Auteur Topic: Lobke Berkhout [kandidaat]  (gelezen 52021 keer)

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Lobke Berkhout [kandidaat]
« Reactie #60 Gepost op: 7-11-2014, 14:15:05 »
die uitspraak was niet slim (dat klinkt toch iets vriendelijker dan achterlijk) maar wel begrijpelijk.
er was eens......

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lobke Berkhout [kandidaat]
« Reactie #61 Gepost op: 7-11-2014, 16:28:57 »
die uitspraak was niet slim (dat klinkt toch iets vriendelijker dan achterlijk) maar wel begrijpelijk.
precies; dat is het excuus waarachter ze zich verschuilen om nu zo lullig te doen. Maar kom op mannen, niet zo kinderachtig
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Quirino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lobke Berkhout [kandidaat]
« Reactie #62 Gepost op: 7-11-2014, 20:25:57 »
Voorzover ik heb kunnen opmaken van Rick en Kay hun gesprek met Lobke, en wat tot nu toe ook het beeld was dat ik had, is dat Lobke constant complotten aan het bekokstoven is en mensen tegen elkaar aan het opzetten is. Wat prima is, begrijp me niet verkeerd, zorgt voor vuurwerk en daar hou ik wel van. Maar die hypocrisie van Lobke dat is het kwalijke puntje, voorzover ik begrepen heb, ook bij Kay en Rick.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Lobke Berkhout [kandidaat]
« Reactie #63 Gepost op: 7-11-2014, 21:26:00 »
grappig.. volgens mij hadden Rick, Kay, Manuel en Freddy een complot om Lobke er uit te werken. Alleen omdat ze met Remy sprak. En als Lobke vervolgens meegaat met Krystl (en volgens Krystl ook met Manuel) om Remy er uit te stemmen (en dat lukt) is Lobke plotseling de gebeten hond. Wat ik een kwalijk puntje vind is dat Rick en Kay Lobke de zwarte piet toe schuiven. Getuigt van weinig ruggengraat.
er was eens......

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lobke Berkhout [kandidaat]
« Reactie #64 Gepost op: 7-11-2014, 21:56:55 »
Wat ik een kwalijk puntje vind is dat Rick en Kay Lobke de zwarte piet toe schuiven. Getuigt van weinig ruggengraat.

Maar dat was toch ook deels vanwege haar opmerking over kameraadschap? Dus ik snap dat ze haar daarop aanspraken.
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Lobke Berkhout [kandidaat]
« Reactie #65 Gepost op: 7-11-2014, 22:16:38 »
Maar dat was toch ook deels vanwege haar opmerking over kameraadschap? Dus ik snap dat ze haar daarop aanspraken.

Ja, dit dus. Die opmerking is gewoon echt dom als je zelf ook niet eerlijk bezig bent met kameraadschap.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Lobke Berkhout [kandidaat]
« Reactie #66 Gepost op: 7-11-2014, 22:17:17 »
maar iedereen is toch hypocriet in het spel ? Ik snap echt niet dat die opmerkingen zo wordt uitvergroot.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Lobke Berkhout [kandidaat]
« Reactie #67 Gepost op: 7-11-2014, 22:20:43 »
die opmerking werd gedaan vlak na een eilandraad waar je out of the blue 5? stemmen tegen krijgt. Dan zeg je wel eens iets wat niet zo slim is. En als dat uitgesproken is, dan kun je toch gewoon als normale mensen verder? Rick en Kay doen alsof Lobke de grootste intrigante is die er op twee benen rond loopt. En dat is hypocriet.
er was eens......

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lobke Berkhout [kandidaat]
« Reactie #68 Gepost op: 7-11-2014, 23:07:47 »
Mischien dat Rick en Kay van een klein vogeltje hadden gehoord dat Lobke eerst Rick eruit wilde stemmen. Toen werd het Kay, en uiteindelijk Remy..
 Dat zij daarna de vermoorde onschuld speelde zal haar geloofwaardigheid dan niet echt geholpen hebben..(krokodillentranen) :\'(
« Laatst bewerkt op: 8-11-2014, 01:25:30 door willy »

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Lobke Berkhout [kandidaat]
« Reactie #69 Gepost op: 8-11-2014, 10:48:13 »
Ja, en? Rick & Kay hadden er toch ook geen moeite mee om Lobke weg te werken? En omdat Lobke zei dat ze daar niet blij mee was en het wilde uitpraten, hebben Rick & Kay plotseling een steen om mee te gooien? Die 2 hebben een vreemde kronkel in hun gedachtengang.
er was eens......

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Lobke Berkhout [kandidaat]
« Reactie #70 Gepost op: 8-11-2014, 11:06:35 »
Ja, en? Rick & Kay hadden er toch ook geen moeite mee om Lobke weg te werken? En omdat Lobke zei dat ze daar niet blij mee was en het wilde uitpraten, hebben Rick & Kay plotseling een steen om mee te gooien? Die 2 hebben een vreemde kronkel in hun gedachtengang.

Ben ik het totaal mee eens snap niet waarom mensen Lobke dom en weet ik veel vinden terwijl andere dat net zo hard doen. Ik hoop dat Lobke nog verder komt in het spel.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lobke Berkhout [kandidaat]
« Reactie #71 Gepost op: 8-11-2014, 17:39:16 »
Ja, dit dus. Die opmerking is gewoon echt dom als je zelf ook niet eerlijk bezig bent met kameraadschap.

En dat vind ik dus zo grappig, want daarom waren ze boos, maar eigenlijk waren ze minstens zo geïrriteerd over het feit dat Lobke eigenlijk op Kay wilde stemmen. Het is gewoon de pot verwijt de ketel, beide kanten op en de mannen zijn minstens net zo erg als Lobke.

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lobke Berkhout [kandidaat]
« Reactie #72 Gepost op: 29-11-2014, 11:55:29 »
Het interessantste aan deze editie ER vind ik toch 'waarom heeft iedereen toch een hekel aan Lobke?'

Ik krijg toch steeds de indruk dat het persoonlijk is, en niet omdat ze nou zo'n sterke speelster is.

Maar wat is het toch wat iedereen zo 'triggert'?

Bij Rick en Kay had ik het idee dat ze niet tegen een sterke vrouw kunnen, maar ook bij Krystl en Freddy lijkt het of ze geen enkel respect hebben voor Lobke...
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: Lobke Berkhout [kandidaat]
« Reactie #73 Gepost op: 29-11-2014, 13:01:08 »
Het was vals natrappen, terwijl ze tegelijk zelf alle regels van 'eerlijkheid' schond. Vals zijn is doorgaans het eindpunt van iemand.
« Laatst bewerkt op: 29-11-2014, 13:02:40 door Brinta »

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Lobke Berkhout [kandidaat]
« Reactie #74 Gepost op: 29-11-2014, 15:55:13 »
Het was vals natrappen, terwijl ze tegelijk zelf alle regels van 'eerlijkheid' schond. Vals zijn is doorgaans het eindpunt van iemand.

Dit jaar dus niet. Iedereen is vals.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Lobke Berkhout [kandidaat]
« Reactie #75 Gepost op: 29-11-2014, 17:07:44 »
Ze heeft haar kampgenoten verraden, ze speelde de slachtofferrol bij die eilandraad, toen wilde ze weer terugvallen op haar team geel en ze heeft ook die walgelijke opmerking naar Sabrina gemaakt, en daarna wilde ze weer vriendinnetje spelen met Sabrina.

Ik vind het gewoon een achterbakse vrouw. Je kunt gewoon echt te ver gaan. Hou dan alsjeblieft de eer aan jezelf

In het spoilertopic staat ook nog een naar verhaal over Lobke (is verder geen spoiler over ER). Quote van good-riddance:
die grijns steeds als iets in haar belang werkt maar al helemaal nu bleek dat alle kandidaten in een bioscoop hadden gekeken afgelopen week (op haar uitnodiging, dat weet ik niet zeker?) maar dat daar bleek dat Lobke gewoon zonder aankondiging een sponsor-avond/moment had gepland zonder het aan de rest te melden, door BN'ers op de foto te zetten kreeg zij geld ofzoiets. Bepaalde kandidaten waren daar niet over te spreken, had ze de anderen wel even mogen vertellen van te voren.

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lobke Berkhout [kandidaat]
« Reactie #76 Gepost op: 29-11-2014, 19:11:05 »
Dit jaar dus niet. Iedereen is vals.
precies, dat kan het dus niet zijn. Want dat doet idd iedereen en iedereen komt er mee weg behalve zij.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: Lobke Berkhout [kandidaat]
« Reactie #77 Gepost op: 29-11-2014, 19:13:23 »
Dit jaar dus niet. Iedereen is vals.

Onder geaccepteerd spelgedrag valt tegenwoordig: informatie achterhouden, onwaarheden vertellen, beloftes breken, a zeggen en b doen, mes in de rug steken, enz.
Omdat dit de norm, en dus min of meer spelregel is geworden , is het dus binnen ER niet meer vals.

Waarom Lobke dus zichzelf toch in de hoek heeft gezet komt door:
Ze heeft haar kampgenoten verraden, ze speelde de slachtofferrol bij die eilandraad, toen wilde ze weer terugvallen op haar team geel en ze heeft ook die walgelijke opmerking naar Sabrina gemaakt, en daarna wilde ze weer vriendinnetje spelen met Sabrina.
 

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lobke Berkhout [kandidaat]
« Reactie #78 Gepost op: 29-11-2014, 19:19:51 »
Maar Rick zei in die aflevering daarna echt een keer of drie:

- Maar Lobke wilde toch ook op Kay stemmen
- En dat terwijl Lobke eerst op Kay wilde stemmen
- En Lobke was eerst nog wel van plan om op Kay te stemmen.

In ietwat andere bewoordingen, maar hij ging er langer op door dan Lobke in elk geval. Rick en Lobke zijn allebei even hypocriet, terwijl er bij Lobke enorm over door wordt gezeurd, terwijl die iets zei in de hitte van het moment, terwijl Rick behoorlijk lang heeft lopen zeuren over dat Lobke op Kay wilde stemmen en de manier waarop hij daarover liep te zeuren was duidelijk te merken, dat hij dat het probleem vond en niet wat Lobke daarna zei. Terwijl Lobke nota bene niet eens op Kay heeft gestemd toen en ze wel een hele lading stemmen van haar vroegere kampgenoten kreeg. En bij Rick is het allemaal geen probleem, maar bij die gemene achterbakse Lobke wel. Tja, ik zie het verschil echt niet. Behalve dat ik Rick naast hypocriet ook nog eens arrogant vind.

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lobke Berkhout [kandidaat]
« Reactie #79 Gepost op: 29-11-2014, 19:42:48 »
en ze heeft ook die walgelijke opmerking naar Sabrina gemaakt, en daarna wilde ze weer vriendinnetje spelen met Sabrina.
ik vond het ook een walgelijke opmerking naar Sabrina, maar daar waren Rick en Kay het volgens mij wel met Lobke eens. Na de opmerking waren ze eerst nog vriendjes, dacht ik.

En die slachtofferrol is ook zeer irritant maar één zo'n opmerking kan toch niet zo'n lang effect hebben en die totale ant-Lobke houding, zou ik zeggen.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”