Auteur Topic: Ferry Doedens [kandidaat]  (gelezen 51913 keer)

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Ferry Doedens [kandidaat]
« Reactie #80 Gepost op: 10-12-2014, 22:43:47 »
Ferry zei vanmiddag op 3fm dat Nicolette ook heel erg moest lachen toen Ferry & Freddy gingen lachen, toen Lobke haar stem uitbracht bij de eilandraad. Maar dit was niet te zien op tv. Dus haar stoïcijnse vraag later aan Ferry was niet echt oprecht.

En hij had stiekem een scheermesje en douchegel/shampoo gejat bij een van die winnaarsprijzen (in dat bad)  ;D waar de vrouwen ook blij gebruik van hebben gemaakt daarna.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ferry Doedens [kandidaat]
« Reactie #81 Gepost op: 11-12-2014, 09:03:44 »
Ferry zei vanmiddag op 3fm dat Nicolette ook heel erg moest lachen toen Ferry & Freddy gingen lachen, toen Lobke haar stem uitbracht bij de eilandraad. Maar dit was niet te zien op tv. Dus haar stoïcijnse vraag later aan Ferry was niet echt oprecht.

En hij had stiekem een scheermesje en douchegel/shampoo gejat bij een van die winnaarsprijzen (in dat bad)  ;D waar de vrouwen ook blij gebruik van hebben gemaakt daarna.

Waarom scheert ie die donssnor er dan niet even af..

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Ferry Doedens [kandidaat]
« Reactie #82 Gepost op: 11-12-2014, 12:14:34 »
edit: wat hier stond doet niet meer ter zake.
« Laatst bewerkt op: 11-12-2014, 12:38:06 door Stanley_Yelnats »

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: Ferry Doedens [kandidaat]
« Reactie #83 Gepost op: 11-12-2014, 12:17:53 »
Ferry zei vanmiddag op 3fm dat Nicolette ook heel erg moest lachen toen Ferry & Freddy gingen lachen, toen Lobke haar stem uitbracht bij de eilandraad. Maar dit was niet te zien op tv. Dus haar stoïcijnse vraag later aan Ferry was niet echt oprecht.

Het meest waarschijnlijk acht ik, dat Ferry zit te jokkebrokken om zijn gezicht te redden.
Op Nicolette haar gezicht was niet af te lezen, dat ze vlak daarvoor "heel erg had gelachen".

Het valt mij op, Hoelahoep, dat jij bij heug & meug Ferry probeert te verdedigen. Pas dit jaar aangemeld voor deze ER-2014. Ferry's vriendenkring, wellicht?

Een mooie kant van de BN-er in ER is, dat je van zo'n persoon als kijker ook een kijkje in de zijn/haar 'keuken' (lees: karakter) krijgt. Voor een aantal was het beter geweest, dat ze nooit hadden meegedaan.

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Ferry Doedens [kandidaat]
« Reactie #84 Gepost op: 11-12-2014, 12:43:48 »
Het meest waarschijnlijk acht ik, dat Ferry zit te jokkebrokken om zijn gezicht te redden.
Op Nicolette haar gezicht was niet af te lezen, dat ze vlak daarvoor "heel erg had gelachen".

Dat zegt niets. het kan maar zo zijn dat haar kwaaie blik niets had te maken met het gegiebel van Ferry maar dat het met iets heel anders te maken had en dat het nu zo gemonteerd was dat het leek alsof dat haar reactie was op dit voorval.

Ik ken iemand die eens mee heeft gedaan aan peking express (ik noem geen naam). Uit de montage leek het alsof hij de schurft had aan een andere deelnemer terwijl dat best meeviel, zijn opmerkingen gingen ergens anders over maar het werd zo gemonteerd en zo vaak gebruikt dat het totaal een andere lading kreeg. We weten toch al langer dat de regie onswat dat betreft alles wijs kan maken?

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Ferry Doedens [kandidaat]
« Reactie #85 Gepost op: 11-12-2014, 19:41:24 »

Het valt mij op, Hoelahoep, dat jij bij heug & meug Ferry probeert te verdedigen. Pas dit jaar aangemeld voor deze ER-2014. Ferry's vriendenkring, wellicht?

Mijn god, omdat iemand mijn favoriet is maak ik meteen deel uit van zijn vriendenkring. Dit is echt de druppel. Ik vind dit echt een forum vol zuurbekken, sorry hoor. Er wordt echt alleen maar geklaagd en gezeurd over ALLES en iedereen van dit hele programma, en daar hou ik gewoon niet van. Ik probeerde het allemaal nog een beetje wat minder zuur te maken. Maar dat wordt ook niet gewaardeerd. Ik snap uberhaupt niet waarom jullie nog naar dit programma kijken. Vanaf nu ben ik alleen maar in het WIDM-deel te vinden, joe.

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Ferry Doedens [kandidaat]
« Reactie #86 Gepost op: 11-12-2014, 20:56:13 »
Jammer. Doei Hoelahoep!  ::zwaai::

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Ferry Doedens [kandidaat]
« Reactie #87 Gepost op: 11-12-2014, 22:03:08 »
flauw Stanley.

Hoelahoep, je hoeft je niet door anderen te laten leiden hoor. Geef gewoon lekker je eigen mening. Als anderen daar een vraag over stellen, kun je die gewoon negeren.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Ferry Doedens [kandidaat]
« Reactie #88 Gepost op: 11-12-2014, 22:05:53 »
Mijn god, omdat iemand mijn favoriet is maak ik meteen deel uit van zijn vriendenkring. Dit is echt de druppel. Ik vind dit echt een forum vol zuurbekken, sorry hoor. Er wordt echt alleen maar geklaagd en gezeurd over ALLES en iedereen van dit hele programma, en daar hou ik gewoon niet van. Ik probeerde het allemaal nog een beetje wat minder zuur te maken. Maar dat wordt ook niet gewaardeerd. Ik snap uberhaupt niet waarom jullie nog naar dit programma kijken. Vanaf nu ben ik alleen maar in het WIDM-deel te vinden, joe.
Gewoon blijven, een vrolijke noot kunnen we nu juist gebruiken :D

Dit seizoen van ER is over het algemeen nou eenmaal niet zo populair onder de fans dus dan lees je hier veel kritiek. Verder zijn we best leuk ;)
Kan volgend seizoen weer helemaal anders zijn ::joehoe::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Ferry Doedens [kandidaat]
« Reactie #89 Gepost op: 11-12-2014, 22:37:48 »
flauw Stanley.

Hoelahoep, je hoeft je niet door anderen te laten leiden hoor. Geef gewoon lekker je eigen mening. Als anderen daar een vraag over stellen, kun je die gewoon negeren.

Ja hoor. iemand begint te schelden op medeforumleden omdat ze een andere mening zij toegedaan, ik reageer met een knipoog en dan krijg ik een standje en degene die met krachttermen reageert een veer in z'n achterste. wat een wonderlijk forum is dit soms toch.

Offline Dannyboy

  • Forumlid
Re: Ferry Doedens [kandidaat]
« Reactie #90 Gepost op: 12-12-2014, 19:58:15 »
Jaja, om een grote zwarte paal hangen kan ie wel die Ferry.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ferry Doedens [kandidaat]
« Reactie #91 Gepost op: 13-12-2014, 13:26:41 »
Jaja, om een grote zwarte paal hangen kan ie wel die Ferry.
;D

Ligt het aan mij of vonden jullie ook dat Ferry wel heel arrogant en zelfverzekerd over zichzelf sprak tijdens de finale-proef? (dus in de achteraf opgenomen tussenstukjes). Ik denk dat hij de proef wint. 

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Ferry Doedens [kandidaat]
« Reactie #92 Gepost op: 13-12-2014, 15:50:06 »
Jaja, om een grote zwarte paal hangen kan ie wel die Ferry.
::rofl:: ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human