Auteur Topic: Aflevering 3  (gelezen 22892 keer)

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Aflevering 3
« Reactie #20 Gepost op: 25-09-2014, 22:50:21 »
Ja ik weet dat we nu nog niet bij de samensmelting zijn, maar Geel is trouwens niet compleet.
Die zijn Coosje al kwijt geraakt op dag 1.
elk team is al een lid kwijt geraakt.
Van mij mag rood wel intact blijven zo, met Loek en Krystl erbij ofzo.
Manuel en Nadia bij team geel erbij.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #21 Gepost op: 25-09-2014, 22:53:11 »
Opvallend dat iedereen in team rood de mond vol heeft van "het sterkste team overhouden" en toch niemand overweegt om op Remy te stemmen.........

Sterk wordt voornamelijk gezien als fysiek sterk, zowel door de kijkers als door de kandidaten. Op dat vlak zal Remy altijd boven in de voedselketen staan. De pracht van het spel is natuurlijk dat er een moment gaat komen dat je geen aanwinst meer bent voor je team maar een individuele bedreiging. Wat dat betreft doet Remy er goed aan om zijn kracht niet té veel te benadrukken, het verliezen van de twee proeven in deze aflevering is voor Remy waarschijnlijk eerder gunstig dan ongunstig. Door constant te winnen wordt juist hij als een nog grotere bedreiging gezien. Als het huidige team Hemel blijft winnen en niemand hoeft weg te stemmen dan zullen de pijlen van de tactische kandidaten daarop gericht gaan worden bij het mixen van de huidige teams of bij een samensmelting.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #22 Gepost op: 25-09-2014, 23:51:38 »
Niemand heeft iets opgebouwd bij kamp Aarde.. Als ik team Blauw was zou ik het kamp achterlaten zoals ik het aantrof.. :)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 3
« Reactie #23 Gepost op: 25-09-2014, 23:52:28 »
hmmmm ik zou toch een dakkie bouwen. Het kan flink spoken in die gebieden. En ze geven altijd aan dat de grootste tegenstander de verveling is.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 3
« Reactie #24 Gepost op: 25-09-2014, 23:53:52 »
Zou het trouwens ook kunnen dat team Geel en Rood bewust alles hebben afgetakeld om bewust krachten bij het andere team weg te halen?
volgens mij hebben we ze niets zien bouwen, dus was er ook niets.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #25 Gepost op: 25-09-2014, 23:57:56 »
Kamp Hemel hoefde natuurlijk niets aan te gebeuren, was al kant-en-klaar.
Kamp Hel is een beetje gerieflijk gemaakt uit noodzaak.
Kamp Aarde wordt denk ik als een tijdelijk tussenstation beschouwd, waar niemand al te veel moeite voor wil doen..  :)
« Laatst bewerkt op: 26-09-2014, 00:27:04 door willy »

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #26 Gepost op: 26-09-2014, 00:19:25 »
Freddy is mijn nieuwe held, geweldige vent, enorm om m moeten lachen. Hopelijk loopt t met z'n voet goed af.

Rick en de vis was natuurlijk ook hilarisch. Nadia erger ik me nog steeds dood aan.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 3
« Reactie #27 Gepost op: 26-09-2014, 00:25:56 »
De naïviteit van Krystl en Loek sjongejonge, "ja was vast toeval dat Manuel en Freddy op dezelfde persoon stemde" ::).

Blij met Lone eruit, die klaagde me teveel. Remy vond ik al niet leuk en heeft met dezelfde aflevering zich niet veel populairder gemaakt bij mij. Veruit de meest irritante kandidaat dit seizoen.

Team geel daarentegen. Ik zie de kansen van Rick en Lobke vooral erg goed in. Het valt me ook op dat bepaalde mensen erg veel in beeld komen, waardoor ik denk dat deze misschien wel juist ver komen. Nadia, Freddy, Rick etc.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Aflevering 3
« Reactie #28 Gepost op: 26-09-2014, 06:16:35 »
Ja dat ze dat geloofden van Manuel en Freddy vond ik ook ongelooflijk.
Nog steeds vraag ik me af hoe dat complot gegaan is en ik geloof eigenlijk nog steeds niet dat Loek echt een strootje getrokken heeft.

Over die extra stem had hij ook glashard gelogen.
Ik denk nog steeds dat hij net zo hard met dat complot meegedaan heeft, of idd echt een strootje trok en dat die andere 2 daarop ingespeeld hebben.

Vond het wel tekenend van Krystl dat ze dat allemaal geloofde.  ???
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #29 Gepost op: 26-09-2014, 15:12:46 »
Wanneer is de herhaling??? Is iets mis gegaan met opnemen.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #30 Gepost op: 26-09-2014, 15:49:03 »
je kunt via de computer altijd terugkijken op programma gemist Syllie.

met DEZE link kom je naar de aflevering van gisteravond.
er was eens......

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #31 Gepost op: 26-09-2014, 16:24:55 »
Thankx :D
alleen kan ik niet altijd achter me pc zitten ;)

Maar buurman komt straks pc ophalen om die op te knappen en dan krijg ik even hun laptop.
Ga ik het dan wel terug liggen kijken :D

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Aflevering 3
« Reactie #32 Gepost op: 26-09-2014, 16:35:57 »
Wanneer is de herhaling??? Is iets mis gegaan met opnemen.

Hm heb jij ook telfort toevallig? Bij mij heeft hij hem ook niet opgenomen terwijl ik 200% zeker weet dat ik wel op record geklikt heb.
Heel vreemd, maar het word zondag herhaald om half 6 in de avond.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #33 Gepost op: 26-09-2014, 17:00:34 »
Nee, heb upc. Heb ingesteld dat hij alle afleveringen moet opnemen maar gisteren dus niet gedaan. Maar als ik vanavond of morgen een laptop heb kijk ik het via de link terug en anders zondagavond 

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #34 Gepost op: 26-09-2014, 23:53:32 »
Team Blauw heeft dan wel gewonnen, maar ze blijken nog steeds niet de slimsten bij elkaar. Wil je zo lang mogelijk uit de hel blijven, moet je het de nieuwe groep in de hel zo moeilijk mogelijk maken. Dus voor je weggaat naar de proef tegen Aarde, breek je jouw kamp af en verstop je de spullen, zodat een eventueel nieuw team helemaal met niets weer moet starten, waardoor ze verzwakken. En dus met een grotere kans bij een volgende confrontatie opnieuw zullen verliezen.

En dan team Rood, haha. Remi denkt, dat hij de leeuw van de Savanne is, en dus de leider van de club.....nou, dan moet je allereerst het meeste initiatief nemen in de groep en zorgen, dat iedereen positief gestemd is. Daarnaast heb je een visie over strategie en tactiek. En last but not least, zorg je voor optimaal comfort voor de 'onderdanen'. Maar bovenal, dien je een stabiele persoonlijkheid te zijn.
Van alles is Remi vooral een luilak.

Sterk wordt voornamelijk gezien als fysiek sterk, zowel door de kijkers als door de kandidaten. Op dat vlak zal Remy altijd boven in de voedselketen staan. De pracht van het spel is natuurlijk dat er een moment gaat komen dat je geen aanwinst meer bent voor je team maar een individuele bedreiging. Wat dat betreft doet Remy er goed aan om zijn kracht niet té veel te benadrukken, het verliezen van de twee proeven in deze aflevering is voor Remy waarschijnlijk eerder gunstig dan ongunstig. Door constant te winnen wordt juist hij als een nog grotere bedreiging gezien. Als het huidige team Hemel blijft winnen en niemand hoeft weg te stemmen dan zullen de pijlen van de tactische kandidaten daarop gericht gaan worden bij het mixen van de huidige teams of bij een samensmelting.

Remy is vooral een DOMME-kracht. En dus totaal ON-gevaarlijk. Elke winnaar van ER moet bovenal over voldoende intelligentie beschikken. Ik bestrijd dus, dat Remy bovenaan de voedselketen staat.  Alleen al het feit, dat hij zich zelf gek maakt tijdens de eetproef, maakt hem al tot een enigszins labiele tegenstander.
Ook de krachtproef heeft hij verloren door zijn hersenen niet te gebruiken. Lobke heeft hem vrij eenvoudig verslagen door beter na te denken en haar team bij elkaar te houden. Zij maakt, ijs-en-weder-dienende, vooralsnog een grote kans om hoge ogen te gooien voor een goede eindklassering.

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #35 Gepost op: 26-09-2014, 23:57:28 »
Het had niet veel gescheeld of het was bij de vorige eilandraad gelijke stand geweest.
Benieuwd hoe ze dat zouden hebben opgelost.. :)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #36 Gepost op: 27-09-2014, 00:01:43 »
Vorige keer deden ze toch een tasjesknoop proef en dan letters husselen en daarmee een woord vormen? Gok ziets dergelijks. Daar hebben ze echt wel iets voor klaarstaan. ::jaja::

Offline xenopus

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #37 Gepost op: 27-09-2014, 12:08:03 »
Even niet echt iets dat bij de aflevering hoort, maar is het nog opgevallen dat er veel fragmenten vanuit de voorstelaflevering niet gebruikt worden? Ergens goed wel, anders kan die gewoon omgedoopt worden tot de spoileraflevering. Ik heb hem onlangs zitten terugkijken en er zijn bv wel een aantal interessante fragmenten waarvan ik vond dat ze die best wel in de aflevering konden steken. Ik vind tot nu toe dat je als kijker weinig connectie krijgt met de deelnemers, relatief weinig biechten enzovoort. Terwijl ik echt niet 5x van Manuel moet horen hoe erg hij het zou vinden als zijn partner in crime, Freddy, eruit ligt. Dan had ik liever de extra biecht van Juliette gehad. Nu ook bijvoorbeeld met Lone zie je haar in de voorstelaflevering praten met Leo over hoe ze het moeilijk vindt dat het zo gespeeld wordt enzovoort dus ze was toen al op de hoogte dat er iets gaande was. En je ziet haar ook samen met Anouk een dakje bouwen op Aarde, wat vreemd is aangezien team Blauw daar niets heeft gevonden. Dus dan zou team Rood het afgebroken moeten hebben. Jammer en vreemd dat je daar dus niks van ziet.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #38 Gepost op: 27-09-2014, 16:50:38 »
Ja dacht ik ook al. Het kan ook betekenen dat afvallers terug kunnen komen.. please no.

Valt me ook op hoe duidelijk Dennis en Nicolette bij elke afvaller zeggen dat ze écht naar huis gaan. Té duidelijk..? Hope not..

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Aflevering 3
« Reactie #39 Gepost op: 27-09-2014, 19:14:48 »
Ja dacht ik ook al. Het kan ook betekenen dat afvallers terug kunnen komen.. please no.

Valt me ook op hoe duidelijk Dennis en Nicolette bij elke afvaller zeggen dat ze écht naar huis gaan. Té duidelijk..? Hope not..

Hm als ze er nog zijn, dan zouden de kandidaten dat niet weten maar wij toch wel?
Je zet ze dan toch niet op een vreemd eiland en onthoud dan de kijkers alle beelden daarvan?
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.