Auteur Topic: Oude seizoenen op Youtube  (gelezen 25770 keer)

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Oude seizoenen op Youtube
« Reactie #20 Gepost op: 28-10-2013, 19:20:53 »
2002 is nu ook bezig met uploaden!
alleen deze is pas vanaf aflevering 3 (want kon de vorige niet vinden)

veel kijkplezier!

Nolleke!  ::love::
Nog even niks.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Oude seizoenen op Youtube
« Reactie #21 Gepost op: 28-10-2013, 22:01:44 »
Hoi Robin,
Bedankt voor het uploaden van de afleveringen, ik vind t leuk om ze te gaan bekijken.
Alleen voor mij soms jammer dat er als presentatie van de filmpjes een shot uit de aflevering wordt gebruikt (jeweetwel als je een Youtube-filmpje aanklikt zie je altijd 1 shot van uit dat filmpje). Op sommige daarvan staan kandidaten dus dan valt daaruit op te maken wie er nog in zit (ookal kijk ik aflevering 1, aflevering 8 staat er bijvoorbeeld direct onder in de youtubelijst).
Zou je dat kunnen veranderen of gaat dit automatisch met Youtube?

Alvast bedankt,

Mollenmania

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Oude seizoenen op Youtube
« Reactie #22 Gepost op: 28-10-2013, 22:30:26 »
Net 2004 gezien. Wat een fantastisch seizoen is dat zeg, met die mangrovebewoners. 8)

Nu alleen nog 2000 en 2002 en dan heb ik ze allemaal gezien. Thanks voor het uploaden! ::ok::
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Oude seizoenen op Youtube
« Reactie #23 Gepost op: 29-10-2013, 19:04:22 »
Ik heb laatst 2003 gekeken en ben nu bezig aan 2000 :)
Dikke pluim hoor Robin!
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline jorge

  • Forumlid
Re: Oude seizoenen op Youtube
« Reactie #24 Gepost op: 30-10-2013, 12:43:33 »
Echt heel vermakelijk. Inmiddels 2004,2003 en 2001 teruggekeken. 2001 is wel echt een minder seizoen vind ik. Nu door naar 2000!

Offline Dannyboy

  • Forumlid
Re: Oude seizoenen op Youtube
« Reactie #25 Gepost op: 30-10-2013, 18:31:26 »
2000 is gaaf! Alles was nog zo nieuw toen, zowel voor de kijker, als de deelnemers, als het productieteam. Ze hebben veel geleerd toen (en er in volgende jaren een hoop geld bij gekregen) dat zie je aan veel dingen groot en klein. Top!

De afgelopen maand heb ik echt intens genoten van al die oude afleveringen, heel erg bedankt Robin (en RTL archief). 2007 zit er bijna op voor mij. Dan 2002 nog en dan ben ik er doorheen :( Behalve 2012 dan, maar die hoef niet nog een keer te zien.

Ik had nog een vraag over 2002 Robin. Zijn dat ingekorte afleveringen ofzo? De proeven staan er niet in en aan het eind hoor je Ernst Paul ook zeggen "zo meteen aflevering X". Zijn dit opnamen van een soort marathon reeks ofzo? Maar waarom dan de proeven eruit knippen?

Offline robintimmer

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Oude seizoenen op Youtube
« Reactie #26 Gepost op: 31-10-2013, 00:13:19 »
2000 is gaaf! Alles was nog zo nieuw toen, zowel voor de kijker, als de deelnemers, als het productieteam. Ze hebben veel geleerd toen (en er in volgende jaren een hoop geld bij gekregen) dat zie je aan veel dingen groot en klein. Top!

De afgelopen maand heb ik echt intens genoten van al die oude afleveringen, heel erg bedankt Robin (en RTL archief). 2007 zit er bijna op voor mij. Dan 2002 nog en dan ben ik er doorheen :( Behalve 2012 dan, maar die hoef niet nog een keer te zien.

Ik had nog een vraag over 2002 Robin. Zijn dat ingekorte afleveringen ofzo? De proeven staan er niet in en aan het eind hoor je Ernst Paul ook zeggen "zo meteen aflevering X". Zijn dit opnamen van een soort marathon reeks ofzo? Maar waarom dan de proeven eruit knippen?

Als ik heel eerlijk ben zijn het inderdaad een soort samenvattingen, maar heb geen idee wat ze zijn want ik heb ze ook maar van iemand anders gekregen 2002 was sowieso het lastigste seizoen om aan te komen. maar ik dacht ik upload maar alles wat ik heb ook al is het dus zo'n rare samenvatting.
R.timmer

Offline Dannyboy

  • Forumlid
Re: Oude seizoenen op Youtube
« Reactie #27 Gepost op: 31-10-2013, 09:01:08 »
Daar heb je helemaal gelijk in  ::jaja::  Nogmaals bedankt voor alle moeite die je voor ons doet  ::bravo::

Offline jorge

  • Forumlid
Re: Oude seizoenen op Youtube
« Reactie #28 Gepost op: 31-10-2013, 14:04:07 »
Je had in die tijd het halfuur voor de aflevering een soort samenvatting van de voorgaande aflevering en dat is wat er nu op geplaatst is. Dus dit zijn inderdaad niet de afleveringen zelf.
Net als je op gegeven moment ook een Robinson the day after had waarin ze de expeditie nog eens doornamen met de afvaller.

Heel erg bedankt Robin. Het zou super zijn mocht je ooit nog in het bezit komen van heel 2002. Maar ook die samenvattingen zijn leuk ( maar goed ik heb dan ook het seizoen gezien toen en wet het verloop ervan)


Offline Quirino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Oude seizoenen op Youtube
« Reactie #29 Gepost op: 31-10-2013, 22:03:25 »
Ik heb wel ooit met heel veel moeite de Vlaamse afleveringen van Expeditie Robinson 2002 gekregen. Die zijn wel compleet en daar is ook aflevering 1-3 van beschikbaar. Als daar interesse voor is wil ik die ook wel uploaden :)

Offline jorge

  • Forumlid
Re: Oude seizoenen op Youtube
« Reactie #30 Gepost op: 1-11-2013, 12:19:18 »
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ::tandpastasmiley::

Quirino top! Ik beloof hierbij nooit op je te stemmen als wij in de toekomst in de expeditie zitten ::bravo::

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Oude seizoenen op Youtube
« Reactie #31 Gepost op: 1-11-2013, 18:07:08 »
Zeker doen indien dat mogelijk is.
Dat was de eerste keer dat ik van robinson hoorde
klaar voor de strijd

Offline Dannyboy

  • Forumlid
Expeditie Robinsons meets Lost meets Blair Witch Project meets Walking Dead
« Reactie #32 Gepost op: 5-11-2013, 20:20:33 »

Ondertussen heb ik alle oude ER afleveringen die ik opnieuw wilde zien alweer gekeken, dus ik ging op zoek naar iets nieuws. In een lijstje van series kwam ik 'Siberia' tegen, en ik denk "hmm, misschien wel ER in Rusland". En idd, 16 deelnemers worden gedropt in Tunguska en moeten zien te overleven gedurende de herfst en winter. Dat klinkt wel erg heftig en al snel wordt duidelijk dat het geen echte reality serie is, maar "realiteit" alla Blair Witch. Er gebeurt allerlei raars alla Lost en er hangt een gare creepy sfeer alla Walking Dead. Zeker niet de beste serie ooit gemaakt, maar toch wist hij me op gegeven moment goed te boeien, niet in de minste plaats omdat het nogal aansluiting vind met sommige discussies hier op het forum. Je moet een beetje door het bij tijds slechte acteer- en schrijfwerk heen prikken, maar misschien is het een leuke afleiding voor sommigen hier tussen de ER afleveringen door. Ik dacht ik meld het even.

Offline Joeyversteeg12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
Re: Oude seizoenen op Youtube
« Reactie #33 Gepost op: 6-11-2013, 00:01:35 »
Net 2004 gekeken, mooi seizoen met de verstekelingen. Wel dom overigens dat Klaar, Mick, Ronald en Shandinella geen hecht pact waren. Als ze het slim hadden gespeeld, hadden ze met z'n vieren in de finale gezeten. Niet slim, vooral in Klaar's opzicht.

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Oude seizoenen op Youtube
« Reactie #34 Gepost op: 6-11-2013, 17:07:42 »
Cool ga ze meteen terug kijken vanavond en morgen!
Dank je wel Robin! Echt heel leuk.  ::bravo::
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Oude seizoenen op Youtube
« Reactie #35 Gepost op: 9-11-2013, 18:31:22 »
Net aflevering 1 van seizoen 1 terug te kijken. Geweldig.

Ik mis Ernst Paul.  :\'(

Haha een hele Belgen vs Nederlanders discussie in aflevering 2. Nee, dat kan echt niet!!  ;D
« Laatst bewerkt op: 9-11-2013, 20:49:28 door Mloesje »

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Oude seizoenen op Youtube
« Reactie #36 Gepost op: 16-12-2013, 18:17:09 »
Ik heb wel ooit met heel veel moeite de Vlaamse afleveringen van Expeditie Robinson 2002 gekregen. Die zijn wel compleet en daar is ook aflevering 1-3 van beschikbaar. Als daar interesse voor is wil ik die ook wel uploaden :)

Ik heb gezocht naar aflevering 1-3 van 2002 maar kan ze niet vinden... Staan ze er wel op inmiddels?