Poll

Wie is de volgende afvaller?

Anna-Alicia
7 (63.6%)
Edith
1 (9.1%)
Geraldine
0 (0%)
Kees
3 (27.3%)

Totaal aantal stemmen: 11

Auteur Topic: Wie is de volgende afvaller?  (gelezen 12767 keer)

Offline garfreek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #40 Gepost op: 24-11-2013, 23:48:45 »
Ik denk dat Anna, Geraldine en Zimra op Edith duiken, het ligt er nu aan hoeveel stemmen iedereen nog heeft anders kan anna of Geraldine d'r koffer pakken!

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #41 Gepost op: 25-11-2013, 16:47:39 »
Kan, ik denk dat Edith, Geraldine en Anna juist ofwel Zimra ofwel Kees eruit stemmen (Edith zal waarschijnlijk voor Zimra wegstemmen zijn aangezien ze anders niet trouw is aan Kees) maar je hebt kans dat Geraldine en Anna eerder Kees eruit willen hebben omdat hij sterker zal zijn in de finale dan Zimra.

Maar het is er ook erg van afhankelijk wie immuniteit wint... als ik iets moeilijk vind te voorspellen in Expeditie Robinson dan is het wel wie immuniteit wint, nog moeilijker dan de winnaar.

Ik vind het niet zo moeilijk om de afvaller te voorspellen.
Kees en Edith hebben nog superveel stemmen dus kunnen samen bepalen wie er afvalt.
Dat word gewoon Zimra, en als er een wonder gebeurt en zimra wint immuniteit dan word het geraldine of anna.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #42 Gepost op: 25-11-2013, 21:04:53 »
Alle stemmen naar Zimra, denk ik. Of Kees moet zich ineens nog heel erg onmogelijk maken.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #43 Gepost op: 25-11-2013, 21:15:11 »
ik denk niet dat Edith op Geraldine of Anna zal stemmen. Op Zimra, ja, maar zonder extra stemmen.. Op Kees, ja, ik denk dat Edith ook op Kees kan stemmen..
er was eens......

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #44 Gepost op: 25-11-2013, 21:19:32 »
Edith zal nooit op Anna stemmen en andersom ook niet dat is wat ik concludeer al wekenlang.
Edith zal ook nooit op Kees gaan stemmen zij stemt logisch op Zimra ook Kees heeft het minst met Zimra en Anna en Geraldine willen een vrouwenfinale dus word het Zimra of Kees maar Kees heeft extra stemmen nog dus einde Zimra!

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #45 Gepost op: 26-11-2013, 08:10:45 »
Ik denk dat er niet gestemd gaat worden maar dat ze moeten strijden om de finaleplaatsen.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #46 Gepost op: 28-11-2013, 21:46:25 »
Anna-Alicia    - 1 (4%)
Edith    - 1 (4%)
Geraldine    - 1 (4%)
Kees    - 8 (32%)
Zimra    - 14 (56%

weinig verrassingen.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.