Auteur Topic: Geraldine Kemper [Kandidaat]  (gelezen 76109 keer)

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Geraldine Kemper [Kandidaat]
« Reactie #180 Gepost op: 28-11-2013, 21:43:46 »
Jaaaa. ::bravo::

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Geraldine Kemper [Kandidaat]
« Reactie #181 Gepost op: 28-11-2013, 21:44:37 »
Zeker verdiend!

Offline Fiefje

  • Forumlid
Re: Geraldine Kemper [Kandidaat]
« Reactie #182 Gepost op: 30-11-2013, 19:12:01 »
Heb net 2 afleveringen achter elkaar gezien. Nee, ik kan geen sympathie voor Geraldine opbrengen. Ja, zij is een sterke speler, maar zij gaat echt alleen voor zichzelf. Dat overdreven competitieve, ik vind het afstotend.

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Geraldine Kemper [Kandidaat]
« Reactie #183 Gepost op: 30-11-2013, 20:05:19 »
Heb net 2 afleveringen achter elkaar gezien. Nee, ik kan geen sympathie voor Geraldine opbrengen. Ja, zij is een sterke speler, maar zij gaat echt alleen voor zichzelf. Dat overdreven competitieve, ik vind het afstotend.

Voor wie zou ze anders moeten gaan? Het blijft een spel hé, geen vakantie zoals velen het liever zouden zien.

Offline Fiefje

  • Forumlid
Re: Geraldine Kemper [Kandidaat]
« Reactie #184 Gepost op: 30-11-2013, 20:13:30 »
Nou ja, dan is het een kwestie van stijl. De stijl van Fatima van vorig jaar die ook voor de overwinning ging beviel me wel (hoewel sommigen haar juist niet trokken), maar met het optreden van Geraldine heb ik moeite. Het heeft iets schijnheiligs, geniepigs, ik kan het niet uitleggen.

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Geraldine Kemper [Kandidaat]
« Reactie #185 Gepost op: 30-11-2013, 20:23:36 »
Nou ja, dan is het een kwestie van stijl. De stijl van Fatima van vorig jaar die ook voor de overwinning ging beviel me wel (hoewel sommigen haar juist niet trokken), maar met het optreden van Geraldine heb ik moeite. Het heeft iets schijnheiligs, geniepigs, ik kan het niet uitleggen.

Smaken verschillen inderdaad. Ik heb er mij bij neergelegd dat ER met bn'ers of vroeger ook bv's redelijk flets is en amateuristisch van niveau. Ik haal meer voldoening uit Survivor. Maar toch nog liever ER dan geen ER  ::jaja::

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Geraldine Kemper [Kandidaat]
« Reactie #186 Gepost op: 1-12-2013, 13:44:08 »
Ich bin ein Bärliner!

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Geraldine Kemper [Kandidaat]
« Reactie #187 Gepost op: 12-12-2013, 15:25:01 »
Geraldine net aangekondigd als 1 van de (niet)slaapgasten tijdens 3FM Serious Request volgende week.

Dus de Gerrie-fans kunnen lekker een nachtje doorhalen... ;)  ::bravo::

Offline Quirino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Geraldine Kemper [Kandidaat]
« Reactie #188 Gepost op: 12-12-2013, 15:33:11 »
Nou ja, dan is het een kwestie van stijl. De stijl van Fatima van vorig jaar die ook voor de overwinning ging beviel me wel (hoewel sommigen haar juist niet trokken), maar met het optreden van Geraldine heb ik moeite. Het heeft iets schijnheiligs, geniepigs, ik kan het niet uitleggen.
Als iemand alleen voor haarzelf ging was het Fatima wel...

Maar Geraldine staat wat mij betreft terecht in de finale en ik hoop dat ze wint vanavond :)

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Geraldine Kemper [Kandidaat]
« Reactie #189 Gepost op: 12-12-2013, 22:39:53 »
Als iemand alleen voor haarzelf ging was het Fatima wel...

Maar Geraldine staat wat mij betreft terecht in de finale en ik hoop dat ze wint vanavond :)

Als je wil winnen moet je toch juist alleen voor jezelf gaan?
Er is maar 1 winnaar, niet 2  ???
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Geraldine Kemper [Kandidaat]
« Reactie #190 Gepost op: 12-12-2013, 22:47:26 »
ja?? Iemand mag toch wel hopen dat Geraldine wint?
er was eens......

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Geraldine Kemper [Kandidaat]
« Reactie #191 Gepost op: 12-12-2013, 23:23:22 »
 ::zwaai::

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Geraldine Kemper [Kandidaat]
« Reactie #192 Gepost op: 13-12-2013, 14:38:06 »
ja?? Iemand mag toch wel hopen dat Geraldine wint?

Daar reageer ik niet op, ik reageer op deze regel:
Als iemand alleen voor haarzelf ging was het Fatima wel...
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Dannyboy

  • Forumlid
Re: Geraldine Kemper [Kandidaat]
« Reactie #193 Gepost op: 14-12-2013, 14:19:21 »
Ik had graag gezien dat ze gewonnen had. Halverwege de expeditie kon ik haar even niet hebben met dat (voor mij) rare meestemmen met Geza (ik snap nog steeds niet wat haar daar nou toe bewoog) maar over de gehele expeditie vind ik haar toch de meest complete speler (en desondanks toch je cool verliezen in spelletje blokken stapelen, doh!)

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: Geraldine Kemper [Kandidaat]
« Reactie #194 Gepost op: 14-12-2013, 15:03:58 »
Ik had graag gezien dat ze gewonnen had. Halverwege de expeditie kon ik haar even niet hebben met dat (voor mij) rare meestemmen met Geza (ik snap nog steeds niet wat haar daar nou toe bewoog) maar over de gehele expeditie vind ik haar toch de meest complete speler (en desondanks toch je cool verliezen in spelletje blokken stapelen, doh!)

Helemaal mee eens. De sterkste van de drie. Maar door gebrek aan rust op de momenten, dat dat gevraagd werd, op het cruciale punt verloren, waardoor ze de controle verloor.
AA was over de gehele linie de zwakste en Esther had vooral heel veel dom geluk als het erom ging. Ook in de finale, doordat Geraldine achterop raakte met de blokken. (Laten we maar niet eens over het pijl & boog schieten hebben).

Dat Geraldine met Geza meestemde was gezond opportunisme. De belangen verschuiven per aflevering en daar moet je dan in dit spel verder niet te lang bij stil blijven staan.
(Kees zijn struikelblok: zo hoort het te zijn en zo moet het blijven)