Auteur Topic: Jan Versteegh [Kandidaat]  (gelezen 64492 keer)

Offline bartkr

  • Forumlid
Re: Jan Versteegh [Kandidaat]
« Reactie #80 Gepost op: 22-10-2013, 11:19:55 »
Interessante visie van KD! Misschien is Jan tactisch zo dom nog niet...

Vind Jan erg sympathiek en enthousiast, alleen jammer dat hij in het 'verkeerde' complot zit.

Ik vraag me eerlijk gezegd  ook af of Sef en Geza Jan wel mee willen laten gaan tot de laatste 4-5. Als Jan dan immuniteit haalt, wordt het erg lastig om Jan er nog uit te krijgen...
Ik zie Jan toch als een gevaarlijker kandidaat voor de zege dan Anna en Geraldine.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Jan Versteegh [Kandidaat]
« Reactie #81 Gepost op: 24-10-2013, 21:49:16 »
On top of the world!!!  Goed man, dat moment neemt niemand m meer af!  ::bravo::

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Jan Versteegh [Kandidaat]
« Reactie #82 Gepost op: 24-10-2013, 21:49:39 »
Jan moet gewoon Robinson winnen echt respect!!!

Offline Sicey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Jan Versteegh [Kandidaat]
« Reactie #83 Gepost op: 24-10-2013, 21:57:36 »
Wat goed van Jan dat hij er toch voor gekozen heeft tegen Sef/Geza te spelen. 'K had het echt niet verwacht  ::oink::

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Jan Versteegh [Kandidaat]
« Reactie #84 Gepost op: 24-10-2013, 22:02:33 »
Kees deed dat slim, Jan bewerken. En Jan heeft goed gekozen. Ik vind Jan een leuke kandidaat, heel fanatiek en sympathiek.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Jan Versteegh [Kandidaat]
« Reactie #85 Gepost op: 24-10-2013, 22:04:19 »
Kees deed dat slim, Jan bewerken. En Jan heeft goed gekozen. Ik vind Jan een leuke kandidaat, heel fanatiek en sympathiek.

Jan is veel liever dan ie wil toegeven. Straks gaat zijn pownews reputatie er nog aan.
 ::tandpastasmiley::
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Jan Versteegh [Kandidaat]
« Reactie #86 Gepost op: 24-10-2013, 22:11:10 »
Ik ben ook onder de indruk van zijn krachtige persoonlijkheid en veelzijdigheid. Toch hoop ik dat de ogen van de andere kandidaten geopend zijn door de recente gebeurtenissen, Jan is veruit de grootste bedreiging voor de winstkansen van de overige spelers.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Silk Nightwalker

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Jan Versteegh [Kandidaat]
« Reactie #87 Gepost op: 24-10-2013, 22:32:11 »
Slim dat hij eindelijk gekozen heeft, maar niet zo slim (denk ik) dat hij die uitleg gaf aan Sef. In ieder geval niet hoe hij het uitlegde. Hij had beter kunnen zeggen dat hij er niet op vertrouwde dat ze hem de volgende keer niet zouden dumpen (wat ze ook van plan waren) en daarom deze keus heeft gemaakt.

Erg grappig, dat beeld dat hij op die heuvel staat en naar zijn spierballen kijkt.

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: Jan Versteegh [Kandidaat]
« Reactie #88 Gepost op: 24-10-2013, 22:34:07 »
Ik vind het een briljante gozer. Ben erg blij met de keuze die hij in deze aflevering gemaakt heeft  ::jaja::

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Jan Versteegh [Kandidaat]
« Reactie #89 Gepost op: 24-10-2013, 22:57:00 »
ik had niet verwacht dat Jan zo goed is in deze opdrachten.
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: Jan Versteegh [Kandidaat]
« Reactie #90 Gepost op: 25-10-2013, 03:21:38 »
ik had niet verwacht dat Jan zo goed is in deze opdrachten.

Maar tegelijkertijd heeft hij zich ook ontpopt als rat. Bij Hans(en dus ook bij zijn maatje Edith), bij Kees, bij Zimra, ja.... bij wie niet?!
Heeft hij straks nog vrienden?
Of is het verdomd eenzaam aan de top.  ;)

Offline Dannyboy

  • Forumlid
Re: Jan Versteegh [Kandidaat]
« Reactie #91 Gepost op: 25-10-2013, 04:11:55 »
Denk dat Jan het extreem slim gespeeld heeft. Hij heeft het complot beheerst en ik denk dat de manier waarop hij open kaart speelde juist heel ontwapenend werkte. Ben heel benieuwd naar volgende week.

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Jan Versteegh [Kandidaat]
« Reactie #92 Gepost op: 25-10-2013, 06:20:18 »
Ik snap Jan wel, hij volgt zijn gevoel.. :)

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Jan Versteegh [Kandidaat]
« Reactie #93 Gepost op: 25-10-2013, 08:47:07 »
 ???

Hij volgt zijn gevoel? Als er eentje is die berekenend bezig is dan is hij het wel! Prima wat mij betreft en ik wil daar niet moraliserend over doen, maar hij stemt echt niet met z'n gevoel, juist helemaal op ratio.

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Jan Versteegh [Kandidaat]
« Reactie #94 Gepost op: 25-10-2013, 08:55:36 »
Natuurlijk, hij is niet stom. Wat Kees zei heeft 'm aan het denken gezet. Sef en Geza zouden hem niet in de finale meenemen, omdat hij te sterk is..
Dan kiest hij nu voor mensen waarmee hij wat meer emotionele binding heeft.. :)

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Jan Versteegh [Kandidaat]
« Reactie #95 Gepost op: 25-10-2013, 09:45:22 »
Aan de ene kant speelt hij het heel slim.. maar aan de andere kant veel te opzichtig. Wat hij ook zei tijdens de eilandraad??  ??? Dat er nog wel meer zulke afspraakjes kwamen ofzo? Gevaarlijk, Jan..

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Jan Versteegh [Kandidaat]
« Reactie #96 Gepost op: 25-10-2013, 09:57:49 »
Bij de eilandraad kun je de twijfels over het geslaagde complot van Jan's gezicht aflezen. Jan vindt het erg. En Sef vertelt nog even fijntjes dat er een afspraak lag dat Jan, Kees en Sef met z'n drieën naar de finale zouden gaan. Wrijf het er maar in :D

Gelukkig kan Jan nu, bij het kijken naar de tv beelden, zien, dat die afspraak er had KUNNEN zijn, maar dat het Geza/Sef duo wel meer afspraakjes had :D
er was eens......

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Jan Versteegh [Kandidaat]
« Reactie #97 Gepost op: 25-10-2013, 10:12:34 »
Goeie kandidaat. Mijn getipte winnaar.
Maar ik vind het een vreselijk mannetje.

Vorig jaar al die vreselijk Fatima.
Marcel en Yin mocht ik ook al  niet.


Ga toch eens nadenken of daar een lijn in te ontdekken is  ::rofl::
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Dannyboy

  • Forumlid
Re: Jan Versteegh [Kandidaat]
« Reactie #98 Gepost op: 25-10-2013, 11:45:33 »
Gelukkig kan Jan nu, bij het kijken naar de tv beelden, zien, dat die afspraak er had KUNNEN zijn, maar dat het Geza/Sef duo wel meer afspraakjes had :D

Ik moet iets missen, want ik snap niet zo goed hoe je tot die conclusie komt :) Sef en Geza zeggen toch duidelijk dat ze dit gelijk als een soort test zien. Vorige aflevering hebben ze onderling al aangegeven dat Jan op gegeven moment overboord gezet zal worden, dat Kees goed had aangevoeld dat ze niet te vertrouwen zijn. De test van deze aflevering was om te kijken of dat nu al zou gebeuren of niet, maar volgens mij niet om te kijken of ze Jan tot het einde mee zouden nemen.

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: Jan Versteegh [Kandidaat]
« Reactie #99 Gepost op: 25-10-2013, 12:02:03 »
Ik ben bang, dat dit verhaal voor Jan nog een onaangenaam staartje gaat krijgen. Hij heeft alleen deze zet succesvol kunnen maken door de massale inzet van extra stemmen van Anna & Geraldine. Niet door hun aantal, (De andere kant heeft een overwicht) en ook niet qua sterkte van spelers. Behalve Kees en Jan, laten Anna en Geraldine zich vooral door emoties sturen. Nu hebben zij geen enkele extra stem meer, de andere partij bestaat nog steeds uit vijf personen en zijn dus in de meerderheid.
Jan moet wel met een heel goed verhaal komen om te verklaren, waarom hij Hans eruit wilde stemmen, waarom hij Kees verlinkte bij Sef en Geza, wetende, dat hij door niemand meer vertrouwd kan worden, en wetende, dat zijn huidige groep weinig tot geen stemkracht meer over heeft.
Hij bevindt zich nu in de zwakke hoek van het spel.