Auteur Topic: Hans Ubbink [Kandidaat]  (gelezen 23337 keer)

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Hans Ubbink [Kandidaat]
« Reactie #60 Gepost op: 9-11-2013, 15:57:50 »
Hans kan wel vinden dat hij met Kees en Edith de finale wil spelen, maar Edith heeft tot nog toe bij iedere eilandraad volgens haar eigen principes gestemd..
er was eens......

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hans Ubbink [Kandidaat]
« Reactie #61 Gepost op: 9-11-2013, 16:03:44 »
Het trio Hans, Kees, Edith zou er goed aan doen er niet klakkeloos vanuit te gaan dat Paulien eruitgestemd zal worden.
Er zou zomaar een verassingsaanval op één van hen kunnen komen..

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Hans Ubbink [Kandidaat]
« Reactie #62 Gepost op: 9-11-2013, 16:13:33 »
ik denk eerder dat Hans er niet klakkeloos vanuit moet gaan dat Edith met hun mee stemt.. Ook bij vorige eilandraden zag je dat Edith afwijkend stemde.
er was eens......

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hans Ubbink [Kandidaat]
« Reactie #63 Gepost op: 9-11-2013, 17:41:03 »
Ik doelde eigenlijk op de andere kandidaten (de achterste rij).. ;)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hans Ubbink [Kandidaat]
« Reactie #64 Gepost op: 9-11-2013, 21:01:57 »
Wat zei Hans in de preview?

Waarom stemmen we op Zimra?
Omdat Paulien (en vanaf toen verstond ik het niet meer)

Omdat we met Paulien een betere klik hebben (of iets in die trant).

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hans Ubbink [Kandidaat]
« Reactie #65 Gepost op: 9-11-2013, 23:52:06 »
Ik vind Hans een beetje sneaky. Eerst in volle bewustzijn stemmen op Jan en dan achteraf beweren dat hij dacht hier de sfeer mee te herstellen en dat ie zich niet bedacht had dat mensen het juist erg zouden vinden dat Jan op deze manier eruit gestemd wordt. Jahoor Hans zo naief ben je natuurlijk op dat moment even  ::jaja::. Tactisch spelen maar het niet toegeven, zelfs niet in de biechts. En die knuffels, armslagen en zoenen de hele tijd, wat een geslijm  ::ohno::
« Laatst bewerkt op: 9-11-2013, 23:57:05 door Mollenmania »

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Hans Ubbink [Kandidaat]
« Reactie #66 Gepost op: 10-11-2013, 10:27:44 »
Ik vind Hans een beetje sneaky. Eerst in volle bewustzijn stemmen op Jan en dan achteraf beweren dat hij dacht hier de sfeer mee te herstellen en dat ie zich niet bedacht had dat mensen het juist erg zouden vinden dat Jan op deze manier eruit gestemd wordt. Jahoor Hans zo naief ben je natuurlijk op dat moment even  ::jaja::. Tactisch spelen maar het niet toegeven, zelfs niet in de biechts. En die knuffels, armslagen en zoenen de hele tijd, wat een geslijm  ::ohno::

sneaky of niet.. Het kwam verdraaide goed uit.. Één sterke èn invloedrijke speler minder..
er was eens......

Offline pepim

  • Forumlid
Re: Hans Ubbink [Kandidaat]
« Reactie #67 Gepost op: 14-11-2013, 22:22:24 »
Gelukkig doet Hans niet aan complotjes  ;D

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Hans Ubbink [Kandidaat]
« Reactie #68 Gepost op: 14-11-2013, 22:27:58 »
geen complotjes..

hij lijkt me super aardig (maar in het spel een beetje saai)
er was eens......

Offline Silk Nightwalker

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hans Ubbink [Kandidaat]
« Reactie #69 Gepost op: 14-11-2013, 23:48:33 »
Gelukkig doet Hans niet aan complotjes  ;D

Nee, dat zijn geen complotjes, dat zijn stemafspraken met je maten. Dat is iets heeeeel anders.  :P

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hans Ubbink [Kandidaat]
« Reactie #70 Gepost op: 15-11-2013, 01:37:31 »
Blijf het erg knap vinden dat hij die fysieke proeven zo goed doet op zijn leeftijd (ook toen de jongere kerels er nog in zaten). Ook van Kees vind ik het trouwens knap dat hij het elke keer (veel) beter doet dan bijvoorbeeld Anna Alicia en Geraldine.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hans Ubbink [Kandidaat]
« Reactie #71 Gepost op: 15-11-2013, 13:56:36 »
Blijf het erg knap vinden dat hij die fysieke proeven zo goed doet op zijn leeftijd (ook toen de jongere kerels er nog in zaten). Ook van Kees vind ik het trouwens knap dat hij het elke keer (veel) beter doet dan bijvoorbeeld Anna Alicia en Geraldine.

Absoluut, zeker als je ziet hoeveel beiden zijn afgevallen, Kees heeft nog 1 vetrolletje reserve maar Hans is echt heel magertjes nu!

Offline bartkr

  • Forumlid
Re: Hans Ubbink [Kandidaat]
« Reactie #72 Gepost op: 19-11-2013, 19:48:40 »
Hans is een held, alleen tactisch wat naïef. Gelukkig heeft hij Kees daarvoor, die lijkt het beter te snappen!!

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hans Ubbink [Kandidaat]
« Reactie #73 Gepost op: 21-11-2013, 21:49:49 »
Voor mij was Hans de positieve verassing van deze serie. Fanatiek, sympathiek en sportief. Hij verdiende het om deze expeditie te winnen. Helaas mocht het niet zo zijn.
When life knocks you down, fight back!

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hans Ubbink [Kandidaat]
« Reactie #74 Gepost op: 21-11-2013, 21:51:29 »
 ::zwaai:: Hans! Dacht toch toen hij extra stemmen in ging zetten dat hij zichzelf nog zou redden..

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hans Ubbink [Kandidaat]
« Reactie #75 Gepost op: 21-11-2013, 21:52:11 »
Voor mij was Hans de positieve verassing van deze serie. Fanatiek, sympathiek en sportief. Hij verdiende het om deze expeditie te winnen. Helaas mocht het niet zo zijn.

Hoogmoed... Val...
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline pepim

  • Forumlid
Re: Hans Ubbink [Kandidaat]
« Reactie #76 Gepost op: 21-11-2013, 21:52:46 »
Nee, dat zijn geen complotjes, dat zijn stemafspraken met je maten. Dat is iets heeeeel anders.  :P
Tuurlijk   ::tandpastasmiley::
Dag Hans   ::zwaai::

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Hans Ubbink [Kandidaat]
« Reactie #77 Gepost op: 21-11-2013, 21:55:03 »
Leuke, sterke en positief ingestelde kandidaat die zich verkeken heeft op de sprongen van drie katten in het nauw.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Hans Ubbink [Kandidaat]
« Reactie #78 Gepost op: 21-11-2013, 21:56:46 »
leuke, sterke Robinson... maar op sommige punten te lief..
er was eens......

Offline pepim

  • Forumlid
Re: Hans Ubbink [Kandidaat]
« Reactie #79 Gepost op: 21-11-2013, 21:58:55 »
leuke, sterke Robinson... maar op sommige punten te lief..
Och kom op zeg, hij speelde het ook tactisch. Al lijkt het me best een aardige man verder. Heeft zichzelf wat overgeschat of zijn tegenstanders andersom  ;)