Auteur Topic: Ancilla Tilia [Kandidaat]  (gelezen 17708 keer)

Offline Gwendolen

  • Forumlid
Re: Ancilla Tilia [Kandidaat]
« Reactie #20 Gepost op: 14-09-2014, 23:55:23 »
Wel een beetje jammer, ik vond haar geen vervelende kandidaat en beslist niet vervelend om naar te kijken :)

Maar ze was in de proef echt wel de minste, dat getruttebol in die modderpoel en dan daarna ook nog wat stemmen gaan pakken. Niet onverdiend eruit, maar het had van mij iemand anders mogen zijn.

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ancilla Tilia [Kandidaat]
« Reactie #21 Gepost op: 16-09-2014, 01:15:15 »
Hoe zou het zijn wanneer Ancilla alsnog toegevoegd wordt aan team Geel, ter vervanging van de vroegtijdig uitgevallen Coosje?
 Met een zwarte stem uiteraard..
  We hebben verleden jaar gezien dat er bij uitvallers (Nega,Veronica) afgeweken werd van de normale regels.. ;)
« Laatst bewerkt op: 16-09-2014, 01:54:12 door willy »

Offline Dannyboy

  • Forumlid
Re: Ancilla Tilia [Kandidaat]
« Reactie #22 Gepost op: 16-09-2014, 12:37:28 »
Ik zou dat wel prima vinden, zit er eens een playmate in die wel leuk is om te zien, wordt ze weggestemd. Het feit dat zij niet op eilandraad 1 bakken met extra stemmen inzet getuigd ook wel van een hogere waardering van het spel dan de rest van team blauw, rare lui.

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ancilla Tilia [Kandidaat]
« Reactie #23 Gepost op: 16-09-2014, 13:00:26 »
Hoe zou het zijn wanneer Ancilla alsnog toegevoegd wordt aan team Geel, ter vervanging van de vroegtijdig uitgevallen Coosje?
 Met een zwarte stem uiteraard..
  We hebben verleden jaar gezien dat er bij uitvallers (Nega,Veronica) afgeweken werd van de normale regels.. ;)

We kunnen een terugkeer wel vergeten. Op expeditierobinson.nl staat een filmpje waarin we Ancilla in een resort zien. Ze is er dus echt uit. Bovendien zou dan de uitspraak van Nicolette 'eruit is eruit, er is geen herkansing, afvallerseiland' meteen onwaar zijn, wat haar geloofwaardigheid als presentatrice niet veel goed doet. Ancilla is er gewoon uit, wat ik niet echt erg vind trouwens (maar dat heb ik hierboven al eerder beschreven).

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Ancilla Tilia [Kandidaat]
« Reactie #24 Gepost op: 16-09-2014, 13:17:12 »
tijdens de eilandraad hoor je dat het vertrek van Ancilla afgesproken werk is. Ik ben eigenlijk wel benieuwd wie als eerste geopperd heeft om Ancilla weg te stemmen. Want zover ik het kon bekijken waren er wel meer leden van team blauw die voor vertrek in aanmerking kwamen. Ik ben ook heel benieuwd wie van team blauw na deze eilandraad nog extra stemmen in het bezit heeft..
er was eens......

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ancilla Tilia [Kandidaat]
« Reactie #25 Gepost op: 16-09-2014, 13:40:54 »
Toch is het vreemd. Toen Nega opgaf kon Edith blijven, toen Veronica opgaf kon Geraldine blijven..
  Nu geeft Coosje op, en kan niemand blijven..

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ancilla Tilia [Kandidaat]
« Reactie #26 Gepost op: 16-09-2014, 13:42:55 »
Toch is het vreemd. Toen Nega opgaf kon Edith blijven, toen Veronica opgaf kon Geraldine blijven..
  Nu geeft Coosje op, en kan niemand blijven..

Dat waren mijns inziens dan ook grote fouten van de productie. Ancilla is weggestemd.. klaar :)

Offline Dannyboy

  • Forumlid
Re: Ancilla Tilia [Kandidaat]
« Reactie #27 Gepost op: 16-09-2014, 13:46:41 »
In vergelijkig met (veel) vorige jaren zijn er ook meer deelnemers. Misschien met opzet, om in dit soort gevallen toch de weggestemden te laten gaan?

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ancilla Tilia [Kandidaat]
« Reactie #28 Gepost op: 16-09-2014, 13:51:35 »
tijdens de eilandraad hoor je dat het vertrek van Ancilla afgesproken werk is. Ik ben eigenlijk wel benieuwd wie als eerste geopperd heeft om Ancilla weg te stemmen. Want zover ik het kon bekijken waren er wel meer leden van team blauw die voor vertrek in aanmerking kwamen. Ik ben ook heel benieuwd wie van team blauw na deze eilandraad nog extra stemmen in het bezit heeft..

Ancilla had 5 extra tegenstemmen. 2 ervan waren van Krystl.

Krystl zelf heeft nu nog 1 extra stem.
Manuel had er 3, nu onbekend
Loek had er 1, nu onbekend (persoonlijk denk ik dat hij er geen heeft ingezet)
Freddy had er 2, nu onbekend (zet er zeker 1 in)
Julliete is onbekend

Dus volgens mij:
Krystl 1 stem
Manuel ?
Loek 1
Freddy 1
Julliete ?
klaar voor de strijd