Auteur Topic: Expeditie Robinson Pool 2013  (gelezen 83694 keer)

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson Pool 2013
« Reactie #200 Gepost op: 14-11-2013, 22:04:12 »
De twaalfde tussenstand van de Expeditie Robinson Pool 2013!

::cheerleader:: Deze week nogsteeds op de eerste plaats. Hadewychisdemol met 706 punten!. De tweede plaats is deze week voor Poentje met 677 punten. Op de derde plek nogsteeds deze week Lukie4 met 671 punten!
Gefeliciteerd!  ::cheerleader::

Benieuwd waar jij staat? Kijk dan snel >>> hier <<<

Vanaf vanavond 22:30 tot donderdag avond 20:00 kun je >>> hier <<< stemmen voor de dertiende aflevering!
Ben je bang dat je vergeet om te stemmen, vergeet dan niet om de reminder (per SMS of email) aan te zetten.

Veel succes!
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Expeditie Robinson Pool 2013
« Reactie #201 Gepost op: 16-11-2013, 15:01:05 »
Nog steeds 14e, maar ja, iedereen zou toch haast wel Paulien hebben ingevuld lijkt mij.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson Pool 2013
« Reactie #202 Gepost op: 16-11-2013, 15:10:21 »
Nog steeds 14e, maar ja, iedereen zou toch haast wel Paulien hebben ingevuld lijkt mij.
Ik niet, ik dacht namelijk dat de dames deze week al op Hans gingen stemmen. Maar ik ben alsnog 1 plaats gestegen  :)
I will follow my inner gold

I-love-paars

  • Gast
Re: Expeditie Robinson Pool 2013
« Reactie #203 Gepost op: 17-11-2013, 11:13:54 »
Ik heb net even de spelregels van de pool bekeken. En ik heb een vraag daarover.
Maar ik ga mijn vraag in een spoiler zetten, ook al weet ik niet zeker of het wel nodig is.
 
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson Pool 2013
« Reactie #204 Gepost op: 17-11-2013, 11:21:55 »
Het gaat in dit geval niet echt om een spoiler (Ik heb die zogenoemde spoiler zelf trouwens totaal gemist haha). Zoals je zelf al aangeeft, je weet niet of het echt waar is. Zolang er geen 100% zekerheid over is dan zul ik daar hier in de pool niets aan doen, en zullen er gewoon punten toegekend worden.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

I-love-paars

  • Gast
Re: Expeditie Robinson Pool 2013
« Reactie #205 Gepost op: 17-11-2013, 11:27:35 »
Het gaat in dit geval niet echt om een spoiler (Ik heb die zogenoemde spoiler zelf trouwens totaal gemist haha). Zoals je zelf al aangeeft, je weet niet of het echt waar is. Zolang er geen 100% zekerheid over is dan zul ik daar hier in de pool niets aan doen, en zullen er gewoon punten toegekend worden.

Welja, nu kan je inderdaad nog niets doen. We kennen de afloop nog niet.  :)
Maar ik vroeg me al af wat er zou gebeuren indien de spoiler wel waar is. Dus na de laatste aflevering pas.
Maar dat wordt dan wel bekeken dus.  ;)
 

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson Pool 2013
« Reactie #206 Gepost op: 17-11-2013, 11:33:49 »
Welja, nu kan je inderdaad nog niets doen. We kennen de afloop nog niet.  :)
Maar ik vroeg me al af wat er zou gebeuren indien de spoiler wel waar is. Dus na de laatste aflevering pas.
Maar dat wordt dan wel bekeken dus.  ;)
 

Het is en blijft een speculatie voor ons, en ook speculaties kunnen uiteindelijk waar blijken. Zoals ik al zei, als we van tevoren iets niet zeker weten telt het gewoon mee voor de pool.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Expeditie Robinson Pool 2013
« Reactie #207 Gepost op: 17-11-2013, 11:53:04 »
ja lijkt me correct ::jaja::

het is namelijk niet iets wat bekend is gemaakt door RTL of de makers. Gewoon puur speculatie van een enge vent met een roeptoeter.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Online joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson Pool 2013
« Reactie #208 Gepost op: 17-11-2013, 17:09:35 »
Welja, nu kan je inderdaad nog niets doen. We kennen de afloop nog niet.  :)
Maar ik vroeg me al af wat er zou gebeuren indien de spoiler wel waar is. Dus na de laatste aflevering pas.
Maar dat wordt dan wel bekeken dus.  ;)
 

Ik heb
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
al vanaf aflevering 1 als winnaar staan en ben hier niet van afgeweken. Ik zou het erg jammer vinden, stel dat de spoiler waar is, als ik er dan geen punten meer voor zou krijgen.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Expeditie Robinson Pool 2013
« Reactie #209 Gepost op: 17-11-2013, 17:35:31 »
Ik heb
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
al vanaf aflevering 1 als winnaar staan en ben hier niet van afgeweken. Ik zou het erg jammer vinden, stel dat de spoiler waar is, als ik er dan geen punten meer voor zou krijgen.
+1
Ich bin ein Bärliner!

I-love-paars

  • Gast
Re: Expeditie Robinson Pool 2013
« Reactie #210 Gepost op: 17-11-2013, 17:37:33 »
Ik heb
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
al vanaf aflevering 1 als winnaar staan en ben hier niet van afgeweken. Ik zou het erg jammer vinden, stel dat de spoiler waar is, als ik er dan geen punten meer voor zou krijgen.

Dat begrijp ik volledig!Ik vind ook niet dat die mensen hun punten moeten aangepast worden! Zeker niet!
Maar ik zou het ook wel jammer vinden dat mensen die hun antwoord wel veranderd hebben hier wel voor punten krijgen.
De spoiler is opgedoken tussen aflevering 8 en 9.
Maar de mensen die vanaf aflevering 9 veranderen kunnen even goed ook zeggen dat ze veranderd zijn omdat ze dat zelf denken i.p.v. door de spoiler. Dat is juist het ambetante er aan. Je weet niet wie eerlijk is en niet.
 
@ Lukie4 Het kunnen inderdaad speculaties zijn. Maar dan is alles speculaties en zijn er nooit spoilers.
Het maakt toch niet uit wie iets verklapt heeft. Of het nu mensen van rtl zelf zijn of iemand anders?
Als die persoon nu uiteindelijk toch winnaar is... Die persoon gaat natuurlijk niet zeggen dat hij/zij het per ongeluk aan die programma-maker verklapt heeft. En zegt misschien dat die het toevallig juist heeft.

Ik begrijp wel dat jullie niets aan de uitslag zullen veranderen want het is een moeilijke situatie. Maar zou het toch klein beetje oneerlijk vinden naar mensen toe die hun stem niet hebben aangepast. Ik hoop gewoon dat heel die spoiler fout is! ;D

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson Pool 2013
« Reactie #211 Gepost op: 17-11-2013, 17:47:05 »
Dat begrijp ik volledig!Ik vind ook niet dat die mensen hun punten moeten aangepast worden! Zeker niet!
Maar ik zou het ook wel jammer vinden dat mensen die hun antwoord wel veranderd hebben hier wel voor punten krijgen.
De spoiler is opgedoken tussen aflevering 8 en 9.
Maar de mensen die vanaf aflevering 9 veranderen kunnen even goed ook zeggen dat ze veranderd zijn omdat ze dat zelf denken i.p.v. door de spoiler. Dat is juist het ambetante er aan. Je weet niet wie eerlijk is en niet.
 
@ Lukie4 Het kunnen inderdaad speculaties zijn. Maar dan is alles speculaties en zijn er nooit spoilers.
Het maakt toch niet uit wie iets verklapt heeft. Of het nu mensen van rtl zelf zijn of iemand anders?
Als die persoon nu uiteindelijk toch winnaar is... Die persoon gaat natuurlijk niet zeggen dat hij/zij het per ongeluk aan die programma-maker verklapt heeft. En zegt misschien dat die het toevallig juist heeft.

Ik begrijp wel dat jullie niets aan de uitslag zullen veranderen want het is een moeilijke situatie. Maar zou het toch klein beetje oneerlijk vinden naar mensen toe die hun stem niet hebben aangepast. Ik hoop gewoon dat heel die spoiler fout is! ;D

+1
I will follow my inner gold

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Expeditie Robinson Pool 2013
« Reactie #212 Gepost op: 18-11-2013, 00:20:10 »
Ik ben wel gewisseld naar de 'vermoedelijke winnaar' maar dat is ook alleen omdat mijn eerste winnaar, namelijk Géza, eruit ligt. Ik heb wel tot zijn eliminatie hem als winnaar ingevuld.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Expeditie Robinson Pool 2013
« Reactie #213 Gepost op: 18-11-2013, 01:23:04 »
Er zijn ook genoeg mensen (volgens mij) die de 'vermoedelijke winnaar' al vanaf aflevering 1 als winnaar hebben gezet, dus winnen met het wisselen ga je toch niet ;).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

I-love-paars

  • Gast
Re: Expeditie Robinson Pool 2013
« Reactie #214 Gepost op: 18-11-2013, 07:17:52 »
Ik heb Geraldine in aflevering 3 en 4 op 2 ingevuld, voor mij was het zowiezo zeker dat ze bij de laatste 3 eindigdt.

Vind niet dat de punten op die zogenoemde 'Spoiler' moeten worden aangepast want stel die spoiler was er niet geweest en op het einde kreeg je toch het vermoeden dat Geraldine ging winnen, en je evengoed haar zou hebben ingevuldt, zou oneerlijk zijn als die punten dan niet tellen.

En ach... stel het klopt niet dan heb jij er toch voordeel mee ;)

Hetgeen je nu zegt klopt niet hé.
"Stel die spoiler was er niet geweest en..." -> dan was er ook geen probleem ;D
Hetgeen ik zeg is dat velen nu veranderen omdat de winnaar al bekend zou zijn.(= spoiler)
Ik heb het totaal niet over al die anderen die die persoon al lang hadden aangeduid.
En je kan inderdaad switchen van winnaar. Maar als je switch doordat iemand de winnaar verklapt...

En ik ben helemaal niet rancuneus. Ik wou dit gewoon even aankaarten omdat de spelregels daarover iets vermelden.
Ik wil gewoon dat een spel eerlijk verloopt. En ik vind niet dat ik op die manier (onbewust)een reden zoek waarom iets oneerlijk zou zijn. Jouw pool veranderen omdat een winnaar verklapt is ervaar ik als oneerlijk.
Maar zoals ik al zei begrijp ik ook wel dat de pool niet zal aangepast worden. Want hoe ga je na wie zijn antwoord verandert omdat hij dingen zelf denkt of omdat hij de winnaar al gehoord heeft.
En ik zou ook mijn pool kunnen veranderen, maar dat wil ik niet. Ik wil hem niet veranderen omdat de winnaar al verklapt zou zijn.  ;)
« Laatst bewerkt op: 18-11-2013, 07:23:56 door I-love-paars »

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Expeditie Robinson Pool 2013
« Reactie #215 Gepost op: 18-11-2013, 15:05:53 »
Er zijn ook genoeg mensen (volgens mij) die de 'vermoedelijke winnaar' al vanaf aflevering 1 als winnaar hebben gezet, dus winnen met het wisselen ga je toch niet ;).
Inderdaad! Daarom zou ik ook niet snel tijdens het spel van winnaar/verliezer gaan wisselen; je pool is dan immers zeker zo goed als verloren.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Expeditie Robinson Pool 2013
« Reactie #216 Gepost op: 18-11-2013, 16:20:34 »
Zo heb ik inderdaad ook gedacht. Er zijn genoeg mensen die dingetje al vanaf het begin als winnaar hadden, dus als die wint is de poolwinnaar ook gewoon terecht :)
Dat was ook de reden dat ik mijn winnaar vanaf het begin niet heb veranderd, daar heb je toch niks aan.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

I-love-paars

  • Gast
Re: Expeditie Robinson Pool 2013
« Reactie #217 Gepost op: 18-11-2013, 18:00:33 »
Inderdaad! Daarom zou ik ook niet snel tijdens het spel van winnaar/verliezer gaan wisselen; je pool is dan immers zeker zo goed als verloren.

Ja dat is waar.
Iemand die de persoon van begin had aangeduid zal dan wel winnen.! ;)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Expeditie Robinson Pool 2013
« Reactie #218 Gepost op: 18-11-2013, 18:39:23 »
Nee hoor, want iemand anders wint ::jaja::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Expeditie Robinson Pool 2013
« Reactie #219 Gepost op: 19-11-2013, 17:47:19 »
en ook hier gaan we persoonlijk worden?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.