Poll

Wie is jouw favoriet?

Ferry
5 (20%)
Krystl
14 (56%)
Kay
6 (24%)

Totaal aantal stemmen: 24

Auteur Topic: Wie is jouw favoriet?  (gelezen 91876 keer)

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #60 Gepost op: 25-09-2014, 22:42:06 »
ik vind Rick dus echt niks.
Hij komt zo arrogant en totaal vol van hemzelf over.

Serieus even een oprechte vraag: waar baseer je dat nou op? Heb je daar echt concrete voorbeelden voor of zie je gewoon wat je wil zien van hem? kende je hem al hiervoor? Ik dus niet, ik ken alleen zijn vaders naam.
Maar ik weet dus uit ervaring hoe lastig het is om altijd maar gezien te worden als het profiteurtje van je moeder of vaders naam en macht.

Naar mijn mening heeft Rick nog niks arrogants gedaan, hij is vriendelijk, vangt vis en is daar vrolijk over en heeft verder nog niks raars gezegd
of gedaan.
Wat is er zo arrogant aan hem dan?
Elke man zou toch blij zijn als je een proef wint van Remy?
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #61 Gepost op: 25-09-2014, 22:47:17 »
Serieus even een oprechte vraag:

::ok:: mag hoor, ook niet serieuze vragen beantwoord ik vaak.
---
De manier waarop hij doet vind ik ergerlijk. Ja tuurlijk mag je blij zijn met een vis die je vangt, maar zoals hij het vertelde was het toch iets anders dan toen het in beeld kwam. Ietwat overdreven vond ik zijn reactie.

En natuurlijk mag je blij zijn dat je van Remy wint zou ik ook hebben, maar dat ga ik dan dus niet enkele keren herhalen. Hij is er in de uitzending volgens mij 3x op terug gekomen. Dat is dus in de edit van de programmamakers. Dat vind ik redelijk veel. De manier waarop vond ik dus niet prettig.

--
Ik ken hem niet persoonlijk. Ik ken hem van een paar programma's en daarin is hij niet geweldig goed of slecht. Dus daar kan het niet aan liggen. Het is voor mij gewoon zijn manier van doen die ik als onprettig ervaar.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #62 Gepost op: 25-09-2014, 22:53:40 »
::ok:: mag hoor, ook niet serieuze vragen beantwoord ik vaak.
---
De manier waarop hij doet vind ik ergerlijk. Ja tuurlijk mag je blij zijn met een vis die je vangt, maar zoals hij het vertelde was het toch iets anders dan toen het in beeld kwam. Ietwat overdreven vond ik zijn reactie.

En natuurlijk mag je blij zijn dat je van Remy wint zou ik ook hebben, maar dat ga ik dan dus niet enkele keren herhalen. Hij is er in de uitzending volgens mij 3x op terug gekomen. Dat is dus in de edit van de programmamakers. Dat vind ik redelijk veel. De manier waarop vond ik dus niet prettig.

--
Ik ken hem niet persoonlijk. Ik ken hem van een paar programma's en daarin is hij niet geweldig goed of slecht. Dus daar kan het niet aan liggen. Het is voor mij gewoon zijn manier van doen die ik als onprettig ervaar.

Oke duidelijk, thanks.
Volgens mij heeft hij 2x gezegd dat hij blij was met de winst over team ''Remy'' en niet 3x.
Maar goed dat maakt ook niet uit.

Ik vind hem leuk, jij niet. Dat mag.
Ik was gewoon nieuwsgierig naar waarom.
Je hebt geen idee hoe lastig het is om altijd in de schaduw van je ouders te staan.
Dat is zo frustrerend.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #63 Gepost op: 25-09-2014, 22:55:08 »
Klopt dat weet ik niet.
Als morgen de uitzending online staat, zal ik eens op zijn woordkeus letten om te weten te komen wat mij zo triggert.
Ik sta redelijk alleen in mijn mening hier merk ik. Dus misschien ligt het wel aan mij ;)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #64 Gepost op: 25-09-2014, 22:57:37 »
Ik heb dat dus met Anouk, er is iets in die meid wat mij enorm irriteert.
Al weet ik echt niet wat het nou precies is.
Vind haar gewoon nep overkomen ofzo.
Met sommige kandidaten heb je dat.
Mag best hoor.  ;)

Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Dannyboy

  • Forumlid
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #65 Gepost op: 27-09-2014, 12:32:09 »
Na deze aflevering absoluut Freddy. Dat mentale spel en vlammende blik tijdens de eetproef, heerlijk.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #66 Gepost op: 27-09-2014, 13:07:49 »
Na deze aflevering absoluut Freddy. Dat mentale spel en vlammende blik tijdens de eetproef, heerlijk.

Dit dus. Ik heb zelden zo genoten van een ER kandidaat. Met stip naar 1 gestegen. ::ok::

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #67 Gepost op: 27-09-2014, 13:22:03 »
Hier ook. Geweldig die gast. Wat een optimisme.  ::bravo::

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #68 Gepost op: 27-09-2014, 16:53:00 »
Voordat ER begon stemde ik al op Freddy. En hij maakt het waar  ::ok::

Wederom. Zolang Freddy er in zit hoef ik hier niet meer te reageren!  ::tandpastasmiley::

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #69 Gepost op: 27-09-2014, 17:02:47 »
Wederom. Zolang Freddy er in zit hoef ik hier niet meer te reageren!  ::tandpastasmiley::
Dat heb ik nu net met Nadia ;D
Ich bin ein Bärliner!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #70 Gepost op: 2-10-2014, 22:09:15 »
Weinig in beeld geweest vandaag is die na deze week nog de favoriet?

Nadia    - 4 (16.7%)
Sabrina    - 0 (0%)
Ferry    - 0 (0%)
Lobke    - 1 (4.2%)
Leo    - 0 (0%)
Mr. Polska    - 0 (0%)
Krystl    - 2 (8.3%)
Anouk    - 0 (0%)
Kay    - 0 (0%)
Manuel    - 1 (4.2%)
"Vieze fur"    - 11 (45.8%)
Loek    - 2 (8.3%)
Rick    - 1 (4.2%)
Remy    - 2 (8.3%)


aangezien Leo er nog inzit, laat ik hem nog wel in deze poll staan.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #71 Gepost op: 2-10-2014, 22:14:40 »
Vandaag toch maar weer Kay, maar met Freddy op de 2e plek.
Blijft een coole gast en ik hoop dat hij en Kay er lang in zitten.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #72 Gepost op: 2-10-2014, 22:26:43 »
en ook hier Kay of Freddy
er was eens......

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #73 Gepost op: 2-10-2014, 22:56:24 »
Heb ook op Freddy gestemd, vandaag was geen aflevering waar iemand er echt in positieve zin uitsprong. Ook Kay vind ik een leuke, sterke (zowel fysiek als tactisch) speler, Mr. Polska komt een beetje tot leven en ik ben blij dat Leo er nog in zit.

De dames heb ik niet veel mee dit jaar.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #74 Gepost op: 2-10-2014, 22:57:17 »
yep ik heb daarom maar tot polska gewend.
Die begint te laten blijken dat hij spelinzicht heeft.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #75 Gepost op: 2-10-2014, 22:58:42 »
vind mr Polska ook een leuke kandidaat en heb ook minder met de vrouwen. Al heb je van sommige vrouwen nog maar weinig gezien. Dat zou kunnen betekenen dat ze er langer in zitten.
er was eens......

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #76 Gepost op: 3-10-2014, 08:59:52 »
Bij de vrouwen maakt Lobke op mij een goede indruk, hoewel haar behoefte aan sportiviteit haar kwetsbaar maakt. Daarom weer interessant.
Nadja is een valse intrigante en kan dus ook nog ver komen.

Oke duidelijk, thanks.
Volgens mij heeft hij 2x gezegd dat hij blij was met de winst over team ''Remy'' en niet 3x.
Maar goed dat maakt ook niet uit.

Ik vind hem leuk, jij niet. Dat mag.
Ik was gewoon nieuwsgierig naar waarom.
Je hebt geen idee hoe lastig het is om altijd in de schaduw van je ouders te staan.
Dat is zo frustrerend.
 

Ik ben het volledig met Lukie eens. Rick heeft iets van een hol vat (hoewel hij duidelijk wel aan het afvallen is; het pafferige gaat er een beetje van af)
Zijn vader is ook al zo'n uitlaatklep van platitudes en 'geen nieuwswaarde/niets te melden'.

Je hebt geen idee hoe lastig het is om altijd in de schaduw van je ouders te staan.
Dat is zo frustrerend.

In de schaduw van je ouders staan....daarvoor is de puberteit uitgevonden. Dat betekent, dat je dient te rebelleren tegen hun 'ik weet het beter'-houding.
Je moet dus altijd dwars iets geheel anders gaan doen, opdat je geen kloon / clown wordt van een uitgekauwd, verouderd concept.
Anders doen dan de vorige generatie is de enige redding voor een samenleving om te overleven. Daarom gaat er de laatste 15 jaar ook zoveel mis op het wereldtoneel.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #77 Gepost op: 3-10-2014, 10:33:11 »
vind mr Polska ook een leuke kandidaat en heb ook minder met de vrouwen. Al heb je van sommige vrouwen nog maar weinig gezien. Dat zou kunnen betekenen dat ze er langer in zitten.

De vrouwen zijn met uitzondering van Nadia inderdaad wel erg weinig in beeld dit jaar, zelfs de veelal oppervlakkige interviews zijn slechts mondjesmaat aanwezig. Toch ben ik wel benieuwd naar de persoonlijkheden en drijfveren van bijvoorbeeld Anouk en Krystl. Zijn ze werkelijk nietszeggend of worden ze tijdelijk genegeerd ten faveure van de komende afvallers?
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #78 Gepost op: 3-10-2014, 16:39:25 »
De vrouwen zijn met uitzondering van Nadia inderdaad wel erg weinig in beeld dit jaar, zelfs de veelal oppervlakkige interviews zijn slechts mondjesmaat aanwezig. Toch ben ik wel benieuwd naar de persoonlijkheden en drijfveren van bijvoorbeeld Anouk en Krystl. Zijn ze werkelijk nietszeggend of worden ze tijdelijk genegeerd ten faveure van de komende afvallers?

Vooralsnog lijken het vooral 'stille muisjes', die zo door de mazen denken te kunnen slippen.
Je ziet hen zich doorgaans vastklampen aan een (fysiek) sterke speler. Om zich middels knuffels en andere steunbetuigingen te verzekeren van bescherming. Anouk heeft bijv. daarvoor 'haar' Remy gevonden.

Offline Gwendolen

  • Forumlid
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #79 Gepost op: 4-10-2014, 03:11:40 »
Ik heb dat ook met Rick, ik erger me gewoon aan hem.

Ik vind het loederige van Nadia wel geinig, maakt het allemaal wat smeuiger :P

Ik was in het begin helemaal pro-Remy, maar ik ga hem steeds minder leuk vinden. Freddy en Polska vond ik helemaal niks en die worden steeds leuker :)