Auteur Topic: Afleveringen herbekijken in het buitenland  (gelezen 11245 keer)

Offline Supervenus

  • Forumlid
Afleveringen herbekijken in het buitenland
« Gepost op: 9-09-2014, 23:44:00 »
Dag iedereen,

Zoals de meeste wel weten komt expeditie robinson niet meer op de Belgische televisie. Ook de website van RTL blokkeert buitenlandse IP adressen. Vorig jaar kon ik de afleveringen nog herbekijken via een youtube kanaal waar iemand al de afleveringen opzette, maar die persoon lijkt hiermee gestopt te zijn. Is er iemand die een oplossing weet voor Vlaamse robinson fanaten?   ::sorry::

Groeten,

Tim

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Afleveringen herbekijken in het buitenland
« Reactie #1 Gepost op: 10-09-2014, 08:53:20 »
Hey,

Na lang zoeken heb ik een torrent gevonden van expeditie robinson.
Die kan je downloaden en dan zo kijken, enig nadeel is dat die wss pas 5 dagen later verschijnen als de normale aflevering.

klaar voor de strijd

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Afleveringen herbekijken in het buitenland
« Reactie #2 Gepost op: 10-09-2014, 16:32:17 »
Als site zullen wij eventuele torrentsverwijzingen of youtube links hier niet kunnen laten staan. Dus heel fijn dat niemand die nog geplaatst heeft.
De rechten liggen bij RTL en graag willen we een goede verstandhouding houden met de organisatie.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Afleveringen herbekijken in het buitenland
« Reactie #3 Gepost op: 10-09-2014, 16:59:10 »
Als site zullen wij eventuele torrentsverwijzingen of youtube links hier niet kunnen laten staan. Dus heel fijn dat niemand die nog geplaatst heeft.
De rechten liggen bij RTL en graag willen we een goede verstandhouding houden met de organisatie.

Dat dacht ik al.
klaar voor de strijd

Offline xenopus

  • Forumlid
Re: Afleveringen herbekijken in het buitenland
« Reactie #4 Gepost op: 10-09-2014, 18:21:52 »
Je kan altijd heel wat omzeilen door een VPN in te stellen zodat je de blokkades van RTL kunt omzeilen waardoor je in het buitenland normaal niet naar Nederlandse programma's kunt kijken. Ik vermoed dat ik hier niet in de details mag gaan, maar zo lukt het ook. ;) Echt jammer dat het quasi onmogelijk is voor de Belgische fans om nog te kijken.  ::ohno::