Auteur Topic: Krystl Pullens [kandidaat]  (gelezen 49407 keer)

Offline xavidehond

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Krystl Pullens [kandidaat]
« Reactie #20 Gepost op: 2-11-2014, 11:41:39 »
Ben eigenlijk wel benieuwd of ze manuel nog gaat confronteren met het feit dat hij is afgeweken van hun 'afspraak' om op remy te stemmen...ze zal toch wel doorhebben dat al die stemmen op lobke van de mannen van het winnaarseiland waren. Hoop hoe dan ook niet dat ze manuel blindelings blijft vertrouwen en dat ze wat meer voor zichzelf gaat denken. Vind haar een leuke kandidaat in ieder geval  ::ok::
Dromen zijn vrijetijdsbesteding van de hersens

Offline Solrayo

  • Forumlid
  • Volslagen Molloot
Re: Krystl Pullens [kandidaat]
« Reactie #21 Gepost op: 8-11-2014, 01:07:31 »
Oh Krystl, het is voor haar eigenlijk heel goed dat Manuel weg is. Ze waaide altijd met hem mee en leek niet door te hebben dat hij uiteindelijk niet loyaal aan haar was. Nu heeft ze ongeveer de beste positie van de groep: 6 extra stemmen, geen target op haar voorhoofd en de meeste mogelijkheden voor samenwerken. Koppie erbij en ze zit zo in de finale.

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Krystl Pullens [kandidaat]
« Reactie #22 Gepost op: 8-11-2014, 01:40:20 »
Krystl mag zoveel extra stemmen hebben, maar als er een onverwachte aanval komt helpt dat niet (kijk naar Manuel)
 Ze zal bij de les moeten blijven..  :)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Krystl Pullens [kandidaat]
« Reactie #23 Gepost op: 8-11-2014, 11:42:48 »
Wat slim van Krystl om zo open en bloot met Polska af te spreken om elkaar mee te nemen naar winnaarseiland. De kans dat zij ooit een proef wint is natuurlijk miniem :D
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Krystl Pullens [kandidaat]
« Reactie #24 Gepost op: 8-11-2014, 13:37:05 »
Denk je? Ik vond haar winst tov Anouk echt heel erg sterk! Een dergelijke proef zou zomaar verrassend kunnen eindigen...
Keep calm and eat chocolates!

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Krystl Pullens [kandidaat]
« Reactie #25 Gepost op: 9-11-2014, 10:27:44 »
Ik wil Krystl heeeel graag op de evenwichtsbalk zien!

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Krystl Pullens [kandidaat]
« Reactie #26 Gepost op: 9-11-2014, 16:20:42 »
Ik ook, maar dan vrees ik wel voor het minste of geringste windvlaagje en dat is dan het laatste wat we van Krystl gezien hebben...
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline jorge

  • Forumlid
Re: Krystl Pullens [kandidaat]
« Reactie #27 Gepost op: 14-11-2014, 02:14:04 »
Iedereen vind Krystl lief en aardig.
Niemand ziet Krystl als een bedreiging.
Iedereen wil graag met Krystl de finale in.
Niemand weet hoeveel stemmen Krystl heeft.
Kryst heeft de meeste stemmen van iedereen.

Als dit geen finaleplaats meer wordt dan weet ik het ook niet.  ::rofl::

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Krystl Pullens [kandidaat]
« Reactie #28 Gepost op: 14-11-2014, 02:18:42 »
De spin in het web. Mooi om te zien hoe iedereen bij haar aanpapt.

Wel goed van haar dat ze zich bij Freddy en Kay aansluit, tegen hen heeft ze waarschijnlijk de meeste kans om de finale te winnen.

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Krystl Pullens [kandidaat]
« Reactie #29 Gepost op: 14-11-2014, 02:24:18 »
Vond haar karaoke-lied ook wel mooi.. ;)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Krystl Pullens [kandidaat]
« Reactie #30 Gepost op: 14-11-2014, 07:54:49 »
en haar reactie op de winst ook.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Krystl Pullens [kandidaat]
« Reactie #31 Gepost op: 14-11-2014, 10:09:19 »
Typisch zoŽn meisje die er elk jaar wel bij is. Presteert eigenlijk niks, maar is een leuke meid en wordt door niemand als een gevaar gezien dus mag lang blijven. Niet robinson waardig zijn is eerder een voordeel dan een nadeel in ER de laatste jaren.

Offline jorge

  • Forumlid
Re: Krystl Pullens [kandidaat]
« Reactie #32 Gepost op: 14-11-2014, 12:43:14 »
Typisch zoŽn meisje die er elk jaar wel bij is. Presteert eigenlijk niks, maar is een leuke meid en wordt door niemand als een gevaar gezien dus mag lang blijven. Niet robinson waardig zijn is eerder een voordeel dan een nadeel in ER de laatste jaren.

Absoluut waar. Lodewijk, Remy, Jan, Sef, Manuel, Hans, Ruud, Edith (in eerste instantie) allemaal weggestemd omdat mensen bang voor hun waren.

Op basis van Robinsonkwaliteiten zijn Anna Alicia, Peggy, Saar enzo natuurlijk geen waardige finalisten, maar meer bagage die men graag meesleept de finale in.

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: Krystl Pullens [kandidaat]
« Reactie #33 Gepost op: 14-11-2014, 13:04:40 »
Het zou eigenlijk verboden dan wel voorkomen moeten worden. Want het is eigenlijk te gek voor woorden.

Het spel dus zo inrichten, dat bijv. de volgorde van de uitslag bij de proeven meetelt bij elke eilandraad, zodat zwakke vogeltjes minder kansen krijgen om ver te geraken.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Krystl Pullens [kandidaat]
« Reactie #34 Gepost op: 14-11-2014, 13:39:34 »
Presteert niks? Ze heeft haar eigen tactiek, won ijzersterk van Anouk, en zou in bepaalde proeven echt nog wel kunnen verrassen.

De uitslag van de proeven laten meetellen bij de Eilandraad vind ik nogal oneerlijk. Deze proef bijvoorbeeld was in het voordeel van lange mensen, net zoals de samensmeltingsproef. Die katapultproef was in het voordeel van de mensen die het geluk hadden dat hun bordjes aan de buitenkant hingen. Andere proeven zijn weer gunstiger voor lichtere mensen. Het is moeilijk om het hele seizoen te vullen met proeven die iedereen dezelfde kans geven. Ik vind de winnaar een voordeel en de laatste een zwarte stem genoeg laten meewegen van de uitslag.
Keep calm and eat chocolates!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Krystl Pullens [kandidaat]
« Reactie #35 Gepost op: 14-11-2014, 13:45:45 »
Typisch zoŽn meisje die er elk jaar wel bij is. Presteert eigenlijk niks, maar is een leuke meid en wordt door niemand als een gevaar gezien dus mag lang blijven. Niet robinson waardig zijn is eerder een voordeel dan een nadeel in ER de laatste jaren.
*daar komt de oude discussie omhoog* Omschrijf robinsonwaardig eens ::pinokkio::

Absoluut waar. Lodewijk, Remy, Jan, Sef, Manuel, Hans, Ruud, Edith (in eerste instantie) allemaal weggestemd omdat mensen bang voor hun waren.

Op basis van Robinsonkwaliteiten zijn Anna Alicia, Peggy, Saar enzo natuurlijk geen waardige finalisten, maar meer bagage die men graag meesleept de finale in.
Hoezo geen waardige finalisten? Wat maakt hun geen waardige finalisten? Om even Anna (die ik niet kon uitstaan) als voorbeeld te nemen, die was sterk in proeven, heeft ook tactisch gespeeld om ver te komen en ontwikkelde genoeg sociale banden om ver gebracht te worden. Zeker weten een waardige finalist.

Het zou eigenlijk verboden dan wel voorkomen moeten worden. Want het is eigenlijk te gek voor woorden.

Het spel dus zo inrichten, dat bijv. de volgorde van de uitslag bij de proeven meetelt bij elke eilandraad, zodat zwakke vogeltjes minder kansen krijgen om ver te geraken.
Ja, laten we dat vooral doen want dan kunnen we allemaal stoppen met kijken :P. Als je dus fysiek niet de sterkste bent dan maak je geen kans meer. Terwijl mentale kracht, doorzettingsvemogen, tactiek en sociaal zijn net zo belangrijk zijn. We vergeten dat Robinson eigenlijk gewoon een sociaal spel is en niet een sport.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Krystl Pullens [kandidaat]
« Reactie #36 Gepost op: 14-11-2014, 14:45:51 »
Typisch zoŽn meisje die er elk jaar wel bij is. Presteert eigenlijk niks, maar is een leuke meid en wordt door niemand als een gevaar gezien dus mag lang blijven. Niet robinson waardig zijn is eerder een voordeel dan een nadeel in ER de laatste jaren.

Robinsonwaardig? ... Volgens mij onderschat je haar behoorlijk. Omdat ze geen fysieke proeven wint van grote kerels wil dat niet zeggen dat er niets te zoeken heeft. Integendeel...
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline jorge

  • Forumlid
Re: Krystl Pullens [kandidaat]
« Reactie #37 Gepost op: 15-11-2014, 03:04:47 »
Hoezo geen waardige finalisten? Wat maakt hun geen waardige finalisten? Om even Anna (die ik niet kon uitstaan) als voorbeeld te nemen, die was sterk in proeven, heeft ook tactisch gespeeld om ver te komen en ontwikkelde genoeg sociale banden om ver gebracht te worden. Zeker weten een waardige finalist.

1 Peggy Vrijens

Peggy was fysiek niet de sterkste. Profiteerde eerst ten volste van haar te sterk samengestelde team. Lodewijk, Aagje, Christophe& Mathias, Fatima etc. Dit team hoefde telkens niet te stemmen. Vervolgens stemde dit team Lodewijk weg die sterk geacht werd. En toen Peggy's hoofd op het hakblok lag werd dit op het laatste moment omgezet naar Tess omdat ze haar niet heel betrouwbaar vonden.
Vanaf de samensmelting heeft ze haar wagonnetje aan het treintje Christophe/ Fatima gehangen en zo de finale gehaald.
0 proeven gewonnen, 0 tactische moves verzonnen, niet buitengewoon geliefd bij iedereen.

2. Saar Koningsberger

Ook Saar heeft individueel geen enkele proef gewonnen. Wel vaak geprofiteerd van het goed presteren van Regina. Bijvoorbeeld mee naar een resort. Verder werd er deze expeditie niet echt veel tactisch bekokstooft of gestemd. Lag vooral goed bij Regina en Sebastiaan, maar bij de Belgen iets minder.
0 proeven gewonnen, niet echt tactische moves verzonnen.

3. Anna Alicia Sklias

Wat je zegt, sociaal gezien was ze zeker geliefd, behalve bij Paulien. Maar Anna vond ik niet echt uitblinken in de proeven, zeker niet gezien haar topsportachtergrond, zoals dansers dat zelf ook altijd noemen. Ze heeft geen enkele proef gewonnen. Ook tactisch gezien vond ik haar redelijk meehobbelen met de rest.
Sef-Jan-Paulien-Geza elamineerde zichzelf. Van wie Hans een idee was weet ik niet meer (dacht Zimra maar kan me vergissen) dus tactisch niet hele bijzondere dingen laten zien.

Nu verdienen deze mensen absoluut de credits voor het blijven volhouden en zich overal doorheen manoeuvreren. Maar ze zijn in mijn ogen niet de meest Robinsonwaardige finalisten in mijn ogen.

Vroeger bleven in mijn opinie vaker sterkere mensen over als tegenwoordig. Nu lijkt sterk zijn een zwaard te zijn wat boven je hoofd hangt.

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Krystl Pullens [kandidaat]
« Reactie #38 Gepost op: 15-11-2014, 19:08:33 »
Het zou eigenlijk verboden dan wel voorkomen moeten worden. Want het is eigenlijk te gek voor woorden.

Het spel dus zo inrichten, dat bijv. de volgorde van de uitslag bij de proeven meetelt bij elke eilandraad, zodat zwakke vogeltjes minder kansen krijgen om ver te geraken.

Men deelt zwarte stemmen uit...en wat blijkt, ze doen er meestal niet toe...Een bewijs dus dat het GEEN spel is volgens de wet van de fysiek sterkere maar WEL van de sociaal sterkste!
Geen gelijke kansen voor 'de zwakkere vogeltjes' zoals u voorstelt vind ik weerzinwekkend.

Offline Gwendolen

  • Forumlid
Re: Krystl Pullens [kandidaat]
« Reactie #39 Gepost op: 15-11-2014, 20:58:23 »
Wat heeft ze ontzettend mooi gezongen!!