Auteur Topic: Everon Jackson Hooi [Kandidaat]  (gelezen 18859 keer)

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Everon Jackson Hooi [Kandidaat]
« Reactie #20 Gepost op: 19-09-2013, 22:57:12 »
Vond de reden om massaal op hem te stemmen niet erg sterk. Denk dat niemand meer een zwakheid durft te laten zien nu. Voor je het weet lig je eruit.
Geniet nooit met mate...

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Everon Jackson Hooi [Kandidaat]
« Reactie #21 Gepost op: 19-09-2013, 23:00:37 »
en dan zou je zeggen dat negativ en hij ook niet de eerste afvallers zijn.
even de pool aanpassen
Dit citaat vind ik na de afgelopen 2 afleveringen ineens heel grappig  ;D sorry Schulz  ::sorry:: :P

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Everon Jackson Hooi [Kandidaat]
« Reactie #22 Gepost op: 19-09-2013, 23:02:36 »
Vond de reden om massaal op hem te stemmen niet erg sterk. Denk dat niemand meer een zwakheid durft te laten zien nu. Voor je het weet lig je eruit.

Bij geen overduidelijke reden grijp je elk excuus aan, Everon had wel wat pro-actiever mogen zijn aangezien hij wel rekening had gehouden met dit scenario.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Slowdive

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveless
Re: Everon Jackson Hooi [Kandidaat]
« Reactie #23 Gepost op: 19-09-2013, 23:04:23 »
Vind hem eigelijk wel steeds sympathieker worden en vond het fijn dat hij het naar zijn zin had op het eiland. Ik vond de reden waarmee hij eruit was gestemd ook niet erg sterk, eerlijk gezegd. Toch wel knap dat hij zo rustig bleef toen de groep vertelde dat ze massaal op hem gingen stemmen (ik zou daarmee behoorlijk boos worden), al had ik hem misschien wel liever zijn stemmen in willen zien zetten en doorzetten. Had liever Hans zien gaan.
And when it all looks brighter.. just turn around and smile..

Offline pepim

  • Forumlid
Re: Everon Jackson Hooi [Kandidaat]
« Reactie #24 Gepost op: 19-09-2013, 23:06:02 »
Vind hem eigelijk wel steeds sympathieker worden en vond het fijn dat hij het naar zijn zin had op het eiland. Ik vond de reden waarmee hij eruit was gestemd ook niet erg sterk, eerlijk gezegd. Toch wel knap dat hij zo rustig bleef toen de groep vertelde dat ze massaal op hem gingen stemmen (ik zou daarmee behoorlijk boos worden), al had ik hem misschien wel liever zijn stemmen in willen zien zetten en doorzetten. Had liever Hans zien gaan.
Ja, ik begrijp ook niet waarom hij niet doorgezet heeft. Maar hij had geloof ik 'maar' 4 stembrieven, dus dan had hij dat sowieso niet kunnen redden op de Eilandraad.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Everon Jackson Hooi [Kandidaat]
« Reactie #25 Gepost op: 19-09-2013, 23:53:39 »
Jammer dat hij is weggestemd, want hij was wel sympathiek.

Maar wat de reden van het wegstemmen betreft: het is begrijpelijk dat de anderen zoiets aangrijpen, bij gebrek aan een betere reden (zoals Goyathlay ook al zegt).

Hoe sneu ook, Everon had nooit moeten zeggen dat hij het zo moeilijk had. Iedereen die ER een beetje heeft gevolgd wéét dat dat later tegen je kan worden gebruikt... :(
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Everon Jackson Hooi [Kandidaat]
« Reactie #26 Gepost op: 20-09-2013, 06:26:18 »
Jammer dat hij Kees niet aan zijn kant probeerde te krijgen en probeerde over te halen om op Hans te stemmen, want Kees wist dat Hans geen stemmen zou inzetten.
Als ze dat samen hadden gedaan was het anders afgelopen voor hem ( wellicht ).
Maar denk dat het spel hard spelen niet in zijn karakter zit ( of in dat van Kees, want die had het er duidelijk erg moeilijk mee om hem weg te stemmen ).
Hoop dat hij wint tegen Zimra al denk ik van niet.
Heel jammer want ik vond hem een erg leuke kandidaat.
Wel heel sjiek van hem om niet al zijn stemmen in te gaan zetten.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Everon Jackson Hooi [Kandidaat]
« Reactie #27 Gepost op: 20-09-2013, 07:34:00 »
Respect voor hem dat ie niet massaal in ging zetten. Hij had gewoon geen zin om met mensen te blijven zitten die hem weg wilden hebben. Hij koos voor zichzelf ipv het spel. Misschien naief maar mocht hij de battle van Zimra winnen is het ineens wel de perfecte zet geweest.
When life knocks you down, fight back!

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Everon Jackson Hooi [Kandidaat]
« Reactie #28 Gepost op: 20-09-2013, 07:51:00 »
Hij insinueerde in de eilandraad veel tegenstemmen te gebruiken.
Deed het niet, en moest daarom lachen toen er toch nog extra stemmen op hem kwamen.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Everon Jackson Hooi [Kandidaat]
« Reactie #29 Gepost op: 20-09-2013, 09:06:29 »
Hij insinueerde in de eilandraad veel tegenstemmen te gebruiken.
Deed het niet, en moest daarom lachen toen er toch nog extra stemmen op hem kwamen.
ja dat was zijn laatste kans op wraak.
Slim gedaan.
Rot voor Kees dat dan weer wel.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Everon Jackson Hooi [Kandidaat]
« Reactie #30 Gepost op: 20-09-2013, 13:44:39 »
Hij was de zwakste schakel, tot ziens ::zwaai::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Everon Jackson Hooi [Kandidaat]
« Reactie #31 Gepost op: 20-09-2013, 14:25:49 »
Die hele stemming is ook niet echt slim gespeeld door Kees. Hij weet dat hij de volgende is die vertrekt. Hij had er beter aan gedaan om een bondje met Everon en evt Hans te vormen en Geza/Sef eruit te stemmen. Nu is ie 2 stemmen kwijt voor niks terwijl hij samen met Everon en Hans een van de mannen eruit had kunnen werken. Toch jammer dat het nog zo oppervlakkig gespeeld wordt. Everon nam het allemaal net iets te makkelijk aan. Ik persoonlijk vind het heel laf van de groep om nu al een complot te vormen en dan ook nog 5 tegen 1 om een reden die gewoon gebakken lucht is. Zeg dan gewoon dat je een complot vormt omdat je zelf niet naar huis wilt, maar niet omdat Everon het het minst erg vind, wat ze voor het gemak maar even aannemen.
Ik mis Fajah wel hoor, die zei tenminste alles eerlijk ::ohno::

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Everon Jackson Hooi [Kandidaat]
« Reactie #32 Gepost op: 20-09-2013, 15:54:56 »
Dat vond ik dus ook Mollenmania.
Kees had hem aan zijn kant moeten krijgen.
En DN ik ben het er niet mee eens dat hij de zwakste schakel was, Kees viel immers bij de proef.
En waarom is Everon verder zwak? omdat hij een lastige dag heeft gehad?
Hij had zich prima herpakt en deed het nu gewoon goed, wat hij dom deed was dat hij zich ging afzonderen na de proef.
Iedereen die Robinson heeft gekeken weet dat je dat dus nooit moet doen.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Everon Jackson Hooi [Kandidaat]
« Reactie #33 Gepost op: 20-09-2013, 16:46:02 »
En DN ik ben het er niet mee eens dat hij de zwakste schakel was, Kees viel immers bij de proef.

Ze moeten nou eenmaal de keuze baseren op iets kleins, dus dan is logisch dat ze stemmen op de enige persoon die op een zeker moment heeft laten blijken dat hij het niet naar zijn zin had op het eiland (ook al is dat een paar dagen geleden).

Begrijp me niet verkeerd: ik vind Everon een sympathieke vent en het is jammer dat hij is weggestemd. Maar ik vind uitgebreid klagen op dag 2 toch echt wel minder verstandig (zwakker, zo je wilt) dan van een gammel emmertje glijden. Dat laatste had écht iedereen kunnen overkomen, zeker aangezien de mannen aan het haasten waren omdat ze hun achterstand moesten goedmaken.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Everon Jackson Hooi [Kandidaat]
« Reactie #34 Gepost op: 20-09-2013, 20:26:17 »
Wat KD zegt ja. Iemand die op dag 2 al de hele dag loopt te klagen, lijkt mij ook niet mentaal de sterkste. Dan kan ie zich wel herpakken, maar de rest is gewoonweg sterker.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Everon Jackson Hooi [Kandidaat]
« Reactie #35 Gepost op: 20-09-2013, 22:15:16 »
Ze weten trouwens ook niet van elkaar wie hoeveel stemmen heeft he? Dus het is wel makkelijk gezegd dat Everon en Kees een van de anderen eruit hadden moeten stemmen, maar met al die stemmen die Everon al tegen had, dan hadden ze dus sowieso al heel veel stemmen in moeten zetten en dan hadden ze nooit kunnen weten of het er genoeg waren.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Everon Jackson Hooi [Kandidaat]
« Reactie #36 Gepost op: 20-09-2013, 23:07:10 »
Ze weten trouwens ook niet van elkaar wie hoeveel stemmen heeft he? Dus het is wel makkelijk gezegd dat Everon en Kees een van de anderen eruit hadden moeten stemmen, maar met al die stemmen die Everon al tegen had, dan hadden ze dus sowieso al heel veel stemmen in moeten zetten en dan hadden ze nooit kunnen weten of het er genoeg waren.

Nee sorry maar dat zie je toch echt verkeerd. Iedereen wist dat ze op Everon gingen stemmen. Op dat moment had Everon kunnen doen alsof hij zich daarbij neer zou leggen. Ondertussen zou hij dan Kees en Hans ervan moeten overtuigen  dat het strategisch veel slimmer is om Sef of Geza eruit te stemmen. 1 extra stem en het wordt 4-3.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Everon Jackson Hooi [Kandidaat]
« Reactie #37 Gepost op: 21-09-2013, 09:35:58 »
Zou Everon hebben vermoed of geweten dat er een herkansing in zou zitten? Want dan is het alleen maar heel slim om je stemmen te bewaren en ooit terug in te zetten...
Keep calm and eat chocolates!

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Everon Jackson Hooi [Kandidaat]
« Reactie #38 Gepost op: 21-09-2013, 10:19:01 »
Everon is wel een beetje een 'einzelgänger', hield zich vaak apart van de groep..

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Everon Jackson Hooi [Kandidaat]
« Reactie #39 Gepost op: 21-09-2013, 12:07:12 »
Beetje de Edith van het mannenteam dus. In beide team stemden ze de einselganger er als eerste uit.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92