Auteur Topic: Sef [Kandidaat]  (gelezen 20850 keer)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Sef [Kandidaat]
« Reactie #40 Gepost op: 24-10-2013, 21:50:03 »
 ::zwaai:: Sef loontje komt om zijn boontje!

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sef [Kandidaat]
« Reactie #41 Gepost op: 24-10-2013, 21:50:24 »
en dit staat in het Sef topic omdat ??? ;D

Ik reageer op de post ervoor?
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Sef [Kandidaat]
« Reactie #42 Gepost op: 24-10-2013, 21:50:38 »
een topafscheid.

Grote meneer ::ok::

Inderdaad, wat een contrast met de reactie van Geraldine zeg!
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Quirino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sef [Kandidaat]
« Reactie #43 Gepost op: 24-10-2013, 22:02:47 »
Wel jammer, maar een sportief afscheid van Sef ::ok::

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sef [Kandidaat]
« Reactie #44 Gepost op: 24-10-2013, 22:03:33 »
Als een baas vertrokken, leuke kandidaat!  ::ok::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Sef [Kandidaat]
« Reactie #45 Gepost op: 25-10-2013, 01:19:29 »
Erg sportief ::ok::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Dannyboy

  • Forumlid
Re: Sef [Kandidaat]
« Reactie #46 Gepost op: 25-10-2013, 02:03:16 »
Inderdaad, wat een contrast met de reactie van Geraldine zeg!

Dat is totaal niet te vergelijken. Mensen zaten met totaal andere verwachtingen op de betreffende eilandraden. Het is makkelijk sprotief afscheidt te nemen wanneer je allang geaccepteerd hebt dat een tegenslag als deze heel reëel is. Wat maar weer aangeeft dat dit een spel is met menselijke pionnen, en dus menselijke emoties en reacties.

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: Sef [Kandidaat]
« Reactie #47 Gepost op: 25-10-2013, 02:44:07 »
Dat is totaal niet te vergelijken. Mensen zaten met totaal andere verwachtingen op de betreffende eilandraden. Het is makkelijk sprotief afscheidt te nemen wanneer je allang geaccepteerd hebt dat een tegenslag als deze heel reëel is. Wat maar weer aangeeft dat dit een spel is met menselijke pionnen, en dus menselijke emoties en reacties.

Ik denk, dat dit wél te vergelijken is. Geraldine is tactisch een niet zo sterke speler en daarom was zij zo onthutst bij haar nominatie.
Sef speelt het spel dodelijk, maar weet, dat zijn hoofd net zo goed onder de guillotine ligt. Je accepteert de risico's, want zo speelt hij zelf ook.
Met een glimlach je eigen doodvonnis aanvaarden, als een echte kerel.  ::ok:: ::ok::

Helaas hebben Sef en Geza niet meer met de winnaars kunnen praten vóór de eilandraad, want dan hadden ze Kees kunnen informeren, dat Jan Hans eruit wilde stemmen.  Dan was Kees direct genezen geweest van Jan. Maar wat niet is, kan nog komen...  ;D

Offline Dannyboy

  • Forumlid
Re: Sef [Kandidaat]
« Reactie #48 Gepost op: 25-10-2013, 03:26:29 »
Dat heeft Jan zelf eigenlijk al aan Kees verteld :)

Wat ik bedoel wanneer ik zeg dat de situaties niet te vergelijken zijn, is omdat de situaties gewoon nogal anders was. Vandaag wist Geraldine dat het spel absoluut met het mes op tafel gespeeld zou worden, dat was de vorige keer simpelweg niet het geval.

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sef [Kandidaat]
« Reactie #49 Gepost op: 25-10-2013, 08:36:58 »
Daaag Meesterbrein.. ::zwaai::

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Sef [Kandidaat]
« Reactie #50 Gepost op: 25-10-2013, 09:21:00 »
top vond ik zijn reactie op 'het binnenhalen van Zimra'.

Sef: "dat ze beter voor ons kan kiezen dan voor de anderen slaat natuurlijk nergens op, want als die meisjes haar hadden benaderd, die hebben net zo zeer NIET het beste met haar voor als wij.."

"Dan gaan we jou heel ver brengen.. dat kunnen we beloven"... (Geza)

prachtig prachtig prachtig..

gevolgd door:  "ze vindt ons geniaal.. Genius Masterminds.. "

toch leuk als je daar zelf om kunt lachen :D

Maar.. ondanks alle streken een hele leuke sympathieke kandidaat!!  ::ok::
« Laatst bewerkt op: 25-10-2013, 10:05:29 door Stormpie »
er was eens......

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sef [Kandidaat]
« Reactie #51 Gepost op: 25-10-2013, 10:28:38 »
top vond ik zijn reactie op 'het binnenhalen van Zimra'.

Sef: "dat ze beter voor ons kan kiezen dan voor de anderen slaat natuurlijk nergens op, want als die meisjes haar hadden benaderd, die hebben net zo zeer NIET het beste met haar voor als wij.."

"Dan gaan we jou heel ver brengen.. dat kunnen we beloven"... (Geza)

prachtig prachtig prachtig..

gevolgd door:  "ze vindt ons geniaal.. Genius Masterminds.. "

toch leuk als je daar zelf om kunt lachen :D
helemaal mee eens.
Vond ik zo grappig.

super kandidaat. Sympathiek.
En jammer dat zijn eerste move door de productie om zeep is geholpen. Was wel benieuwd hoe het zou uitpakken.
Maar, in tegenstelling tot wij hier, zeurde hij daar gister er niet over  ;D  ::ok::
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Sef [Kandidaat]
« Reactie #52 Gepost op: 25-10-2013, 11:03:00 »
Dat is totaal niet te vergelijken. Mensen zaten met totaal andere verwachtingen op de betreffende eilandraden. Het is makkelijk sprotief afscheidt te nemen wanneer je allang geaccepteerd hebt dat een tegenslag als deze heel reëel is. Wat maar weer aangeeft dat dit een spel is met menselijke pionnen, en dus menselijke emoties en reacties.

De verwachtingen van de kandidaten zijn iedere eilandraad anders maar weggestemd worden blijft voor iedereen zonder immuniteit een reële mogelijkheid. Het contrast waar ik op doelde was geen veroordeling maar tekenend voor de manier waarop Sef en Geraldine in het spel staan. Bij Geraldine is emotie en nervositeit overheersend terwijl Sef op een hele rationele en beheerste manier meebeweegt met de golven van het spel.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sef [Kandidaat]
« Reactie #53 Gepost op: 25-10-2013, 21:43:37 »
Sef na afloop in gesprek met Evi : Ik zou het absoluut nooit meer doen!

http://www.expeditierobinson.nl/video/498050be-1a8f-4d92-bc2e-635f243f9052


Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Sef [Kandidaat]
« Reactie #54 Gepost op: 25-10-2013, 21:52:33 »
Ik denk, dat dit wél te vergelijken is. Geraldine is tactisch een niet zo sterke speler en daarom was zij zo onthutst bij haar nominatie.
Sef speelt het spel dodelijk, maar weet, dat zijn hoofd net zo goed onder de guillotine ligt. Je accepteert de risico's, want zo speelt hij zelf ook.
Met een glimlach je eigen doodvonnis aanvaarden, als een echte kerel.  ::ok:: ::ok::

Helaas hebben Sef en Geza niet meer met de winnaars kunnen praten vóór de eilandraad, want dan hadden ze Kees kunnen informeren, dat Jan Hans eruit wilde stemmen.  Dan was Kees direct genezen geweest van Jan. Maar wat niet is, kan nog komen...  ;D

Precies! Heel jammer, Sef was een leuke,sluwe kandidaat. Een heel sportief afscheid, prachtig, maar ik had hem liever nog verder zien komen!
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Sef [Kandidaat]
« Reactie #55 Gepost op: 25-10-2013, 22:41:56 »
als ik me goed herinner reageerde Geraldine (behalve onthutst omdat ze geloofde in de afspraak die er was) ook heel beheerst.. "ik hoop dat dit was omdat ze me een sterke speelster vonden"... Dat vind ik knap na zo'n verraad op dat moment in de expeditie..
Haar emoties zijn geen teken van zwakte maar een teken van eerlijk verdriet en ongeloof dat iemand zo'n streek kan uithalen..
er was eens......

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Sef [Kandidaat]
« Reactie #56 Gepost op: 25-10-2013, 23:26:53 »
Sefs topic?
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Sef [Kandidaat]
« Reactie #57 Gepost op: 25-10-2013, 23:27:44 »
Sefs topic?
ja dat is dit ;D
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Sef [Kandidaat]
« Reactie #58 Gepost op: 25-10-2013, 23:29:43 »
Okee.  :P Ik vraag me wel af waarom Sef en Géza toch niet voor Geraldine gingen. Dat had toch weer een stem gescheeld. Nu verloor hij met 3 stemmen verschil, dacht ik. Maar het zal maar net op die ene stem aankomen!
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Sef [Kandidaat]
« Reactie #59 Gepost op: 25-10-2013, 23:30:18 »
ik denk voor het verrassingseffect. Iedereen verwachtte Geraldine.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.