Auteur Topic: Geza Weisz [Kandidaat]  (gelezen 57644 keer)

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Geza Weisz [Kandidaat]
« Reactie #60 Gepost op: 11-10-2013, 06:25:14 »
Ik had hem qua kracht toch goed ingeschat.
Vond hem erg sterk bij de proef gisteren. Niks mis met zijn wilskracht in elk geval.
Zag dat in de voorstelronde al, Geza heeft killer eyes.
Als hij iets wil dan doet hij het.
 ::bravo::
Mag ook wel eens gezed worden.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Geza Weisz [Kandidaat]
« Reactie #61 Gepost op: 11-10-2013, 13:31:57 »
Als ze het zo willen gaan spelen zoals ze zeiden dan denk ik dat ze wel een fout maken. Volgens hun redenering zouden ze eerst Geraldine, Ana-Alicia en Edith weg willen hebben. Daarna Kees, Hans en Jan. Met een finale met Paulien en Sanne. Als ze Jan zolang willen houden. Stel dat de finale weer met 4 is. Dan hoeft Jan maar één keer immuniteit te winnen en dan is plan mislukt.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Silk Nightwalker

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Geza Weisz [Kandidaat]
« Reactie #62 Gepost op: 11-10-2013, 13:41:44 »
Ik denk dat ze nu eerst voor Kees gaan. Omdat ze niet willen dat hij praatjes rondstrooit over dat zij niet te vertrouwen zijn. Niet dat dat gaat werken trouwens. Geraldine en Anne-Alicia vertrouwen hun ook al niet.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Geza Weisz [Kandidaat]
« Reactie #63 Gepost op: 11-10-2013, 13:52:14 »
Als ze het zo willen gaan spelen zoals ze zeiden dan denk ik dat ze wel een fout maken. Volgens hun redenering zouden ze eerst Geraldine, Ana-Alicia en Edith weg willen hebben. Daarna Kees, Hans en Jan. Met een finale met Paulien en Sanne. Als ze Jan zolang willen houden. Stel dat de finale weer met 4 is. Dan hoeft Jan maar één keer immuniteit te winnen en dan is plan mislukt.

Zimra

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Geza Weisz [Kandidaat]
« Reactie #64 Gepost op: 11-10-2013, 14:09:51 »
Zimra
Ja I know, maar die zit niet in hun plan omdat ze niet weten dat Zimra er nog is ;D.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline jorge

  • Forumlid
Re: Geza Weisz [Kandidaat]
« Reactie #65 Gepost op: 11-10-2013, 19:34:30 »
Als ze het zo willen gaan spelen zoals ze zeiden dan denk ik dat ze wel een fout maken. Volgens hun redenering zouden ze eerst Geraldine, Ana-Alicia en Edith weg willen hebben. Daarna Kees, Hans en Jan. Met een finale met Paulien en Sanne. Als ze Jan zolang willen houden. Stel dat de finale weer met 4 is. Dan hoeft Jan maar één keer immuniteit te winnen en dan is plan mislukt.

Sowieso willen ze heel veel, maar met zijn 4en (sef, geza, jan en paulien) hebben ze denk ik niet genoeg stemmen om dit te bewerkstelligen. Er vanuit gaande dat enkel Zimra erbij komt zijn ze nog met 11 mensen en moeten ze dus 7 mensen wegspelen met hun extra stemmen zonder zelf ook maar 1 of meerdere rondes te verliezen.

Anna Alicia& Geraldine-  Daar hebben ze zeker extra stemmen voor nodig want die gaan hoe dan ook in de tegenaaval.

Edith- Hans, Kees en Sanne zullen niet snel meer tegen Edith stemmen. Dus ook hier zal wel wat nodig zijn.

Hans& Kees- Als ze werkelijk deze mannen zolang buiten schot houden moeten ze hopen dat deze heren zolang naief blijven. Anders hebben ze waarschijnlijk teveel stemmen.

Jan- Hier zijn uiteraard ook extra stemmen voor nodig, plus medewerking van bijv een Paulien

Zimra of Sanne moet dan ook nog weggekregen worden.

Al met al zijn ze denk ik te vroeg begonnen met tactiek. En vooral de verwachtte tegenstemmen van Geraldine en Anna kan ze fataal worden want of ze gaan eruit of ze moeten teveel inzetten om dit te overleven

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Geza Weisz [Kandidaat]
« Reactie #66 Gepost op: 11-10-2013, 21:34:34 »
Snap sowieso niet waar ze de vanzelfsprekendheid vandaan halen waarmee ze zeggen dat ze wel even iedereen weg gaan stemmen. Wie gaan ze daar precies voor meenemen, vraag ik me dan af. Zo populair zijn ze niet met z'n tweeën.

Offline jorge

  • Forumlid
Re: Geza Weisz [Kandidaat]
« Reactie #67 Gepost op: 12-10-2013, 01:59:53 »
Snap sowieso niet waar ze de vanzelfsprekendheid vandaan halen waarmee ze zeggen dat ze wel even iedereen weg gaan stemmen. Wie gaan ze daar precies voor meenemen, vraag ik me dan af. Zo populair zijn ze niet met z'n tweeën.

Op het eerste oog hebben ze ook te weinig Joke's om dit te bewerkstelligen. De enige die tot nu toe wat naief op me overkomt is Paulien en gisteren deed Jan een verkeerde inschatting wie te vertrouwen. Maar goed dat is met kennis die hij niet heeft.

Ik denk dat ze rekenen op een blok met Hans Kees Jan en Paulien. Maar die zijn ook niet gek. Kees voelt nu al nattigheid. Maar het mag wel duidelijk zijn dat arrogantie en zelfoverschatting de twee voornaamste eigenschappen zijn van dhr. Weisz.


Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Geza Weisz [Kandidaat]
« Reactie #68 Gepost op: 12-10-2013, 11:58:59 »
Als hij echt slim zou zijn zou hij nu naar Kees en Jan stappen om Sef eruit te spelen.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Geza Weisz [Kandidaat]
« Reactie #69 Gepost op: 12-10-2013, 13:08:25 »
Als hij echt slim zou zijn zou hij nu naar Kees en Jan stappen om Sef eruit te spelen.

Natuurlijk niet... Sef is de enige persoon die hij echt vertrouwt.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Geza Weisz [Kandidaat]
« Reactie #70 Gepost op: 12-10-2013, 13:26:33 »
Als hij echt slim zou zijn zou hij nu naar Kees en Jan stappen om Sef eruit te spelen.

Natuurlijk niet... Sef is de enige persoon die hij echt vertrouwt.

Ergens heeft Gerard wel gelijk, iedereen weet nu dat Sef en Geza niet te vertrouwen zijn. Dus als ze slim zijn kiezen ze een nieuwe strategie.  Maar of het ook slim is om elkaar te verraden...??

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Geza Weisz [Kandidaat]
« Reactie #71 Gepost op: 13-10-2013, 01:28:26 »
Geza is me iets te blij met zichzelf.  ::ohno::

Offline oliviavia

  • Forumlid
Re: Geza Weisz [Kandidaat]
« Reactie #72 Gepost op: 14-10-2013, 17:14:22 »
Geza is me iets te blij met zichzelf.  ::ohno::

ja dat viel me ook al op. En juist dat soort mensen zin mega onzeker en hebben continu bevestiging van buitenaf nodig. Zo bleek ook zijn shock toen hij concludeerde dat het andere team hem dus niet als een sterke speler zag. Als jij jezelf echt sterk vnd heb je niet de bevestiging of ontkenning van een ander nodig omdat je weet wie je zelf echt bent.
Erg onzeker klein mannetje met teveel macho geldingsdrang.
Vind het prachtig dat hun plot tegen de sterke Geraldine in hun gezicht opblies en ze alleen maar zichzelf ontmaskerd hebben ermee.
Deze actie krijgt nog gevolgen voor ze...

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Geza Weisz [Kandidaat]
« Reactie #73 Gepost op: 24-10-2013, 22:35:56 »
Op twitter ;D


GezaWeisz Mijn moeder is boos op Jan.#expeditierobinson
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: Geza Weisz [Kandidaat]
« Reactie #74 Gepost op: 24-10-2013, 22:37:10 »
Ik ben benieuwd wat Geza gaat doen nu Sef weg is ::trots::

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Geza Weisz [Kandidaat]
« Reactie #75 Gepost op: 24-10-2013, 22:39:26 »
Ik ben benieuwd wat Geza gaat doen nu Sef weg is ::trots::

Afgaande op de vooruitblik kiest hij ervoor om de positie van Jan te verzwakken, begrijpelijk maar hij zou er beter aan doen om voorlopig in het duister te strijden.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Silk Nightwalker

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Geza Weisz [Kandidaat]
« Reactie #76 Gepost op: 24-10-2013, 22:44:49 »
Op twitter ;D


GezaWeisz Mijn moeder is boos op Jan.#expeditierobinson

Hahahaha, alsof je zoon zo lekker integer bezig was.

Ik ben benieuwd wat Geza gaat doen nu Sef weg is ::trots::

Als je naar het voorstukje van volgende week kijkt dat ze meteen na de aflevering laten zien, verwijt Geza Jan van complotbreken. Pot verwijt de ketel.... hoe hypocriet kan je zijn?
Sef gaf tenminste nog toe (niet waar de kandidaten bij zaten natuurlijk) dat ze van plan waren Jan bij de volgende eilandraad te dumpen. En Geza wilde Hans ook dumpen, en dan nog het Veronicadebacle.
Goh, wie zegt er volgende week iets over dat je een man moet zijn?  ::ohno::

Jammer dat ze Sef eruit gestemd hebben en niet hem.

Offline Quirino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Geza Weisz [Kandidaat]
« Reactie #77 Gepost op: 24-10-2013, 22:57:05 »
Jammer dat ze Sef eruit gestemd hebben en niet hem.

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: Geza Weisz [Kandidaat]
« Reactie #78 Gepost op: 25-10-2013, 03:14:34 »
Geza zou wel onnozel zijn als hij deze kans niet aangrijpt om Jan en Kees uit elkaar te drijven.
-Het was Jan, die Hans eruit wilde hebben en Kees dus voorloog in het bad.
-En het was Jan, die Kees als pactbreker verlinkte bij Sef & Geza.

Prachtige mogelijkheid om Jan in het licht van de lantaarn te zetten.
Daarmee zou hij de hele boel weer lekker in het honderd schoppen. Go Geza! ::boogie::

Offline jorge

  • Forumlid
Re: Geza Weisz [Kandidaat]
« Reactie #79 Gepost op: 25-10-2013, 03:35:49 »
Geza zou wel onnozel zijn als hij deze kans niet aangrijpt om Jan en Kees uit elkaar te drijven.
-Het was Jan, die Hans eruit wilde hebben en Kees dus voorloog in het bad.
-En het was Jan, die Kees als pactbreker verlinkte bij Sef & Geza.

Prachtige mogelijkheid om Jan in het licht van de lantaarn te zetten.
Daarmee zou hij de hele boel weer lekker in het honderd schoppen. Go Geza! ::boogie::

Klopt maar dat is voor ons makkelijker dan voor hun daar  wij zien dat en daarom geloven wij dat. Of Kees een Geza gelooft vraag ik me af. Tevens denk ikdat Kees niet te diep meewilt in de discussie tussen Jan en Geza. Verder doet Geza hypocriet want die is geen haar beter als Jan. Dus Jan geen man dan geza ook geen mannetje.