Auteur Topic: Hans Ubbink [Kandidaat]  (gelezen 23339 keer)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hans Ubbink [Kandidaat]
« Reactie #40 Gepost op: 2-11-2013, 22:55:38 »
Mijn absolute held. Zag het gister ook zo goed dat jan overal liep te stoken.

Nee. Sef en Geza zijn met al dit gezeik gestart, Jan anticipeerde alleen maar op dit gevaarlijke duo.

Offline pepim

  • Forumlid
Re: Hans Ubbink [Kandidaat]
« Reactie #41 Gepost op: 2-11-2013, 23:03:48 »
Nee. Sef en Geza zijn met al dit gezeik gestart, Jan anticipeerde alleen maar op dit gevaarlijke duo.
Exact  ::ok::

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hans Ubbink [Kandidaat]
« Reactie #42 Gepost op: 2-11-2013, 23:55:19 »
Ik vind Hans nogal vlak. Ik probeer hem leuk te vinden, maar wat is er eigenlijk leuk aan hem? Hij is vriendelijk, netjes en beschaafd, maar heeft geen loveable edge. Eigenlijk is hij boring, en nu hij zo gewillig en enthousiast tegen Geza aanschurkt, neigt de balans naar 'niet leuk'.

Hij is mij zo tegengevallen.

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hans Ubbink [Kandidaat]
« Reactie #43 Gepost op: 3-11-2013, 01:33:42 »
Nee. Sef en Geza zijn met al dit gezeik gestart, Jan anticipeerde alleen maar op dit gevaarlijke duo.
Je kan toch niet ontkennen dat Jan heeft roepen dat Hans er  zo snel mogelijk uit moest?  Hij is hier weliswaar op terug gekomen, maar ik weet zeker dat Hans snel weer een doelwit van Jan zou zijn geworden.
Niet onbegrijpelijk overigens, want met Sef er uit, was Hans een van zijn grote concurrenten geworden voor wat betreft de proeven.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: Hans Ubbink [Kandidaat]
« Reactie #44 Gepost op: 3-11-2013, 15:02:38 »
Je kan toch niet ontkennen dat Jan heeft roepen dat Hans er  zo snel mogelijk uit moest?  Hij is hier weliswaar op terug gekomen, maar ik weet zeker dat Hans snel weer een doelwit van Jan zou zijn geworden.
Niet onbegrijpelijk overigens, want met Sef er uit, was Hans een van zijn grote concurrenten geworden voor wat betreft de proeven.

Helemaal eens. Hij heeft te horen gekregen, wat Jan in werkelijkheid allemaal had gezegd & geregeld, zijn conclusies getrokken en teruggeslagen. Hans, goed gedaan jongen!

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hans Ubbink [Kandidaat]
« Reactie #45 Gepost op: 3-11-2013, 15:07:22 »
Benieuwd of het nog goed komt tussen Hans en Kees.. ;)

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hans Ubbink [Kandidaat]
« Reactie #46 Gepost op: 8-11-2013, 02:22:31 »
Zo dom van Hans om te zeggen met wie hij naar de finale wil. Ik vind de vraag al stom, de laatste paar jaar worden er veel te veel van dit soort vragen gesteld, maar wat ik helemaal stom vind is dat je er nog antwoord op gaat geven ook. Sowieso geven mensen veel te veel informatie prijs tijdens de eilandraden. Hans is niet de enige die zich in z'n kaarten laat kijken.

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hans Ubbink [Kandidaat]
« Reactie #47 Gepost op: 8-11-2013, 02:31:24 »
Zo dom van Hans om te zeggen met wie hij naar de finale wil. Ik vind de vraag al stom, de laatste paar jaar worden er veel te veel van dit soort vragen gesteld, maar wat ik helemaal stom vind is dat je er nog antwoord op gaat geven ook. Sowieso geven mensen veel te veel informatie prijs tijdens de eilandraden. Hans is niet de enige die zich in z'n kaarten laat kijken.

Helemaal mee eens. Denk ook dat hem dit nog te kop kan gaan kosten. Zou ik overigens niet erg vinden. Hoop dat het pact van Zimra, Anna en Geraldine gaat werken.
There's no show like a reality show ;)

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Hans Ubbink [Kandidaat]
« Reactie #48 Gepost op: 8-11-2013, 08:44:40 »
Benieuwd of het nog goed komt tussen Hans en Kees.. ;)

ja dus  ;D

er was eens......

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hans Ubbink [Kandidaat]
« Reactie #49 Gepost op: 8-11-2013, 13:45:54 »
Zo dom van Hans om te zeggen met wie hij naar de finale wil. Ik vind de vraag al stom, de laatste paar jaar worden er veel te veel van dit soort vragen gesteld, maar wat ik helemaal stom vind is dat je er nog antwoord op gaat geven ook. Sowieso geven mensen veel te veel informatie prijs tijdens de eilandraden. Hans is niet de enige die zich in z'n kaarten laat kijken.

Idd niet zo slim om dat in de groep te gooien, je zag Gerrie en Anna al kijken naar elkaar zo van 'wat zegt die nu?'. Waar was Evi eigenlijk? Zij stelt meestal toch wel interessantere vragen.

Voorts vind ik dat Hans het spel tot nu toe wel slim speelt, zoals gezegd is hij er altijd wel bij als er koppen rollen maar hij draait er nooit voor op.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Hans Ubbink [Kandidaat]
« Reactie #50 Gepost op: 8-11-2013, 14:31:34 »
Volgens mij verzinnen Dennis en Evi die vragen helemaal niet at the spot en zelf. Die zijn gewoon gescript hoor
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hans Ubbink [Kandidaat]
« Reactie #51 Gepost op: 8-11-2013, 14:50:24 »
Ja Hans z'n eerste echte fout en gelijk een grote. Als ze hem er nu niet uit knikkeren weet ik het ook niet meer..

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: Hans Ubbink [Kandidaat]
« Reactie #52 Gepost op: 8-11-2013, 16:51:58 »
Niet leuk dat ze zulke vragen stellen op de eilandraad, straks hebben we weer een slachtoffer van de productie.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Hans Ubbink [Kandidaat]
« Reactie #53 Gepost op: 8-11-2013, 16:55:21 »
hij kan ook een wat algemener antwoord geven..
er was eens......

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hans Ubbink [Kandidaat]
« Reactie #54 Gepost op: 8-11-2013, 17:42:31 »
hij kan ook een wat algemener antwoord geven..

Jazeker, hij kan gewoon zeggen dat iedereen het waard is om de finale te halen...

Offline Fiefje

  • Forumlid
Re: Hans Ubbink [Kandidaat]
« Reactie #55 Gepost op: 9-11-2013, 06:14:52 »
Ja, rare actie van Hans om ineens zo zijn voorkeur uit te spreken! Hij heeft zich gek laten maken door Geza op winnaarseiland, zag dit direct in na de eilandraad (valt me dan wel weer van hem mee) en van de weeromstuit gaat hij op zoek naar 'echt contact' en valt hij Edith en Kees in de armen, in zijn ogen waarschijnlijk de meest integere kandidaten.

Een moment van zwakte van Hans, die hem de kop kan kosten. Als sterke kandidaat ben je kwetsbaar: bij de geringste aanleiding achten ze het gerechtvaardigd je weg te stemmen.

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hans Ubbink [Kandidaat]
« Reactie #56 Gepost op: 9-11-2013, 13:29:15 »
Eerst dacht ik ook; hij kan toch wel tot zeven tellen? Maar het aantal stemmen dat het drietal heeft zal waarschijnlijk genoeg zijn om de anderen eruit te spelen.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hans Ubbink [Kandidaat]
« Reactie #57 Gepost op: 9-11-2013, 13:57:24 »
Wat zei Hans in de preview?

Waarom stemmen we op Zimra?
Omdat Paulien (en vanaf toen verstond ik het niet meer)
klaar voor de strijd

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: Hans Ubbink [Kandidaat]
« Reactie #58 Gepost op: 9-11-2013, 14:42:15 »

Door zijn melding bij de eilandraad, kan hij er gevoeglijk vanuit gaan, dat hij de volgende wegstemronde aan de beurt is. Dat kan hij zelf ook bedenken.
Daarmee heeft hij de keuze van de tegenstanders redelijk zeker vastgelegd. Daarmee kan hij zijn voordeel doen in een tegenactie.
Eerst Anna eruit met flink aantal extra stemmen, dan de rest 1 voor 1.

Ik neem overigens wél aan, dat ze hun extra stemmen gaan opsouperen vóór de finale begint. En dan in de finale : 'moge de beste winnen'

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hans Ubbink [Kandidaat]
« Reactie #59 Gepost op: 9-11-2013, 15:49:58 »
Eerst Anna eruit met flink aantal extra stemmen, dan de rest 1 voor 1.
Anna lijkt mij niet. Ik denk dat zij op dit moment van iedereen het meest veilig is, gezien haar goede verstandhouding met Edith.
🜃