Auteur Topic: Spoiler topic!  (gelezen 82000 keer)

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoiler topic!
« Reactie #80 Gepost op: 5-10-2013, 09:39:49 »
Er staat iets over een allesbepalende proef, en volgens mij staat er daarna: Om de kansen op winst zo groot mogelijk te schatten, mag elk kamp...sturen naar de tegenpartij.
I will follow my inner gold

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoiler topic!
« Reactie #81 Gepost op: 5-10-2013, 13:06:14 »
Volgens mij mogen ze inderdaad naar het andere kamp. Zou nu het moment komen dat Kees en Edith die berg op klimmen? Uit het voorstukje meende ik ook al op te maken dat ze naar het andere kamp mogen en Kees was wel heel blij met het nieuws dat ze kregen...

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Spoiler topic!
« Reactie #82 Gepost op: 5-10-2013, 13:18:01 »
Maar het lijkt me nog wel vroeg voor de samensmelting, dus ik ben benieuwd wat ze dan gaan doen.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoiler topic!
« Reactie #83 Gepost op: 5-10-2013, 13:28:01 »
Misschien als ze de proef hebben gewonnen, mogen ze spullen roven bij het andere kamp, dat gebeurde vroeger wel eens. Maar ja, toen viel er dan ook vaak wat te roven, omdat er maar heel weinig was en er voordeeltjes waren te winnen bij proeven. Dat is nu niet zo, dus vraag me inderdaad af wat ze bij het andere kamp gaan doen. 

Offline Silk Nightwalker

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoiler topic!
« Reactie #84 Gepost op: 5-10-2013, 13:55:06 »
Ze hebben toch gewoon de proef verloren? Neem aan dat hij daar op doelde...

Ja, maar dat twitterde hij voordat de aflevering op tv was geweest. Dat bedoelde ik dan weer  ;)

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoiler topic!
« Reactie #85 Gepost op: 5-10-2013, 17:41:48 »
Misschien nog een kampwissel? Want er komt nog een stukje van Geza met een gele bandana, en dat was niet bij een proef dat hij in het mannenkamp zat, en nu zit hij in kamp Rood...
I will follow my inner gold

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoiler topic!
« Reactie #86 Gepost op: 5-10-2013, 22:16:53 »
Misschien dat er een (gedwongen) ruil aankomt. Geza voor Hans misschien?

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Spoiler topic!
« Reactie #87 Gepost op: 6-10-2013, 09:32:44 »
Misschien dat er een (gedwongen) ruil aankomt. Geza voor Hans misschien?
Kan natuurlijk, als het ene tem 2 man minder zou hebben als het andere team?
Ich bin ein Bärliner!

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: Spoiler topic!
« Reactie #88 Gepost op: 6-10-2013, 10:18:35 »
Géza en Sef uit elkaar zou wel mooi zijn voor de Eilandraden in het rode Kamp.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Spoiler topic!
« Reactie #89 Gepost op: 6-10-2013, 12:46:25 »
Misschien dat er een (gedwongen) ruil aankomt. Geza voor Hans misschien?

oh... dat is heel goed mogelijk!! dat ze onderling moeten uitmaken/stemmen wie er geruild gaat worden.. Stel je voor dat je daar je extra stemmen ook nog voor mag gebruiken..

Er liggen ongetwijfeld een aantal scenario's klaar bij de productie.. Bijvoorbeeld zo van 'als dat gebeurt, dan grijpen we zo in'
Ik ben best wel nieuwsgierig hoe goed ze daar van te voren over nagedacht hebben en of ook alle kunstgrepen die van te voren bedacht zijn uitgevoerd worden.
er was eens......

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Spoiler topic!
« Reactie #90 Gepost op: 9-10-2013, 20:19:19 »
Niet echt een spoiler ofzo, maar weet niet echt goed waar ik het moet plaatsen. Heb net de promo gezien op rtl 5 en morgen is de laatste proef voor de samensmelting.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoiler topic!
« Reactie #91 Gepost op: 9-10-2013, 22:36:45 »
Niet echt een spoiler ofzo, maar weet niet echt goed waar ik het moet plaatsen. Heb net de promo gezien op rtl 5 en morgen is de laatste proef voor de samensmelting.

Wat?? Dat is wel erg vroeg toch? Dan zouden er maar 4 kandidaten zijn die de samensmelting níét halen...  ??? ???

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Spoiler topic!
« Reactie #92 Gepost op: 9-10-2013, 23:23:29 »
Wat?? Dat is wel erg vroeg toch? Dan zouden er maar 4 kandidaten zijn die de samensmelting níét halen...  ??? ???
Of ze lozen nog wat extra in een samensmeltingsproef zoals ze voorheen ook weleens deden. Als ik het me goed kan herinneren vielen er in 2009 bijv. 3 mensen af in de samensmeltingsproef.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoiler topic!
« Reactie #93 Gepost op: 10-10-2013, 00:50:21 »
Of ze lozen nog wat extra in een samensmeltingsproef zoals ze voorheen ook weleens deden. Als ik het me goed kan herinneren vielen er in 2009 bijv. 3 mensen af in de samensmeltingsproef.

Oh ja, das waar ook. Ik vond dat toen heel spannend, de kandidaten willen dan écht niet verliezen :)
Ook heb ik een vaag voorgevoel dat er nog een laatste eilandraad komt net voor de samensmelting met alle kandidaten (dus ook Zimra), waarin het hun laatste kans is om alle extra stemmen in te zetten. Ik denk dat dat stukje in de voorstelaflevering daarvandaan komt want Evi zegt echt zo: "12-12 en we zijn er nog lang niet". Dat betekent dus enorm veel extra stemmen. Dit is natuurlijk speculatie dus neem het niet te serieus  ;D

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoiler topic!
« Reactie #94 Gepost op: 10-10-2013, 14:34:29 »
Ik denk dat dat stukje in de voorstelaflevering daarvandaan komt want Evi zegt echt zo: "12-12 en we zijn er nog lang niet".
Ik heb dat dus tóch niet gedroomd! Ik wist niet meer of ik het nou in een voorstukje had gezien of dat ik het gewoon gedroomd had... ;D

Ik denk dat wat jij zegt best zou kunnen inderdaad. Het wordt anders veel te ingewikkeld na de samensmelting... :-\\
🜃

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoiler topic!
« Reactie #95 Gepost op: 10-10-2013, 15:28:12 »
Ik heb dat dus tóch niet gedroomd! Ik wist niet meer of ik het nou in een voorstukje had gezien of dat ik het gewoon gedroomd had... ;D

Ik denk dat wat jij zegt best zou kunnen inderdaad. Het wordt anders veel te ingewikkeld na de samensmelting... :-\\

In 2005 mochten ze de stemmen geloof ik ook nog inzetten na de samensmelting dus t kán wel, maar op basis vandat zinnetje van Evi lijkt het niet te gaan gebeuren.

Offline xEmma

  • Forumlid
Re: Spoiler topic!
« Reactie #96 Gepost op: 10-10-2013, 22:39:32 »
Valentijn wint van zimra volgende week. Ik weet zeker dat ik ook een shot heb gezien dat ze ook ingegraven was en dat ze balken aan t verduwen was in t water

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoiler topic!
« Reactie #97 Gepost op: 11-10-2013, 02:25:44 »
Valentijn wint van zimra volgende week. Ik weet zeker dat ik ook een shot heb gezien dat ze ook ingegraven was en dat ze balken aan t verduwen was in t water

Ja, dit snap ik toch niet helemaal. Er zijn beelden van Zimra dat ze op een eilandraad zit (en nee niet die op dag 1), en volgens mij ook dat ze ergens met Anna-Alicia op het strand zit. Op diezelfde eilandraad komt echter ook Valentijn voorbij  ???

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Spoiler topic!
« Reactie #98 Gepost op: 11-10-2013, 06:19:07 »
Huh wat raar want ik weet ook zeker dat ik Valentijn nog een keer op een eilandraad met Sef gezien heb.
Maar van Zimra zijn ook meer beelden idd.
Wat gek.  ???
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoiler topic!
« Reactie #99 Gepost op: 11-10-2013, 08:27:21 »
Misschien een twist? Dat ze allebei mogen blijven? Maar dat zou wel gek zijn want in het voorstukje zag je valentijn al wel op de balk, dus ze gaan de proef wel spelen...
I will follow my inner gold