen dat ze haar als zo'n sterke meid zien, dat is namelijk vleiend.

Ze hebben het complot idd wel te vroeg ingezet, maar dat zag Sef ook wel in.
Ik vind Geza nog steeds wel leuk hoor, maar ik vind Sef leuker.
Bij een eilandraad gaat Geza er ook eerder uit verwacht ik, omdat hij in het gezicht van die meiden gelogen heeft.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Geza Weisz [Kandidaat]
« Reactie #33 Gepost op: 4-10-2013, 08:17:33 »
Ik denk dat zijn arrogantie hem nog wel de kop kan kosten. De vorige eilandsraad probeerde hij al te groot aan te pakken en hij lijkt ervan uit te gaan dat de mannen van noord aan zijn kant zullen blijven staan.
Nog even niks.

Offline jorge

  • Forumlid
Re: Geza Weisz [Kandidaat]
« Reactie #34 Gepost op: 4-10-2013, 09:50:42 »

Ze hebben het complot idd wel te vroeg ingezet, maar dat zag Sef ook wel in.
Ik vind Geza nog steeds wel leuk hoor, maar ik vind Sef leuker.
Bij een eilandraad gaat Geza er ook eerder uit verwacht ik, omdat hij in het gezicht van die meiden gelogen heeft.

Bijkomend nadeel is dat ze nu ook waarschijnlijk veel extra stemmen nodig zullen hebben om zichzelf te redden. Dit terwijl Jan ze op zak kan houden.

Ik sluit overigens ook niet uit dat de dames alsnog voor Paulien gaan. Omdat ze met haar totaal geen klik hebben en Anna pretendeert zolang mogelijk oprecht te stemmen.
 

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Geza Weisz [Kandidaat]
« Reactie #35 Gepost op: 4-10-2013, 13:52:29 »
Bijkomend nadeel is dat ze nu ook waarschijnlijk veel extra stemmen nodig zullen hebben om zichzelf te redden. Dit terwijl Jan ze op zak kan houden.

Ik sluit overigens ook niet uit dat de dames alsnog voor Paulien gaan. Omdat ze met haar totaal geen klik hebben en Anna pretendeert zolang mogelijk oprecht te stemmen.
 

Ja dat viel helemaal niet goed, dat Paulien die 2 meiden erop wees dat zijn net zo goed een complotje hadden gemaakt en dat het dus hypocriet was om dat nu anderen te verwijten, die 2 zetten hun stem gegarandeerd op Paulien en zien Geza en Sef daarin ook nog wel mee te krijgen heb ik het idee.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Geza Weisz [Kandidaat]
« Reactie #36 Gepost op: 4-10-2013, 13:59:54 »
Ik denk dat zijn arrogantie hem nog wel de kop kan kosten. De vorige eilandsraad probeerde hij al te groot aan te pakken en hij lijkt ervan uit te gaan dat de mannen van noord aan zijn kant zullen blijven staan.

De productie gaat hem z'n kop kosten..

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Geza Weisz [Kandidaat]
« Reactie #37 Gepost op: 4-10-2013, 14:28:55 »
Dat vind ik ook wel vreemd. Dit was toch een beetje een alles of niets complot. Als je dan je kaarten open op tafel legt en de productie zaagt je bij de enkels af dan is dat vrij stijlloos. Een zwarte stem zegt vrijwel niets met het aantal stembiljetten dat in omloop is. Ik denk dat het slecht geïmproviseerd was van Dennis. Veronica gaf immers pas op nadat Geraldine al weggestemd was. Die gasten hebben dus voor niets al die risico's genomen.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Geza Weisz [Kandidaat]
« Reactie #38 Gepost op: 4-10-2013, 14:46:49 »
Ja dat viel helemaal niet goed, dat Paulien die 2 meiden erop wees dat zijn net zo goed een complotje hadden gemaakt en dat het dus hypocriet was om dat nu anderen te verwijten, die 2 zetten hun stem gegarandeerd op Paulien en zien Geza en Sef daarin ook nog wel mee te krijgen heb ik het idee.

ik ben niet zo'n fan van de 'ja maar jij/jullie bla bla' verdediging.. Ook Geza vond het nodig om zich zo te verdedigen.. Niet doen.
Je smeedt een complot en dat mag gewoon in ER.
Helaas (of niet) mislukt het complot en dat kan om wat voor reden dan ook gebeuren.
Maar schuif de verantwoordelijkheid voor je complot niet af op een ander.. Da's gewoon zwak.
er was eens......

Offline Silk Nightwalker

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Geza Weisz [Kandidaat]
« Reactie #39 Gepost op: 4-10-2013, 14:48:52 »
Ach, als je zoals ze zelf zeggen zo goed bent hadden ze er ook rekening mee moeten houden dat dit kon gebeuren. Kan me niet voorstellen dat ze niet weten wat er met Edith gebeurd is (blijven met zwarte stem). Het was gewoon een domme zet van ze.

En het is maar te hopen voor ze dat Jan aan hun kant blijft staan. Want als hij de waarheid sprak tegen de meiden heeft Jan al een keer een andere keus gemaakt dan zij. En Jan is ook niet dom, die ziet heus wel dat Sef en Geza een nog sterker blok zijn dan Geraldine en Anne-Alicia. Ben benieuwd of Jan zich aan de mannenafspraak gaat houden of aan zichzelf gaat denken.

Ik hou van complotten, maar hou er nog meer van als complotten in het gezicht ontploffen. Zeker als ze al zo lang duren en goed gaan en de complotters er arrogant over gaan worden.