Auteur Topic: Hans Ubbink [Kandidaat]  (gelezen 23336 keer)

Offline Nīcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Hans Ubbink [Kandidaat]
« Reactie #80 Gepost op: 21-11-2013, 22:04:00 »
Blij dat hij weg is hij had wel een eigendunk van hier tot ginter haha met ze ik lig ver voorop elke keer bij de proef vond het wel meevallen hoor.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Hans Ubbink [Kandidaat]
« Reactie #81 Gepost op: 21-11-2013, 22:05:52 »
Blij dat hij weg is hij had wel een eigendunk van hier tot ginter haha met ze ik lig ver voorop elke keer bij de proef vond het wel meevallen hoor.

Ja mee eens. Hans werd me iets te vol van zichzelf. Ben blij dat hij weg is.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: Hans Ubbink [Kandidaat]
« Reactie #82 Gepost op: 22-11-2013, 01:18:41 »
Voor mij was Hans de positieve verassing van deze serie. Fanatiek, sympathiek en sportief. Hij verdiende het om deze expeditie te winnen. Helaas mocht het niet zo zijn.

En naar mijn mening ook verdiend eruit gestemd.
Heeft domweg zijn huiswerk niet goed gedaan vooraf aan de eilandraad. Waarom in vredesnaam nog stemmen bewaren, en dat geldt ook voor Kees.
Hier hoef je toch echt geen rekenmachientje voor te gebruiken.   ???

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hans Ubbink [Kandidaat]
« Reactie #83 Gepost op: 22-11-2013, 01:25:55 »
Ik vond Hans te soft en naļef op sommigen momenten. Gaf op de eilandraad (te) eerlijk antwoord dat hij het liefst met Kees en Edith in de finale wou. Zei ook eerlijk dat bijna iedereen de proeven kon winnen.
Zimra voelde zich aangesproken, maar het was wel waar, ze was gewoon flut in de proeven..
Besprak in de laatste aflevering uitgebreid met Kees de tactiek, terwijl even verderop Zimra deed alsof ze sliep, maar met gespitste oortjes alles beluisterde.
Een zachtaardige, ietwat naļeve man.. :)
« Laatst bewerkt op: 22-11-2013, 01:27:56 door willy »

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hans Ubbink [Kandidaat]
« Reactie #84 Gepost op: 22-11-2013, 06:35:29 »
Voor degene die hem zachtaardig vinden: hoe verklaren jullie dan dat hij zn woorden verdraaide? Hij zei nu dat hij had gezegd dat hij dacht dat ALLE kandidaten een proef konden winnen, maar hij zei juist BIJNA alle kandidaten. Dat was dus gewoon een heel nare sneer naar Zimra toe. En vinden jullie het ook normaal dat je over iemand negatief praat terwijl diegene op gehoorafstand ligt?
En hij verdraaide ook zijn woorden van tijdens het stemmen. Hij zei (over Zimra): Jij bent mijn verdedigingslinie die ik niet nodig heb. Later zegt hij dat hij hem wel aan zag komen... ::)
Geraldine en Anna hebben groot gelijk met deze zet. Maar nee hoor volgens Hans was er totaal geen aanleiding toe. ::rofl::

« Laatst bewerkt op: 22-11-2013, 06:51:21 door Mollenmania »

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Hans Ubbink [Kandidaat]
« Reactie #85 Gepost op: 22-11-2013, 15:57:19 »
Vreemd dat hij het wel zag aankomen, maar dat hij er lang niet adekwaat op reageerde door bijv. Zimra te proberen om te praten...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hans Ubbink [Kandidaat]
« Reactie #86 Gepost op: 22-11-2013, 17:01:19 »
Vreemd dat hij het wel zag aankomen, maar dat hij er lang niet adekwaat op reageerde door bijv. Zimra te proberen om te praten...

Hoe had je dat voor je gezien? Voor hem was het volkomen duidelijk dat Zimra eruit moest. Waartoe had hij haar moeten overhalen dan? Hij zag het sowieso niet echt aankomen natuurlijk, hij hield er alleen in z'n achterhoofd rekening mee dat er misschien wat extra stemmen ingezet konden worden, bijvoorbeeld tegen hem. Daarom hebben hij en Kees samen vier extra stemmen ingezet, waarvan drie van Hans. Wat hij niet had niet verwacht was het worst case scenario dat  Zimra en Anna Alicia al hun extra stemmen tegen hem zouden gebruiken. Maar zelfs als hij dat had zien aankomen, had hij nog niet geprobeerd om Zimra om te praten, maar gewoon samen met Kees nog meer extra stemmen ingezet, en wellicht geprobeerd om Edith ook een seintje te geven als dat überhaupt nog mogelijk is.

Zimra ompraten, dat zou ik echt een raar idee hebben gevonden.

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: Hans Ubbink [Kandidaat]
« Reactie #87 Gepost op: 23-11-2013, 13:36:31 »
Zijn zelfverzekerdheid ging wel erg richting arrogantie de laatste tijd. Ik had liever Zimra zien vertrekken maar Hans was een goede tweede.