Poll

Wie hoop jij dat de kandidaten zijn voor de volgende expeditie?

Bn'ers
Niet bekende mensen
Bn'er tegen niet bekende mensen
ex-deelnemers
Niet bekende mensen tegen ex-deelnemers

Auteur Topic: Expeditie Robinson 2014  (gelezen 162608 keer)

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Expeditie Robinson 2014
« Reactie #120 Gepost op: 21-07-2014, 18:18:28 »
Handig die fotos hoor. Bij een iemand is het me nu duidelijk, had al zon vermoeden. Hier komt diegene;
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

NOG EEN OPMERKING: Ik was nog een keer alle fotos aan het nagaan en zie plots bij 2 verschillende kandidaten dezelfde beeldjes staan. Het zijn beide vrouwen en de beeldjes lijken op danseressen of iets. Iemand enig idee wat dit is? Ingrid jansen kandidaat?
http://gyazo.com/177a3203ce5a508aab2bb2cd5a557939
http://gyazo.com/0f932c0736ba64b6548f21e4dadffbc1
Dat zijn John Kraaijkamp Awards!
o.a. twee keer gewonnen door Jelka van Houten
« Laatst bewerkt op: 21-07-2014, 18:21:15 door Pac »
...óf niet!

Re: Expeditie Robinson 2014
« Reactie #121 Gepost op: 21-07-2014, 19:56:25 »
Jelka van Houten een van de kandidaten dan? Ik ga kijken of meerdere vrouwen hem 2x hebben gewonnen! Goed speurwerk Pac ;)!!

Re: Expeditie Robinson 2014
« Reactie #122 Gepost op: 21-07-2014, 20:04:51 »
Nog niks kunnen vinden over die John Kraaijkamp beeldjes want er zijn echt zoveel mensen die hem hebben gewonnen, maar ik heb alwel iets anders.

Ergens is de foto te zien over balletdanseres. Zou dit Ingrid Jansen of Euvgenia Parakhina kunnen zijn? Zij zijn beiden erg goede danseressen en kunnen veel dansen.

Offline GameGirlG

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2014
« Reactie #123 Gepost op: 21-07-2014, 20:09:46 »
Nog niks kunnen vinden over die John Kraaijkamp beeldjes want er zijn echt zoveel mensen die hem hebben gewonnen, maar ik heb alwel iets anders.

Ergens is de foto te zien over balletdanseres. Zou dit Ingrid Jansen of Euvgenia Parakhina kunnen zijn? Zij zijn beiden erg goede danseressen en kunnen veel dansen.


Zou eventueel wel kunnen. Alleen doet Euvgenia volgensmij niet aan ballet maar aan ballroom. Of draag je dan ook ballet schoentjes? 😓😓

Offline mol24

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2014
« Reactie #124 Gepost op: 22-07-2014, 09:20:45 »
Jelka heeft wel gewoon door getweet in de opnameperiode. Ook met foto's erbij en zo, dus ik vraag me af of zij kandidaat is...
Vind het wel heel leuk dat er 2 musicalactrices meedoen, dus ik wil dit ook best wel verder onderzoeken. Zo heeft Maaike Widdershoven ook 2 keer een John Kraaijkamp award gekregen. Maar of zij echt bekend is buiten de musicalwereld? Ik ga nog even verder kijken :D

Offline mol24

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2014
« Reactie #125 Gepost op: 22-07-2014, 09:38:37 »
Musicalactrices met meerdere John Kraaijkamp awards:
- Chantal Janzen(heeft gewoon gespeeld)
- Jelka van Houten (heeft geen twitterpauze)
- Maaike Widdershoven(heeft geen twitterpauze)
- Mariska van Kolck
- Céline Purcell(pas bevallen van dochtertje)
- Lone van Roosendaal (kleine twitterpauze)
- Marjolein Touw (schijnt op 19 mei te zijn verhuisd)
- Simone Kleinsma

Iemand aanvullingen of aanpassingen?

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: Expeditie Robinson 2014
« Reactie #126 Gepost op: 22-07-2014, 12:05:07 »
Jelka van Houten en Yevgenia Parakhina zullen het zeker niet zijn, die verwachten elk moment een kleine Robinson...
Hoe ik dat weet? Nee ik ben niet de vader ::tandpastasmiley::.

Leuke kwis dit! De meeste namen heb ik kunnen tackelen, maar ga ook weer twijfelen door die tweede foto van die awards... met die voeten er voor. Ik WAS redelijk zeker tot ik de gelijkenis zag...

Ik snap echter één ding niet: is de verhouding mannen-vrouwen wel 7-7? Ik heb het idee dat er 8 mannen en 6 vrouwen zijn afgebeeld... Misschien betekent dit dat er twee vrouwelijke captains nog bij komen?


Offline robinsonmol98

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Het leven is een spel, hoe speel jij?
Re: Expeditie Robinson 2014
« Reactie #127 Gepost op: 22-07-2014, 13:59:55 »
het zou inderdaad best eens kunnen i.v.m. na elk jaar minimaal 16 kandidaten te hebben denk ik niet dat ze zomaar overgaan op 14(vorig jaar was het ook 16 door de komst van Robert en Paulien) en ze willen het wel eerlijk verdeeld hebben dus doen ze waarschijnlijk toch altijd evenveel mannen en vrouwen.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Expeditie Robinson 2014
« Reactie #128 Gepost op: 22-07-2014, 15:45:58 »
Lone van Roosendaal had ik al gezegd op de vorige page waar ik bijna zeker denk te weten dat ze meegaan. Lone heeft een twitterpauze en heeft die musical awards gewonnen!!


Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: Expeditie Robinson 2014
« Reactie #129 Gepost op: 22-07-2014, 17:37:56 »
Ik denk dat je gelijk hebt... maar vraag me wel af wie dan die andere vrouw is die zo'n trofee heeft? Ik dacht eerst dat dat Anna Drijver was maar die heeft deze prijs nooit gewonnen...

Die foto van die (lange?) man met dat schilderij met die berg en bloemen op de achtergrond ligt me ook nog zwaar op de maag trouwens... iemand enig idee? 8)

Re: Expeditie Robinson 2014
« Reactie #130 Gepost op: 23-07-2014, 15:42:57 »
Ook Zangeres krystl heeft een 3fm AWARD gewonnen, dus zij kan t ook nog zijn in plaats van Miss Montreal.
« Laatst bewerkt op: 24-07-2014, 01:26:43 door Lukie4, Reden: geen hele posts dikgedrukt aub. »

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Expeditie Robinson 2014
« Reactie #131 Gepost op: 24-07-2014, 19:33:49 »
Ik heb weer flink lopen zoeken en ik denk dat ik een heleboel namen heb voor deze editie.

Dus bij deze als ze goed zijn, geef me even credits.

Ik ga ze zo bij de voeten zetten op de site, maar eerst even voor jullie.

1. Manuel Broekman (acteur in oa Feuten,verliefd op Ibiza)
2. Kees Tol (presentator shownieuws, was de Mol in wie is de mol)
3. Loek Peters (acteur in oa penoza)
4. Kay nambiar (Model)
5. Mr Polska (rapper)
6. Leo Alkemade (acteur/cabaratier)
7. Man 7 kan ik nog niet achterhalen.

1. Krystl (zangeres)
2. Gigi Ravelli (actrice in oa GTST, presentatrice)
3. Juliette van Ardenne (actrice in oa zoop, dr tinus)
4. Anouk Maas (theateractrice)
5. Lobke Berkhout ( atlete,sport, olympisch medaille))
6. Lone van Roosendaal (actrice, in musical en op tv. oa verliefd op ibiza)
7. Vrouw 7 kan ik nog niet achterhalen, misschien iemand met geen twitter.

Denk dat dit de deelnemers zijn.

Toenadering van mezelf, zodat jullie kunnen zien dat ik gelijk had  ::tandpastasmiley:: ::rofl::

1.Krystl, vrouw met rode nagellak bij foto met 3FM (heeft een 3FM award gewonnen)
2.Lone van Roosendaal, vrouw met musical awards, en ook foto met grote slippers. (2 awards gewonen, 1 in 2008, een in 2011)
3.Lobke Berkhout, vrouw met blauwe nagellak, met een slipper aan, en vrouw die op een zeilboot staat (Lobke is olympisch zeilster)
4. Anouk Maas (vrouw met ballet schoen, ze heeft op de balletschool gezeten, doet een muscial over ballet, genaamd flashdance, en als je goed kijkt staat op foto 1 achter haar voet OOK een musical awards. Die heeft ze gewonnen in 2009 voor aanstormend talent.

deze 4 weet ik ZEKER!!!!!!!!!!!!!!komt namelijk ook omdat ze dennis en nicollete zijn gaan volgen, en elkaar. en sommige zelfs het account van Expeditie Robinson

De 2e foto vind ik lastig, iemand met een voet tattoo. maar er staat een gouden kalf. Ik ben even naar de gouden kalf winnaressen gaan kijken van de afgelopen jaren en deze foto lijkt van iemand die nog redelijk jong is. Zo zien haar voeten er wel uit. Hannah Hoekstra zou dan kunnen? Carice van houten geloof ik niet, ze heeft ook gewoon getweet en geloof niet dat ze zichzelf zou lenen voor zo'n programma. Hadewych minis niet. Rifka Lodeizen niet. Sylvia Hoeks zou kunnen maar ik vind haar ook niet zo'n type. Ik vind die nogal lastig dus.

dan is er nog 1 foto van een vrouw met een kater, en iets met een boek maar ik kan deze niet plaasten.
Ik twijfel net als iemand in een paar posts terug of er wel 7-7 verhouding is. Ik denk namelijk ook 8-6 Gigi Ravelli en Juliette van Ardenne zouden de 2 overige moeten zijn, maar het kan dus zijn dat hun captains zijn en dan hun voeten hier niet te zien zijn en dan er nog 2 vrouwen zijn waarvan ik de voeten niet weet.

Mannen ga ik zometeen uitzoeken. Ik voeg het later wel toe. Reacties op hierboven graag:)



« Laatst bewerkt op: 24-07-2014, 19:35:45 door ramonmol »

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Expeditie Robinson 2014
« Reactie #132 Gepost op: 24-07-2014, 19:38:10 »
ziet er goed uit ::ok::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline deDaan

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2014
« Reactie #133 Gepost op: 24-07-2014, 22:25:35 »
Zie hier de een link naar krystl met de desbetreffende award: http://go.3fm.nl/3fm-awards/nieuws-detail/200/Beste-Nieuwkomer%3A-Krystl

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Expeditie Robinson 2014
« Reactie #134 Gepost op: 24-07-2014, 22:26:37 »
een man uit feuten zag ik vandaag in een voorstukje op RTL 5
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline milcof

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2014
« Reactie #135 Gepost op: 24-07-2014, 23:54:55 »
Lone van Roosendaal weet ik ook 100% zeker. De middelste foto (waarbij uitzicht op het water en woonboten) herken ik van een tv programma dat haar een keer thuis opzocht.

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson 2014
« Reactie #136 Gepost op: 25-07-2014, 09:07:08 »
een man uit feuten zag ik vandaag in een voorstukje op RTL 5

klopt, dat is Manuel Broekman  :)
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Offline robinsonmol98

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Het leven is een spel, hoe speel jij?
Re: Expeditie Robinson 2014
« Reactie #137 Gepost op: 25-07-2014, 09:20:17 »
Oke ten eerste sorry rammonmol, maar ik heb nu wel een beetje een idee hoe het zit met de mannen:
na een tijdje twitteraccounts van rappers te bekijken, kwam ik er achter dat Vieze Fur(een iemand van de jeugd van tegenwoordig)een twitterstilte heeft van 8 MEI tot 18 JUNI. dit kan gewoon toeval zijn. dan blijkt het dat hij de (nog) niet twitterende Kay Nambiar volgt. ik ga naar Kay's account en kijk op de genen die hij volgt,dit zijn oa:
- Manuel Broekman
- Loek Peters
- Dennis Weening
van de mannen die (misschien) iets met het programma te maken hebben.

- Lobke Berkhout
- Krystl
- Anouk maas
van de vrouwen die (misschien) met het programma te maken hebben.

ik denk dat we deze mensen eigenlijk al kunnen bevestigen.
« Laatst bewerkt op: 25-07-2014, 09:53:43 door robinsonmol98 »

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson 2014
« Reactie #138 Gepost op: 25-07-2014, 09:33:19 »
Ferry Doedens tweet wel gewoon door...het zou natuurlijk kunnen dat hij iemand anders voor hem heeft laten tweeten, maar toch.
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Offline robinsonmol98

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Het leven is een spel, hoe speel jij?
Re: Expeditie Robinson 2014
« Reactie #139 Gepost op: 25-07-2014, 09:53:15 »
Ferry Doedens tweet wel gewoon door...het zou natuurlijk kunnen dat hij iemand anders voor hem heeft laten tweeten, maar toch.
dan kan het ook gewoon toeval zijn. ;D ik pas het ff aan