Auteur Topic: Kees Boot [Kandidaat]  (gelezen 42106 keer)

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Kees Boot [Kandidaat]
« Reactie #140 Gepost op: 8-11-2013, 21:54:15 »
Ja, Survivor is de Amerikaanse versie van Expeditie Robinson. Momenteel wordt het 27e seizoen uitgezonden. De casting gaat er wel anders/professioneler aan toe, ze zullen niet snel kandidaten selecteren met een vrijblijvende instelling. Als je Survivor niet wilt (mee)spelen kun je beter thuis op de bank blijven zitten. De karakters kennen in tegenstelling tot wat je wellicht verwacht weinig gemene delers. Een karakteristiek die de meeste kandidaten wél bezitten is relativeringsvermogen. Wat betreft de vrijblijvendheid van Expeditie Robinson ben ik het overigens met je eens, er zijn altijd al relatief veel kandidaten geweest die omwille van welke reden dan ook vooral de ervaring even wilden proeven. Soms heeft dat een bepaalde charme en soms is het ontzettend irritant.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kees Boot [Kandidaat]
« Reactie #141 Gepost op: 8-11-2013, 21:58:12 »
Overigens wel grappig in dit verband dat Christophe vorig jaar weinig relativeringsvermogen had toen zijn broer eruit vloog en daar ongeveer even wraakzuchtig en emotioneel mee omging als Géza - die we ook als 'winstgerichte' deelnemer kunnen oormerken - dit jaar met het vertrek van Sef. Er lijkt dus bij ons geen verband te bestaan tussen relativeringsvermogen en de drang om het spel te winnen.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Kees Boot [Kandidaat]
« Reactie #142 Gepost op: 8-11-2013, 22:04:11 »
Overigens wel grappig in dit verband dat Christophe vorig jaar weinig relativeringsvermogen had toen zijn broer eruit vloog en daar ongeveer even wraakzuchtig en emotioneel mee omging als Géza - die we ook als 'winstgerichte' deelnemer kunnen oormerken - dit jaar met het vertrek van Sef. Er lijkt dus bij ons geen verband te bestaan tussen relativeringsvermogen en de drang om het spel te winnen.

Familie en vrienden die door je tegenstanders worden vernietigd maken het relativeren er dan ook niet makkelijker op :P

Geza en Sef kenden elkaar toch ook al voor de Expeditie?
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kees Boot [Kandidaat]
« Reactie #143 Gepost op: 8-11-2013, 22:13:49 »
Weet ik niet, maar eerlijk gezegd begrijp ik juist dit soort gebrek aan relativeringsvermogen niet. Net als Geraldine die begon te grienen dat ze er nog niet klaar voor was. Degene die zij er uit wilde kukelen wel dan? Er uit kunnen vliegen hoort bij het spel, zo simpel is het. Ik vind het pestgedrag dat soms optreedt veel erger.

Maar goed, ik vind Kees een prettige speler, juist omdat hij het verder niet zo heel tactisch lijkt te spelen. Maar dat heeft dus waarschijnlijk ook te maken met het soort kijker dat ik ben ;)

Offline Fiefje

  • Forumlid
Re: Kees Boot [Kandidaat]
« Reactie #144 Gepost op: 9-11-2013, 06:22:54 »
Ik vind Kees leuk! Mag die Cup-A-Soup reclame terug op televisie? Geweldig was die!

Offline Fiefje

  • Forumlid
Re: Kees Boot [Kandidaat]
« Reactie #145 Gepost op: 9-11-2013, 06:30:57 »
Heb net die Cup-A-Soup reklame gekeken op Yotube. Hij is toch wel een beetje gedateerd, maar Kees zijn rol blijft leuk! Echt de verpersoonlijking van de foute manager uit de jaren negentig.

www.youtube.com/watch?v=8hR_rdum27Y‎

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Kees Boot [Kandidaat]
« Reactie #146 Gepost op: 28-11-2013, 21:46:18 »
Maar goed, ik vind Kees een prettige speler, juist omdat hij het verder niet zo heel tactisch lijkt te spelen.

Even een brug maken: dat bleek vanavond ook wel weer, ik had met het oog op de finale toch zonder enige twijfel Anna-Alicia eruit gestemd met alle resterende extra stemmen. Redenen in overvloed: Zimra is veruit de zwakste kandidaat, Anna-Alicia kwam de afgelopen twee immuniteitsproeven nét tekort voor winst en de balkproef zat er aan te komen.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Kees Boot [Kandidaat]
« Reactie #147 Gepost op: 29-11-2013, 01:30:28 »
Inderdaad, waarom zo dom ::dom:: *zucht
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human