Auteur Topic: Presentatie: Dennis Weening & Nicolette Kluijver  (gelezen 96561 keer)

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Presentatie: Dennis Weening & Nicolette Kluijver
« Reactie #40 Gepost op: 19-09-2014, 00:46:55 »
Je moest eens weten wat ik allemaal nergens op vind slaan ;D

Let er maar eens een keer op hoe onwennig hij dat doet, wordt niet voor niks zo vaak genoemd he :P

Maar goed ieder zn mening ::zwaai::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Presentatie: Dennis Weening & Nicolette Kluijver
« Reactie #41 Gepost op: 19-09-2014, 00:49:38 »
Maar goed ieder zn mening ::zwaai::
Inderdaad, daarom zijn we ook hier.. ::tandpastasmiley::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Presentatie: Dennis Weening & Nicolette Kluijver
« Reactie #42 Gepost op: 19-09-2014, 00:54:08 »
 ::jaja:: inderdaad, lijkt alsof ie nog steeds niet weet in welk programma hij zit. Net als bijna altijd het moment dat de afvaller afscheid neemt of net is weggestemd. Dan staat ie er altijd zo beteuterd bij van: "Owh wat sneu, wil je een knuffel"? Niet bepaald het type presentator wat ik bij dit programma wil zien in ieder geval.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline xenopus

  • Forumlid
Re: Presentatie: Dennis Weening & Nicolette Kluijver
« Reactie #43 Gepost op: 19-09-2014, 01:17:05 »
Ik vind Nicolette best meevallen; ze moet misschien haar draai nog een beetje vinden :). Nu ze heeft ze meer iets van een aerobics instructeur. Als ze zo bijvoorbeeld voor de proef bovenaan die blokkenmuur staat, heeft ze wat vreemde lichaamstaal (zit soms met haar handen te friemelen precies). Bovendien was er die rare vraag aan Polska: "Besef jij dat je rechtstreeks van de Hemel naar de Hel kan afzinken?" "Eeeeeeeeeeeeeeuh, ja...". Ben ik de enige die dat wat vreemd vond  ::tandpastasmiley::. Maar goed, ze zal wel in haar job groeien.

Dennis doet het nu ook weer niet zo slecht als presentator, hij doet het gewoon anders. Al heb ik zelf nog altijd liever de "strengere" presentatie van Hasselbach en Zoëy.

Offline Gwendolen

  • Forumlid
Re: Presentatie: Dennis Weening & Nicolette Kluijver
« Reactie #44 Gepost op: 19-09-2014, 04:06:38 »
Ik vond Nicolette bij de proef ook weer klinken alsof ze haar zinnetjes had ingestudeerd. Bij het interview met Juliette vond ik haar een stuk menselijker.

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Presentatie: Dennis Weening & Nicolette Kluijver
« Reactie #45 Gepost op: 19-09-2014, 06:20:23 »
Vond d'r vroeger leuker, nu is het een beetje over the top.

Dennis begin ik me steeds meer aan te ergeren. Denk na wat je wil zeggen voor je het zegt zodat je een normale zin kunt vormen ::)
Zou ie misschien al een stuk intelligenter overkomen. Als ie dan ook nog eens goede vragen leert te stellen en normaal briefjes om leert te draaien kan hij bij mij een voldoende halen.

Ik had het niet beter kunnen zeggen.
Wat een waardeloze hap dit jaar qua presentators.

Dennis is altijd hopeloos, komt altijd nep over maar Nicolette is niet veel beter.
Die probeert het enorm over de top te zeggen allemaal.
Maar goed, vind de kandidaten dit jaar wel leuker dan vorig jaar dus dat is weer een plus.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Presentatie: Dennis Weening & Nicolette Kluijver
« Reactie #46 Gepost op: 19-09-2014, 08:09:43 »
Ik ben dat gezeur over hoe de briefjes omgedraaid dienen te worden een beetje zat..
Wie heeft de 'Evi-methode' eigenlijk heilig verklaard?   ;)

het omdraaien kan me ook niet veel schelen. Maar als hij een briefje omdraait en er staat een naam achterstevoren.. ;)

Offline Dannyboy

  • Forumlid
Re: Presentatie: Dennis Weening & Nicolette Kluijver
« Reactie #47 Gepost op: 19-09-2014, 12:36:23 »
"Owh wat sneu, wil je een knuffel"? Niet bepaald het type presentator wat ik bij dit programma wil zien in ieder geval.

Precies, "...en vergeet je gitaar niet", dat willen we horen :)

Waarom ging Eddy Zoey trouwens weg? Ik vond dat hij de plek van Ernst-Paul goed overnam ... na wat zoeken vond ik dit: http://www.nu.nl/media/2769766/geen-expeditie-robinson-meer-eddy-zoey.html Wel grappig wat hij daar over Dennis zegt. Kan ik me helemaal in vinden. Op zich heb niets tegen Dennis, maar als fan van het eerste uur stoort het me dat hij dit programma presenteert. Ik kan me zo voorstellen dat Eddy gedumpt is omdat hij minder goed in het beeld van de nieuwe koers van ER past die sindsdien is ingezet.

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Presentatie: Dennis Weening & Nicolette Kluijver
« Reactie #48 Gepost op: 1-10-2014, 00:54:39 »
Ik vond het bijzonder irritant dat Nicolette niet eens wist hoe de naam Lone uitgesproken wordt  ::niet-ok::
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Dannyboy

  • Forumlid
Re: Presentatie: Dennis Weening & Nicolette Kluijver
« Reactie #49 Gepost op: 3-10-2014, 20:32:37 »
Ben ik de enige die de overduidelijk ingestudeerde lijnen van Nicolette echt bedroevend slecht vond? Dennis is jaloers op die kromme tenen.

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Presentatie: Dennis Weening & Nicolette Kluijver
« Reactie #50 Gepost op: 3-10-2014, 23:22:22 »
Ben ik de enige die de overduidelijk ingestudeerde lijnen van Nicolette echt bedroevend slecht vond? Dennis is jaloers op die kromme tenen.

Nee hoor, ik erger me er elke week weer aan.
Het taalgebruik is ook zo netjes, duidelijk ingestudeerd ja.
Niks echts aan.
Zij en Dennis allebei even slecht.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Presentatie: Dennis Weening & Nicolette Kluijver
« Reactie #51 Gepost op: 4-10-2014, 00:56:11 »
Zelfs nu Nicolette de 'Evi-methode' van stem omdraaien vlekkeloos doet?  ;D

Offline Gwendolen

  • Forumlid
Re: Presentatie: Dennis Weening & Nicolette Kluijver
« Reactie #52 Gepost op: 4-10-2014, 02:54:40 »
Ik vond Nicolette juist wat minder ingestudeerd klinken deze keer. Als ze nog vijf seizoenen doorgaat, ga ik haar nog leuk vinden :P

Dennis blijft in mijn ogen een drol.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Presentatie: Dennis Weening & Nicolette Kluijver
« Reactie #53 Gepost op: 4-10-2014, 22:46:28 »
Wat is nou het idee achter die presentatie? Soms staan ze samen, soms Dennis alleen, soms Nicolette alleen. Ik weet niet, ik vind het maar rommelig.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Presentatie: Dennis Weening & Nicolette Kluijver
« Reactie #54 Gepost op: 5-10-2014, 10:03:07 »
Waarom wordt het niet door 1 persoon gedaan eigenlijk? Veel is het niet.

Offline Dannyboy

  • Forumlid
Re: Presentatie: Dennis Weening & Nicolette Kluijver
« Reactie #55 Gepost op: 5-10-2014, 11:26:54 »
Dat zal wel stammen uit de tijd dat er zowel vlamingen als nederlanders meededen. Er werd voorheen ook meer toelichting gegeven door de presentatie gedurende de aflevering (waarschijnlijk omdat er meer gebeurde dan een proef en een eilandraad) dus afwisseling van stem was wel leuk.

Offline jorge

  • Forumlid
Re: Presentatie: Dennis Weening & Nicolette Kluijver
« Reactie #56 Gepost op: 17-10-2014, 02:05:20 »
Het fragment op de site legt voor mij weer precies bloot waarom ik Dennis de grootste fout ooit van de productie vind.

Leo geeft op, onder haast net zulke vage omstandigheden als Dennis destijds. Verwende jongetjes die zichzelf spectaculaire proeven zien winnen en zo de ultieme Robinson denken te worden, zonder te beseffen dat er veel meer bij komt kijken. Robinson is proeven, maar ook overleven, omgaan met tegenslag, omgaan met verveling en honger, sociaal vaardig zijn en tactisch kunnen denken. Leo en Dennis komen allebei op veel vlakken tekort, dat is opzich niet erg, zolang je maar een doorzetter bent. Iemand die roept dat hij niet gekomen is om te verhongeren maar voor de spellen die snapt de essentie van het spel totaal niet. Dat zo iemand na een paar daagjes tegenslag de handdoek werpt is een belediging naar iedereen die wel dolgraag wilt deelnemen. Nu weet ik dat Ernst Paul of Evi hem na afloop doormidden gezaagd zou hebben waarom hij zo snel opgeeft.

Maar wat doet meneer Dennis.... Die kan natuurlijk niet tegen zijn spiegelbeeld de kritische presentatot uithangen. Nee die gaat schijtlollig om de grapjes van meneer Leo lachen over hoeveel kippetjes hij op kan en hoe vrouwen in de menstruatie zich voelen. En dat onder het genot van een biertje. Pijnlijk.

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Presentatie: Dennis Weening & Nicolette Kluijver
« Reactie #57 Gepost op: 17-10-2014, 09:46:41 »
Ach ja ik snap sowieso niet waarom Dennis zoveel programma's doet in NL.
Ik heb zelden zo'n onprofessionele slechte presentator gezien.
Weet nog dat hij bij Wie is de Reisleider toen al het fooien geld van zijn groep zelf had uitgegeven aan biertjes en dat soort dingen.
Lekker sneu is dat.
Moest hij aan zijn groep uit gaan leggen dat hij het geld kwijt was geraakt.

Ook bij So you think you can dance, verpest hij bijna elke week weer mijn avond met zijn dramatische presentatie.
Slechte voorbereiding, fouten, en sneu gedrag.
Ik word altijd al moe van hem als ik hem zie en ik baal altijd als een stekker dat hij programma's presenteer die ik per se wil zien.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Presentatie: Dennis Weening & Nicolette Kluijver
« Reactie #58 Gepost op: 17-10-2014, 10:27:06 »
Ik vind dat Dennis het best goed doet als presentator. Dat hij in ER ooit opgaf als deelnemer zal hem waarschijnlijk zijn leven lang worden nagedragen.. ;)
Toch vond ik het wel leuk hoe hij zijn medekandidaten toen verblijdde met zijn voedselpakket..
Zijn kwaliteiten als presentator in andere programma's kan ik niet over oordelen, want ik kijk er niet naar.. ;D
« Laatst bewerkt op: 17-10-2014, 11:18:50 door willy »

Offline Molletjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Presentatie: Dennis Weening & Nicolette Kluijver
« Reactie #59 Gepost op: 17-10-2014, 13:35:50 »
Nou nou nou zeg wat een commentaren hier in dit topic..
Tis maar een tv programma hé! Ik vind dat ze het allebei hartstikke goed doen en kijk iedere week met veel plezier. De dingen die hier allemaal beschreven staan daar stoor ik me dus echt niet aan.
Ik laat iedereen in hun waarde en presenteren doet iedereen op zijn of haar eigen manier.
Ga zo door Dennis en Nicolette.  ::ok::
« Laatst bewerkt op: 17-10-2014, 13:38:23 door Molletjuh »