Auteur Topic: De finale  (gelezen 28833 keer)

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De finale
« Reactie #40 Gepost op: 23-12-2014, 17:51:12 »
Er moet juist gezegd worden dat het slecht was. Als ik globlaal de meningen op twitter lees vind eigenlijk iedereen het zo. Op de die hard Ferry Doedens fans, maar hun maakt het niet uit waar hij aan meedoet. als er Sterren springen in de sloot met Ferry Doedens kwam, zouden ze net zo hysterisch kijken en twitteren. Maar even globaal, ook meegeteld de meningen hier, het MOET gezegd worden. Ik ga er vanuit dat de crew ook wel eens op de fourms kijken, bij WIDM doen ze het, bij Expeditie neem ik aan ook. Als ze hier van iedereen lezen dat het ieder jaar saaier wordt, zeker dit jaar met 1,5!!! uur en maar 1 opdracht is ONGELOOFLIJK. De kijkcijfers dalen iedere week en de finale was slechter bekeken dan vorige jaren. Dat zegt toch iets?
Tuurlijk heb je de 1e 2 afleveringen 1,3 miljoen kijkers, dan is iedereen stiekem toch weer benieuwd. maar ik vind echt dat ze iets moeten doen...

Dus Crew, bij deze. Ga de uitdaging aan

1½ uur, waarvan ook nog eens ruim 24 minuten reclamezooi!
Gemiddeld 16 minuten voor de opdracht en verder veel blahblah.
Ik ben er ook helemaal klaar mee.

Offline Dannyboy

  • Forumlid
Re: De finale
« Reactie #41 Gepost op: 24-12-2014, 20:50:00 »
Ik ga er vanuit dat de crew ook wel eens op de fourms kijken, bij WIDM doen ze het, bij Expeditie neem ik aan ook.

Dat doen ze zeker. Sinds ik hier op het forum heb gezegd dat ik het lekker via de site kijk achteraf, met een adblocker waardoor je in één ruk kunt doorkijken zonder reclame, moeten adblocker kijkers de aflevering in zwart-wit kijken. Dit is wat mij nu, na zojuist de finale gekeken te hebben, nog het beste bijstaat dus dat dat zegt al genoeg over deze finaleaflevering.

Volgend jaar lekker dat bootprogramma en dan is het voor mij over met ER. Wat ik erg spijtig vind na 16 expedities trouw te hebben gekeken, waarvan 13 met enorm veel plezier. Hopelijk lezen ze dit ook en verzinnen ze wat om die kijkers van het eerste uur weer voor zich te winnen.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De finale
« Reactie #42 Gepost op: 24-12-2014, 20:57:03 »
Dat doen ze zeker. Sinds ik hier op het forum heb gezegd dat ik het lekker via de site kijk achteraf, met een adblocker waardoor je in één ruk kunt doorkijken zonder reclame, moeten adblocker kijkers de aflevering in zwart-wit kijken. Dit is wat mij nu, na zojuist de finale gekeken te hebben, nog het beste bijstaat dus dat dat zegt al genoeg over deze finaleaflevering.
Dat viel mij ook op :o. Maar ook echt pas vanaf de laatste uitzending. Ik heb mijn adblocker gewoon even uitgezet en na de uitzending weer ingeschakeld. Maar het is wel vervelend.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: De finale
« Reactie #43 Gepost op: 25-12-2014, 00:45:57 »
@ Dannyboy & D*N

En dan weet je precies waar het uiteindelijk om draait. Dat het publiek naar de reclames blijft kijken, want daar worden de inkomsten uit gegenereerd.
En wij maar denken, dat het om het programma ging!?  ???


Het programma is een kijkcijferhit.
Kortom, we hoeven niet ook maar de geringste illusie te koesteren, dat de programmaleiding ook maar enige notie neemt van onze bijdrages hier.
We zijn niet meer dan 2 kippen & een paardekop. We hebben ons eigen hoekje gekregen om stoom af te blazen.

Men heeft precies het juiste model gevonden: Veel kijkers, dus veel inkomsten.
En zo moet het ook zijn.....

Daarom ook weinig fiducie in dat nieuwe Schip. Oude wijn, in een nieuwe zqk.